home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458517 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2520: 23 Jan 2009, 22:09 »

En venstreback og en angriber, så skulle det være ok Smiley

Nemlig! Vi skal have fat i en mere erfaren angribere end dem vi har nu, og så skal det gerne være en stærk gut Smiley Og så selvfølgelig en ny venstreback, en skam BIF nappede Jan F, men der er jo heldigvis andre muligheder Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #2521: 23 Jan 2009, 22:11 »

Nemlig! Vi skal have fat i en mere erfaren angribere end dem vi har nu, og så skal det gerne være en stærk gut Smiley Og så selvfølgelig en ny venstreback, en skam BIF nappede Jan F, men der er jo heldigvis andre muligheder Smiley

Du har fat i noget...

Køb:

Alvaro Santos
Patrick Mtiliga

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2522: 23 Jan 2009, 22:12 »

Du har fat i noget...

Køb:

Alvaro Santos
Patrick Mtiliga

Faktisk to udmærkede bud! De kunne være rigtig gode at få til klubben, ellers må vi endnu engang skæve til vores nabolande og se om der ikke kan findes nogle der Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

alek9000
Manager

« Svar #2523: 23 Jan 2009, 22:13 »

.. Elanga skulle være nem at få fat i.. Rullende Øjne

Joke. Men ja, en rigtig venstreback ville gøre godt. Ser helst MJ i centerforsvaret, men der har vi jo så lige pludselig så mange kompetente folk. 3-4 på SAS liga niveau, samt et par unge backups.

Og så skal vi have en ekstra angriber. Jeg prioriterer den position frem for venstre back, da Tracy er lidt af en lottokupon. Curth og Caca er de eneste på SAS liga niveau, hvis Tracy skulle falde igennem. Prica skulle være velkommen Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #2524: 23 Jan 2009, 22:14 »

Faktisk to udmærkede bud! De kunne være rigtig gode at få til klubben, ellers må vi endnu engang skæve til vores nabolande og se om der ikke kan findes nogle der Smiley

Ja selvfølgelig, Santos får ikke så meget spilletid i sin klub, og er rimelig stærk, imens Mtiliga virker god Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #2525: 23 Jan 2009, 22:15 »

Ved ikke helt hvad jeg siger til Prica?

Har det sådan lidt at han ville væk dengang... Så kan han ikke bare kommer hjem igen efter så lidt tid, han skal lige lære at han måske skulle være blevet i AaB, men ved ikke helt.. Han er selvfølgelig god, men ja...

Ved ikke helt med ham... ALtså... kan vi stole på ham?

alek9000
Manager

« Svar #2526: 23 Jan 2009, 22:17 »

Forstår dig slet ikke Yoggi.

Med al respekt, hvem ville ikke tage til en Premier League klub for at spille mod Cristiano Ronaldo, Lampard og Gerrard? Selvfølgelig skal han tilbage, hvis vi kan få en ordentlig pris for ham. Og hvis han vel og mærket gider.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2527: 23 Jan 2009, 22:17 »

Selvfølgelig kan vi stole på Prica! Men jeg har efterhånden skiftet mening, han er kommet et skridt videre i hans karriere, og at komme tilbage til hans tidligere klub, tror jeg ikke er videre motiverende. Han skal til en mellemstor liga og komme igang igen.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #2528: 23 Jan 2009, 22:19 »

Forstår dig slet ikke Yoggi.

Med al respekt, hvem ville ikke tage til en Premier League klub for at spille mod Cristiano Ronaldo, Lampard og Gerrard? Selvfølgelig skal han tilbage, hvis vi kan få en ordentlig pris for ham. Og hvis han vel og mærket gider.

Ved heller ike helt, har bare noget inde i mig som siger at han bliver i ½ år, og så smutter igen... Og forresten er han aalt for dyr i løn  Skuffet

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2529: 23 Jan 2009, 22:43 »

Men hvis han på det halve år kan skyde os videre i Uefa cuppen og vinde Pokalturneringen er den løn vel også givet godt ud!

KOM TILBAGE PRICA!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2530: 23 Jan 2009, 23:33 »

Mtiliga er transferfri til sommer, så han må da være forholdsvis billig nu. Men når han ikke kan blive enig med Breda om lønnen, så vil han næppe være tilfreds med hvad Lynge vil give  Smiley Men fik i fat i ham, ville i have et ret imponerende forsvar, måske med et lille svagt punkt i bredden på højrebacken.

I angrebet vil jeg tro, at i skulle kunne finde nogen der ville være mindst lige så gode som Prica, som jeg absolut ikke forstår, at i er så vilde efter at få tilbage, manden var så åbenlyst utilfreds med at han ikke blev solgt allerede et halvt år før han gjorde, og underpræsterede som et resultat deraf. Der må være andre billigere og bedre muligheder, Lynge plejer at kunne finde dem, men han har måske for meget andet at se til for tiden. Det skulle da være mærkeligt, at det ikke skulle være til at finde en forsømt angriber i Tyskland eller Holland, som kan hentes til Lyngepris.

JKJ
Gæst

« Svar #2531: 24 Jan 2009, 09:34 »

Men hvis han på det halve år kan skyde os videre i Uefa cuppen og vinde Pokalturneringen er den løn vel også givet godt ud!

KOM TILBAGE PRICA!

Hvorfor??

VI var gode nok til ham dengang han ikke spillede, så kom han igang igen med karrieren og så ville han væk... Nu er den så sat tilbage igen og så skal vi tage ham tilbage?? Det er sgu da ikke en social klub vi er hvor man bare kan komme tilbage når det ikke kører for en...

Desuden er der sket meget siden han smuttede, vi har bevist at vi sagtens kan uden ham plus vi har fået en ny træner...

Så nej tak... Lynge søg venligst andre muligheder!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2532: 24 Jan 2009, 15:50 »

Dengang Prica spillede i AaB var han en spiller som var alt alt for god til at spille i den danske sas liga, så selvfølgelig vil han gerne til PL. Hvis vi kan kickstarte hans karriere igen kan jeg ikke se hvorfor ikke vi skulle have en spiller, som vil være den klart bedste angriber i dansk fodbold.

Kan ikke lige følge din tankegang!

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #2533: 24 Jan 2009, 16:43 »

Lyngepris.

Dvs. fri-transfer Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2534: 24 Jan 2009, 18:29 »

Dengang Prica spillede i AaB var han en spiller som var alt alt for god til at spille i den danske sas liga, så selvfølgelig vil han gerne til PL. Hvis vi kan kickstarte hans karriere igen kan jeg ikke se hvorfor ikke vi skulle have en spiller, som vil være den klart bedste angriber i dansk fodbold.

Kan ikke lige følge din tankegang!

Kan du sige Djiby Fall?  Wink efter min mening kan Prica ikke måle sig med Fall.

Hvad med Fred, er han ikke stadig transferfri? se det ville være et scoop  Thumbs Up men nok ikke videre realistisk.

Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010