home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 159 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 434466 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3750: 24 Jun 2011, 10:59 »

Angiveligt skulle hans mor være faldet om med et slagtilfælde, da hun fik nyheden. Men jeg kan kun finde det hos en avis fra Honduras. Så om det lige passer...

EDIT: Nu skriver hans tidligere klub det også.
Hun fik et slagtilfælde ja, men er vidst i god tilstand efter omstændighederne.

R.I.P. Marshall!
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3751: 24 Jun 2011, 11:00 »

Hun fik et slagtilfælde ja, men er vidst i god tilstand efter omstændighederne.

R.I.P. Marshall!

Har du en kilde på det?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3752: 24 Jun 2011, 11:02 »

Har du en kilde på det?
Den officielle Costa Ricanske støttegruppe har skrevet det på væggen, så man må næsten gå ud fra det rigtigt, når den avis ikke er den eneste der skriver det Smiley
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3753: 24 Jun 2011, 12:18 »

RIP Dennis Marshall Skuffet
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3754: 24 Jun 2011, 12:23 »

Den officielle Costa Ricanske støttegruppe har skrevet det på væggen, så man må næsten gå ud fra det rigtigt, når den avis ikke er den eneste der skriver det Smiley

Ja. Der er bare virkelig meget forskelligt derude. Jeg har også læst en artikel fra en avis, hvor moderen siger, hun var lige ved at falde om, da hun hørte det...
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3755: 24 Jun 2011, 12:27 »

R.I.P Skuffet
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3756: 26 Jun 2011, 10:48 »

R.I.P. Dennis!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3757: 18 Jul 2011, 14:13 »

Jeg har ikke set kampen eller bare et eneste lille klip.

Så alle de tvivlsomme kendelser kan og vil jeg ikke diskutere.

Men et imo ganske fint resultat at starte ud på. Brøndby stadion er ikke et nemt sted at starte ud på, selvom vi da har haft et forholdsvis god tag på dem de seneste 3-4 kampe derovre.

Jeg frygtede helt ærligt det væreste men på den anden side er Brøndby slet ikke så skræmmende som de engang var, de er imo et hold der bør ligge i top 6 og så heller ikke mere.

Vores unge målmand lavede nogle fejl og dem vil han komme til at lave en del af ihf de første kampe. Men vi skal virkelig give ham en chance og lidt tid. Det var hans debut og han har jo ikke været i nærheden af at spille på det niveau før.

Målet for sæsonen er vel at vi ikke skal blive en del af nedrykningskampen og vi skal ligge i blandt de 6-8 stykker.
Som jeg ser det har vi et godt miks af erfarne og unge spillere som vil gøre at vi er godt rustet til fremtiden.

En kamp gør ikke alverden, det ved jeg godt. Men jeg er optimist i forhold til den forrige sæson  Thumbs Up
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3758: 18 Jul 2011, 14:20 »

Jeg har ikke set kampen eller bare et eneste lille klip.

Så alle de tvivlsomme kendelser kan og vil jeg ikke diskutere.

Men et imo ganske fint resultat at starte ud på. Brøndby stadion er ikke et nemt sted at starte ud på, selvom vi da har haft et forholdsvis god tag på dem de seneste 3-4 kampe derovre.

Jeg frygtede helt ærligt det væreste men på den anden side er Brøndby slet ikke så skræmmende som de engang var

Godt observeret. Rullende Øjne
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3759: 24 Jul 2011, 20:42 »

Lækkert med 3 point i dag, som jeg ser som værende fuldt fortjente. Gode mål, og en spændende kamp.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3760: 01 Aug 2011, 20:59 »

Endnu engang 3 point på kontoen. En rigtig underholdende kamp, der sagtens kunne være endt med flere mål. Fortjent sejr i min optik.

Forza AaB!
Logged

welbz is dat guy

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3761: 01 Aug 2011, 22:54 »

Og nu skal der spilles vaskeægte topopgør i Horsens i weekenden!!

Hvem havde dog troet på det,  Horsens - AaB?
Opstemt  Cool

Er bare glad for at vi har fået en god start og ikke ligger og roder i bunden fra start af. Ellers kunne det godt have været blevet en laaaaang sæson.
Ikke dermed sagt vi ikke kan komme i problemmer senere, men nu er der ihf banket noget selvtillid ind i holdet som gør at spillet ikke bliver så forkrampet.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3762: 02 Aug 2011, 00:40 »

Vigtig sejr i går. Vi spiller en fin kamp, men er dog lidt heldige med de 3 point. Dog er det også en kunst at hente dem, selv når man ikke er allerbedst. Jeg var meget imponeret over forsvaret, og ikke mindst Nicolai Larsen i kassen. Jovist havde han da den med Igboun, hvor han nær var blevet overrumplet, men ellers havde han flere pragtredninger. Det er sgu klasse.

Vi er en delt nummer 1, og det skal vi sgu bare nyde, for der ligger vi nok ikke så længe. Nedrykning? Ikke tale om.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3763: 03 Aug 2011, 12:49 »

Med 7 point i tre kampe, hvor modstanderne tæller Brøndby, AGF og FCM så kan vi ikke andet end at være tilfredse.

Desuden er Nicolai Larsen, som spillede en kanon kamp i mandags, blevet udtaget til det danske U21-landshold sammen med vores to andre unge talenter, Mathias Wichmann og Nicklas Helenius.

Der er ingen tvivl om at fremtiden lover godt for vores hold. Holdet tæller, dels pga Würtz skade, 3 spillere i startopstillingen som er fra 91 eller 90. Derudover har vi flere kort på hånden i form af Lucas Andersen, Jakob Ahlmann, Rolf Toft m.fl.

Er jeg den eneste der er fortrøstningsfuld ift. sæsonen vi er igang med?
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3764: 03 Aug 2011, 13:53 »

Nej, jeg tror bestemt også på lysere tider. Wichmann, Larsen, Helenius og Lucas virker klar til opgaven, og med en kombination af det, og at de også virker til at have niveauet kan de hjælpe holdet. Flot af de tre spillere, der er udtaget til U21-landsholdet, det må glæde enhver AaB-fan.

Jeg tror også på en langt bedre sæson i år. Dog skal vi ikke lave en AGF som Augo siger. Wink
Logged

Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010