home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 521879 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2535: 24 Jan 2009, 18:43 »

Nej synes bestemt ikke at Djibi Fall var bedre end Prica da han smuttede.
Ved ikke. Han rygtes til Atletico Madrid, men det vil heller ikke gøre noget Lynge!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2536: 24 Jan 2009, 18:55 »

Nej synes bestemt ikke at Djibi Fall var bedre end Prica da han smuttede.
Ved ikke. Han rygtes til Atletico Madrid, men det vil heller ikke gøre noget Lynge!

Jeg mener nu også, at Djiby Fall er bedre nu, end Prica var da han smuttede. Prica har ikke spillet i et års tid, så bedre er han nok ikke blevet af sit Engelske eventyr.

Det ville nu heller ikke ligne Lynge, at hente en "fortabt søn" hjem, hvis det kommer til at koste ham en formue. Det var nok noget andet, hvis det var på en fri transfer, og spilleren så ville acceptere en præstationsbetinget kontrakt.

Men ellers enig med JKJ, Prica har vist hvor hans loyalitet ligger, og det er ikke i AaB. Han blev ikke solgt i sommeren 2007, og det var han så utilfreds med, at det gik ud over hans præstationer i starten af sæsonen, det vil blive nøjagtig det samme, så snart han kommer bare nogenlunde op i gear igen (hvis han altså skulle komme det). Så er det da bedre at finde en anden, evt. en der kunne se sig tilfreds med at spille i Danmark, indtil karrieren skulle indstilles, men selvfølgelig også stadig havde alderen til at kunne bidrage med noget til holdet, lidt i stil med da FCK hentede Peter Møller.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2537: 24 Jan 2009, 19:23 »

Det med loyaliten kan jeg ikke lige følge jer i! Tror som sagt alle spillere vil til PL hvis de får chancen. Det gik så ikke, og så vil man nok gerne hjem til en klub, hvor man ved man føler sig til rette i!

Loyalitet blæser AaB åbenbart også på, idet Martin P længe ikke vidste hvor han havde AaB henne, og hvis der er en der har vist loyalitet er det vel Martin P. Så det køber jeg sgu ikke!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2538: 24 Jan 2009, 20:40 »

Det med loyaliten kan jeg ikke lige følge jer i! Tror som sagt alle spillere vil til PL hvis de får chancen. Det gik så ikke, og så vil man nok gerne hjem til en klub, hvor man ved man føler sig til rette i!

Loyalitet blæser AaB åbenbart også på, idet Martin P længe ikke vidste hvor han havde AaB henne, og hvis der er en der har vist loyalitet er det vel Martin P. Så det køber jeg sgu ikke!

Det er ikke så meget det, at han valgte at tage til Premier League, da han fik chancen, jeg tænker på, men mere hans reaktion på at han ikke fik chancen noget før, han var jo i en periode direkte en katastrofe i AaB, fordi han gik og surmulede over ikke at have fået lov at skifte noget tidligere. Dengang beviste han, at man ikke kan regne med ham, så snart der er bare en smule udenlandsk interesse for ham, så er det det eneste, der står i hovedet af ham.

Jeg kan ikke se nogen som helst grund til at hente ham tilbage for uhyrlige summer, så længe der er andre muligheder på markedet. Var han transferfri, og havde han ikke de store lønkrav, kunne det måske bedre gå an, så kan man da trods alt "bare" skyde ham afsted igen, næste gang han svigter holdet, men betaler man i dyre dommer for transfer og løn, så skal der altså et rigtigt godt bud på bordet, for at slippe af med ham uden tab.

Men hvad med at kigge lidt på det marked, hvor man i første omgang fandt ham, jeg har indtryk af, at der render masser forsømte spillere rundt i de Tyske klubber, og det er jo netop det, der plejer at være Lynges force, at hente forsømte spillere til ingen penge, som faktisk kan bidrage til holdet. Og det er da tåbeligt, at betale en formue for at få Prica tilbage, med fare for, at han underpræsterer, så snart en udenlandsk klub så meget som tænker på at sende en talentspejder til Aalborg, hvis man kan få en mindst lige så god spiller, til stort set ingen penge.

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #2539: 24 Jan 2009, 20:51 »

Hvorfor beholder en spiller soom er meget udskældt, og bestemt ikke har været AaB´s bedste gennem det seneste år. Jeg mener ikke det er en spørgsmål om loyalitet, han er ganske enkelt bare ikke god nok til AaB. AaB har brug for en bedre spiller, og det må Martin acceptere på trods af, at han uden tvivl har en kæmpe AaB fighter hjerte. Det her var enoplagt langt chance for begge oarter til at komme "videre i livet", og jeg mener personligt at det var den rette beslutning, fordi hvis Martin nu var en så fantastisk spiller, så var det nok ikke Vejle han var endt i?  Rullende Øjne

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2540: 24 Jan 2009, 21:16 »

Hvorfor beholder en spiller soom er meget udskældt, og bestemt ikke har været AaB´s bedste gennem det seneste år. Jeg mener ikke det er en spørgsmål om loyalitet, han er ganske enkelt bare ikke god nok til AaB. AaB har brug for en bedre spiller, og det må Martin acceptere på trods af, at han uden tvivl har en kæmpe AaB fighter hjerte. Det her var enoplagt langt chance for begge oarter til at komme "videre i livet", og jeg mener personligt at det var den rette beslutning, fordi hvis Martin nu var en så fantastisk spiller, så var det nok ikke Vejle han var endt i?  Rullende Øjne

/Yakushin

Helt enig. Men det var bare mit argument for Prica loyalitet. Mener bestemt også der findes mange bedre venstre back end Martin P.

Men mon ikke de skal have fat i en venstre back nu. Ikke optimalt med MJ derude og hvis det bliver ham, er der ingen backup på back pladserne ud over en Patrick Kristensen, som bestemt ikke er bedst på den position!

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #2541: 24 Jan 2009, 21:32 »

Helt enig. Men det var bare mit argument for Prica loyalitet. Mener bestemt også der findes mange bedre venstre back end Martin P.

Men mon ikke de skal have fat i en venstre back nu. Ikke optimalt med MJ derude og hvis det bliver ham, er der ingen backup på back pladserne ud over en Patrick Kristensen, som bestemt ikke er bedst på den position!

Den venstre back er bestemt en af de svageste punkter på holdet, sammen med angrebet efter min mening. De skal ihvertfald forstærkes defensivt, ellers ser det skidt ud. Angribet er også en hård nød at knække, han Tracy leve op tiil det, alle os aalborgensere forventer, eller falder han helt igennem, der går jo desværre et par måneder før vi kender svaret, men spændende bliver det, helt afgjort!

Jeg krydser fingre for de finder mindst en forstærkning til forsvaret og især venstre back, ellers for de det svært defensivt i foråret.

/Yakushin
« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 21:41 af Yakushin » Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yoggidk
Gæst

« Svar #2542: 24 Jan 2009, 21:34 »

Den venstre back er bestemt en af de svageste punkter på holdet, sammen med angrebet efter min mening. De skal ihvertfald forstærkes defensivt, ellers ser det skidt ud. Angribet er også en hård nød at knække, han Teacy leve op tiil det, alle os aalgorgensere forventer, eller falder han helt igennem, der går jo desværre et par måneder før vi kender svaret, men spændende bliver det, helt afgjort!

Jeg krydser fingre for de finder mindst en forstærkning til forsvaret og især venstre back, ellers for de det svært defensivt i foråret.

/Yakushin

Det vi forventer? Jeg forventer ikke meget af Tracy, men ok...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2543: 24 Jan 2009, 21:40 »

Jeg vil også mene vi kan tillade os at forvente meget af ham. Han er trods alt et stortalent i USA, selvom USA ikke har fodbolden som nationalsport!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2544: 24 Jan 2009, 21:46 »

Nu skal alle også passe på ikke at forvente at Tracy kommer ind og scorer en masse mål i foråret! Tracy er et stort talent, men der både en ocean til forskel geografisk, men også spillemæssigt mellem USA og Danmark. Der er en helt anden intensitet i europæisk fodbold, det er måske ikke så meget selve niveauet, men det betyder meget mere herovre, og det skal en ung gut som Tracy vende sig til. Han skal vende sig til spillestilen, kulturen og tilpasse sig før han får succes. Personligt regner jeg ikke med han viser noget som helt her i foråret, håber det selvfølgeligt, men forventer det ikke. Men næste sæson derimod, der skal der være amerikansk goalshow(Eller noget i den retning) Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #2545: 24 Jan 2009, 21:47 »

Jeg vil også mene vi kan tillade os at forvente meget af ham. Han er trods alt et stortalent i USA, selvom USA ikke har fodbolden som nationalsport!

Enig, synes afgjort man kan have forventninger til Tracy... Og som du selv er inde op, er fodbold langt fra nationalspporten i USA, men deres landshold er alligevel rigtig fornuftigt, og generelt producere de fremragende fodboldspillere... Så jeg synes bestemt, at det er på sin plads, at have forventninger til Tracy, og jeg er også sikker på han valgte AaB frem for en større udenlandsk klub, for at få mere tid i søgelyset, og udvikle sig som en stjerne i AaB og først derefter tage det store spring ud i europæisk fodbold på højere niveau...

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

JKJ
Gæst

« Svar #2546: 25 Jan 2009, 19:34 »

Dengang Prica spillede i AaB var han en spiller som var alt alt for god til at spille i den danske sas liga, så selvfølgelig vil han gerne til PL. Hvis vi kan kickstarte hans karriere igen kan jeg ikke se hvorfor ikke vi skulle have en spiller, som vil være den klart bedste angriber i dansk fodbold.

Kan ikke lige følge din tankegang!

Kan så heller ikke følge din... imo så er han DIN frelser og ingen andre...
Han har siddet på bænken, hvis han har siddet der overhovedet, i Sunderland i et år. Det kan han absolut ikke være blevet bedre af, kun dårligere, og det vil så sige at vi igen skal til at bruge masser af tid til at spille an angriber i form og dermed igen kan sætte os bagud i Ligaen pga en utrænet angriber?? Det mener du ikke vi har prøvet det senste år med 2 som slet ikke kunne noget så helst da de kom til klubben...

Desuden er det mig en gåde hvordan han selv tror på at han pludselig er god nok til PL efter ikke at kunnet have leveret varen i Bundesligaen... Fordi han så får succes i en mindre god liga er da ikke ensbetudende at han kan klare sig i den bedste i verden... Så jo selvfølgelig har pengene spillet en mega stor rolle i den sag da han skiftede...

Og der gør du ham så en kæmpe bjørnetjeneste... det eneste man ikke må er at have så kæmpe forventninger til ham. Så kan han næsten kun skuffe, og hvis han skuffer bliver han presset og så går det da helt galt!
LAd os nu se hvad han kan og lade ham falde til, giv ham nogle kmape uden de store forventninger så kom mer det stille og roligt af sig selv forhåbentligt...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2547: 28 Jan 2009, 13:03 »

Ser ud til Lynge har fundet sin angriber

Etter hva NorskeFans erfarer skal Aalborgs sportsdirektør vært på Aalborg Lufthavn og møtt en fotballspiller som kommer med fly fra Oslo. Det sies fra en anonym kilde at det skal være Oliver Occean som skal i møte med AaB.

NorskeFans har fått vite via en dansk kilde at Oliver Occean skal være på vei til Aalborg. Klubben som nylig signerte Kjetil Wæhler skal være meget interessert i en sterk spiller og har sett på Oliver Occean som en perfekt spiller. Dermed kan Occean bli lagkamerat med Wæhler.

Det var i dag at Lynge Jacobsen skal ha møtt en mørkhudet spiller, ca 180-185 cm høy fra et fly fra Oslo. Dermed kan det gå mot at Occean blir AaB-spiller om det stemmer at det er han. Om AaB og LSK er enig er det ikke sagt noe om, men det kan se ut som at LSK har gitt sin storvokste spiss tillatelse til å prate med Aalborg.

Yessir
Manager

« Svar #2548: 28 Jan 2009, 13:32 »

Ser ud til Lynge har fundet sin angriber

Etter hva NorskeFans erfarer skal Aalborgs sportsdirektør vært på Aalborg Lufthavn og møtt en fotballspiller som kommer med fly fra Oslo. Det sies fra en anonym kilde at det skal være Oliver Occean som skal i møte med AaB.

NorskeFans har fått vite via en dansk kilde at Oliver Occean skal være på vei til Aalborg. Klubben som nylig signerte Kjetil Wæhler skal være meget interessert i en sterk spiller og har sett på Oliver Occean som en perfekt spiller. Dermed kan Occean bli lagkamerat med Wæhler.

Det var i dag at Lynge Jacobsen skal ha møtt en mørkhudet spiller, ca 180-185 cm høy fra et fly fra Oslo. Dermed kan det gå mot at Occean blir AaB-spiller om det stemmer at det er han. Om AaB og LSK er enig er det ikke sagt noe om, men det kan se ut som at LSK har gitt sin storvokste spiss tillatelse til å prate med Aalborg.

Spændende og meget interessant spiller... Jeg kan huske jeg var meget imponeret af ham i RL kampene.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2549: 28 Jan 2009, 13:59 »

Occean har allerede afvist rygtet.

http://www.bold.dk/nyt/Occean-afviser-AaB-rygter

Synes egentlig også, at det ville være lidt mere interessant, hvis man snart begyndte at kigge lidt sydpå (dog ikke så langt, så man forlader koninentet), i stedet for bare at hente spillere fra de Nordiske ligaer, som folk alligevel betragter som dårligere end den Danske - lidt pudsigt, at så mange af deres spillere så alligevel er gode nok til at forstærke de Danske hold...

Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010