home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 526908 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #3105: 24 Jun 2009, 16:19 »

Han løbetræner lige pt, så mon ikke han snart træner med bold igen snart, vil tro han er klar til kampen ude mod Køge!

[Min signatur er for stor]

Soul
Lilleputspiller
*

« Svar #3106: 24 Jun 2009, 16:24 »

Vores trup er ikke den bredeste, hvilket et hav af skader hurtig sætter en tyk streg under. Men hvor mange Sas Liga-hold har så bred en trup, at de kan erstatte ligeså mange skader, som AaB har været udsat for i år?
Vores startopstilling ser jeg som værende på niveau, med den der vandt ligaen. Hvis vi får en Augustinussen type på midtbanen, vil jeg faktisk gå så langt, som at sige den er bedre end vores mesterskabs-hold. Dette er ikke, som at sige vi skal vinde mesterskabet i år, men bare en konstatering om, at vi altså ikke er gået så meget længere ned i kadence, end da vi kunne løfte pokalen.

Michael Jakobsen er fortsat skadet. Han har i denne uge luntede sammen med Enevoldsen og Bøgelund, uden at være med i nogen form for boldspil. Men han kan ikke mærke smerter mere, hvilket jo er en forbedring.

Min kommentar til Chanko ikke fylder så meget i motorrummet, vil du nok kunne forstå, hvis du læste nogle af de foregående indlæg eller læste lidt videre i netop det indlæg. Chanko er ikke særlig stor, og derved grundet hans størrelse, fylder han ikke så meget som Augustinussen gjorde. Her tænker fysisk størrelse. Så kan han sku løbe solen sort, men han får aldrig samme størrelse som Augustinussen, og kommer nok heller aldrig til at vinde en luftduel. Derfor skal vi have en klippe ved siden af ham.

/Soul

Yoggidk
Gæst

« Svar #3107: 24 Jun 2009, 16:30 »

Soul: Hvorfor SKAL vi have en klippe på midtbanen? det er da ikke normalt at man har det, og det er da heller ikke nødvendigvis godt...

Soul
Lilleputspiller
*

« Svar #3108: 24 Jun 2009, 16:39 »

En klippe er måske heller ikke ordet, men vi skal have en reel defensiv midtbane. Chanko tror jeg, minder ekstrem meget om Rasmus Würtz, og deres defensive tilstedeværelse er ikke stor nok, til at kunne lukke de andres offensive kræfter nede hele kampen. Som jeg ser Chanko, er han en spiller, som gerne vil hente bolden helt nede i forsvaret, og derved med sit overblik føre bolden frem af banen.

De billeder jeg har set af Chanko, har hans fysik heller ikke overvældede mig grænseløst. Han er en ikke særlig stor fyr, og jeg tror godt vores midtbane kunne lide underlast på andenboldene, hvis vi ikke vinder en eneste luftduel. Derfor jeg gerne ser en stor oprydder, så Chanko kan få lov til det, som nok virkelig er hans force, nemlig at føre bolden frem i banen.   

/Soul

Yoggidk
Gæst

« Svar #3109: 24 Jun 2009, 16:45 »

I skal ikke undervurdere Chankos defensive egenskaber, det er helt sikkert, hvad jeg har hørt er han god defensivt, og henter mange bolde, ved at bruge hans udholdenhed....

Soul
Lilleputspiller
*

« Svar #3110: 24 Jun 2009, 16:55 »

Det tror jeg skam også på. Jeg tor bare, at hvis man skal få mest ud af hans kompetencer, bliver man nød til at hente end, der kun koncentrerer sig defensivt, så Chanko får en fri rolle. Lynge deler vidst samme mening, da han leder efter endnu en midtbanespiller.

/Soul

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3111: 26 Jun 2009, 19:31 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=102837&rss=true

Så brug sgu da pengene på en ordentlig midtbanespiller og angriber!

JKJ
Gæst

« Svar #3112: 30 Jun 2009, 10:09 »

Hmmm ved ikke rigtig hvad man skal sige til dette...  Ubeslutsom

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23370805.html?forside

Når man nu skal bruge en masse penge kunne man vel have fundet noget bedre...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3113: 30 Jun 2009, 10:34 »

Ved sgu ikke helt heller ikke.

Han er vel en fin backup, da han kan spille alle pladserne i bagerste række, vi får at se hvad han dur til.

Yoggidk
Gæst

« Svar #3114: 30 Jun 2009, 10:35 »

Prisen skulle efter sigende være 3,5 mio kroner, hvilket er for meget for ham...

bøvle
Manager

« Svar #3115: 30 Jun 2009, 10:41 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=102837&rss=true

Så brug sgu da pengene på en ordentlig midtbanespiller og angriber!

Du mener ikke at KEP er en ordentlig midterforsvar? Jeg kunne personligt sagtens se ham som et kæmpe aktiv for aab. Og så i midterforsvaret sammen med Wähler, og så MJ på venstra back? Det er nok ligaens bedste forsvar så? Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #3116: 30 Jun 2009, 10:45 »

Du mener ikke at KEP er en ordentlig midterforsvar? Jeg kunne personligt sagtens se ham som et kæmpe aktiv for aab. Og så i midterforsvaret sammen med Wähler, og så MJ på venstra back? Det er nok ligaens bedste forsvar så? Peace

Det du svarer til der, er postet for 4 dage siden, før KEP var hentet...

Hellere Lasse Nielsen end KEP!!!!!!!!  Kys

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3117: 30 Jun 2009, 11:24 »

Prisen er slet ikke oppe omkring de 3,5, tro mig. OG mht til købet af KEP, så er jeg lidt 50/50, er ked af han skubber Lasse Nielsen ud af starteren, for han har udviklet sig enormt den her sæson, og det så jeg gerne forsætte. Men han er en fighter, og det har vi manglet i AaB, også er der også videresalgs potientale i ham, så mon ikke vi tjener de fleste penge hjem igen.

[Min signatur er for stor]

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3118: 30 Jun 2009, 11:43 »

KEP er uden tvivl en stærk centerforsvarer. Problemet for ham, har været hans temperament som har kostet en del udvisninger i totalt unødvendige situationer. Men hvem siger han nødvendigvis skubber Lasse Nielsen ud? Persson har været god til at bruge de unge såvidt jeg lige husker det Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #3119: 30 Jun 2009, 11:45 »

KongFjong, jeg håber ikke at han (Pehrsson) lader Wæhler sidde på bænken, da han i mine øjne er den bedste midterforsvar i truppen...

Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010