home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 162 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 434077 gange)
Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3780: 13 Aug 2011, 21:05 »

Nu så jeg godt nok ikke 1. halvleg, men OB var da stærkt spillende i 2. halvleg, og havde i mine øjne fortjent at vinde. Desværre var AaB bare mere kyniske, hvor OB havde nogle dumme afbrændere. Men man formåede at spille i et højt tempo og lægge et godt pres på AaB. Så til trods for at resultatet ikke var godt, så var det en god kamp.

Ikke enig men det er jo ikke en diskussion der skal tages her.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3781: 14 Aug 2011, 12:12 »

Fandme fedt med en sejr over OB! Det havde jeg ærlig talt ikke troet. Vi har sgu fundet en fantastisk rytme, og vi virker uhyggelig skarpe.
Jeg så dog heller ikke kampen, men kan høre at vi var kyniske foran kassen. Det er simpelthen fantastisk!

FORZA DE RØDE!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3782: 22 Aug 2011, 21:00 »

Utroligt ærgeligt og dårligt at vi ikke tager 3 point i dag. Vi overmatcher et SE-hold som vi ellers altid har det svært med på udebane. Et mål der er langt inde som ikke bliver anerkendt og et brændt straffe; det er næsten ikke til at bære.

Nå men vi er stadig ubesejrede, nu skal fokus sættes på næste kamp.

Inden kampen mente jeg det var realistisk at tage 7 point i de næste 3 kampe, hvori der var medregnet en uafgjort mod SønderjyskE. Dette er stadig en mulighed.

Forza AaB!
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3783: 22 Aug 2011, 21:04 »

Skriver et indlæg om kampen senere, er sur og vred lige nu.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3784: 22 Aug 2011, 21:43 »

Skriver et indlæg om kampen senere, er sur og vred lige nu.

Hehe det sker da jævnt tit synes jeg Wink

Glæd dig da over at vi i det mindste fik 1 point. Det er 1 point mere end vi fik mod dem i 3 kampe sidste sæson Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3785: 22 Aug 2011, 21:50 »

Ja, det er vi enige om, og det er også langt bedre, end ingenting. Men jeg forstår simpelthen ikke, at vi ikke vinder den her kamp. SønderjyskE vil intet, og vi brænder straffe og får ikke et ellers helt korrekt mål anerkendt. Det er simpelthen så irriterende. Jeg synes vi spiller en fin kamp, men i dag var vi sgu ikke skarpe.

Dog er et point altid bedre end ingenting. Wink
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3786: 19 Dec 2011, 13:07 »

Folk som følger AaB eller generelt vil have et godt grin bør læse dette blogindlæg af Michael Steen Jensen, som i et par år var reserve for superligaholdet uden reelt at få et eneste minut i en officiel kamp Smiley

http://calicalling.blog.com/2011/12/14/en-darlig-investering/
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3787: 31 Mar 2012, 13:52 »

Den økonomiske krise har ramt Superligaen nu er det ikke kun Brøndby der har økonomiske kvaler, AaB ligner et hold der inden for overkommelig tid enten skal ud og sælge spillere (hvis der da er nogen med et kæmpe talent) eller skal ud og finde manden med den berømte pengekasse.... sørgeligt hvis der ikke er økonomisk grundlag i en by som Aalborg... der burde indføres en skat på 2 kroner pr genstand der bliver fortæret i jomfru ane gade som kunne gå til AaB,, bare en ide  Wink

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-49337004:aab-erkender-%C3%B8konomisk-krisehj%C3%A6lp.html?forside

19 millioner kunne øre godt i mit budget.. men for en fodbold klub så er det alt alt for lidt i egenkapital.
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3788: 31 Mar 2012, 14:01 »

Well de har jo allerede varslet aktie emission på 30 millioner, for at sikre driften.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3789: 31 Mar 2012, 14:16 »

Det bliver spændende om at se om den næste emission bliver tegnet fuldt ud. Det havde de regnet med ville ske sidst - det gjorde det ikke. AaB har tabt 116.000 kroner hver dag siden de blev mestre sidst. Det er ret voldsomt.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3790: 31 Mar 2012, 14:16 »

Well de har jo allerede varslet aktie emission på 30 millioner, for at sikre driften.

Korrekt... men med årlige underskud på 20-40 millioner...så er det som at pisse i bukserne
Logged

YNWA

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3791: 14 Jun 2012, 19:04 »

Så har vi skrevet under med Rasmus Thelander fra AB. Han har tidligere imponeret under prøveophold i Roda, og jeg tror han går en spændende tid i møde. Taget vores skadeshistorik in mente, kommer han ihvertfald nok til at spille en del kampe i næste sæson.
Logged

welbz is dat guy

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3792: 14 Jun 2012, 19:54 »

Så har vi skrevet under med Rasmus Thelander fra AB. Han har tidligere imponeret under prøveophold i Roda, og jeg tror han går en spændende tid i møde. Taget vores skadeshistorik in mente, kommer han ihvertfald nok til at spille en del kampe i næste sæson.

Er det en spiller du kender til?
Kan han gøre en forskel på vores hold?
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3793: 14 Jun 2012, 19:58 »

Er det en spiller du kender til?
Kan han gøre en forskel på vores hold?
Jeg kender intet til ham. Har dog kun læst positive ting om ham. Jovist, AB har ikke været gode i denne sæson, men han skulle eftersigende have været en af de få der holdt niveau.
Logged

welbz is dat guy

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3794: 14 Jun 2012, 20:03 »

Jeg kender intet til ham. Har dog kun læst positive ting om ham. Jovist, AB har ikke været gode i denne sæson, men han skulle eftersigende have været en af de få der holdt niveau.
Hvis han har et højt niveau allerede nu, lyder det godt, da han højst sandsynligt stadig har noget udvikling tilbage Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010