home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458509 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2490: 13 Jan 2009, 12:24 »

Jeg er så nok en af de få der ikke rigtig håber på at vi henter Prica igen... Han var for stor til os sidste år og ville hellere til en bundklub i PL hvor han ikke var sikker på spilletid... Nu er vil han pludselig have spilletid igen og vil væk, hvorfor i alverden skulle vi så være gode nok til ham nu så??

Nej tak, så vil jeg hellere have noget andet nyt blod til angrebet, hvem ved jeg ikke, men der løber efterhånden en røvfuld rundt i FCK, og ville da ikke have noget imod at få Junior til klubben i et par sæsoner hvorefter denne unge amerikaner som det ser ud til vi får så har haft tiden til at blive modnet og kan tage over...

Desuden har vi altså stadig Curth og unge Schwartz må man ikke glemme, det lyder jo næsten som om vi ikke har en eneste angriber i truppen mere når man læser denne tråd...

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2491: 13 Jan 2009, 12:28 »

Prica har da aldrig sagt at han ville væk fra AaB. Han gik meget stille frem med skiftet syntes jeg? tror Lynge og Prica har en god forståelse, og han havde måske fejlbedømt situationen (altså Prica).

JKJ
Gæst

« Svar #2492: 13 Jan 2009, 12:31 »

Prica har da aldrig sagt at han ville væk fra AaB. Han gik meget stille frem med skiftet syntes jeg? tror Lynge og Prica har en god forståelse, og han havde måske fejlbedømt situationen (altså Prica).

Hvis han ikke ville væk havde han jo nok ikke skrevet under, og jeg vil næsten væde med at Lynge ikke har presset sin topscore til at skrive under midt i en sæson hvor man er tæt på et mesterskab...

Og han kan jo sagtens have gået stille med at han gerne ville væk, der er jo ikke alle der råber om om det mindste som feks MP...

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2493: 13 Jan 2009, 12:35 »

Hvis han ikke ville væk havde han jo nok ikke skrevet under, og jeg vil næsten væde med at Lynge ikke har presset sin topscore til at skrive under midt i en sæson hvor man er tæt på et mesterskab...

Og han kan jo sagtens have gået stille med at han gerne ville væk, der er jo ikke alle der råber om om det mindste som feks MP...

Martin P er jo også en hat!

Selvfølgelig tror jeg da også at Prica ville væk, men jeg tror udelukkende at det var fordi tilbuddet var det, og at han troede at han var klar. Det viste sig jo så at det var han vidst ikke helt. Derfor ville det da være fint at få ham tilbage? tror da at det sidste år har fået ham til at indse at han måske ikke er så meget bedre end superliga niveau.

JKJ
Gæst

« Svar #2494: 13 Jan 2009, 12:39 »

Martin P er jo også en hat!

Selvfølgelig tror jeg da også at Prica ville væk, men jeg tror udelukkende at det var fordi tilbuddet var det, og at han troede at han var klar. Det viste sig jo så at det var han vidst ikke helt. Derfor ville det da være fint at få ham tilbage? tror da at det sidste år har fået ham til at indse at han måske ikke er så meget bedre end superliga niveau.

Det sidste år kan også sagtens have gjort ham til en dårligere spillere, han er i hvert fald ikke blevet bedre ved at sidde på bænken i 1 år, og der er jo helt ærlig ingen der aner hvor han står idag... og med den snarlige kamp mod Derpotivo skal vi IKKE have en halv klar spiller med bare fordi han har gjort det godt i klubben tidligere...

Vi aner ikke hvor han står, og hvis der kommer en aftale håber jeg det kun bliver på leje, med en fastlagt pris ved et evt køb til sommer...

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2495: 13 Jan 2009, 12:44 »

Det sidste år kan også sagtens have gjort ham til en dårligere spillere, han er i hvert fald ikke blevet bedre ved at sidde på bænken i 1 år, og der er jo helt ærlig ingen der aner hvor han står idag... og med den snarlige kamp mod Derpotivo skal vi IKKE have en halv klar spiller med bare fordi han har gjort det godt i klubben tidligere...

Vi aner ikke hvor han står, og hvis der kommer en aftale håber jeg det kun bliver på leje, med en fastlagt pris ved et evt køb til sommer...

Jeg håber ikke at vi lejer igen. Det er penge lige ud af vinduet, vi har vel brugt 10-20 mill på to lejede angribere som aldrig rigtigt slog igennem?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2496: 13 Jan 2009, 13:50 »

Jeg er enig med JKJ, i forhold til hvor meget Prica ønskede at forlade AaB for et år siden, så ser jeg ingen grund til, at AaB skulle gøre ham en tjeneste nu, og købe ham fri af den kontrakt, som han for et år siden selv ønskede. Det ville også være et skidt signal at sende, specielt i forhold til hvor mange uafklarede kontraktforhandling er man har foran sig. Henter man Prica tilbage, kan disse spillere jo se, at de kan te sig som de vil nu, og så alligevel blive taget til nåde, hvis ikke lige tingene går som de havde forventet.

Og jo, Prica var MEGET opsat på at komme væk fra AaB, som jeg lige husker det, så var der vist noget med, at der var et bud på ham som blev afvist, et halvt års tid før han blev solgt, og det var han så utilfreds med, at det faktisk smittede af på hans spil i en periode. Det er vel ikke sådan en type i har brug for at få tilbage? Spørg bare i Brøndby, hvordan det kan gå, når en eller flere spillere ikke er tilfredse med tilværelsen i klubben. Den slags smitter.

Lejeaftaler har i vist også efterhånden prøvet, uden held vel at mærke. Det kan måske hænge sammen med, at aftalerne kun gælder for et halvt år ad gangen, og spillerne derfor nærmest kun lige når at blive spillet ind, før de skal tilbage til deres klub. Af samme grund er det vel heller ikke nogen attraktiv mulighed på nuværende tidspunkt, da der jo kun er et halvt år tilbage af sæsonen. Skal i til at spille en ny spiller ind, kan det vel lige så godt være med henblik på også at bruge ham til næste sæson, det andet virker som spild af tid og resourcer.

Junior er vel et udmærket bud, men der findes vel et hav af utilpassede spillere i udlandet, som kunne have interesse, og skulle alt andet svigte, så plejer Lynge altid at være god for at finde en afdanket Svensker  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #2497: 13 Jan 2009, 16:16 »

Så er Marcus Tracy landet i Aalborg og Lynge håber på en aftale måske allerede imorgen...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=94563&rss=true

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2498: 13 Jan 2009, 17:56 »

Ja meget spændende og tror han kan få meget succes i dansk fodbold. Han er hurtig, fysisk stærk, meget stærk i luftspillet, og ikke mindst er han også en målsluger.

- Angående Prica vil jeg håbe han kommer tilbage. Hvem vil ikke tilbage til en klub, hvor han har haft det godt og succes? Alle mennesker vil prøve lykken i verdens bedste liga - også Rade Prica!

JKJ
Gæst

« Svar #2499: 13 Jan 2009, 18:10 »

Ja meget spændende og tror han kan få meget succes i dansk fodbold. Han er hurtig, fysisk stærk, meget stærk i luftspillet, og ikke mindst er han også en målsluger.

- Angående Prica vil jeg håbe han kommer tilbage. Hvem vil ikke tilbage til en klub, hvor han har haft det godt og succes? Alle mennesker vil prøve lykken i verdens bedste liga - også Rade Prica!

Dvs du gerne vil have en spiller som kun kan være blevet dårligere siden han sidst var her, plus han vel er ude af form og skal som vores tidligere lejesvende først spilles i form??
Nej tak, ellers tak...

Ellers er Beauchamp tilbage på træningsbanen fit for fight, men tager det naturligvis lidt stille og roligt her i opstarten

http://www.bold.dk/nyt/Beauchamp-tilbage-efter-skadesproblemer

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2500: 13 Jan 2009, 18:21 »

Jeg tror Beauchamp kan blive rigtigt vigtig for os, håber virkelig at han kommer i form og slår Steve-O af pinden.

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2501: 15 Jan 2009, 09:09 »

Hvor bliver Tracy af? var det ikke meningen at der skulle falde en afklaring igår?

JKJ
Gæst

« Svar #2502: 15 Jan 2009, 10:37 »

Hvor bliver Tracy af? var det ikke meningen at der skulle falde en afklaring igår?

Der er aldrig blevet lovet noget... der er blevet sagt måske hvis man var heldig og det hele bare kørte, men aldrig blevet lovet noget til igår onsdag...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2503: 15 Jan 2009, 13:47 »

Nu siger Lynge at skiftet nok kommer igennem i eftermiddag: http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Tracy-paa-plads-i-eftermiddag

JKJ
Gæst

« Svar #2504: 15 Jan 2009, 15:41 »

Så blev Tracy officiel, han har skrevet en 3 årig kontrakt med klubben...

http://www.bold.dk/nyt/AaB-sikrer-sig-amerikansk-stortalent

Spændene at se hvad han er for en spiller...

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010