home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458533 gange)
alek9000
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #2475: 10 Jan 2009, 21:50 »

Marcus Tracy skriver med AaB en af de næste par dage

Det lyder spændende, er dog i tvivl om hans niveau. Men han skulle siges at være rimelig stærk i luften. 195 cm høj, og som på den her video ligner det, at han hopper rimeligt højt.

Ved godt Youtube ikke fortæller en skid, men han ser nu frygtindgydende ud i hovedspillet.

halil
Ynglingespiller

« Svar #2476: 11 Jan 2009, 14:02 »

Tracy er i de scouting reports jeg har set, blevet beskrevet som et fysisk wunderkind. Så det er næppe der han falder igennem.

Iøvrigt har jeg set ham listed til 6'2 og 170 pund, hvilket er ca. 187 cm. og 80 kg.

Lad os nu se om ikke han kan lidt. Spændende signing.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2477: 12 Jan 2009, 13:52 »

Man kunne godt gå og håbe lidt på at han virkelig er god, og måske kan blive en ny rade prica for os. Men yderst interessant, glæder mig til at se ham i aab-trøjen, men er lidt betænksom ved at han ingen erfaring har med fodbold på europæisk niveau. Jeg kunne godt tænke mig at se en angriber som ville være et "sikkert kort" altså en angriber som man kan være sikker på yder det der er krævet af ham.

JKJ
Gæst

« Svar #2478: 12 Jan 2009, 14:24 »

Man kunne godt gå og håbe lidt på at han virkelig er god, og måske kan blive en ny rade prica for os. Men yderst interessant, glæder mig til at se ham i aab-trøjen, men er lidt betænksom ved at han ingen erfaring har med fodbold på europæisk niveau. Jeg kunne godt tænke mig at se en angriber som ville være et "sikkert kort" altså en angriber som man kan være sikker på yder det der er krævet af ham.

Vi kan jo også vende den om... Vi mangler stadig en angriber, hvis Lynges udtalelser passer, han skulle så gerne være en rutineret slags, dvs vi har Curth og en evt ny spiller i front, så har denne unge mand noglæe at læne sig op af, få noget erfaring og blive til dette wonderkid som han beskrives som... Dvs at vi om 3-4 år burde kunne sælge ham videre til en større liga for en pæn sum...

Samlet har vi så fået en ung spiller som skulle være et kæmpe talent, gerne skulle have fået en del succes hos os og så en pæn sum ved et evt salg til en større klub... det er da en win win situation for os  Thumbs Up

halil
Ynglingespiller

« Svar #2479: 12 Jan 2009, 20:38 »

En lottokupon er altid en lottokupon. AaB har i denne vinter hentet to i form af ham serie 2 spilleren og Tracy. Chancerne for de bliver til noget stort er til stede, men der går et par år skal vi være realistiske.

Tracy har dog fysikken og lyder til også at havde teknikken, så nu skal han vendes til tempoet og indstillingen. Dette er dog umådeligt svært, men lad os nu se.Men kan altid håbe!

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2480: 12 Jan 2009, 20:50 »

http://ttv.tv2.dk/index.php?side=217

Kunne være så genialt hvis vi kunne leje ham, og så senere eventuelt købe ham. Tror desværre ikke vi har råd pt. til at købe ham, da han er rimelig dyr i kontrakt, og tvivler også på Sunderland vil slippe ham for under 20 millioner. Ville være fantastisk at se Curth og Prica tilbage i angrebet, og bombe os i europæisk næste år igen. Go Lynge!!

alek9000
Manager

« Svar #2481: 12 Jan 2009, 20:53 »

Har vi købt Tracy? Er det ikke kun stadig rygter?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2482: 12 Jan 2009, 21:00 »

Kunne være så genialt hvis vi kunne leje ham, og så senere eventuelt købe ham. Tror desværre ikke vi har råd pt. til at købe ham, da han er rimelig dyr i kontrakt, og tvivler også på Sunderland vil slippe ham for under 20 millioner. Ville være fantastisk at se Curth og Prica tilbage i angrebet, og bombe os i europæisk næste år igen. Go Lynge!!

Ville være fantastisk med Prica!

Har vi købt Tracy? Er det ikke kun stadig rygter?

Desværre ikke bekræftet endnu. Han lyder som en spændende spiller!

fc-hansen
Manager

« Svar #2483: 12 Jan 2009, 21:09 »

hvorfor skulle i ikke have råd til ham? i har lige tjent 100 mio. på CHL? hvis i skulle købe nogen, ville det nok være sikrest med Prca, og så give den sjat ekstra. Tracy er en for stor lottokupon, omvendt er han jo gratis.

hvad ville i egentlig sige til at få begge to? Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

halil
Ynglingespiller

« Svar #2484: 12 Jan 2009, 21:14 »

Rade for 20 mill. er et no go.

AaB som helhed er økonomisk set drevet af helvedes til, takket være inkompetente klovne i bestyrelsen og de andre afdelinger i form af håndbold og ishockey, som jo nærmest bløder penge hvert år!

At tro AaB har penge som skidt er en fejltagelse at antage. Desværre...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2485: 12 Jan 2009, 21:19 »

hvorfor skulle i ikke have råd til ham? i har lige tjent 100 mio. på CHL? hvis i skulle købe nogen, ville det nok være sikrest med Prca, og så give den sjat ekstra. Tracy er en for stor lottokupon, omvendt er han jo gratis.

hvad ville i egentlig sige til at få begge to? Opstemt

To er jo det som altid har været meningen og de flere gange har udtalt, men tror også at de skal have to, for er ikke sikker på Tracy's kvaliteter, men derimod ved vi at Rade kan blive succes igen.

fc-hansen
Manager

« Svar #2486: 12 Jan 2009, 21:26 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=48986 hold kæft et hovedspil Opstemt han er altså noget spændstig Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #2487: 12 Jan 2009, 21:33 »

Han springer da godt højt vil jeg sige!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

alek9000
Manager

« Svar #2488: 12 Jan 2009, 21:35 »

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2489: 13 Jan 2009, 10:29 »

http://www.bold.dk/nyt/AaB-med-i-kampen-om-Prica

Det ser ud til at vi er de eneste skandinaviske bejlere til Prica, håber virkeligt Lynge får fat i Prica igen, han bliver guld for os hvis det sker!

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010