home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 166 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 434081 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3765: 03 Aug 2011, 14:08 »

Nej, jeg tror bestemt også på lysere tider. Wichmann, Larsen, Helenius og Lucas virker klar til opgaven, og med en kombination af det, og at de også virker til at have niveauet kan de hjælpe holdet. Flot af de tre spillere, der er udtaget til U21-landsholdet, det må glæde enhver AaB-fan.

Jeg tror også på en langt bedre sæson i år. Dog skal vi ikke lave en AGF som Augo siger. Wink
Er fuldstændig enig i din sidste sætning, og jeg har heller ikke rigtigt set nogle AaB-fans som allerede skråler om mesterskabet. Vi skal bibeholde niveauet, og så få skrabet en masse point ind på kontoen.

Læste lige på bold.dk at Lucho nu er klar til suppen. Tror dog stadig PK starter mod Horsens, men det er stadig dejligt med noget bredde.
Logged

welbz is dat guy

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3766: 03 Aug 2011, 14:18 »

Man skal da være mere eller mindre idiot, hvis man begynder at snakke mesterskab, når vi sidste sæson var få minutter fra at rykke ned og det endda ikke engang var i egne hænder til sidst. Truppen er for tynd i forhold til at skulle konkurrere med de bedste weekend efter weekend. Vi er utrolig sårbare især i front og på kanterne, hvor alternativerne ikke er naturlige kantspillere eller alternativet ikke er i nærheden af samme klasse som førstevalget.

Derimod har jeg en stærk tro på at vi ikke kommer i problemer ligesom sidste år. Vi har fået en god start, hvilket har givet spillerne selvtilliden og troen på tingene kan lykkes. Den tiltro på egne evner manglede man nærmest fra første runde i sidste sæson og derfor blev spillet virkelig forkrampet, hvilket man forhåbentlig kan undgå i denne sæson ved at de pludselig får tiltroen til at de selv kan spille bold og ikke behøver at have hjælpe fra alt andet for at hive point hjem.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3767: 06 Aug 2011, 18:32 »

Så er det ved at være tid; AC Horsens - AaB. Ligaens nummer 1 mod nummer 3.

Horsens er godt kørende, og med en 1-4 sejr over et vaklende Brøndby-mandskab, ville det være dumt ikke at frygte de gule. Truppen ser således ud;

Nicolai Larsen
Patrick Kristensen
Kjetil Wæhler
Lasse Nielsen
Kenneth Emil Petersen
Louay Chanko
Anders Due
Rasmus Würtz
Thomas Augustinussen
Jeppe Curth
Nicklas Helenius
Mathias Wichmann
Lucho
Chris Rolfe
Lucas Andersen
Henrik Dalsgaard
Carsten Christensen
Jakob Ahlmann
Rolf Toft

Vi må forvente at KN og Kuhn stiller op i vores traditionelle 4-4-2. På målmandsposten kan der ikke være nogen tvivl om at den unge Nicolai Larsen står imellem stænger. I forsvaret ser vi nok Lasse Nielsen og PK på hver sin back. Lasse pga. Bøgelunds skade, og PK pga hans høje niveau indtil. I midten er Kjetil selvskrevet, og med Lasse på backen ser vi nok KEP som nordmandens makker.

Midten er svær at forudsige, da vi nu har Würtz tilbage. Enten Wichmann eller Würtz kommer til at ligge ved siden af Augu. På kanterne finder vi højst sandsynligt Duen og Rolfe.

Helt fremme burde Curth og Helenius få genvalg.

God kamp!
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3768: 06 Aug 2011, 21:01 »

1 point i en underholdende gyser. Lige nu hæfter jeg mig med ved ærgelsen over at vi smider to point på et meget tyndt straffe, hvor Gilberto endda lavef frispark lige inden.

Resultatet er vel fair.
Logged

welbz is dat guy

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3769: 06 Aug 2011, 21:12 »

1 point i en underholdende gyser. Lige nu hæfter jeg mig med ved ærgelsen over at vi smider to point på et meget tyndt straffe, hvor Gilberto endda lavef frispark lige inden.

Resultatet er vel fair.

Set udefra synes jeg, det er fair nok. Der er et tvivlsomt mål til begge hold, hvor dommeren kunne have dømt anderledes.

Men... hvor er Chanko dog bare pisseringe. Han fylder intet på den bane. Og han er simpelthen for langsom til at spille i Superligaen. Han virker virkelig ikke som om, han gider. Han vil bare tjene pengene og så hjem til Syrianska uden for megen slitage.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3770: 06 Aug 2011, 21:16 »

Set udefra synes jeg, det er fair nok. Der er et tvivlsomt mål til begge hold, hvor dommeren kunne have dømt anderledes.

Men... hvor er Chanko dog bare pisseringe. Han fylder intet på den bane. Og han er simpelthen for langsom til at spille i Superligaen. Han virker virkelig ikke som om, han gider. Han vil bare tjene pengene og så hjem til Syrianska uden for megen slitage.
Ja resultatet er fair, helt sikkert. Dog kan jeg ikke undgå at være skuffet over at AH dømmer et så tyndt straffe.

Jeg går ud fra du mener Curths mål, hvor Wæhler lavede forarbejdet? Der synes jeg absolut ikke der er noget. Henrik Toft smider sig ind foran Wæhler, og han kommer så til at træde på ham efterfølgende.

Chanko er jeg enig i. Dog skal man have in mente at han sjældent kommer ind på sin position, da han oftest tager over for kanterne.
Logged

welbz is dat guy

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3771: 06 Aug 2011, 21:18 »

Ja resultatet er fair, helt sikkert. Dog kan jeg ikke undgå at være skuffet over at AH dømmer et så tyndt straffe.

Jeg går ud fra du mener Curths mål, hvor Wæhler lavede forarbejdet? Der synes jeg absolut ikke der er noget. Henrik Toft smider sig ind foran Wæhler, og han kommer så til at træde på ham efterfølgende.

Chanko er jeg enig i. Dog skal man have in mente at han sjældent kommer ind på sin position, da han oftest tager over for kanterne.

Jeg er enig i, der ikke er frispark. Men det betyder ikke, den ikke kunne være fløjtet. Det er jo den slags, der ofte sker.

Mht. Chanko skal man også tænke på, at han aldrig virker som om, han gider til træning. Der er han også for langsom. Det eneste, man lægger mærke til, er når han engang imellem råber et eller andet på engelsk. Som regel "Go!".
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3772: 06 Aug 2011, 21:21 »

Jeg er enig i, der ikke er frispark. Men det betyder ikke, den ikke kunne være fløjtet. Det er jo den slags, der ofte sker.

Mht. Chanko skal man også tænke på, at han aldrig virker som om, han gider til træning. Der er han også for langsom. Det eneste, man lægger mærke til, er når han engang imellem råber et eller andet på engelsk. Som regel "Go!".
Men så igen; hvis han kan dømme det straffe, kan han vel også dømme frisparket på PK af Gilberto lige inden.

Chanko skal væk fra Aalborg hurtigst muligt, enig.
Logged

welbz is dat guy

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3773: 06 Aug 2011, 21:23 »

Men så igen; hvis han kan dømme det straffe, kan han vel også dømme frisparket på PK af Gilberto lige inden.

Chanko skal væk fra Aalborg hurtigst muligt, enig.

Han skulle eftersigende have en aftale med Syrianska. Men da de ikke kan matche hans løn, vil han ikke skifte, før han har udløb hos AaB. Men om det lige passer...

Jeg tror egentlig, han er en fin fyr.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3774: 06 Aug 2011, 21:29 »

Han skulle eftersigende have en aftale med Syrianska. Men da de ikke kan matche hans løn, vil han ikke skifte, før han har udløb hos AaB. Men om det lige passer...

Jeg tror egentlig, han er en fin fyr.
Det tror jeg uden tvivl også. Han er vel heller ikke tilfreds med at være på bænken. Tror blot han venter på et tilbud.
Logged

welbz is dat guy

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3775: 06 Aug 2011, 21:33 »

Det tror jeg uden tvivl også. Han er vel heller ikke tilfreds med at være på bænken. Tror blot han venter på et tilbud.

Han skulle jo eftersigende have en aftale.

Men om det lige passer... Det har nok alt i alt været en ret stor nedtur for ham at komme til Danmark.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3776: 13 Aug 2011, 20:07 »

Endnu 3 point mod et ellers stærkt spillende OB-hold. Jeg så desværre ikke kampen, men fryder mig nu alligevel over de 3 point.

Forza AaB!
Logged

welbz is dat guy

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3777: 13 Aug 2011, 20:40 »

Endnu 3 point mod et ellers stærkt spillende OB-hold. Jeg så desværre ikke kampen, men fryder mig nu alligevel over de 3 point.

Forza AaB!

Man kan godt høre du ikke så kampen  Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3778: 13 Aug 2011, 20:45 »

Man kan godt høre du ikke så kampen  Wink

Nu så jeg godt nok ikke 1. halvleg, men OB var da stærkt spillende i 2. halvleg, og havde i mine øjne fortjent at vinde. Desværre var AaB bare mere kyniske, hvor OB havde nogle dumme afbrændere. Men man formåede at spille i et højt tempo og lægge et godt pres på AaB. Så til trods for at resultatet ikke var godt, så var det en god kamp.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3779: 13 Aug 2011, 20:48 »

Man kan godt høre du ikke så kampen  Wink
Nu mente jeg faktisk deres seneste kampe, herunder kampene mod Panatinaikos.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010