home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 432590 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3840: 22 Jul 2012, 23:23 »

Det var Esbjerg og Randers resultat i sidste kamp som gjorde at i blev oppe. Ja i havde det pointtal som gjorde at i blev oppe, men i havde det ikke i egne hænder i sidste runde. Det kan der vel ikke være to meninger om, og det er i mine øjne også en ret ligegyldig diskussion som slet ikke var det jeg mente i første omgang.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3841: 22 Jul 2012, 23:25 »

Nu forklarer jeg det her for sidste gang. Hvis det stadig ikke forstås så må i sgu også selv om det Smiley The Red skriver en del om at han ikke synes AaB var så gode i dag, men stadig vandt. For så at slutte af med at sige at vi godt nok var dårlige i dag, når vi faktisk var det spilstyrende hold, og havde ære af kampen. Det forstår jeg ikke, og det er blot det jeg hæfter mig ved. Derudover læste jeg også din kommentar i chatten. Det undrer mig bare når man vinder ja, men ikke har været nævneværdigt bedre end det hold man mødte. De kommentare havde været på sin plads hvis i havde kørt os af vinduet med 4-0.

Om i havde fortjent at rykke ned eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på. Konklusionen er dog at i ikke afgjorde det selv, og at holdet i var ved at rykke ned med ikke er nævneværdigt forandret i forhold til i dag. Så min pointe er blot at i også kan komme i fare hvilket du selv skriver til slut så det vi jo enige om .

At vi skal slås for at undgå nedrykning i år er jeg helt indforstået med. Det er mit sæsonmål i første omgang at komme væk derfra. Derfor gør det også ekstra ondt at tabe en kamp som i dag.

Beklager VK, det blev formuleret forkert af mig når man lige læser tilbage. Havde lige debatteret med en andet BIF-fan der havde skrevet at BIF i 60 minutter idag havde spillet fantastisk, det var med det i tankerne at niveauet var skræmmende, da ingen af holdene var fantastiske. Mener dog stadig at Brøndby-truppen ikke er spækket med kvalitet, der er Krohn-Dehli, Goodson når han spiller op til niveau og så Thygesen der har engagementet, men for mig at se heller ofte nok rammer niveauet.

Selvfølgelig skal der være gult kort, når Goodson svinger armen/albuen ind foran Due og rammer ham. Han ville have haft mere eller mindre frit løb mod Brøndbyfeltet, hvis det ikke havde været for Goodsons frispark. Rødt ville have været hårdt, da det trods alt var lidt ude i siden af banen, men med dommeren til tider svingende linje, så kunne det sagtens være givet Tunge

Når det har med en albue, hvis den er bevidst som det virkede på mig, så er det vel som med et slag at det er lige meget om det er blandt udskifterne, så skal det vel give rødt? Eller er det mig der helt har misforstået det med bevidste slag/albuer?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3842: 22 Jul 2012, 23:28 »

Beklager VK, det blev formuleret forkert af mig når man lige læser tilbage. Havde lige debatteret med en andet BIF-fan der havde skrevet at BIF i 60 minutter idag havde spillet fantastisk, det var med det i tankerne at niveauet var skræmmende, da ingen af holdene var fantastiske. Mener dog stadig at Brøndby-truppen ikke er spækket med kvalitet, der er Krohn-Dehli, Goodson når han spiller op til niveau og så Thygesen der har engagementet, men for mig at se heller ofte nok rammer niveauet.

Så er vi jo alligevel ret enige i sidste ende  Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3843: 22 Jul 2012, 23:30 »

Selvfølgelig skal der være gult kort, når Goodson svinger armen/albuen ind foran Due og rammer ham. Han ville have haft mere eller mindre frit løb mod Brøndbyfeltet, hvis det ikke havde været for Goodsons frispark. Rødt ville have været hårdt, da det trods alt var lidt ude i siden af banen, men med dommeren til tider svingende linje, så kunne det sagtens være givet Tunge


Skrev også hvis overhoved Wink Gult kan nok gives ja, men aldrig rødt som jeg tolker den.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3844: 22 Jul 2012, 23:31 »

Så er vi jo alligevel ret enige i sidste ende  Wink

Ihvertfald når det kommer til selve spillet, også det der var min pointe med at nævne at AaB på ingen måde, ihvertfald ikke af mig, bliver rost til skyerne (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3845: 22 Jul 2012, 23:31 »


Når det har med en albue, hvis den er bevidst som det virkede på mig, så er det vel som med et slag at det er lige meget om det er blandt udskifterne, så skal det vel give rødt? Eller er det mig der helt har misforstået det med bevidste slag/albuer?
Min umiddelbare holdning på tribunen var også at gult var billigt sluppet, men efter at have set den i slow motion, så er gult egentlig meget passende. Goodson gør sig bred og gør alt for at få stoppet Due, hvilket bliver gjort med venstre arm strukket ud, som rammer Due. Decideret slag er der ikke tale om, så et rødt kort ville være hårdt dømt.

Men jo, hvis der havde været tale om et decideret slag, så skulle han selvfølgelig smides ud.

Episoden kan ses her: http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/skulle-goodson-ha-vaeret-udvist

Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3846: 22 Jul 2012, 23:36 »

Min umiddelbare holdning på tribunen var også at gult var billigt sluppet, men efter at have set den i slow motion, så er gult egentlig meget passende. Goodson gør sig bred og gør alt for at få stoppet Due, hvilket bliver gjort med venstre arm strukket ud, som rammer Due. Decideret slag er der ikke tale om, så et rødt kort ville være hårdt dømt.

Men jo, hvis der havde været tale om et decideret slag, så skulle han selvfølgelig smides ud.

Episoden kan ses her: http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/skulle-goodson-ha-vaeret-udvist



Jeg er lidt splittet. Due spiller på den, ingen tvivl om det, men syntes det ser ud som om at bevidst placerede armen/albuen så den vil ramme ham i hovedet, så hensigtet er der hvilket nogle dommere taksere til rødt bare med det. Men kraften er ikke stor så må nok erklære mig enig i at gult er passende (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3847: 22 Jul 2012, 23:50 »

Smukt !

Hahhahahaha, du er så kold.  funny
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3848: 22 Jul 2012, 23:54 »

Amen AaB's U/13 hold kunne da ikke interessere mig mindre Opstemt Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3849: 23 Jul 2012, 10:04 »

Amen AaB's U/13 hold kunne da ikke interessere mig mindre Opstemt Grin
Nu er det jo AaB-tråden, så hvis de ikke interesserer dig så forlad tråden.
Logged

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3850: 23 Jul 2012, 14:57 »

Nu er det jo AaB-tråden, så hvis de ikke interesserer dig så forlad tråden.

Lol
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3851: 28 Jul 2012, 16:56 »

FCK 3-0 AaB

En underlig kamp. Den ene kommentator sagde, ved 2-0, at det var en stensikker og fortjent sejr. Det mener jeg ikke. Jovist, FCK afgjorde og sluttede med en 3-0 sejr, men jeg synes så absolut vi skaber lige så meget som dem, dog mangler vi kynismen. Vi lignede hjemmebaneholdet der var i besiddelse og flyttede bolden flot rundt, imens de kørte på kontraer som lykkedes tre gange.

Nicolai Jørgensen præciserer det meget godt i interviewet, hvor han påpeger at de er alt for lidt på bolden. Men når man kan vinde 3-0 alligevel, må det siges at være fortjent.

Jeg synes der var alt for stort mellemrum mellem forsvar og midtbane især i første halveg. Dette gav FCK nogle gode muligheder. Helenius og Kusk gør det som sådan fint, ligesom Due har nogle gode aktioner. Desværre får Helenius ikke scoret, selvom han godt kunne have lavet en pind eller to. Wurtz og Augo flyttede bolden flot rundt, men jeg mener de er for langsomme i deres tilbageløb, især når vi spiller mod et kontrahold(åbenbart) som FCK.

Videre til næste kamp, og lad endelig ikke dette være en kamp der knækker holdet. Vi må fokusere på de to første kampe resultat mæssigt, og denne kamp spilmæssigt. 3-0 lyder voldsomt, men jeg mener reelt set vi spiller ligeså godt som FCK.

Alt i alt er 4 point i 3 kampe godkendt. Vi havde ikke regnet med point i parken, og 4 point i de to andre kamp er mere end godkendt.

Forza AaB.
Logged

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3852: 28 Jul 2012, 17:07 »

Enig, pTrN. Videre mod Nordsjælland. Det bliver satme godt at komme ud og svine de rige københavnere til  Opstemt
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3853: 04 Aug 2012, 19:07 »

AaB 1-1 FC Nordsjælland

En kamp hvor FC Nordsjælland sidder på det meste af spillet, men hvor vi kommer frem til lige så mange chancer som dem. Første halveg er der ikke så meget at sige til. Lucas har en god aktion på venstrekanten hvor han ender på baglinjen, og forsøger frækt at lobbe den over Jesper Hansen til en fri Helenius. Desværre får målmanden bolden pillet ned.

Anden halvegs start virker som om vi er trætte. FC Nordsjælland får tilspillet sig nogle halve chancer inden vi sætter os på begivenhederne i resten. Farlige kontrachancer og gode opspil, hvor blandt andet Kusk brænder en stor en. Vi får scoret på et hjørne efter noget rod i feltet, og Lasse er frelseren. Desværre scorer John lige efter, og derefter synes jeg igen vi er dominerende. Jeg er overbevist om at Jeppe skulle have straffe til sidst, hvor Okore tager benene på ham. Generelt en rodet affære af Kenn Hansen. Et forkert gult til Lucas efter Adu holder ham, undgår at dømme et hvad der ligner straffespark til Helenius, giver Okore gult selvom Augo skubber ham og til slut et klokkeklart straffespark på Jeppe. Synes han tabte kampen i anden halveg.

Synes ikke midtbanen virker specielt godt idag. Pølsen løber som altid meget, men han mister godtnok bolden tit, og også nogle farlige steder. Augo gør det fint, ligesom Kusk og Helenius. De to er altid mand for en god præstation. Især raidsene over fløjene fungerede godt i anden halveg. Lasse og KEP behøver ingen analyse da jeg egentlig synes de står fint. Generelt en kamp, hvor FC Nordsjælland ikke tilspiller sig de helt store chancer. De få de havde redder Nikolai os for.

Set over hele kampen er uafgjort nok fortjent, selvom jeg gerne så vi fik det straffespark som Okore begik på Jeppe.

MoM: Helenius og Nikolai
Nikolai får disket op med nogle fremragende redninger, imens Helenius fungerer bedre og bedre som spilstation oppe foran. Synes virkelig han er blevet bedre til at holde forsvarene fra bolden, ligesom han er knaldhurtig når han sætter modstanderen af.

En lille indskudt bemærkning til Kenn Hansens præstation. Hvornår fanden er man begyndt med at rende hen og give en spiller gult, uden at stoppe spillet?
« Seneste Redigering: 04 Aug 2012, 19:11 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3854: 04 Aug 2012, 19:23 »

Ret godt beskrevet ovenstående. Kenn Hansen dømte forfærdeligt, er helt hæs af at råbe efter den tosse, og det gik i begge retninger med de forfærdelige kendelser. Jeg ved ikke om det blev vist i tv, men da Nielsen score, rækker en FCN'er ikke hånden op og forsøger at redde bolden, og rammer vel og mærke bolden? Vi var flere der var overbeviste om at der skulle have været et rødt kort der.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010