home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 526916 gange)
Soul
Lilleputspiller
*

Sv: AaB-tråden
« Svar #3075: 24 Jun 2009, 01:09 »

I vurderingen af Magnus Pehrsson skal man tage hensyn til en lang række ting. Manden har været ved roret i et halvt år, og hvis man skulle tage et besyv af hans præstationer allerede nu, ville det være yderst uretfærdigt. Dette kan jeg sagtens pointere nedenfor.

Erik Hamrén afleverede sidste sommer en AaB-trup med stor succes. Det danske mesterskab var sikret, hvilket betød, at man skulle deltage i kvalifikationen til den mest prestigefyldte turnering i verden. AaB var holdet, som skulle repræsentere Danmark i europæiske klubfodbold. Bruce, den skotske manager, tog derefter over, i hvad der kunne ligne en lidt forhastet beslutning fra bestyrelsens side. Han havde i hvert fald ikke andet i sinde, end at vise hans eget navn ude i Europa, hvilket også kostede en fyreseddel midt i sæsonen. Det, samt ikke kvalificerede erstatning for de mistede spillede, kostede den gode sæsonstart, og derved havde AaB allerede skuffet mange danskere, og kunne ikke holde forventningspresset fra den foregående sæson. Allan Kuhn tog derefter over, og han kunne kun det modsatte af Bruce. Skotten kunne kun skuffen, mens Allen kun kunne imponere. Det var så sandelig også, hvad der skete, da bornholmeren gik ubesejrede i gennem hans periode som cheftræner, hvilket satte en masse spekulationer i gang. Desuden reddede den ubesejrede periode AaBs sæson, via resultaterne i Europa var så gode. Efter jul skulle en ny træner så træde i karakter. Det blev det svenske talent, Magnus Pehrsson – hvis man kan kalde en træner for talent. Han har en lovende fremtid, kan vi i hvert fald konkludere. Han skulle løfte arven efter Erik Hamrén, som for sig selv er en kæmpe byrde, men nu skulle han også løfte arven for Allen Kuhn. Det udgjorde nærmest en umulig opgave, som var dømt til at skuffe. Han startede faktisk godt i trænersædet, hvor gode indkøb eftersigende blev gjort, samt han fik flotte resultater i hans første kampe. Efter starten begyndte alle sæsonens kampe at sætte spor i spillerne, som nærmest måtte udgå på stribe med skader. Værst gik det ud for de etablerede spillere, Jeppe Curth og Michael Jakobsen, men også vores nyerhvervede forsvarskrumtap, Kjetil Wæhler, som havde vist lovende takter i de første kampe, måtte udgå. Det, kombineret med dårlige optrædener fra de andre indkøbte, satte i særdeleshed et præg på sæsonen, og hvor stort et indtryk Magnus Pehrsson kunne sætte på stilen og klubben.

Den mulighed får han så nu. Han kan rimelig frit erhverve sig spillere, som står højt på hans ønskeseddel, samt råder han nu over alle spillere i truppen. Derfor kan han præcisere den spillestil og træningsrytme han lyster, hvilket gør vi først kan
vurdere ham, når hans rigtige træneregenskaber og kvalifikationer er kommet i spil.

Når vi nu har den store lup over AaB, kan jeg fortsætte med hvordan AaBs indkøbsstrategi så brude forløbe.
Jeg har stor tiltro til Lynge Jakobsen som manager, og han har vist mange gange, at den tiltro er godt begrundet. Han har øjet til at udse de rigtige spillere, som oftest er uslebne diamanter, eller spillere som er gået i stå i diverse klubber. Han har haft sine svipsere på det sidste, men ham og Magnus Pehrsson i samarbejde har hele min tillid.

Vi har indtil videre fået Chanko i folden, hvilket jeg anser som værende positivt. Uden nogen form for kendskab til personen, tror jeg han er yderst kompetent, hvilket mange medier ligeså har givet udtryk for. Han mener på førstegangsindtrykk et som Andreas Johansson, bare med en mere defensiv indstilling. Derfor mangler vi stadig en stor defensiv klippe på den bagerste midtbane. Her har flere navne været nævnt, men en aftale er endnu ikke kommet i hus, hvilket er til min store ærgrelse. Hvis flere spillere skulle hentes, kan jeg fortælle, at jeg virkelig saver en angriber. Sidste sæson var bestemt ikke prangende med antal mål, og efter salget af Rade har vi set lidt tynde ud. Desuden så jeg gerne en ny centralforsvar i truppen, som har kompetencer på højrebacken i tilfælde af en skade til Bøgelund. Så i min optik mangles yderligere tre spillere. Det lyder nok højst usandsynligt i henhold til Lynges ambitioner, men han kan forhåbentlig overraske os, som så mange gange set før. Politiken er dog: ”Vi køber ikke en spiller, hvis vi ikke mener personen er bedre, end de unge vi har i forvejen. Hellere give vores unge chancen,” og det kan man umuligt være uenig i.

/Soul

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3076: 24 Jun 2009, 09:58 »

Sikke noget sludder, at de mange skader var et udslag af de mange kampe. Spillerne havde lige holdt 2-3 måneders pause da forårssæsonen startede, hvis efterårets kampe på det tidspunkt stadig sad i benene, så gør de altså et eller andet helt forkert i træningen (hvilket nok i virkeligheden er den egentlige årsag til skaderne, altså forkert træning).

Korrekt at Rioch kun kunne skuffe, og det gjorde han bestemt også. Med hensyn til Kuhn, ja, han kunne vel kun overraske, men det var vel de færreste der havde regnet med, at han ville overraske i den grad han gjorde, ikke nok med at han reddede AaB's sæson i Europa, var han ikke kommet til da han gjorde, kunne AaB meget vel have været et første divisionshold efter sommerpausen.

I det lys kunne Pehrsson vel også kun skuffe (hvorfor det i det hele taget virkede åndsvagt ikke at fortsætte med Kuhn), og det gjorde han bestemt også. Hans taktik fungerede mod stærkere hold (eller var det mon stadig Kuhn der havde en lang finger med i spillet?), det gav to sejre over Deportivo, hvorefter man så dummede sig, og forsøgte at spille fodbold med City, og tabte den første kamp, og så hjalp den fine præstation i den anden kamp ikke alverden, og da slet ikke når man begår den taktiske kæmpebrøler, at trække sig tilbage, da man kom på uafgjort, når modstanderen har Shay Given på mål, og man selv må nøjes med Karim Zaza, så er det ikke klogt at satse på straffesparkskonkur rence.

I SAS ligaen gik det horribelt, i starten forsøgte man sig med samme spillestil som mod Deportivo, men det fungerer altså ikke rigtig, at overlade initiativet til hold som SønderjyskE, Horsens, Vejle etc, og så satse på at slå dem på kontra. Den taktik fungerer glimrende mod et stærkere hold, men når holdet, spiller for spiller er svagere, så er man altså nødt til selv at tage initiativet, det lod det ikke til at Pehrsson forstod.

Med hensyn til at sætte sit præg på holdet, så fik han, som sagt, et par af sine ønsker opfyldt allerede i vinter, personificeret i Wæhler og Shelton. Wæhler havde nogle gode kampe, men også et alt for lavt bundniveau (hvis i spørger mig, var jeres forsvar langt bedre besat i efteråret, med Bøgelund, Olfers, Jakobsen og Pedersen). Shelton floppede totalt, og også det var Pehrsson alt for længe om at forstå.

Men sæsonen vil jo hurtigt afsløre om Pehrsson er den rette mand for AaB eller ej, jeg tror det ikke, men jeg kan jo egentlig være ligeglad, jeg har ingen problemer med det, hvis AaB skulle gå hen at spille i første division i 2010  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #3077: 24 Jun 2009, 10:28 »

Igen enig med DNE...

MP fik et hold på toppen og på ganske kort tid formåede han at køre dem helt i bund. Det kan jo selvfølgelig også være en præstation...

Som DNE rigtig siger fik han hentet 2 spillere på hans opfordring, ikke nogen ubetinget succes overhovedet...

Nu skal vi starte op igen, mangler ca et halvt hold, og dem der er tilbage har absulot ikke meget selvtillid tilbage...
Når man så tænker på at han ikke formåede at rejese et hold der er langt bedre end det vi  står med nu, da det var ved at falde så er det altså mere end svært at tro på at han er manden der kan få os på rette kurs igen..

Jeg tvivler, og hvis der ikke er sket noget ganske positivt på holdet til jul kan jeg ikke se andet end hans skal have et prik på skulderen i julegave...

Jeg giver ham et halvt år og så er det det!!

Soul
Lilleputspiller
*

« Svar #3078: 24 Jun 2009, 12:10 »

Magnus Pehrsson var ubesejret de første 6 kampe – hvis jeg ikke husker helt forkert – hvor truppen havde haft vinterpause, og alle spillerne var fuldstændig klar. Han formåede ligeså at kvalificere sig til finalen i pokalturneringen – som vi egentlig eget ufortjent tabte. Så alt i alt har han da lavet nogle godkendte præstationer, med det materiale der nu en gang var til rådighed.  Jeg var ikke overraskende imponeret over hans utopi spillestil, hvor han vælger at spille med en angriber på toppen mod de mindste hold, men på den anden side havde vi vel intet valg. I store perioder af foråret hvor resultaterne udeblev, manglede vi store dele af holdet, og det var blandt andet vores to bedste angribere, så man stod tilbage med en usleben spiller i Shelton og en serie 2-spiller i Henrik Dalsgaard. I denne situationen kan alle vel se, at Magnus Pehrsson har haft nogle urimelige svære arbejdsbetingelser, hvilket jeg tror de færreste har, kunne løse. 

Undskyldningen med skader kan da sagtens bruge, hvis man kigger på de spillere vi har undværet og antallet. Det vidner i allerhøjeste grad om en svækket trup. Personligt tror jeg det skyldes de mange kampe, som både har taget ekstrem hårdt fysisk og psykisk på spilleren. Kampen mod Manchester City var svær at komme over, tror jeg. Dit bud er så for dårlig træning. Ens for begge forslag er, at det hele er gætterier, og der kan derfor ikke drages en konklusion. Ingen af os har vores daglige gang i klubben, og det er svært at vide noget, uden nogen form for hensigt i klubben – her tænkes i sær på hvordan man træner.

Hvorfor man ikke beholdte Allan Kuhn, har været oppe mange steder. Han var en yderst god træner, men jeg tror ikke, at han havde, kunne holde hans fine periode. Mange ting taler reelt mod den mand, hvilket nok fik Lynge til at gå andre veje. Jeg har fuld forståelse for Lynges valg, og jeg er enig i beslutningen. Jeg har stor sympati for en mand som Allan Kuhn, og jeg håber aldrig han vil forlade AaB, da han virkelig lægger meget arbejde i tingene, men samtidig tror jeg bare ikke, at han var den rigtige til jobbet.   

/Soul

Yoggidk
Gæst

« Svar #3079: 24 Jun 2009, 12:13 »

Magnus Pehrsson var ubesejret de første 6 kampe – hvis jeg ikke husker helt forkert – hvor truppen havde haft vinterpause, og alle spillerne var fuldstændig klar. Han formåede ligeså at kvalificere sig til finalen i pokalturneringen – som vi egentlig eget ufortjent tabte. Så alt i alt har han da lavet nogle godkendte præstationer, med det materiale der nu en gang var til rådighed.  Jeg var ikke overraskende imponeret over hans utopi spillestil, hvor han vælger at spille med en angriber på toppen mod de mindste hold, men på den anden side havde vi vel intet valg. I store perioder af foråret hvor resultaterne udeblev, manglede vi store dele af holdet, og det var blandt andet vores to bedste angribere, så man stod tilbage med en usleben spiller i Shelton og en serie 2-spiller i Henrik Dalsgaard. I denne situationen kan alle vel se, at Magnus Pehrsson har haft nogle urimelige svære arbejdsbetingelser, hvilket jeg tror de færreste har, kunne løse. 

Undskyldningen med skader kan da sagtens bruge, hvis man kigger på de spillere vi har undværet og antallet. Det vidner i allerhøjeste grad om en svækket trup. Personligt tror jeg det skyldes de mange kampe, som både har taget ekstrem hårdt fysisk og psykisk på spilleren. Kampen mod Manchester City var svær at komme over, tror jeg. Dit bud er så for dårlig træning. Ens for begge forslag er, at det hele er gætterier, og der kan derfor ikke drages en konklusion. Ingen af os har vores daglige gang i klubben, og det er svært at vide noget, uden nogen form for hensigt i klubben – her tænkes i sær på hvordan man træner.

Hvorfor man ikke beholdte Allan Kuhn, har været oppe mange steder. Han var en yderst god træner, men jeg tror ikke, at han havde, kunne holde hans fine periode. Mange ting taler reelt mod den mand, hvilket nok fik Lynge til at gå andre veje. Jeg har fuld forståelse for Lynges valg, og jeg er enig i beslutningen. Jeg har stor sympati for en mand som Allan Kuhn, og jeg håber aldrig han vil forlade AaB, da han virkelig lægger meget arbejde i tingene, men samtidig tror jeg bare ikke, at han var den rigtige til jobbet.   

/Soul

Og Caca og Ronnie Schwartz, som jeg ikke forstår vi ikke har prøvet noget mere...

alek9000
Manager

« Svar #3080: 24 Jun 2009, 12:25 »

Igen enig med DNE...

MP fik et hold på toppen og på ganske kort tid formåede han at køre dem helt i bund. Det kan jo selvfølgelig også være en præstation...

Det er her skaderne, motivationen og placeringen bliver et problem. Efter en lang sæson med mange flere kampe end de fleste hold i Suppen kommer skaderne meget lettere. Samtidig med at der ikke var noget at kæmpe for i ligaen, stort set. Eller jo, en fjerdeplads, men med alle de skader ville det så være realistisk?

Jeg tror også, at Champions League og UEFA Cuppen fik fjernet fokus fra SAS Ligaen i en lang periode, så det var dømt til at give bagslag på hjemmefronten. Og når man har præsteret så godt i Europa, tror jeg, tendensen om Suppen er lidt: Årrrh, fuck it.

alek9000
Manager

« Svar #3081: 24 Jun 2009, 12:26 »

Som DNE rigtig siger fik han hentet 2 spillere på hans opfordring, ikke nogen ubetinget succes overhovedet...

Altså nu var den ene gratis og har givet os et vigtigt mål eller to, så er det vel ikke ligefrem nogen dårlig handel.. Ved så ikke, om du refererer til Wæhler eller Shelton som nummer to, men nej, ingen af dem har været en sindsyg god handel. Glasben og mongolben.

alek9000
Manager

« Svar #3082: 24 Jun 2009, 12:26 »

Nu skal vi starte op igen, mangler ca et halvt hold, og dem der er tilbage har absulot ikke meget selvtillid tilbage...
Når man så tænker på at han ikke formåede at rejese et hold der er langt bedre end det vi  står med nu, da det var ved at falde så er det altså mere end svært at tro på at han er manden der kan få os på rette kurs igen..

Det er en ny start, alle starter på nul point. Alt kan ske.

Beklager jeg ikke kan samle det hele i et indlæg, men det fucker op så.

JKJ
Gæst

« Svar #3083: 24 Jun 2009, 12:36 »

Det er her skaderne, motivationen og placeringen bliver et problem. Efter en lang sæson med mange flere kampe end de fleste hold i Suppen kommer skaderne meget lettere. Samtidig med at der ikke var noget at kæmpe for i ligaen, stort set. Eller jo, en fjerdeplads, men med alle de skader ville det så være realistisk?

Jeg tror også, at Champions League og UEFA Cuppen fik fjernet fokus fra SAS Ligaen i en lang periode, så det var dømt til at give bagslag på hjemmefronten. Og når man har præsteret så godt i Europa, tror jeg, tendensen om Suppen er lidt: Årrrh, fuck it.

Hvis en træner ikke kan motivere hans spillere og hold har han virkelig et seriøst problem... Eller også vil jeg kalde det manglende tillid fra spillernes side!!

Skader mig et vist sted... Vi har masser af unge spillere som iflg MP, Kuhn og Lynge er ih og åh så store talneter og hvad ved jeg, hvorfor pokker bruger man dem så ikke?? Nej man blibver ved med at kører rundt i de samme halvskadede og trætte spillere...

Hvis man ikke kan gider spille superliga man kun kan trække sig selv om når der skal spille CL/UEFA cup så bør man sgu finde sig en anden sport, ludo feks. Det er nu engang placeringen i liagen der giver spil i europæisk fodbold, og når man ikke gider knokle for det så har man heller ikke fortjent at komme ud!!

JKJ
Gæst

« Svar #3084: 24 Jun 2009, 12:40 »

Altså nu var den ene gratis og har givet os et vigtigt mål eller to, så er det vel ikke ligefrem nogen dårlig handel.. Ved så ikke, om du refererer til Wæhler eller Shelton som nummer to, men nej, ingen af dem har været en sindsyg god handel. Glasben og mongolben.

Ja det er glasben og mongolben jeg hentyder til. Det er MP der selv har bedt om at få disse 2 spillere til truppen. Hvis det er spillere på det niveau han gerne vil have for eftertiden så bør han træne vores 2. div hold, for de har ikke klasse til mere end det!!

Og igen, fordi man scorer et vigtigt mål eller 2 i UEFA cuppen er man bestemt ikke en succes...

Som tidligere skrevet er de europæiske kampe altså kun en bonus som man gør sig fortjent til via et godt stykke arbejde i ligaen. Og når Shelton ikke kan score i den vigtigste turnering vi nu engang er med i så er han absolut ingen succes men derimod et flop af de store...

JKJ
Gæst

« Svar #3085: 24 Jun 2009, 12:43 »

Det er en ny start, alle starter på nul point. Alt kan ske.

Beklager jeg ikke kan samle det hele i et indlæg, men det fucker op så.

Helt ok, det kan det også godt for mig Wink

Ja på papiret starter alle fra nul... Men tro mig, det sidder i baghovedet indtil de har haft en succes oplevelse i 4-6 kampe i træk...
De kan snakke herfra og til evigheden, men som det skete i Brøndby de ikke ikke kunne vinde på udebane vil de jo ikke indrømme det før de er kommet ud af stimmen...

Jeg tvivler så meget på MP som aldrig før og det har jeg sådan gjort siden dag 1 med ham ved roret...

JKJ
Gæst

« Svar #3086: 24 Jun 2009, 12:50 »

/Soul

Vi har også en Schwartz som er blevet lovprist i jeg ved ikke hvor lang tid efterhånden, hvornår har han fået en chance...

Han har selv hentet Shelton, ergo er det hans eget problem han ikke slår til, når han siger god for manden og han flopper må det jo være fordi han ikke helt ved havd han kan...

Efter kampen mod City, burde MP jo have vist havd alle mener han kan. Nemlig få holdet op igen, men nej det stik modsatte skete jo, fra den kamp gik det kun ned af og endda rigtig langt ned...
Hvis en træner ikke kan få sit hold op i bare en enkelt kamp eller 2 er den jo helt gal, og 11 kampe i streg uden en sejr viser jo bare at han ikke kunne/kan hive holdet op igen...

Og man giver bare ikke skader skylden for en nedtur, det er simpelthen for nemt og den dårligste undskyldning der findes.

alek9000
Manager

« Svar #3087: 24 Jun 2009, 13:00 »

Hvis en træner ikke kan motivere hans spillere og hold har han virkelig et seriøst problem... Eller også vil jeg kalde det manglende tillid fra spillernes side!!

Skader mig et vist sted... Vi har masser af unge spillere som iflg MP, Kuhn og Lynge er ih og åh så store talneter og hvad ved jeg, hvorfor pokker bruger man dem så ikke?? Nej man blibver ved med at kører rundt i de samme halvskadede og trætte spillere...

Hvis man ikke kan gider spille superliga man kun kan trække sig selv om når der skal spille CL/UEFA cup så bør man sgu finde sig en anden sport, ludo feks. Det er nu engang placeringen i liagen der giver spil i europæisk fodbold, og når man ikke gider knokle for det så har man heller ikke fortjent at komme ud!!

Tja, mere vil have mere, og det er et voldsomt skridt nedad at gå fra store europæiske kampe til den normale SAS Liga igen. Motivationsprobleme t er, at spillerne ikke giver sig nok og ikke koncentrerer sig nok, hvilket også har udløst en række personlige fejl, der til tider har kostet mål. Vi har set ordentlig fodbold i pokalturneringen og hvorfor? Fordi der var noget at kæmpe for, og det var der ikke i Suppen. Den første kamp i Brøndby var aldeles fremragende, mens man i Aalborg fik gummiben de sidste 25 minutter, fordi de ikke havde prøvet at være i vinderposition i lang tid. Jeg tror, det gjorde dem nervøse.

Jeg vil ikke definere et talent som en ung spiller, der kan spille med de aller bedste. Som talent er man stadig under udvikling, men man bliver prædikeret til at have et stort potentiale, hvis man udvikler sig rigtigt. Jeg bebrejder ikke de unge noget, synes faktisk de har været bedre end de rutinerede spillere (Nielsen - Beauchamp). Og de unge spillere kæmper også mere og spiller bedre fodbold, fordi de ser det som en mulighed for at kæmpe sig ind på førsteholdet. Specielt Patrick Kristensen og Lasse Nielsen har grebet chancen, synes jeg.

Ja, men jeg tror, de blev grebet i lidt storhedsvanvid. Aldrig nogensinde i historien er der blevet spillet så godt europæisk fodbold i Aalborg, så for tredje gang: Mere vil have mere. I øvrigt så vi også sidste år, at det var muligt at spille godt i både Europa og Suppen.

Ja det er glasben og mongolben jeg hentyder til. Det er MP der selv har bedt om at få disse 2 spillere til truppen. Hvis det er spillere på det niveau han gerne vil have for eftertiden så bør han træne vores 2. div hold, for de har ikke klasse til mere end det!!

Og igen, fordi man scorer et vigtigt mål eller 2 i UEFA cuppen er man bestemt ikke en succes...

Som tidligere skrevet er de europæiske kampe altså kun en bonus som man gør sig fortjent til via et godt stykke arbejde i ligaen. Og når Shelton ikke kan score i den vigtigste turnering vi nu engang er med i så er han absolut ingen succes men derimod et flop af de store...

Når man er gratis, er det vil mere eller mindre en ekstra gevinst, at man scorer? Synes, Tracy har gjort det over forventning (endnu en gang en ung spiller), da det både kunne blive en dreng og en pige, da man hentede ham til klubben.

Magnus Perhsson havde to tidligere stiftet bekendtskab med Shelton fra den svenske liga, hvor han scorede en del mål. Men så kom han til en stærkere engelsk 1. division, hvor han nærmest ikke fik et ben til jorden. Al selvtilliden røg der, og det tog han med over til Vålerånga, hvor han aldrig blev en succes. Så udfra det grundlag, at MP havde set ham spille godt i Alsvenskan, så var det vel lidt af et scoop, hvis han kunne blomstre op. Men det kunne han så ikke. Også lidt af en lottokupon - uden gevinst.

Synes ikke, Europa er en bonus for at have klaret det godt i ligaen. Hvis det var det, så hvis FCK kom til 1. knockout runde i CL, skulle de så stadig bibeholde fuld fokus på Suppen i stedet for at gøre noget historisk for Danmark? Alle de store hold i Europa (Chelsea, Inter, United, Barca, Real osv) vil jo også klare sig i uden for egne grænser. Det er ikke nok med at klare sig derhjemme. Bare se på Inter, de hentede Mourinho til klubben, fordi han skulle vinde Champions League trofæet til dem, så det er ikke alle klubber, som går efter den filosofi.

Men er enig i, at Shelton ikke har god.

Helt ok, det kan det også godt for mig Wink

Ja på papiret starter alle fra nul... Men tro mig, det sidder i baghovedet indtil de har haft en succes oplevelse i 4-6 kampe i træk...
De kan snakke herfra og til evigheden, men som det skete i Brøndby de ikke ikke kunne vinde på udebane vil de jo ikke indrømme det før de er kommet ud af stimmen...

Jeg tvivler så meget på MP som aldrig før og det har jeg sådan gjort siden dag 1 med ham ved roret...
Godt så  Tunge

Ja, men nu må vi se, hvad der sker. Jeg håber og tror på det bedste næste sæson i hvert fald Smiley

Soul
Lilleputspiller
*

« Svar #3088: 24 Jun 2009, 13:37 »

Meget enig med Alek.

Magnus Pehrsson kan først vurderes, efter han har fået chancen fra start. Han har nu den bedste mulighed for at vise han kvaliteter med et talstærkt hold og en liga, hvor alle hold starter lige. Rade Prica scorede også fem mål i de første fire kampe, men floppede så resten af efteråret – skulle han så også have været smidt af der? Han viste sit værd efter jul, præcis som Magnus Pehrsson har chancen for nu. Så giv nu manden en chance. Alle gætterierne fra forårssæsonen kan vi ligeså godt være foruden. Vi skal tænke fremad nu og have vasket ligene væk.

JKC – det hjælper ikke med at frembringe din holdning, at man skriver en million udråbstegn efter sætningerne. Vi kan alligevel ikke høre dig råbe. For læseoplevelsens skyld så nøjes med et udråbstegn.

/Soul

JKJ
Gæst

« Svar #3089: 24 Jun 2009, 14:00 »

JKC – det hjælper ikke med at frembringe din holdning, at man skriver en million udråbstegn efter sætningerne. Vi kan alligevel ikke høre dig råbe. For læseoplevelsens skyld så nøjes med et udråbstegn.

/Soul

Nu regner jeg med det er mig du mener Wink

Men en million alligevel?? Kan umiddelbart se jeg har skrevet det ca 3 gange hvor jeg har sat 2... Det er så 6 tilsammen, der er godt nok langt til en million.

MP kan og skal vurderes allerede... Han formåede at køre et godt og velspillende hold helt ned i bunden af 4. div. Det kan læses sort på hvidt i stillingen og de sidste 11 kampe. Så er den jo sådan set ikke længere! Wink

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010