home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 429506 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3870: 17 Aug 2012, 22:48 »

OB har ikke  helt styr på deres spil endnu, det er jeg sikker på AaB udnytter i en kamp jeg helt sikkert skal ind og se... og nej jeg holder sgu ikke med OB.

Men det fodbold AaB spiller i år er forfriskende og det viser at selvom der er lavvande så er der dansk talent nok til at spille godt fodbold. 
Jeg ser også sagtens at den kamp kan falde ud til vores fordel, eller at vi tager hjem med et point.

Desuden gad jeg godt at transfervinduet lukkede nu. Vores nuværende hold er først ved at finde hinanden, og jeg gad godt se hvor vi ligger til vinter uden nogen salg eller større skader.
Logged

welbz is dat guy

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3871: 17 Aug 2012, 23:38 »

Jeg ser også sagtens at den kamp kan falde ud til vores fordel, eller at vi tager hjem med et point.

Desuden gad jeg godt at transfervinduet lukkede nu. Vores nuværende hold er først ved at finde hinanden, og jeg gad godt se hvor vi ligger til vinter uden nogen salg eller større skader.

Jeg tror ikke vi ser mange indenrigs transfers idet de fleste klubber i superligaen kæmper med økonomien, men spillere som Helenius og Andersen vil være salgs bare emner i løbet af denne sæson - personligt håber jeg de tager en sæson mere i DK.

Denne sæson bliver tæt og et hold som AaB kan IMO godt spille med om 2+3 pladsen
Logged

YNWA

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3872: 18 Aug 2012, 00:00 »

Hvis Helenius bliver ved sådan her i et halvt år, tror jeg, der er råd til en ny Mercedes til Lynge fra februars start.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3873: 18 Aug 2012, 08:57 »

Jeg ser også sagtens at den kamp kan falde ud til vores fordel, eller at vi tager hjem med et point.

Desuden gad jeg godt at transfervinduet lukkede nu. Vores nuværende hold er først ved at finde hinanden, og jeg gad godt se hvor vi ligger til vinter uden nogen salg eller større skader.

Problemet i det, er vel at AaB har budgetteret med spillersalg, og befinder sig i en økonomisk situation, der gør, at det måske nærmere er den økonomiske bundlinje end den sportslige, man skulle bekymre sig om til vinter, hvis ikke man får nogen spillere solgt.

Hvornår har Helenius og Lucas Andersen kontraktudløb?

Jeg tror, at er salgsemnerne ikke solgt for det man gerne vil have for dem, når vi er et par dage fra transfervinduet lukker, så tager man hvad man kan få for de par salgsemner man har. Der har ikke været lagt skjul på, at økonomien kræver at der skal sælges spillere i dette transfervindue.

Med hensyn til Helenius og brændte chancer, så mindes jeg en tidligere AaB'er, som vel nærmest stadig har rekord i brændte chancer, men samtidig også er en af Superligaens mest scorende spillere gennem tiden. Jeg snakker selvfølgelig om Søren Frederiksen. Så længe Helenius faktisk scorer mål, og kommer frem til afslutningerne, tror jeg ikke i skal bekymre jer så meget om et par brændte chancer.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3874: 18 Aug 2012, 10:16 »

Problemet i det, er vel at AaB har budgetteret med spillersalg, og befinder sig i en økonomisk situation, der gør, at det måske nærmere er den økonomiske bundlinje end den sportslige, man skulle bekymre sig om til vinter, hvis ikke man får nogen spillere solgt.

Hvornår har Helenius og Lucas Andersen kontraktudløb?

Jeg tror, at er salgsemnerne ikke solgt for det man gerne vil have for dem, når vi er et par dage fra transfervinduet lukker, så tager man hvad man kan få for de par salgsemner man har. Der har ikke været lagt skjul på, at økonomien kræver at der skal sælges spillere i dette transfervindue.

Med hensyn til Helenius og brændte chancer, så mindes jeg en tidligere AaB'er, som vel nærmest stadig har rekord i brændte chancer, men samtidig også er en af Superligaens mest scorende spillere gennem tiden. Jeg snakker selvfølgelig om Søren Frederiksen. Så længe Helenius faktisk scorer mål, og kommer frem til afslutningerne, tror jeg ikke i skal bekymre jer så meget om et par brændte chancer.
Nu skal jeg ikke gøre mig alt for klog på AaB's økonomi, men Lynge har udtalt at de 5 mil vi skulle skaffe blev hentet ved salget af Jacob Barett, så vi ikke længere er i gæld. Det er også derfor vi har tilladt os at afvise bud på både Helenius og Lucas.
Logged

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3875: 26 Aug 2012, 19:02 »

Vi spiller hjernedødt godt lige for tiden. Jeg elsker konceptet med at udvikle egne talenter fra Aalborg i stedet for at betale overpriser for nogle uduelige svenskere og nordmænd - det er sgu ved at være frugt nu! Lasse Nielsen, Kasper Kusk, Lucas Andersen og Helenius selvfølgelig som de med iøjnefaldende, men kigger man ned over truppen, finder man også andre spændende, unge spillere.

Jeg glæder mig til fredag hvor vi tager imod SønderjyskE. Jeg skal helt klart på stadion og satser på at de bygger videre på deres 2-0 statistik, mens jeg har været på lægterne. Forza!  Opstemt
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3876: 26 Aug 2012, 19:06 »

Er klart i vinder, når Høegh bliver udvist i det 1. minut.
Logged

Liverpool F.C

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3877: 26 Aug 2012, 19:06 »

Det er ikke fordi at jeg er uenig med dig i at i spiller godt i øjeblikket Riis, men i dag var det godt nok på en billig bekostning. OB er faktisk i store perioder af første halvleg spilstyrende og har også chancerne til en udligning, men bliver så straffet to gange lige inden pausen. Jeg er overbevist om at det havde været en helt anden kamp, hvis Høegh ikke havde fået en hjerneblødning.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3878: 26 Aug 2012, 19:07 »

Vi spiller godt nok på udebane mod SE Smiley

Men så godt var spillet egentlig ikke i dag. Hvis spillerne gad at tage sig sammen, hovedsageligt Helenius, så kunne vi sagtens have scoret et par stykker mere. Lucas bliver bare bedre og bedre.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3879: 26 Aug 2012, 19:09 »

Fandens! Jeg havde sat næsen op efter en lunken stadionbajer uden brus.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3880: 26 Aug 2012, 19:10 »

Fandens! Jeg havde sat næsen op efter en lunken stadionbajer uden brus.
Du bliver mere beruset af en flaske kildevæld Wink
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3881: 26 Aug 2012, 19:11 »

Du bliver mere beruset af en flaske kildevæld Wink

Det er psykisk det hele. Ellers kan man også altid smide den efter keeperen  Grin
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3882: 27 Aug 2012, 10:40 »

OB 0-4 AaB

Endnu en storsejr, omend den kom på en billig bekostning. Torskedumt lavet af Daniel Høegh, som fuldstændigt sælger sit hold i den situation. Fremragende stikning i dybden af Helenius, som Wichmann løber op. Efter udvisningen og resten af første halveg, mere eller mindre, er OB dog det bedste hold, og tilspiller sig de største chancer. Det virker lidt som om at målet og udvisningen bliver en sovepude for vores unge mandskab. Dette er et af fokuspunkterne i sæsonen, at de unge skal trække på den erfaringen vores midterakse har. Nicolai hiver en eller to rigtigt gode redninger frem i første halveg og det er reelt set hans skyld, at vi stadig fører inden vi udbygger føringen kort for pausefløjtet.

Det andet mål er af høj, høj klasse. Vores to ungersvende Lucas og Kusk står og spiller til hinanden på tværs af feltet, inden Augo header den ind på et følt indlæg af Kusk. Dalsgaards mål er ren fightervilje, hvor han virkelig udnytter sin hurtighed til at opsnappe den stikning i dybden han bliver givet.

I anden halveg er der ikke rigtigt nogle af holdene der gider. OB gider knap nok løbe kontra når de sjældent har bolden, og vi står og spiller powerplay rundt om deres felt. Til trods for dette har vi flere gode chancer, og Lucas' mål til 0-4 er simpelthen genialt. Skudfinten snyder to OB'ere og så er han altså fri med Toppel.

Af store præstationer kan Dalsgaard, Lucas og Kusk fremhæves. Dalsgaard bliver simpelthen ved med at imponere på den plads, som efterhånden snart ikke mere er uvant. Med de præstationer er han vel snart en reel højreback. En sjov episode er duellen over en anden uvant back nemlig Kadrii, som han snyder og scorer til 0-3. Kusk spillede samtidigt godt, og med sin assist udbygger han nu sin statistik til 7 kampe, med 3 mål og 2 assists. Ikke helt dårligt af den unge tidligere GUG-spiller. Lucas laver et klasse mål, og er mere med i dag end han har været i de foregående kampe. Han falder ikke ud af denne kamp på samme måde som tidligere, og det er rigtigt godt at se.

MoM: Nicolai Larsen
Nicolai har 2-3 rigtigt gode redninger, og vores dårlige første halveg in mente, og walkoveren som anden halveg blev, synes jeg vores unge keeper fortjener prisen.

Næste kamp er en fredagskamp i det SønderjyskE, hvilket bliver en svær kamp. Selv med vores gode stime, tvivler jeg på tre point. Jeg ville være tilfreds med en uafgjort, da SønderjyskE virker som et hold vi aldrig kan slå.
Logged

welbz is dat guy

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3883: 30 Aug 2012, 11:46 »

Så ryger Lucas.....

Ajax.. Pæn slat penge, offentliggøres i dag eller i morgen.. Top Secret, men husk I hørte det her først ! Wink
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3884: 30 Aug 2012, 12:37 »

Hvad for noget???
Logged

Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010