home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 432615 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3825: 22 Jul 2012, 22:55 »

Verdenskrig, hvor i denne tråd roser vi AaB til skyerne? Ingen steder. AaB er er hold der både kan spille til fugl og til fisk, ingen tvivl om det, dog må man stadigvæk godt have en holdning om andre hold, ligesom du og vi andre må have om dommeren.

Synes bare det er underligt at du lige slutter dit indlæg af med at sige at vi var utrolig ringe i dag ( Ikke præcist ordvalg) Når vi faktisk var det hold som var bedst spillemæssigt. Men ja det er AaB tråden og i må da mene hva i vil, jeg forstår det bare ikke..

Ligesom jeg heller ikke forstår at du ptrN skal inddrage en fuldkommen ligegyldig pointe omkring AaB's U/13 hold. Har du overhoved selv set det, eller læst om det på bold?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3826: 22 Jul 2012, 22:57 »

Synes bare det er underligt at du lige slutter dit indlæg af med at sige at vi var utrolig ringe i dag ( Ikke præcist ordvalg) Når vi faktisk var det hold som var bedst spillemæssigt. Men ja det er AaB tråden og i må da mene hva i vil, jeg forstår det bare ikke..

Ligesom jeg heller ikke forstår at du ptrN skal inddrage en fuldkommen ligegyldig pointe omkring AaB's U/13 hold. Har du overhoved selv set det, eller læst om det på bold?

Der kan atså godt være to ringe hold i en kamp hvor det ene hold så bare vinder.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3827: 22 Jul 2012, 22:58 »

Du begynder jo selv med at vi var heldige for da Esbjerg udligner i overtiden mod Randers, det er da også længe siden og endda helt tilbage til 10/11 sæsonen.
Så jo jeg kan sagtens tage de sidste 10 kampe med fra sidste sæson.

Jeg siger bestemst ikke vi er gode, men jeg siger at det ikke giver point at spille ihh og åhh så godt som du siger i gør. Så kan det da gøre lige megethvor meget man har bolden når man ikke kan skabe chancer. Mig bekendt uddeles der ikke stil point i fodbold, ergo har i et stort nul på kontoen og det er nu engang facts!

Og lad nu den dommer være for hvis han havde dømt alt efter vores vej havde i måske endt med 10 på banen og et straffespark imod jer også.
Men det bliver af en eller anden grund ikke nævnt, hvorfor ikke??

Du kan jo i og for sig godt tage de ti kampe i foråret med, men så må du også inddrage at vi lige nu spiller langt bedre end vi gjorde der. Det er en væsentlig pointe, som nok skal skaffe os point hvis vi får bygget videre på det.

Og nej der uddeles ikke stilpoint, men det ændrer stadig ikke på hvor røvsygt det er at prøve at kombinere sig igennem en kompakt modstander hvor man føler man har kontrol over tingene, får scoret, og alligevel på mystisk vis ender med at tabe 2-1.

Grunden til at det ikke bliver nævnt er dels at jeg ikke aner hvor det røde kort skulle være givet, og dels fordi det bare havde været glasuren på lagkagen på hans præstation. Jeg hader superligadommere som pesten Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3828: 22 Jul 2012, 22:59 »

Der kan atså godt være to ringe hold i en kamp hvor det ene hold så bare vinder.

Læs hva jeg skriver Wink Det er slet ikke det jeg siger..

Jeg undrer mig over at han overhoved kan få tanken at inddrage det, når vi faktisk var holdet som spillede bedst af de to som var på banen.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3829: 22 Jul 2012, 23:00 »

For alt ligefrem? Kan gå med til, at vi fik 2-3 lette, men min generelle opfattelse af kampen var ikke, at vi blev forfordelt.
Overdrivelse fremmer naturligvis forståelsen, men jeg synes dommeren havde en klar tendens til at give jer 50 / 50 situationerne i dag. Men sådan er det vel at være bundhold.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3830: 22 Jul 2012, 23:02 »

Det røde kort burde i min verden da en Brøndby spiller stopper en AaB spiller i fremdrift med en albue til ansigtet, en aktion der så ud til at være bevidst. Jeg har dog ikke set det på tv så min mening står til at blive ændret hvis billederne viser noget andet (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3831: 22 Jul 2012, 23:02 »

Dokumenteret? Det er en subjektiv vurdering af journalisten som mener noget andet end dommeren i de givne situationer. Jeg kunne til enhver tid lave min egen vurdering hvis jeg gad. I øvrigt har jeg aldrig sagt at AaB generelt har dommertække så hvor du vil hen med den statistik ved jeg ikke. Udover at jeres katastrofe blev reddet af Esbjerg. Det hold i næsten rykkede ned med, er stort set uændret i dag så så meget bedre end os er i ikke.

Tilgengæld har jeg aldrig sagt at dommeren er en årsag til at vi er lort, jeg synes bare det er frustrerende at man så mange gange skal sidde i en kamp og se dommeren give kendelser den forkerte vej, og ikke have nogen linie. Det irriterer mig når jeg ser andre kampe, men naturligvis mest når det går udover mit eget hold. Det bliver nok ikke anderledes men dommeren i superligaen er og bliver en joke, og de ødelægger alt for mange kampe på egen hånd.

Personligt synes jeg det betyder en del om man spiller bedst. Måske taber man kampe, men i sidste ende er det holdene som spiller bedst fodbold som vinder flest kampe. Følelsen af at vi spillede bedst og havde styr på kampen havde jeg meget få gange i sidste sæson.
Du har åbenbart ikke kigget på den. Det er kontroversielle og tvivlsomme situationer, som alle er gået mod os. Det er ikke et facit, men som du siger en vurderingssag, men fakta er bare, at ingen af de tvivlsomme situationer gik med os. Jeg vil også derhen med det, at du whiner over, at Brøndby altid har dommerne mod sig, men hvis det var så omfattende, som du skriger højt til himlen om, så ville der nok også komme en artikel eller to ud af det.

Kan udmærket forstå dine frustationer, hvis man føler, at man gang på gang bliver snydt. Og overordnet ser er jeg også enig i, at det er sjovere, hvis man vinder og har spillet godt, men Brøndby kom jo ikke frem til mange flere store chancer i dag end vi gjorde, så jeg kan godt leve med, at I har bolden mest, men ikke rigtig får noget ud af det. At komme frem til chancer er også et kriterium for at have spillet godt i min optik.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3832: 22 Jul 2012, 23:02 »

Du kan jo i og for sig godt tage de ti kampe i foråret med, men så må du også inddrage at vi lige nu spiller langt bedre end vi gjorde der. Det er en væsentlig pointe, som nok skal skaffe os point hvis vi får bygget videre på det.

Og nej der uddeles ikke stilpoint, men det ændrer stadig ikke på hvor røvsygt det er at prøve at kombinere sig igennem en kompakt modstander hvor man føler man har kontrol over tingene, får scoret, og alligevel på mystisk vis ender med at tabe 2-1.

Grunden til at det ikke bliver nævnt er dels at jeg ikke aner hvor det røde kort skulle være givet, og dels fordi det bare havde været glasuren på lagkagen på hans præstation. Jeg hader superligadommere som pesten Smiley

Nu skrev jeg måske.
Men det straffe som ikke blev dømt læser man ikke noget om at man brokker sig over, hvorfor ikke?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3833: 22 Jul 2012, 23:04 »

Hvis du læser hvad vi skriver om kampen, kan du se at vi netop ikke mener at vi var gode - i var vare ringere. I kommer ikke frem til noget ud over scoringen.

Det kan sagtens være du mener vi burde være rykket ned havde det ikke været for Esbjerg. Faktum er bare at i de foregående 32 kampe havde vi skrabt nok point sammen til ikke at rykke med. Dermed havde vi efter 33 kampe nok point til at blive oppe, hvilket Esbjerg og Randers ikke havde. Du kan ikke bare sige at vi skulle være rykket ned hvis set ikke var for Esbjerg. Hvis den kamp havde været i midten af sæsonen havde der intet problem været. Det er jo ikke sådan at man SKAL redde sig ved at vinde den sidste kamp. Vi reddede os på alle de tidligere kampe, hvilket vi var nødt til da vi mødte de danske mestre i den sidste kamp, og de var klasser bedre end os hvilket vi vidste.

Om du vil indse det eller ej - Brøndby er ringe, og kommer til at spille med om nedrykning. Dermed ikke sagt at vi kan se os fri for det, men vil man overleve skal man vinde over de svage hold og det gjorde vi i dag. Så jeg er fortrøstningsfuld.
Logged

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3834: 22 Jul 2012, 23:08 »

Du har åbenbart ikke kigget på den. Det er kontroversielle og tvivlsomme situationer, som alle er gået mod os. Det er ikke et facit, men som du siger en vurderingssag, men fakta er bare, at ingen af de tvivlsomme situationer gik med os. Jeg vil også derhen med det, at du whiner over, at Brøndby altid har dommerne mod sig, men hvis det var så omfattende, som du skriger højt til himlen om, så ville der nok også komme en artikel eller to ud af det.

Kan udmærket forstå dine frustationer, hvis man føler, at man gang på gang bliver snydt. Og overordnet ser er jeg også enig i, at det er sjovere, hvis man vinder og har spillet godt, men Brøndby kom jo ikke frem til mange flere store chancer i dag end vi gjorde, så jeg kan godt leve med, at I har bolden mest, men ikke rigtig får noget ud af det. At komme frem til chancer er også et kriterium for at have spillet godt i min optik.
Så tror jeg du har misforstået mig. Det jeg siger er at jeg er pisse irriteret over dommeren i dag, og synes han dømte i mod os. OG at jeg generelt HADER superligadommere fordi de i mine øjne er elendige dommere.. Hver og en. Men jeg har aldrig sagt at jeg konsekvent føler mig bortdømt. I de to første kampe i denne sæson har vi utvivlsomt fået to kendelser i mod os som er på grænsen til hva der kan dømmes. Og fordi i får ligeså i dag gør det det ikke mere rigtigt.

Jeg føler mig generelt set ikke mere bortdømt end andre, men synes tilgengæld bare at dommerene er stabilt lort, men det gælder jo så for alle. Det mener jeg bare ikke kan være rigtigt, i en prof liga.  
Er dog stadig overbevist om at FCK aldrig havde fået annulleret nogle af de mål vi har fået annulleret i år, hvis det havde været i parken, men sådan er det jo bare.

Jeg synes bare det er mega frustrerende at tabe til en modstander hvor man føler man har tingene under kontrol, og spiller tålmodigt for at skabe chancen for at score. Specielt når man får den og taber alligevel.
I stod så også godt på banen den ros skal i have, og det gør jo også at vi ikke bare skaber chancer efter behag.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3835: 22 Jul 2012, 23:10 »

Det røde kort burde i min verden da en Brøndby spiller stopper en AaB spiller i fremdrift med en albue til ansigtet, en aktion der så ud til at være bevidst. Jeg har dog ikke set det på tv så min mening står til at blive ændret hvis billederne viser noget andet (:

Hjælp her. For jeg har virkelig ingen anelse om hvilken situation det er crazy Hvis der menes den med Godsoon i anden synes jeg aldrig der kan være andet end gult, hvis overhoved.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3836: 22 Jul 2012, 23:14 »

Hvis du læser hvad vi skriver om kampen, kan du se at vi netop ikke mener at vi var gode - i var vare ringere. I kommer ikke frem til noget ud over scoringen.

Det kan sagtens være du mener vi burde være rykket ned havde det ikke været for Esbjerg. Faktum er bare at i de foregående 32 kampe havde vi skrabt nok point sammen til ikke at rykke med. Dermed havde vi efter 33 kampe nok point til at blive oppe, hvilket Esbjerg og Randers ikke havde. Du kan ikke bare sige at vi skulle være rykket ned hvis set ikke var for Esbjerg. Hvis den kamp havde været i midten af sæsonen havde der intet problem været. Det er jo ikke sådan at man SKAL redde sig ved at vinde den sidste kamp. Vi reddede os på alle de tidligere kampe, hvilket vi var nødt til da vi mødte de danske mestre i den sidste kamp, og de var klasser bedre end os hvilket vi vidste.

Om du vil indse det eller ej - Brøndby er ringe, og kommer til at spille med om nedrykning. Dermed ikke sagt at vi kan se os fri for det, men vil man overleve skal man vinde over de svage hold og det gjorde vi i dag. Så jeg er fortrøstningsfuld.

Nu forklarer jeg det her for sidste gang. Hvis det stadig ikke forstås så må i sgu også selv om det Smiley The Red skriver en del om at han ikke synes AaB var så gode i dag, men stadig vandt. For så at slutte af med at sige at vi godt nok var dårlige i dag, når vi faktisk var det spilstyrende hold, og havde ære af kampen. Det forstår jeg ikke, og det er blot det jeg hæfter mig ved. Derudover læste jeg også din kommentar i chatten. Det undrer mig bare når man vinder ja, men ikke har været nævneværdigt bedre end det hold man mødte. De kommentare havde været på sin plads hvis i havde kørt os af vinduet med 4-0.

Om i havde fortjent at rykke ned eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på. Konklusionen er dog at i ikke afgjorde det selv, og at holdet i var ved at rykke ned med ikke er nævneværdigt forandret i forhold til i dag. Så min pointe er blot at i også kan komme i fare hvilket du selv skriver til slut så det vi jo enige om .

At vi skal slås for at undgå nedrykning i år er jeg helt indforstået med. Det er mit sæsonmål i første omgang at komme væk derfra. Derfor gør det også ekstra ondt at tabe en kamp som i dag.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3837: 22 Jul 2012, 23:15 »

Så tror jeg du har misforstået mig. Det jeg siger er at jeg er pisse irriteret over dommeren i dag, og synes han dømte i mod os. OG at jeg generelt HADER superligadommere fordi de i mine øjne er elendige dommere.. Hver og en. Men jeg har aldrig sagt at jeg konsekvent føler mig bortdømt. I de to første kampe i denne sæson har vi utvivlsomt fået to kendelser i mod os som er på grænsen til hva der kan dømmes. Og fordi i får ligeså i dag gør det det ikke mere rigtigt.

Jeg føler mig generelt set ikke mere bortdømt end andre, men synes tilgengæld bare at dommerene er stabilt lort, men det gælder jo så for alle. Det mener jeg bare ikke kan være rigtigt, i en prof liga.  
Er dog stadig overbevist om at FCK aldrig havde fået annulleret nogle af de mål vi har fået annulleret i år, hvis det havde været i parken, men sådan er det jo bare.

Jeg synes bare det er mega frustrerende at tabe til en modstander hvor man føler man har tingene under kontrol, og spiller tålmodigt for at skabe chancen for at score. Specielt når man får den og taber alligevel.
I stod så også godt på banen den ros skal i have, og det gør jo også at vi ikke bare skaber chancer efter behag.
Ja, der er noget, jeg har misforstået så, fordi jeg har tolket dine indlæg rimelig kraftigt som, at du over en længere periode ikke har været tilfreds med dommerens præstation overfor BIF, men okay, fair nok. Og nej, det gør det ikke rigtigt, men det udligner sig trods alt, og facit havde dermed været det samme.

Dog kan jeg godt følge dig mht. dommerne. De er ikke noget særligt, og jeg ville elske, hvis man kunne importere engelske dommere, for de kan finde ud af det.

Og FCK havde helt sikkert fået de mål i parken, det kan der vist ikke være to meninger om Wink
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3838: 22 Jul 2012, 23:18 »

Hjælp her. For jeg har virkelig ingen anelse om hvilken situation det er crazy Hvis der menes den med Godsoon i anden synes jeg aldrig der kan være andet end gult, hvis overhoved.
Selvfølgelig skal der være gult kort, når Goodson svinger armen/albuen ind foran Due og rammer ham. Han ville have haft mere eller mindre frit løb mod Brøndbyfeltet, hvis det ikke havde været for Goodsons frispark. Rødt ville have været hårdt, da det trods alt var lidt ude i siden af banen, men med dommeren til tider svingende linje, så kunne det sagtens være givet Tunge

Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3839: 22 Jul 2012, 23:21 »

Nu forklarer jeg det her for sidste gang. Hvis det stadig ikke forstås så må i sgu også selv om det Smiley The Red skriver en del om at han ikke synes AaB var så gode i dag, men stadig vandt. For så at slutte af med at sige at vi godt nok var dårlige i dag, når vi faktisk var det spilstyrende hold, og havde ære af kampen. Det forstår jeg ikke, og det er blot det jeg hæfter mig ved. Derudover læste jeg også din kommentar i chatten. Det undrer mig bare når man vinder ja, men ikke har været nævneværdigt bedre end det hold man mødte. De kommentare havde været på sin plads hvis i havde kørt os af vinduet med 4-0.

Om i havde fortjent at rykke ned eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på. Konklusionen er dog at i ikke afgjorde det selv, og at holdet i var ved at rykke ned med ikke er nævneværdigt forandret i forhold til i dag. Så min pointe er blot at i også kan komme i fare hvilket du selv skriver til slut så det vi jo enige om .

At vi skal slås for at undgå nedrykning i år er jeg helt indforstået med. Det er mit sæsonmål i første omgang at komme væk derfra. Derfor gør det også ekstra ondt at tabe en kamp som i dag.
Vi afgjorde det da netop selv. Efter 33 kampe havde vi nok point til at blive i Superligaen. Esbjerg og Randers havde for få point, hvilket ikke skyldes én kamp, men alle 33 som de spillede.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010