home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 435061 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3720: 31 Maj 2011, 22:21 »

Lynge har ihvertfald udtalt at NL skal have chancen, og i de reservekamp jeg har set, der har han faktisk stået over alt forventning, så jeg er faktisk nogenlunde tryg ved at lade ham stå, hvis bare vi får et ordenlig forsvar op og køre foran ham.
Lasse Nielsen er en vurderingssag, er bare ret så sikker på han virkelig kan gå hen og blive en rigtig dygtig center forsvar, men det kræver selvfølgelig kampe på den plads, og på backen, der høre han slet slet ikke hjemme.
Men uanset hvad, så kan man vidst godt blive enig om der skal en ny makker til Wæhler..

EDIT: Den position har også været et problem lige siden vi mistede Prica. Curth, Helenius og Ronnie S har aldrig rigtig slået til. Eller Curth har vel, men aldrig holdt samme niveau som dengang han var makker med Prica.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2011, 22:23 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3721: 31 Maj 2011, 22:21 »

Hvis der kommer en ny målmand bliver han kun reserve i første omgang.

Det er ihf meldingen fra Lynge at Nicolai Larsen er 1. målmand fra start af.

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2815/5/3878609/3/nu%20f%E5r%20han%20chancen

Edit: for langsom  Peace
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3722: 01 Jun 2011, 07:42 »

Holm: Nu kan jeg se, at du efterlyser en ny reservekeeper. Vil du bruge den unge, tidligere Lyngby-målmand Nicolai Larsen på mål i stedet for Karim Zaza? Jeg mener ikke, at han endnu har klassen til at begå sig i Superligaen, og så har han heller ikke rigtig erfaringen med Superliga-bold helt på plads. Jeg mener derimod, at AaB og Lynge Jakobsen skal finde sig en klassemålmand og sætte fokus på en stærk defensiv næste sæson. Derudover mener jeg, ligesom ptrN, at Lasse Nielsen ikke er værd at satse på i midterforsvaret. Jeg mener dog heller ikke, at han er værd at satse på som fremtidig højre back. Han har virket alt for ustabil i sit spil, og i de kampe, som jeg har set med AaB i denne sæson, har han bestemt ikke præsteret på et værdigt niveau for en Superliga-spiller.

EDIT: Det er faktisk sjovt at AaBs topscorer i denne sæson er Morten "Duncan" Rasmussen med 6 mål. Den nærmeste er Nicklas Helenius, som endda har haft en halv sæson mere end "Duncan" til at score sine 5 mål. Det beviser vist "klassen" hos AaBs fastansatte angribere.
Jovist Helenius har spillet 29 kampe, og Dunken 14 - men dertil ligger at Helenius er indskiftet i 17 af sine kampe, og tilsvarende udskiftet i 7. Ja, AaB's egne angribere har ikke været gode nok, men det er lidt for firkantet at stille det op ved at sige Helenius har fået en hel sæson, imens Dunken har fået en halv.
Logged

welbz is dat guy

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3723: 01 Jun 2011, 11:52 »

Jeg tror desværre i mange tilfælde at økonomien vil sætte sine grænser for hvad vi kan sende ud af klubben og hvad der kan hentes ind. Det er helt fint at man snakker om at afhænde mange spillere, men man må lige tænke på at spillerne altså ikke ligefrem har vist sig fra den bedste side og tiltrukket interesse fra alle sider. En spiller som KEP vil jo ikke kunne finde et bedre sted at spille end AaB på nuværende tidspunkt og det er tvivlsom at eventuelle interesserede klubber vil kunne betale hans løn og overgangssum. Det er jo et generelt problem for alle de spillere, som ikke har kontraktudløb. De har ikke vist sig frem og dermed øget interessen for dem, men tværtimod har mange af de spillere, som vi vil af med, vist sig som usikre spillere, når der virkelig er modgang.


Tanken om at skifte 4-5 mand ud udover de kontraktudløb, som vi har, er romantisk, men ikke realistisk. Det er markedet simpelthen ikke til. Jeg tror derimod at der måske bliver solgt/frigivet 1-2 spillere og hentet få men centrale spillere ind. Breddespillerne skal komme fra egne rækker, mens at man forstærker de svage positioner med stærke spillere.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3724: 08 Jun 2011, 16:40 »

Der skulle gerne falde et svar på Due og Kayke idag eller imorgen. Og derudover, så er programmet klar:

Vi starter svært ud:
Brøndby IF - AaB
AaB - AGF
AaB - FC Midtjylland

Til gengæld slutter vi overkommeligt:
Lyngby BK - AaB
AaB - HB Køge
SønderjyskE - AaB

Følgende hold har vi 2 gange hjemme:
OB, AGF, FC Midtjylland, FC Nordsjælland og Lyngby BK.

Følgende hold har vi 2 gange ude:
Brøndby IF, FCK, Silkeborg IF, AC Horsens, HB Køge og SønderjyskE.


Ikke så godt med FCK og Brøndby ude to gange.
Logged

[Min signatur er for stor]

jesper-lc
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3725: 08 Jun 2011, 16:49 »

Der skulle gerne falde et svar på Due og Kayke idag eller imorgen. Og derudover, så er programmet klar:

Vi starter svært ud:
Brøndby IF - AaB
AaB - AGF
AaB - FC Midtjylland

Til gengæld slutter vi overkommeligt:
Lyngby BK - AaB
AaB - HB Køge
SønderjyskE - AaB

Følgende hold har vi 2 gange hjemme:
OB, AGF, FC Midtjylland, FC Nordsjælland og Lyngby BK.

Følgende hold har vi 2 gange ude:
Brøndby IF, FCK, Silkeborg IF, AC Horsens, HB Køge og SønderjyskE.


Ikke så godt med FCK og Brøndby ude to gange.

Man kan så sige, at der større chance for at miste nogle point hjemme, hvis vi havde FCK og Brøndby hjemme.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3726: 08 Jun 2011, 17:04 »

Både og, hjemmebane gør en kæææmpe forskel, specielt med den stemning der er lige pt. Og derudover plejer vi at slå de hold vi har hjemme to gange på udebane. Men lad os nu se.
Logged

[Min signatur er for stor]

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3727: 15 Jun 2011, 13:23 »

Logged

[Min signatur er for stor]

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3728: 15 Jun 2011, 13:38 »

Det er virkelig lækkert! Kuhn har en vindermentalitet og udstråling, som jeg synes der har manglet længe! Lad os håbe at resultaterne bliver ligesom sidste gang han var i klubben Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3729: 16 Jun 2011, 00:47 »

Helt fantastisk at Kuhn vender hjem hvor han hører til. Det kan man kun glæde sig over!

Ellers er der her, en video, som vækker nogle fantastiske minder:

http://onside.dk/fodbold-video/[field_league-title-raw]/aab-guldindslaget

AaB. <3
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3730: 16 Jun 2011, 10:30 »

Helt fantastisk at Kuhn vender hjem hvor han hører til. Det kan man kun glæde sig over!

Ellers er der her, en video, som vækker nogle fantastiske minder:

http://onside.dk/fodbold-video/[field_league-title-raw]/aab-guldindslaget

AaB. <3

Dejligt klip, der dog er alt alt for kort Smiley

Hvis man må få tre ønsker opflydt, så er Kuhns tilbagevenden det første. Det andet er, at Bamsefar vender tilbage til dyrene i Hakkebakkeskoven  Cool
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3731: 21 Jun 2011, 23:18 »

AaB startede træningen i dag. Var der nogen, der var ude at se det?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3732: 21 Jun 2011, 23:43 »

Desværre ikke, men du kan finde rapportage fra træningen på aabfan.dk - En fremragende side for alle AaB-fans Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3733: 22 Jun 2011, 14:53 »

Desværre ikke, men du kan finde rapportage fra træningen på aabfan.dk - En fremragende side for alle AaB-fans Smiley

Jeg var der selv. Jeg tænkte bare, det ville være sjovt, hvis andre havde været der.

Tempoet var ikke imponerende højt. Men det var da værd at bemærke, at Tracy var på græs.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3734: 23 Jun 2011, 11:41 »

Var ude og se træningskampen igår, og specielt en spiller som Kasper Kusk imponerede mig voldsomt! Rigtig mange gode ryk op i banen og til baglinjen. Bliver helt sikkert spændende og følge ham.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010