home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458525 gange)
alek9000
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #2505: 15 Jan 2009, 15:47 »

Bliver spændende. Det kan både blive en dreng og en pige, som jeg ser det.

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #2506: 17 Jan 2009, 11:16 »

Bliver spændende. Det kan både blive en dreng og en pige, som jeg ser det.

Helt afgjort!
Et stort talent i hjemlandet, jeg håber kan han fortsætte de gode tankte, trods han skal tilpasse sig nyt land, nyt sporg og ny kultur. Lad os håber, at det er den angriber, som skal holde falget oppe for nordjyllands fodboldflagskib.

Men fornemmer det er en enten/eller. Han bliver stor, og en vi kan tjene kassen på, eller så bliver han udlejet til Hobro i 2. division vest efter et halvt år...  Rullende Øjne

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

JKJ
Gæst

« Svar #2507: 19 Jan 2009, 16:45 »

Martin P er nu inviteret ind til Lynge, jeg forstår stadig ikke hvorfro han ikke selv henvendte sig...
Men nu har han altså langt om længe fået det som han gerne ville, og alligevel skal han ud og tale med pressen!! Man må da sige han ikke er den skarpeste kniv i skuffen da han bare ikke har fattet at det ikke hjælper at ynke sig i pressen når det gælder Lynge, er lige før man håber han ikke får sin kontrakt forlænget når han bliver ved...

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=94644

Samtidig har han nu set at Randers vil mangle en back til sommer, så tjaa for min skyld må han da nok smutte...
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=94691

alek9000
Manager

« Svar #2508: 19 Jan 2009, 16:52 »

Så smut da Martin.

Vi kan nok godt skaffe en ganske habil venstreback i stedet for Røde. Forbandet klynk til pressen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2509: 19 Jan 2009, 17:03 »

Martin P er nu inviteret ind til Lynge, jeg forstår stadig ikke hvorfro han ikke selv henvendte sig...
Men nu har han altså langt om længe fået det som han gerne ville, og alligevel skal han ud og tale med pressen!! Man må da sige han ikke er den skarpeste kniv i skuffen da han bare ikke har fattet at det ikke hjælper at ynke sig i pressen når det gælder Lynge, er lige før man håber han ikke får sin kontrakt forlænget når han bliver ved...

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=94644

Samtidig har han nu set at Randers vil mangle en back til sommer, så tjaa for min skyld må han da nok smutte...
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=94691

Tjae, på min arbejdsplads er det nu chefen der skal indkalde til lønforhandlinger, og det går jeg egentlig også ud fra, at det er i fodboldklubberne. Og hvis min chef er lidt for længe om at indkalde til lønforhandlinger, så bliver jeg sgu også knotten, jeg er bare ikke interessant nok til at pressen interesserer sig for min situation, så mine frustrationer bliver i stedet luftet over for f.eks. familie og kolleger, og så forsøger jeg selvfølgelig også på bedste evne, at gøre chefen opmærksom på problemet, det er bare ikke altid lige nemt, hvis han er optaget eller ude af huset meget af tiden (hvilket Lynge jo har været temmeligt meget på det seneste, i sin iver efter at finde ny træner og nye spillere...).

Igen må jeg sige, at jeg mener i jokker godt og grundigt i spinaten, hvis i lader ham gå på en fri, men skidt, så kan han måske komme et sted hen, hvor der bliver sat pris på ham.

JKJ
Gæst

« Svar #2510: 19 Jan 2009, 17:27 »

Tjae, på min arbejdsplads er det nu chefen der skal indkalde til lønforhandlinger, og det går jeg egentlig også ud fra, at det er i fodboldklubberne. Og hvis min chef er lidt for længe om at indkalde til lønforhandlinger, så bliver jeg sgu også knotten, jeg er bare ikke interessant nok til at pressen interesserer sig for min situation, så mine frustrationer bliver i stedet luftet over for f.eks. familie og kolleger, og så forsøger jeg selvfølgelig også på bedste evne, at gøre chefen opmærksom på problemet, det er bare ikke altid lige nemt, hvis han er optaget eller ude af huset meget af tiden (hvilket Lynge jo har været temmeligt meget på det seneste, i sin iver efter at finde ny træner og nye spillere...).

Igen må jeg sige, at jeg mener i jokker godt og grundigt i spinaten, hvis i lader ham gå på en fri, men skidt, så kan han måske komme et sted hen, hvor der bliver sat pris på ham.

Fair nok... På de arbejdspladser jeg har været på har jeg så været fri til selv at bede om en forhandling, men det er jo nok forskelligt fra sted til sted Wink

Men Lynge har jo før udtalt at hans dør var åben hvis man havde løst til at komme fordi til en samtale... Og uden at kende din arbejdsplads så vil jeg tro at hvis du har løst til en smatale med din chef så er du også velkommen hos ham eller hende og skal ikke vente på at du bliver indkaldt til en...

Jeg siger ikke Lynge ikke har lavet fejl i forløbet for det har han, men Martin P er altså en voksen mand som burde tænke selv og burde vide at man bare ikke forhandler md Lynge gennem pressen...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2511: 21 Jan 2009, 16:19 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=94911&rss=true - Nu er det slut med Martin P!
Ved sgu ikke helt hvad jeg skal synes om det!

JKJ
Gæst

« Svar #2512: 21 Jan 2009, 18:35 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=94911&rss=true - Nu er det slut med Martin P!
Ved sgu ikke helt hvad jeg skal synes om det!

Det har jo været en offentlig hemmelig længe, der måtte jo være en grund til at han ikke blev kaldt ind på kontoret...

Jeg er en af dem der mener han IKKE er god nok til AaB, men mener dog godt vi kunne have brugt ham blandt reserverne - altså til at gøre truppen bred...

Men spørgsmålet er jo nok om han havde lyst til det...

søgaard
Gæst

« Svar #2513: 23 Jan 2009, 21:55 »

Så er Martin P. blevet solgt til Vejle, som efterhånden er blevet tilholdssted for gamle AaB'ere.. (Martin P., Gaarde, Priske, Olesen, Jimmy)
http://www.bold.dk/nyt/Vejle-koeber-Martin-Pedersen_2

Yoggidk
Gæst

« Svar #2514: 23 Jan 2009, 21:57 »

Ja, det er vel fint nok at de sælger ham Smiley mon de køber en ny venstreback?

søgaard
Gæst

« Svar #2515: 23 Jan 2009, 22:00 »

Ja, det er vel fint nok at de sælger ham Smiley mon de køber en ny venstreback?
Ja, det er helt klart en fordel at komme af med ham nu. Vi får lidt penge for ham, selvom det ikke kan være ret mange.
Om der kommer en ny forsvarsspiller, så tvivler jeg, da vi jo allerede har købt Wæhler. Desuden skulle Beauchamp efterhånden være klar til kamp igen (er udtaget til testkampen mod AGF).

Yoggidk
Gæst

« Svar #2516: 23 Jan 2009, 22:00 »

Ja, det er helt klart en fordel at komme af med ham nu. Vi får lidt penge for ham, selvom det ikke kan være ret mange.
Om der kommer en ny forsvarsspiller, så tvivler jeg, da vi jo allerede har købt Wæhler og Beauchamp skulle efterhånden være klar til kamp igen (er udtaget til testkampen mod AGF).

Men det er alligevel ikke mange forsvare vi har Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2517: 23 Jan 2009, 22:02 »

Fint han bliver solgt nu. Men håber virkelig der bliver hentet en ny venstreback, for mig er det stadigvæk en forbrydelse at sætte MJ derud,

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

søgaard
Gæst

« Svar #2518: 23 Jan 2009, 22:02 »

Men det er alligevel ikke mange forsvare vi har Smiley
Bøgelund, Olfers, M.J. Wæhler, Beauchamp, Lasse Nielsen, Jens-Kristian Sørensen, Emil Hauke (og Patrick Kristensen). Det må vel siges at være nok, selvom Emil Hauke skulle være et stykke fra Sas-liga niveau endnu.

Men som Gerrarden siger, så ville en 'rigtig' venstreback ikke skade.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2519: 23 Jan 2009, 22:04 »

En venstreback og en angriber, så skulle det være ok Smiley

Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010