Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23582
0 Brugere, 583 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mahimahajan
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
205
206
[
207
]
208
209
...
264
Forfatter
Emne: AaB-tråden (Læst 526914 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: AaB-tråden
«
Svar #3090:
24 Jun 2009, 14:08 »
Citat af: JKJ 24 Jun 2009, 14:00
Nu regner jeg med det er mig du mener
Men en million alligevel?? Kan umiddelbart se jeg har skrevet det ca 3 gange hvor jeg har sat 2... Det er så 6 tilsammen, der er godt nok langt til en million.
MP kan og skal vurderes allerede... Han formåede at køre et godt og velspillende hold helt ned i bunden af 4. div. Det kan læses sort på hvidt i stillingen og de sidste 11 kampe. Så er den jo sådan set ikke længere
!
Enig med JKJ og jeg syntes man er tæt på ignorant hvis man indtil nu ikke vil erkende at han har været en udpræget fiasko
Hvad har han bidraget med af godt til AaB.. Jeg kan faktisk ikke se en eneste god ting som hans tiltrædelse har medført.. Det eneste det har medført kan beskrives kort.. Konstante nedture..
Har han overhovede vundet en kamp i superligaen
?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
alek9000
Manager
«
Svar #3091:
24 Jun 2009, 14:10 »
Læs den forrige side for at få modargumenter, VK.
Ja, det har han
Konstante nedture.. Ja, for 2-0 over City, 3-0 og 3-1 over Deportivo er dårligt
«
Seneste Redigering: 24 Jun 2009, 14:11 af alek9000
»
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Soul
Lilleputspiller
«
Svar #3092:
24 Jun 2009, 14:15 »
JKJ – du forstår så ikke overdrivelsen, hvorefter jeg så må trænge mig ned på dit niveau. Kan du så ikke forklare mig, hvorfor du tror seks udråbstegn, vil gavne din mening mere end tre?
Desuden har Magnus Pehrsson da leverede resultater, præcis som Alek skriver. Giv ham nu chancen for at starte, ellers så skal man fyrrer mange trænerer hurtigt, og Real Madrid-standarter er vel ikke, hvad vi ønsker i AaB.
/Soul
verdenskrig
Manager
«
Svar #3093:
24 Jun 2009, 14:21 »
Jeg har læst det, og jeg kan ikke rigtigt finde noget positivt han har udrettet..
Ja det er fint han kom langt i europa.. Man som sagt.. Ingen havde sagt noget hvis i var røget ud der, og det er nu engang lettere for en træner at præstere når hans hold nærmest kun kan overraske end at sku præstere når man virkelig skal det..
den super gode træner formår at præstere begge steder, med det materialle man nu engang har.. F.eks kan jeg ikke se nogen ide i at stille op med Shelton som enlig angriber og så bare losse bolden op i mod ham.. det kommer man jo ikke videre af.. Imo er persson en ret så stor kopi af Kent i Brøndby.. Hele banen ligner et stort slagsmål når AaB spiller og så kæmper man om andenboldene og lever på løse og tilfældige chancer og blottelser hos modstanderen..
Dengang AaB var virkelig gode under Kuhn spillede de fodbold langs græsset i højt tempo, og forsøgte at være det dominerende hold..
Under jeres nye træner syntes jeg jeres spillere har set forvirret ud.. Ingen ved rigtig hva de skal, eller hvordan løbemønstrene er eller noget..
Så ja flot at han gjorde det godt i europa(men som JKJ siger mon ik Kuhn havde en finger med i spillet her).. Men som søren colding og skovdahl helt rigtigt sagde dengang Brøndby var i cl i 98
Cl er sjov og en oplevelse, men superligaen har første prioritet og det er her vi skal præstere maksimalt.. I kan jo ikke hvert år leve på at komme i en pokalfinale, og det var også tæt på at glippe i år.. Hvor havde i så været.. Uden europa og med en utrolig ringe placering i ligaen..
Jeg syntes det er grundlæggende forkert bare at holde sig i at i slog et spansk hold ud som har set bedre tider, og dermed bruge det som argument.. For det er imo at se sig blind på det i min verden klare faktum at i er ved at bevæge jer stille og roligt i mod en tilsvarende krise som vi var i.. Altså 11 kampe uden sejr taler sit TYDELIGE sprog.. Så kan man snakke city og deportivo nok så meget.. I fodbold er det her og nu det gælder, og her og nu er i MEGET langt fra den styrke i havde da i blev mestre sidste år!
Persson har stadig tid til at rette op på sin helt igennem ringe start, men hvis der ikke følger resultater i næste sæson mener jeg man bør fyrer ham
JKJ
Gæst
«
Svar #3094:
24 Jun 2009, 14:30 »
Citat af: Soul 24 Jun 2009, 14:15
JKJ – du forstår så ikke overdrivelsen, hvorefter jeg så må trænge mig ned på dit niveau. Kan du så ikke forklare mig, hvorfor du tror seks udråbstegn, vil gavne din mening mere end tre?
Desuden har Magnus Pehrsson da leverede resultater, præcis som Alek skriver. Giv ham nu chancen for at starte, ellers så skal man fyrrer mange trænerer hurtigt, og Real Madrid-standarter er vel ikke, hvad vi ønsker i AaB.
/Soul
Nu må du holde op. det kan da ikke pisse dig op at jeg skriver 6 udråbstegn i 4 forskellige indlæg- tilsammen??
MP kørte videre på den vilje og gejst Kuhn havde bygget op. Da holdet så fik lidt modgang skete der jo intet fra hans side. Og hvis han har prøvet et eller andet kan det jo da i hvert fald bevises at det ikke har hjulpet det mindste.
Desuden var han jo flere gange ud og sige vi spillede flot fodbold, men bare ikke vandt kampene. Måske jeg har misforstået et eller andet, men går det ikke ud på at vinde kampene? Så kan det da gøre lige meget hvor flot og poleret vi spiller, i fodbold for man altså ikke stil point for det flotteste og mest polerede fodbold, men derimod om man vinder lige meget hvordan det er sket.
Han har intet vist, udover at han fik et par flotte kampe i de første 2-3 kampe. Siden har det jo været en stor nedtur, og hvis man ikke kan indse det så lever man altså i sin egen lille glasklokke.
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #3095:
24 Jun 2009, 14:41 »
Jeg har efter vores forårssæson hele tiden ønsket, at Magnus Phersson fik en enkeltbillet hjem til Sverige. Min tiltro til manden er helt forsvundet. Jeg var yderst skeptisk da han tilstådte i klubben. Magnus Phersson er i min optik en mand der er svær at få respekt for, og nogle af de udtalelser spillerne er kommet med i løbet af foråret, har også antydet manglende respekt syntes jeg. Han virker ikke til at være klar til at træne et dansk hold, mentaliteten er altså en hel anden end i Sverige, og det skifte tror jeg ikke han er erfaren nok til.
Sæsonen har været en fiasko. Det er min konkludering. Havde vi holdt hos inde i kampen om en top-4 placering, havde den været godkendt. Men at forårssæsonen bliver så dårlig, er under al kritik. Jeg kan slet ikke accepterer, at der ikke er nogen motivation eller vilje på holdet, selvom man har udspillet sine chancer. Man har altid noget at bevise, når man træner ud på en fodboldbane. Som der tidligere er blevet sagt, kan man ikke blive motiveret blot ved at vide at der er masser af fans der hepper på en, så skal man altså ikke spille fodbold. Magnus virker heller ikke til at kunne sætte spillerne op, og det er nu engang en træners vigtigste opgave. Som regel kan spillerne sagtens selv lave de små justeringer inde på banen, men det er det mentale som en træner for alvor skal have styr på blandt sine spillere, altså mandskabspleje. Det var derfor Hamrén og Kuhn var så fantastisk et team. Hamrén var den omsorgsfulde og ham der virkelig kunne sætte spillerne op, mens Kuhn så havde det taktiske overblik. Den fordeling er ikke til stede med MP. Da Kuhn var midlertidig træner fandt han de gamle dyder frem. Han er måske ikke den bedste mandskabsplejer, men han er en mand der kan få spillernes respekt, og det var i mine øjne derfor, kan kunne vende bøtten.
Den kommende sæson bliver svær, meget svær. Truppen er trimmet, og mange er væk, det er godt i mine øjne. Det er tid til et skifte i AaB. Dog tror jeg ikke MP er den rette til at gennemfører dette skifte. Jeg tror vi bliver et solidt midterhold, men heller ikke mere, og er vi uheldige, bliver vi det nederste midterhold.
Målmandsposten er en plads, hvor jeg nu vil komme med en mening som en del nok vil finde underlig. Jeg er slet ikke tryg ved Karim Zaza som førstemålmand, og gik i det skjulte og håbede han ikke ville forlænge. Vi har en ung keeper i Stenild med en lovende fremtid, som har vist han har niveauet. Jeg er mere sikker ved ham end jeg er ved Zaza, så så gerne at han blev førstemålmand. Han har fået blod på tanden af de kampe han har fået, og forstår godt hans ønske om at komme væk fra klubben da han har vist at han kan satses på. Så er ville jeg ønske at et generationsskifte blev foretaget, og Zaza blev bænket.
Jeg er virkelig ked af, at det ikke virker som om Beauchamp får tillid til den kommende sæson. Jeg syntes samarbejdet mellem ham og Lasse Nielsen viste lovende takter en del gange her i foråret. Jeg så gerne at forsvaret der blev satset på i den kommende sæson kom til at hedde: MJ - Nielsen - Champen - Bøgelund. Det ville i mine øjne være et godt solidt forsvar, men Lasse Nielsen som den styrende midterforsvarer. En spiller som Rasmus Bengtsson som er blevet rygtet til klubben, ville dog bestemt heller ikke være ringe som konkurrence til midterforsvaret, og så Gaardsøe som hvis han finder hans gamle niveau, bestemt ville kunne kæmpe med om pladserne i forsvaret såvel som på midtbanen. Bredden i midterforsvaret kan altså sagtens være der. Lasse kan sagtens spille venstreback, så der er en backup til MJ, men vi skal have en backup til Bøge, og en med kvalitet, fordi vi må forvente at Bøge skal have sine pauser for at holde hele sæsonen.
Midtbanen er et kæmpe spørgsmål i den kommende sæson. For mig at se så jeg gerne vi igen spiller med en femmandsmidtbane, men det skal være med en defensiv midtbane, som selvfølgelig skulle være Chanko. Så due på venstremidtbane, ikke wing. Så skal vi have fundet en højremidtbane, medmindre selvfølgelig Patrik får chancen der, som jeg sagtens tror han har niveau til. Og så ser jeg gerne vi kører med både Greven og Ene som offensive midtbanespillere. Som backup til de to har vi så Caca som bestemt skal have sine kampe, han kan dog også sagtens spille højremidtbane i stedet for Patrick, en plads han viste i efteråret at hans sagtens kan spille. Men der skal bestemt hentes en breddespiller på midtbanen af en vis kvalitet.
I angrebet har vi så Curth, Tracy, Schwartz og Dalsgaard. Curth kan sagtens spille eneangriber når han får Greven og Enes støtte bagfra, mens de resterende tre unge alle kan få deres kampe. Jeg synte Dalsgaard viste han har sin berettigelse på holdet, og bestemt kan true et SAS-ligaforsvar. Det samme med Tracy. Schwartz har vi ikke set meget til, men han skal da også have chancen. Husker dog da han kom ind i en kamp på udebane mod AGF i foråret og gjorde det jammerligt. En rutineret angriber på 28+ kunne bestemt heller ikke være ringe, det ville gøre vores angreb stærkt nok til den kommende sæson i mine øjne.
Jeg håber virkelig Magnus Phersson får succes nu hvor Lynge ikke har skilt sig af med ham, og støtter holdet uændret med sæsonkort og hele lortet. At jeg ikke tror på MP får mig ikke til at støtte AaB mindre. Jeg ser virkelig frem til kommende sæson, bliver den dårlig står jeg stadig med stolthed frem om kalder mig AaB-fan, for så stopper alt snak om man kun er fan i medgang. En succesfuld sæson vil i mine øjne være en placering i den øverste halvdel, og så at der bliver spillet en ny stamme sammen. Europa er en bonus, og går ikke det store op i hvordan det går det. Der skal være fuld fokus på ligaen!
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
alek9000
Manager
«
Svar #3096:
24 Jun 2009, 14:49 »
Citat af: verdenskrig 24 Jun 2009, 14:21
Jeg har læst det, og jeg kan ikke rigtigt finde noget positivt han har udrettet..
Ja det er fint han kom langt i europa.. Man som sagt.. Ingen havde sagt noget hvis i var røget ud der, og det er nu engang lettere for en træner at præstere når hans hold nærmest kun kan overraske end at sku præstere når man virkelig skal det..
den super gode træner formår at præstere begge steder, med det materialle man nu engang har.. F.eks kan jeg ikke se nogen ide i at stille op med Shelton som enlig angriber og så bare losse bolden op i mod ham.. det kommer man jo ikke videre af.. Imo er persson en ret så stor kopi af Kent i Brøndby.. Hele banen ligner et stort slagsmål når AaB spiller og så kæmper man om andenboldene og lever på løse og tilfældige chancer og blottelser hos modstanderen..
Dengang AaB var virkelig gode under Kuhn spillede de fodbold langs græsset i højt tempo, og forsøgte at være det dominerende hold..
Under jeres nye træner syntes jeg jeres spillere har set forvirret ud.. Ingen ved rigtig hva de skal, eller hvordan løbemønstrene er eller noget..
Så ja flot at han gjorde det godt i europa(men som JKJ siger mon ik Kuhn havde en finger med i spillet her).. Men som søren colding og skovdahl helt rigtigt sagde dengang Brøndby var i cl i 98
Cl er sjov og en oplevelse, men superligaen har første prioritet og det er her vi skal præstere maksimalt.. I kan jo ikke hvert år leve på at komme i en pokalfinale, og det var også tæt på at glippe i år.. Hvor havde i så været.. Uden europa og med en utrolig ringe placering i ligaen..
Jeg syntes det er grundlæggende forkert bare at holde sig i at i slog et spansk hold ud som har set bedre tider, og dermed bruge det som argument.. For det er imo at se sig blind på det i min verden klare faktum at i er ved at bevæge jer stille og roligt i mod en tilsvarende krise som vi var i.. Altså 11 kampe uden sejr taler sit TYDELIGE sprog.. Så kan man snakke city og deportivo nok så meget.. I fodbold er det her og nu det gælder, og her og nu er i MEGET langt fra den styrke i havde da i blev mestre sidste år!
Persson har stadig tid til at rette op på sin helt igennem ringe start, men hvis der ikke følger resultater i næste sæson mener jeg man bør fyrer ham
Pehrsson er kommet til lige efter en kæmpe succes periode, så han kunne næsten kun skuffe. Og læs mine argumenter på den anden side, gider ikke remse op nu.
Jeg foretrækker da heller ikke, at man spiller med en angriber, og jeg er egentlig ikke den store tilhænger af den måde, han vil spille på. Men det er ikke nemt, når man har så mange skader pga. en lang sæson. Curth, Tracy og Schwartz var på et tidspunkt ude med skader alle tre på samme tid, og Caca spillede kant, pga. skader på midtbanen. Hvordan ville du så ellers stille op? På et tidspunkt blev Johansson sat længere frem, næsten som angriber, fordi vi manglede spillere.
Og du siger, Kuhn havde en finger med i spillet. Hvorfor har han så ikke haft en finger med i spillet i SAS Ligaen? Det ville da være direkte idiotisk at lade være så? Måske fordi argumentet ikke holder så.
Men rolig nu, vi kommer ikke i samme krise, vi kan ikke sænke os så langt ned på Brøndby niveau. Det med, at det er nu og her, det gælder, er noget moralsk pis at fyre af. Se på forholdene: Skader, intet at kæmpe for i ligaen, vores bedste europæiske sæson er endt, så hvad er der tilbage? Pokalen, og det udnyttede vi. Målet var at slå Brøndby ud, og det gjorde vi. FCK vandt mesterskabet stensikkert, og det var det, der skulle til. Så jeg klager ikke, udover vores relative dårlige placering i ligaen. Det kunne være gjort bedre, men jeg ser det som spillernes skyld.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
JKJ
Gæst
«
Svar #3097:
24 Jun 2009, 14:58 »
Citat af: alek9000 24 Jun 2009, 14:49
Pehrsson er kommet til lige efter en kæmpe succes periode, så han kunne næsten kun skuffe. Og læs mine argumenter på den anden side, gider ikke remse op nu.
Jeg foretrækker da heller ikke, at man spiller med en angriber, og jeg er egentlig ikke den store tilhænger af den måde, han vil spille på. Men det er ikke nemt, når man har så mange skader pga. en lang sæson. Curth, Tracy og Schwartz var på et tidspunkt ude med skader alle tre på samme tid, og Caca spillede kant, pga. skader på midtbanen. Hvordan ville du så ellers stille op? På et tidspunkt blev Johansson sat længere frem, næsten som angriber, fordi vi manglede spillere.
Og du siger, Kuhn havde en finger med i spillet. Hvorfor har han så ikke haft en finger med i spillet i SAS Ligaen? Det ville da være direkte idiotisk at lade være så? Måske fordi argumentet ikke holder så.
Men rolig nu, vi kommer ikke i samme krise
, vi kan ikke sænke os så langt ned på Brøndby niveau. Det med, at det er nu og her, det gælder, er noget moralsk pis at fyre af. Se på forholdene: Skader, intet at kæmpe for i ligaen, vores bedste europæiske sæson er endt, så hvad er der tilbage? Pokalen, og det udnyttede vi. Målet var at slå Brøndby ud, og det gjorde vi. FCK vandt mesterskabet stensikkert, og det var det, der skulle til. Så jeg klager ikke, udover vores relative dårlige placering i ligaen. Det kunne være gjort bedre, men jeg ser det som spillernes skyld.
Nej vi kommer ikke derned, for vi er der allerede. Vi har ikke vundet i ligaen i 11 kampe i træk, og i de sidste 3 kampe i pokalen fik vi heller ingen gevinst dvs 14 kampe i alt uden sejr! Hvis det ikke er krise så er det sgu svært at komme i krise.
Så nævner du Tracy og Schwartz, med alt respekt de er højst marginal spillere og intet andet... Det vil jo sige at vi nævnte 2 serie 2 spillere fra klubben som var blevet skadet som et problem.
Desuden er der ALTID noget at kæmpe for i ligaen, ikke mindst ens egen stolthed. Hvis man ikke går på arbejde for at gøre sit bedste vil man på de fleste arbejdspladser få prikket med det samme.
Kuhn havde en finger med i spillet i de første kampe da MP jo var ny. Siden skulle han jo vise han kunne tage over, og det viste han så bare han ikke kunne.
Og ja spillerne har også deres del af skylden, men det er nu engang træneres opgave at få dem sat af holdet så og så sætte nogle på som vil kæmpe 110% for holdet, det skete bare aldrig.
Det er mig en gåde at man kan have så ubegræsnset tillid til en træner der er uden sejr i 14 kampe i træk, i 95% af klubber i den bedste række er jeg næsten helt sikker på at han havde fået sparket. Desuden vil vi være en topklub, jamen godav når man har en sådan træner, så skal vi vel være heldig med at komme i top 8...
verdenskrig
Manager
«
Svar #3098:
24 Jun 2009, 15:07 »
Citat af: alek9000 24 Jun 2009, 14:49
Men rolig nu, vi kommer ikke i samme krise, vi kan ikke sænke os så langt ned på Brøndby niveau. Det med, at det er nu og her, det gælder, er noget moralsk pis at fyre af. Se på forholdene: Skader, intet at kæmpe for i ligaen, vores bedste europæiske sæson er endt, så hvad er der tilbage? Pokalen, og det udnyttede vi. Målet var at slå Brøndby ud, og det gjorde vi. FCK vandt mesterskabet stensikkert, og det var det, der skulle til. Så jeg klager ikke, udover vores relative dårlige placering i ligaen. Det kunne være gjort bedre, men jeg ser det som spillernes skyld.
Ja og.. så er det jo op til ham at fremføre stabile resultater hvor det ikke behøver gå vanvittigt godt, men at hans hold falder sammen på den måde er jo direkte til grin.. Man har lige været mestre og spillet flot i europa i efteråret efter Kuhn kom til og så får man ny træner.. Pludseligt vinder man ikke 11 kampe i streg.. Er jeg den eneste der syntes det kun kan falde tilbage på træneren når holdet havde vist at de sagtens kan levere med en god træner i sæddet ?
Jeg har ikke sagt at det at spille med en angriber er skidt
.. Jeg siger at måde man spiller på ikke er optimal.. Når man har en angriber nytter det sku ikke at gøre hele banen til et stort slagsmål.. spiller man med en angriber mener jeg man skal forsøge at dominere spillet da man skal have flyttet folk med frem i feltet.. Ofte står shelton jo nærmest alene i feltet, og det er altså ikke nok..
Men mod europæiske hold er den taktik han bruger jo fin.. Her spiller man KONSTANT med saftey first, og lader modstanderen om at skabe det hele.. Så kan man slå til på de blottelser de laver, men man behøver stadig ikke forcere noget i sit spil..
I superligaen er AaB et hold der skal dominere.. Her er det modstanderen der lever på kontra og venter på AaB.. Når AaB så ikke vil mere frem end foråret har vist, ender det ikke i spildominans til jer men i stedet et masse slagsmål om hver bold fordi ingen hold tør blotte sig og satse fremad i forsøg på at skabe kampen..
Jeg mener ganske enkelt ikke hans filosofi er til et hold der vil være tophold, ligesom jeg ikke mener at kents er til brøndby.. alt for stort fokus på fight og sikkerhed og alt for få der tager chancer.. Det er ik den vej et tophold skal gå..
Og angående det med Kuhn.. Det jeg mener er at spillerne stadig kører lidt videre på de dyder og offensive spilmønstre han havde da Persson her endnu ikke kan have indprintet de ting hos spillerne som han vil have.. Dertil havde persson ganske sikkert lært AaB at stå godt på banen for det er det han kan. Al ære og kredit for det.. Men hvis man skal kvalificerer sig til europa gennem ligaen og hvis stilen ikke virker i ligaen og man ik ender i europæisk fodbold som i ikke gør næste år hvis i ikke strammer op jamen hva kan man så bruge hans succes i europa til ?.. Når i ikke er der
Og angående krise.. Jeg syntes det er en meget naiv tankegang, og viser at du ikke rigitigt har sat dig ind i hvad jeg snakker om.. Du tager det bare som " nå det er bare Brøndby" så der når vi sku ik ned.. Forkert..
Det er nu et år siden i blev mestre.. Og i har ikke vundet i 11 kampe i streg.. Det begyndte i foråret..
I foråret efter at vi blev mestre begyndte vores periode med ikke at kunne vinde i jylland også.. Vores spil blev langsomt dårligere og dårligere, og vi endte med at tabe mesterskabet til fck.. i den efterfølgende sæson sælger vi elmander som imo var vores bærende kraft.. i sælger augu.. To utroligt vigtige spillere..
Vi starter egentlig fint ud i efteråret, men kan stadig ikke vinde på udebane.. Forskellen er bare at jeres ikke blot er på udebane.. Det er både ude og hjemme.. Ligesom da vores krise var værst.. Og På intet tidspunkt i vores krise nåede vi op på 11 kampe uden en eneste sejr når vi snakker ude og hjemme..
Og ledelsen samt trænerteamet afviser kategorisk at ændrer noget!.. Fuldstændigt som vores gjorde!
Jeg syntes der er mange ting der peger på det.. Ingen ved om i gør det, men bare kategorisk af afvise det fordi " i kan umuligt nå derned hvor Brøndby var" er naivt.. For helt ærligt..
Hvem havde troet at vores krise skulle begynde et år efter at vi havde pulveriseret fck 5-0 og taget Dm med vel nok det smukkeste bold der ever er spillet herhjemme
?
verdenskrig
Manager
«
Svar #3099:
24 Jun 2009, 15:13 »
Citat af: JKJ 24 Jun 2009, 14:58
Nej vi kommer ikke derned, for vi er der allerede. Vi har ikke vundet i ligaen i 11 kampe i træk, og i de sidste 3 kampe i pokalen fik vi heller ingen gevinst dvs 14 kampe i alt uden sejr! Hvis det ikke er krise så er det sgu svært at komme i krise.
Så nævner du Tracy og Schwartz, med alt respekt de er højst marginal spillere og intet andet... Det vil jo sige at vi nævnte 2 serie 2 spillere fra klubben som var blevet skadet som et problem.
Desuden er der ALTID noget at kæmpe for i ligaen, ikke mindst ens egen stolthed. Hvis man ikke går på arbejde for at gøre sit bedste vil man på de fleste arbejdspladser få prikket med det samme.
Kuhn havde en finger med i spillet i de første kampe da MP jo var ny. Siden skulle han jo vise han kunne tage over, og det viste han så bare han ikke kunne.
Og ja spillerne har også deres del af skylden, men det er nu engang træneres opgave at få dem sat af holdet så og så sætte nogle på som vil kæmpe 110% for holdet, det skete bare aldrig.
Det er mig en gåde at man kan have så ubegræsnset tillid til en træner der er uden sejr i 14 kampe i træk, i 95% af klubber i den bedste række er jeg næsten helt sikker på at han havde fået sparket. Desuden vil vi være en topklub, jamen godav når man har en sådan træner, så skal vi vel være heldig med at komme i top 8...
det er også en gåde for mig hvordan nogle kan være bare 5 % tilfredse med det.. så er man imo for let at stille tilfreds
Soul
Lilleputspiller
«
Svar #3100:
24 Jun 2009, 15:32 »
JKJ
– jeg startede egentlig i en ganske venlig tone. En lille påmindelse om at det irriterer læseoplevelsen, når man ser et tekststykke med for mange tegnsætninger. Det var bestemt ikke for at gøre mig upopulær.
Gerrarden
– Meget imponerende indlæg du har bikset sammen, og man kan virkelig se, du har lagt den rette tid i det. Jeg er enig i størstedelen af dit indlæg, og gider derfor ikke bruger oceaner af tid på at kommentere hvert enkelt punkt.
Nu har vi talt meget om Magnus Pehrsson, og hvordan han har klaret det, og hvor lang snor han burde få. Det gider jeg egentlig ikke bruge mere tid på, da det er en kendsgerning, at han starter sæsonen i trænersædet, og det derfor kun op til ham selv, hvor længe han vil bibeholde den status.
I stedet vil jeg kommentere et spændende emne omhandlende truppens sammensætning. For mig gør det heller ingenting, at man fortsætter med en enkelt angriber, men i modsætning til dig, vil jeg mene, man skal bibeholde to defensive midtbanespillere. Chanko er nemlig ikke stærk nok, til at skulle lege oprydder selv, og derfor er Lynge også på jagt efter en makker til ham.
Truppen vil nogenlunde komme til at se sådan ud:
Karim Zaza (Kenneth Stenild)
– Efter min mening er han en yderst kompetent målmand, som giver ro i det bagerste geled. Han kan på ingen måde erstattes af Kenneth Stenild, men vi ved alle, at Karim ikke kan stå en sæson uden skader eller karantæner, derved bliver Stenild en nødvendighed.
Kasper Bøgelund (ny backup/Patrick Kristensen)
– Kasper er en af ligaens bedste backs. Han har mange offensive samt defensive kvaliteter, hvilket også udmønter sig i en landsholdsplads. Hans eneste minus er hans høje skadesfrekvens, hvor vi bliver nød til at finde en reservespiller. Patrick Kristensen kan muligvis være manden.
Michael Jakobsen (Patrick Kristensen)
– Michael Jakobsen er en særdeles fremragende fodboldspiller, som flere gange har været i andre klubbers søgelys. Han har valgt at fortsætte i AaB til vores store jubel, og han er sikkert førstevalg på venstrebacken. Patrick Kristensen kan ligeså vikariere her.
Lasse Nielsen (Michael Beauchamp)
- Lasse Nielsen viste utrolig gode takter i forårssæsonen, hvor han klart var en af de bedste defensive spillere. Trods hans unge alder er han moden nok til at tage opgaven i midterforsvaret. Som reserve har vi Australieren Michael Beauchamp, som viste stor usikkerhed sidste sæson, men som er en yderst kompetent afløser.
Kjetil Wæhler (Thomas Gaardsøe)
– Kjetil var hentet hertil som ankermand, og startede faktisk sæsonen fremragende. Han har lederegenskaber, hurtighed og et godt overblik. Desværre for ham og holdet rendte han ind i en skade, hvilket gjorde han aldrig fandt den samme form igen. Som reserve her har vi Thomas Gaardsøe, som hvis han finder sit gamle niveau, bliver en uhyrlig god forsvarsspiller.
Louay Chanko (Jens-Kristian Sørensen)
– Chanko er hentet ind som afløser for Risgaard. En teknisk stærk defensiv midtbanespiller, som dog ikke fylder meget i motorrummet. Han har en særpræget sparketeknik, og ligger tit og prikker boldene fra modstanderne. Som reserve her har vi Jens-Kristian Sørensen, som virkelig på det sidste, har vist tænder til træning. Han er snart klar til at få chancen på holdet.
Ny spiller
– Her mangler vi en erstatning for vores elskede Thomas Augustinussen. En ordentlig klippe som ikke kan meget andet end at tackle. Han må gerne kunne reagere lidt i luftrummet, så modstanderne ikke bare kan smække lange bolde op. Det er denne mand Lynge arbejder på at få i folden nu.
Thomas Enevoldsen (Patrick Kristensen)
– Thomas Enevoldsen kommer til at husere på højrekanten, hvor han med sit tidligere niveau er en fremragende spiller. Han er meget udfordrende og kan lægge præcise indlæg. Patrick Kristensen er også klart til at få chancen her.
Anders Due (Daniel Christensen)
– Anders Due er klart førstevalg på venstrekanten. Han har en fremragende sparketeknik, og er super dygtig til at føre bolden frem af banen. Som reserve har vi her et noget uskrevet blad i unge Daniel Christensen, men han må vise sit værd.
Andreas Johansson (Caca)
– Andreas Johansson er det sikreste kort på hånden. Manden har en kæmpe erfaring, og har i lang tid været den vigtigste brik på holdet. Han laver et kæmpe løbearbejde, og kan tit tilskrives oplæg til mål. Ganske målfarlig er han også selv. Som reserve finder vi den lille brasilianer, som let kan lave noget uventet. Niveauet til en startplads har han bare ikke.
Jeppe Curth (Marcus Tracy, Henrik Dalsgaard, Ronnie Schwartz)
– Jeppe Curth har før vist sit kram, ved at blive topscorer i ligaen. Hvis han når hans gamle form, bliver han ganske ustyrlig for et hvert forsvar i Danmark. Vi må bare ikke spille lange bolde op på ham, med mindre midtbanen hurtigt skubbes ind og op. Vi skal spille kontrolleret fodbold langs jorden. Som reserver har vi tre yderst kompetente spillere. Alle kan sættes ind i bestræbelserne på en sejr, eller bare som afløser for Jeppe.
Karim Zaza
Kasper Bøgelund – Lasse Nielsen – Kjetil Wæhler – Michael Jakobsen
Louay Chanko – Ny spiller
Thomas Enevoldsen – Andreas Johansson – Anders Due
Jeppe Curth
En ganske udmærket trup efter min overbevisning, og mon ikke de kan levere som forventet.
/Soul
JKJ
Gæst
«
Svar #3101:
24 Jun 2009, 15:50 »
Af en starte 11-ver er den ok...
Men pt er Bøgelund, Enevoldsen og MJ ude med skader og du har sat PC til at være back-up for lige præcis de 3. Allerede der er vores trup jo alt alt for smal, det skal MP alligevel ikke have skylden for.
Derudover har Wæhler jo en lang historie med skader og den er så fortsat til AaB. Det bør bestemt ikke komme bag på nogen som helst.
Zaza er i hans karriere efterår, det burde alle også vide. Og når man tænker på de skadspauser han har hver sæson er der jo netop grund til at satse på Stenild. Hvis han bliver så utilfreds at han smutter har vi jo intet som back-up til Zaza...
Da vi alligevel går en mellem sæson imøde, så er det jo netop nu vi skal have kørt en ny mand ind på posten som vores bagerste skanse.
Og Stenild er bestemt manden der skal have chancen. Han begår en fejl i ny og næ, men det går de bedste rundt omkring i verden også, og rutine får man kun ved at spille, ikke ved at sidde på bænken...
Yoggidk
Gæst
«
Svar #3102:
24 Jun 2009, 15:54 »
Det du skriver om Chanko er helt hen i vejret, han fylder ikke meget i motorrummet?
Af hvad jeg har læst løber han 100 minutter i en kamp på 90, og knokler i det hele tager hele tiden. Det slaæ siges at de nok ikke har købt ham pga. hans sparketeknik kun....
Yoggidk
Gæst
«
Svar #3103:
24 Jun 2009, 15:54 »
JKJ: MJ er ikke skadet mere....
JKJ
Gæst
«
Svar #3104:
24 Jun 2009, 16:02 »
Citat af: Yoggidk 24 Jun 2009, 15:54
JKJ: MJ er ikke skadet mere....
Ok nej, men han er langt fra spilleklar og regner ikke med at blive klar før efter de første 2-3 kampe i sæsonen, incl UEFA cuppen...
Sider:
1
...
205
206
[
207
]
208
209
...
264
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »