home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 214 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 433610 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3795: 14 Jul 2012, 15:07 »

Så blev sæsonen indledt med et enkelt point og et mål af Jeppe Curth, hvor det sidstenævnte i min verden er det mest overraskende. At vi kom på tavlen, både målmæssigt og pointmæssigt er udmærket, og det kan forhåbentligt tages med videre til Brøndby-kampen på søndag, hvor der forhåbentligt kommer mange på stadion og giver den maks gas!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3796: 22 Jul 2012, 14:54 »

Hvem skal på stadion i dag og smadre Vestegnen?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3797: 22 Jul 2012, 15:00 »

Hvem skal på stadion i dag og smadre Vestegnen?
Jeg gider ikke, når tossen VK ikke kommer. Det havde gjort sejren og oplevelsen lidt sjovere.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3798: 22 Jul 2012, 15:00 »

Ja, helt sikkert  Djævel
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3799: 22 Jul 2012, 15:56 »

Hvem skal på stadion i dag og smadre Vestegnen?
Jeg kommer til at stå på Spar Nord tribunen Smiley
« Seneste Redigering: 22 Jul 2012, 15:58 af Søgaard » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3800: 22 Jul 2012, 21:14 »

3 point, kæft hvor lækkert.

En lidt rodet kamp, der bølgede frem og tilbage. Desuden bød kampen på mange fejlafleveringer; fra begge mandskaber. Vi udbygger vores stime på kampe i træk mod Brøndby uden nederlag til 5 styks. Det at det blev en rodet kamp, gør at der ikke var en hel masse pragtpræstationer, men jeg synes nu alligevel at Helenius, Ahler og Dalsgaard gør det ganske fint. Midtbanen fungerede ikke rigtigt afleveringsmæssigt, men både Pølsen og Augo arbejder ufatteligt meget. Lucas er lidt usynlig indtil scoringen, og Kusk havde ikke sin bedste kamp. Dog havde han nogle gode løb og udfordringer.

Jeg kan ikke lade være med at være andet end fortrøstningsfuld, når jeg tænker på at det er anden kamp i træk, hvor vores unge gutter vender et nederlag til en sejr.

Forza AaB.
Logged

welbz is dat guy

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3801: 22 Jul 2012, 21:28 »

3 point, kæft hvor lækkert.

En lidt rodet kamp, der bølgede frem og tilbage. Desuden bød kampen på mange fejlafleveringer; fra begge mandskaber. Vi udbygger vores stime på kampe i træk mod Brøndby uden nederlag til 5 styks. Det at det blev en rodet kamp, gør at der ikke var en hel masse pragtpræstationer, men jeg synes nu alligevel at Helenius, Ahler og Dalsgaard gør det ganske fint. Midtbanen fungerede ikke rigtigt afleveringsmæssigt, men både Pølsen og Augo arbejder ufatteligt meget. Lucas er lidt usynlig indtil scoringen, og Kusk havde ikke sin bedste kamp. Dog havde han nogle gode løb og udfordringer.

Jeg kan ikke lade være med at være andet end fortrøstningsfuld, når jeg tænker på at det er anden kamp i træk, hvor vores unge gutter vender et nederlag til en sejr.
Forza AaB.

Flueknepperi, men vi vandt jo ikke i sidste runde, den endte 1-1 Peace

Men synes det er fedt at se at vore unge drenge altså ikke bare bliver kørt over som alle såkaldte eksperter har udtalt sig om.

Ja der er maser af unge folk, ja der vil komme nogle store svipsere i løbet af sæsonen, nej vi er ikke ude af nedrykningsfaren efter 2 kampe.
Men ja, sidste sæson gav de unge spillere en masse hård på brystet og en masse erfaring som de helt sikkert kan bruge i år. Og hvis de overlever i år, som jeg sagtens kan se dem gøre så er der masser af fremtid i de unge fyre. De har jo fulgtes op gennem rækkerne og dermed kender de også hinanden til hudløshed.

Jeg er optimist, men intet er afgjort endnu.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3802: 22 Jul 2012, 21:34 »

Det er også rigtigt, vi fik "kun" et point med hjem fra Aarhus.

Synes desuden der er ufatteligt sådan som Brøndby's fans opfører sig. Et citat fra bold.dk forklarer det meget godt;

"Derudover synes jeg det er direkte pinligt at der bliver kastet øl, piftet og givet "fuck-finger" til u13-holdet, som tager en æresrunde på stadion..."

Usmageligt.
Logged

welbz is dat guy

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3803: 22 Jul 2012, 21:53 »

Dejlig stemning på stadion og dejligt at se mange mennesker på stadion, selvom der også var Grøn Koncert i dag!

Fed stemning på Spar Nord tribunen, hvor folk virkelig var parate i dag!

Spillet var derimod ikke prangende, men vigtigst fik vi dog sejren. Forsvaret stod ganske solidt og synes egentlig ikke Brøndby fik andre deciderede chancer end deres scoring, hvor Nicolai Larsen ikke så supergodt ud fra min position i modsatte ende. Til gengæld var det lækkert at se Lucas banke den ind til 1-1 og få en god start på sæsonen. Helenius var jeg dog klar til at dræbe efter hans kæmpe afbrænder, men det rådede han heldigvis bod på få minutter efter! Og fryd at se Brøndby forsvarsspilleren sætte sig på røven over en simpel pasning fra Kusk!

Forza AaB!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3804: 22 Jul 2012, 21:55 »

Ja, sådan har de opført sig de seneste par gange. Det må også være hårdt at føle sig truet af en flok unger.
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3805: 22 Jul 2012, 22:20 »

Ganske god første halvleg der bød på fint spil i begge ender. Skræmmende ringe præstation af Lucas indtil scoringen, at han kan blive lårets til kampens AaB'er er utroligt. Ligeledes var Lasse utrolig usikker i forsvaret, mener virkelig snart han skal passe på mht. hans startplads hvis ikke han tager sig sammen. Starten på anden halvleg var under al kritik, men vi kom heldigvis godt igen og formåede at vinde kampen.
Når man læser rundt omkring brokker mange BIF-fans sig over dommeren, utroligt efter min mening. Hans linie var ganske rigtig mærkelig, men at han dømte til AaBs fordel er lidt søgt i min verden. Fra min position på stadion skulle Brøndby være blevet reduceret til ti man for den albue der blev givet i andet halvleg, det virkede helt bevidst.

Men også skræmmende at se det niveau BIF har, men det passer nok meget godt med deres trup, som på papiret ikke er ret stærk hvis man tager Krohn-Dehli væk.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3806: 22 Jul 2012, 22:25 »

Ganske god første halvleg der bød på fint spil i begge ender. Skræmmende ringe præstation af Lucas indtil scoringen, at han kan blive lårets til kampens AaB'er er utroligt. Ligeledes var Lasse utrolig usikker i forsvaret, mener virkelig snart han skal passe på mht. hans startplads hvis ikke han tager sig sammen. Starten på anden halvleg var under al kritik, men vi kom heldigvis godt igen og formåede at vinde kampen.
Når man læser rundt omkring brokker mange BIF-fans sig over dommeren, utroligt efter min mening. Hans linie var ganske rigtig mærkelig, men at han dømte til AaBs fordel er lidt søgt i min verden. Fra min position på stadion skulle Brøndby være blevet reduceret til ti man for den albue der blev givet i andet halvleg, det virkede helt bevidst.

Men også skræmmende at se det niveau BIF har, men det passer nok meget godt med deres trup, som på papiret ikke er ret stærk hvis man tager Krohn-Dehli væk.
For ikke at snakke om det straffespark Mike Jensen begik på Augo.
Logged

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3807: 22 Jul 2012, 22:27 »

Han dømte så meget jeres vej, at du må have siddet bag hegnet for ikke at kunne se det Tunge

AAB: 23 frispark
Brøndby: 11 frispark

ALLE frispark gik jeres vej. Jeres spillere smider sig ved hver evig eneste berøring og Claus Bo hopper direkte på hver gang.. Jeg var ved at kaste mit glas tværs gennem baren på et tidspunkte hvor der er klumpspil omkring feltet med en masse spillere, og pludselig fløjter han bare frispark til jer.. Det var blot en af mange..

I øvrigt er det UTROLIGT at man kan læse AaB fans belære os om at vi har et elendigt hold, når det er os som styrer kampen, og har langt det bedste spil. I scorer på tå tilfældigheder hvor Goodson glider, og hvor Stenderup mister balancen, på omstillinger, og ellers står i og gemmer jer hele kampen på hjemmebane. Det virker åbenbart ja, men der er ikke en AaB'er som skal fortælle mig at mit hold har et skræmmende lavt niveau når i ikke selv spiller et hak bedre men bare har marginalerne foran kassen.



Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3808: 22 Jul 2012, 22:31 »

Han dømte så meget jeres vej, at du må have siddet bag hegnet for ikke at kunne se det Tunge

AAB: 23 frispark
Brøndby: 11 frispark

ALLE frispark gik jeres vej. Jeres spillere smider sig ved hver evig eneste berøring og Claus Bo hopper direkte på hver gang.. Jeg var ved at kaste mit glas tværs gennem baren på et tidspunkte hvor der er klumpspil omkring feltet med en masse spillere, og pludselig fløjter han bare frispark til jer.. Det var blot en af mange..

I øvrigt er det UTROLIGT at man kan læse AaB fans belære os om at vi har et elendigt hold, når det er os som styrer kampen, og har langt det bedste spil. I scorer på tå tilfældigheder hvor Goodson glider, og hvor Stenderup mister balancen, på omstillinger, og ellers står i og gemmer jer hele kampen på hjemmebane. Det virker åbenbart ja, men der er ikke en AaB'er som skal fortælle mig at mit hold har et skræmmende lavt niveau når i ikke selv spiller et hak bedre men bare har marginalerne foran kassen.
Faktum er bare at i er utroligt ringe. Det blev vi nødt til at indse sidste sæson, og det bliver i nødt til at indse nu.

Desuden var der store dele af første halveg, hvor I stod med alle mand bag bolden og blot forsvarede, så den går squ begge veje.
Logged

welbz is dat guy

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3809: 22 Jul 2012, 22:32 »

Han dømte så meget jeres vej, at du må have siddet bag hegnet for ikke at kunne se det Tunge

AAB: 23 frispark
Brøndby: 11 frispark

ALLE frispark gik jeres vej. Jeres spillere smider sig ved hver evig eneste berøring og Claus Bo hopper direkte på hver gang.. Jeg var ved at kaste mit glas tværs gennem baren på et tidspunkte hvor der er klumpspil omkring feltet med en masse spillere, og pludselig fløjter han bare frispark til jer.. Det var blot en af mange..

I øvrigt er det UTROLIGT at man kan læse AaB fans belære os om at vi har et elendigt hold, når det er os som styrer kampen, og har langt det bedste spil. I scorer på tå tilfældigheder hvor Goodson glider, og hvor Stenderup mister balancen, på omstillinger, og ellers står i og gemmer jer hele kampen på hjemmebane. Det virker åbenbart ja, men der er ikke en AaB'er som skal fortælle mig at mit hold har et skræmmende lavt niveau når i ikke selv spiller et hak bedre men bare har marginalerne foran kassen.


Statistik kan bruges til meget, men for mig se kan du ikke bruge den til noget som helst, for mener du fortolker den for groft. Jeg syntes lagt de fleste var helt rigtige dømt, selvfølgelig dømmer han mærkelige frispark, men det gælder for begge hold. I øvrigt nævnet du ikke det røde kort i burde have haft, det kunne også ændre kampen.

Jeg belærte desuden ikke nogen Brøndby fans om Jeres hold, i så fald var indlægget skrevet i Brøndby-tråden. Jeg skrev min mening, hvilket er helt tilladt. Jeg mener i øvrigt ikke at Brøndby styrede kampen fuldstændig, der var også perioder hvor AaB havde overtaget.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010