home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 429524 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3855: 04 Aug 2012, 19:50 »

Ret godt beskrevet ovenstående. Kenn Hansen dømte forfærdeligt, er helt hæs af at råbe efter den tosse, og det gik i begge retninger med de forfærdelige kendelser. Jeg ved ikke om det blev vist i tv, men da Nielsen score, rækker en FCN'er ikke hånden op og forsøger at redde bolden, og rammer vel og mærke bolden? Vi var flere der var overbeviste om at der skulle have været et rødt kort der.
Fra mit dårlige stream kunne jeg blot se Jesper Hansen redde bolde i første omgang, sikker på det ikke er det du/i ser?
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3856: 04 Aug 2012, 19:54 »

Desuden smider Helenius en sådan kommentar afsted:
http://tv2sport.dk/helenius-en-rigtig-lortefornemmelse

Jeg hører den egentlig som ment til modstanderen først(Okore), men Tv2sport tolker den som ment til dommeren, men den kunne også være møntet på en af holdkammeraterne? Hvad mener?
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3857: 04 Aug 2012, 20:00 »

Jeg så slet ikke kampen, men jeg tolker det, som om han snakker om en holdkammerat.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3858: 04 Aug 2012, 20:38 »

Jeg så slet ikke kampen, men jeg tolker det, som om han snakker om en holdkammerat.

Det kan da kun være dommeren??
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3859: 04 Aug 2012, 21:05 »

Fra mit dårlige stream kunne jeg blot se Jesper Hansen redde bolde i første omgang, sikker på det ikke er det du/i ser?

Ja, for det er da Lasse header den op i krydset (:

Jeg så slet ikke kampen, men jeg tolker det, som om han snakker om en holdkammerat.

Jeg er overbevist om at det er til Kenn Hansen, som han diskutere med flere gange i løbet af kampen (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3860: 04 Aug 2012, 21:46 »

haha Kenn Hansen diskede op med den hidtil bedste dommerpræstation i denne sæsons Superliga. Måske du skulle spille lidt bold istedet for at filme og være så pisse opgivende, så snart du ikke får din vilje Helenius. Medierne elsker dig og du modtager tonsvis af ros, men det er igang med at stige dig til hovedet. Kæmp for enhver en bold istedet for at plante skylden for din meget anonyme præstation på andre.
Logged

Thaurat al Shabab

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3861: 04 Aug 2012, 21:54 »

haha Kenn Hansen diskede op med den hidtil bedste dommerpræstation i denne sæsons Superliga. Måske du skulle spille lidt bold istedet for at filme og være så pisse opgivende, så snart du ikke får din vilje Helenius. Medierne elsker dig og du modtager tonsvis af ros, men det er igang med at stige dig til hovedet. Kæmp for enhver en bold istedet for at plante skylden for din meget anonyme præstation på andre.
Du kan have din mening om Helenius, men det med fed er simpelthen ikke rigtigt.
Logged

welbz is dat guy

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3862: 04 Aug 2012, 22:26 »

Du kan have din mening om Helenius, men det med fed er simpelthen ikke rigtigt.

Han tog stilling til tingenes tilstand sågar med et smil på læben. Kampen var intens, men Kenn gjorde det fornemt. Han gav de spillere gult kort som filmede, gav de nødvendige gule kort (lagde en god linje) og lod sig ikke påvirke af et par letbenede spillere i begge felter. 9/10 ville jeg give ham.
Logged

Thaurat al Shabab

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3863: 05 Aug 2012, 00:13 »

Han tog stilling til tingenes tilstand sågar med et smil på læben. Kampen var intens, men Kenn gjorde det fornemt. Han gav de spillere gult kort som filmede, gav de nødvendige gule kort (lagde en god linje) og lod sig ikke påvirke af et par letbenede spillere i begge felter. 9/10 ville jeg give ham.
Jeg kan slet ikke forstå du kan mene det der. De episoder jeg allerede har beskrevet, plus enkelte andre gav virkelig en dårlige præstation fra hans side.

Jeg har ikke læst nogen steder, foruden dig der mener han havde en god kamp.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3864: 12 Aug 2012, 16:50 »

AC Horsens 1-4 AaB

En virkelig underholdende kamp. I virkeligheden lidt atypisk i forhold til de seneste opgør mellem de to klubber. Det plejer ofte at være Horsens som er aggressive og senest vandt de da også. Denne kamp var simpelthen en fornøjelse at se på. Der er ikke én spiller der har en skidt dag. Presspillet fungerer, afleveringerne sidder som de skal, og det direkte spil frem af banen er på rigtigt højt niveau.

Horsens viser fra start at de vil spille kontrabold, nok taget deres midtugekamp in mente, hvilket gør at vi skal frem og skabe kampen. Det synes jeg virkelig vi formår, og vores unge kvartet (-Due som ikke er ung), bestående af Helenius, Kusk, Lucas og Due gør det fantastisk, hvilket de første 3 mål også viser. Fremragende opspil. Det fjerde mål er også et klassemål, her er Due igen arkitekt inden Curth header den på tværs og Wichmann fuldender.

Forsvaret står som de skal, og især KEP gør det fantastisk. Vi giver ikke meget væk, og Horsens er da også kun farlige efter standardsituationer, værende hjørnesparket de scorer på, samt et langt indkast fra Kortegaard. Med en sådan præstation glemmer man helt de dårlige aktioner KEP normalt har. Han var nok ekstra opsat, når det nu var Horsens vi gæstede.

Due spiller hans bedste kamp så længe jeg kan huske. Hold kæft hvor er det dejligt at se ham arbejde for tingene og samtidig lykkedes med hans afleveringer. Han får hvad, 2 assist?, hvilket også viser hans klasse i dagens kamp. Helenius fortjener også roser, og især hans boldsikkerhed er jeg vild med. Situationen hvor vi kører et kontraangreb fra venstrefløjen, hvor han dribler ind, laver bananen ind til Kusk, som ligger den af til Dalsgaard som kun lige præcis når den. Sådan et angreb varmer mit AaB-hjerte.

Lad os endelig fortsætte dette fremragende spil næste weekend hjemme mod FCM. Dog frygter jeg lidt deres hurtige angreb, hvilket Horsens i den grad mangler.

MoM: Due, Kusk og KEP
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3865: 17 Aug 2012, 22:03 »

AaB 3-0 FC Midtjylland

Ovenpå sidste uges succesoplevelse og fremragende spil, kunne man ikke forestille sig at spillet kunne bliver bedre og at man ville stå med en bedre følelse efter denne kamp en kampen mod Horsens. Spillerne gjorde os, ihvertfald mig, til skamme, og cementerede deres status som et slagkraftigt midterhold, med en fantastisk indsats mod midtjyder.

Rent resultatmæssigt kunne vi have vundet meget større, og det var da kun effektiviteten oppe foran der hindrede dette. Vi smadrede jo FC Midtjyllands forsvar fuldstændigt med vores dybdeløb, og jeg talte nok omkring 5-7 hundrede-procents chancer til os.

Forsvaret stod i dag rigtigt godt, og ingen af de fire bageste gjorde noget særligt væsen af sig defensivt. Dette skal forstås som at vi ingenting giver væk, og Lasse og KEP havde i store perioder intet at lave. Vores backs, Dalle og Ahlmann, bød sig rigtigt godt til i det offensive spil, og især Dalle var jeg virkelig imponeret over i dag. I starten da han blev rykket ned som back, hvor han tidligere har været decideret angriber og senest kant, var jeg lidt skeptisk. Men kampen i dag, hvor vores offensiv sprudler er han fantastisk spillende og har selv flere chancer og mange fremragende indlæg.

Midtbanen fungerede rigtigt godt i presspillet, og Würtz og Augo havde utallige bolderobringer på midten der førte til farlige kontrachancer. Vores kanter, værende Due og Wichmann - og senere Kusk, skiftede flittigt mellem at søge ind i banen og taget turen langs kanten, hvilket virkede til at ramme FCM's backs hvor det gjorde ondt. Due fortsatte sit storspil indtil skaden, og Wichmann havde gode aktioner, især opspillet med Lucas der første til det første mål.

Oppe foran agerede Helenius igen god spilstation. Jeg synes virkelig han har udviklet sig til at være en fremragende spilstation fremaf i banen, hvorefter han holder på den, så vores kanter kan komme med frem. Afleveringen til Kusk, i scoringen til 3-0 er verdensklasse, og den fortjente alle de gengivelser den fik. Lucas var dog i denne kamp mere synligt end mod Horsens, men synes stadig han har en tendens til at glide ud af kampen i sammenhængende minutter. Måske er det fordi han er så klejn at man ikke ligger mærke til ham, men han havde en god kamp, og fandt da også Helenius i dybden og til flere gange, men desværre førte disse chancer ikke til mål.

Jeg har lidt svært ved at være negativ, hvilket ovenstående nok bærer præg af, men i dag synes jeg virkelig ikke der var noget at sætte en finger på. Det eneste der kunne være at arbejde på, er at Augo i nogle situationer skal slippe bolden noget hurtigere. Enkelte gange, når han er med i opspillet, løber angrebet ud i sandet - hvorimod det kunne være blevet rigtigt farligt hvis han gav til til Lucas/Due/Kusk noget hurtigere.

MoM: Dalle (Selvom angrebskvartetten var storspillende, synes jeg Henrik's præstation i dag, men også de seneste kampe, gør at han fortjener den. Han kunne have scoret to mål, og på en heldig dag var det også lykkedes. Ikke ringe af en back.)

I næste kamp venter OB ude. Det bliver en svær kamp, men jeg synes, at hvis vi fortsætter spillet, og tager til Odense med intention om at spille lige så sprudlende offensivt spil som i dag, så har vi helt sikkert en chance. Nu skal vi ride på denne "bølge" som de to sidste kampe har været.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2012, 22:05 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3866: 17 Aug 2012, 22:07 »

Godt indlæg og er enig i meget af det. Men føj hvor skal vi være skarpere. Vi kan ikke forvente at komme frem til så mange chancer hver gang, så de skal simpelthen udnyttes bedre.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3867: 17 Aug 2012, 22:12 »

Godt indlæg og er enig i meget af det. Men føj hvor skal vi være skarpere. Vi kan ikke forvente at komme frem til så mange chancer hver gang, så de skal simpelthen udnyttes bedre.
Jeg er enig. Skylden kan til dels tilskrives Helenius da det er ham der brænder de fleste chancer. Han er en lidt sjov spiller. Hans lange lemmer kan i situationer være i vejen for ham, og i andre laver tekniske ting af høj høj klasse.
Logged

welbz is dat guy

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3868: 17 Aug 2012, 22:14 »

Jeg er enig. Skylden kan til dels tilskrives Helenius da det er ham der brænder de fleste chancer. Han er en lidt sjov spiller. Hans lange lemmer kan i situationer være i vejen for ham, og i andre laver tekniske ting af høj høj klasse.
Ja, han laver sgu nogle mærkelige ting, men han minimerer sine fejl fra gang til gang, synes jeg. Der hvor han har sat Kibebe af og er 2 mod 1 + keeper, hvor han falder tænker man bare: hvad fanden skete der der?

Men som sagt så synes jeg, at de her wtf-momenter begynder at forsvinde fra hans spil, og jeg var ikke fan af ham i starten, men han har efterhånden lukket munden på mig. Han er simpelthen så vigtig.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3869: 17 Aug 2012, 22:30 »

Godt indlæg og er enig i meget af det. Men føj hvor skal vi være skarpere. Vi kan ikke forvente at komme frem til så mange chancer hver gang, så de skal simpelthen udnyttes bedre.

OB har ikke  helt styr på deres spil endnu, det er jeg sikker på AaB udnytter i en kamp jeg helt sikkert skal ind og se... og nej jeg holder sgu ikke med OB.

Men det fodbold AaB spiller i år er forfriskende og det viser at selvom der er lavvande så er der dansk talent nok til at spille godt fodbold. 
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010