home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  På tur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: På tur  (Læst 18008 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
På tur
« : 17 Sep 2011, 18:35 »

PÅ TUR
JUNI 2010: ARBEJDSLØS


Velkommen til min nye blog. Jeg har sat mig for en udfordring, som jeg aldrig rigtig har prøvet kræfter med. Min inspiration er hentet fra karriere-forummet på Sports Interactives forum. Jeg starter som arbejdsløs, og i og med jeg loader en masse ligaer er der mulighed for at ende i forskellige lande med forskellige udfordringer. Jeg valgt alle valgbare ligaer fra følgende lande:

  • England
  • Frankrig
  • Italien
  • Holland
  • Portugal
  • Skotland
  • Spanien
  • Wales

Jeg starter selvfølgelig uden nogle tidligere erfaring, og dermed gælder det for mig altså bare om at få skabt et ry og kravle op af ranglisten. Målet med spillet er sådan set at blive verdens bedste manager, og jeg starter helt fra bunden af.

Nu gælder det bare om at finde en klub, som vil have mig, og som jeg synes nogenlunde om.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2011, 20:41 af SirToby » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #1: 17 Sep 2011, 19:26 »

Lyder umiddelbart som et spændende projekt, følger da med. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #2: 17 Sep 2011, 19:38 »

PÅ TUR
NOVEMBER 2010: DROYLSDEN (BLUE SQUARE BET NORTH)


Datoen siger den 8. november 2010, og jeg har endelig fundet mig en klub, som jeg ser muligheder i. Det blev engelske Droylsden, som blev den heldige vinder. Der var tilbud fra Portugal og Italien, men jeg endte i sidste ende med at drage til det nordlige England.

Klubben er i krise. Droylsden er spået en 3. plads, men ligger i øjeblikket som bundprop i Blue Square North, som er den sjette bedste række i England. Holdet har netop tabt for femte kamp i streg, og nu gælder det for mig bare om at redde klubben fra total fiasko og kravle op ad i tabellen.

Kvaliteten i truppen er ikke noget at råbe hurra for, og jeg har tænkt mig at finde nogle klubløse spillere, som jeg håber kan forbedre holdet.

Jeg springer lige ud i det og har allerede en kamp på min første arbejdsdag. Modstanderen er topholdet, AFC Telford, hjemme på The Butchers Arms Ground.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2011, 20:41 af SirToby » Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #3: 17 Sep 2011, 19:39 »

Spændende projekt! Glæder mig til at se mere Smiley Følger indtilvidere.
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #4: 17 Sep 2011, 19:44 »

Kan godt lide den simple opsætning, dog skuffer det mig naturligvis at Danmark ikke er blandt de mulige lande, og eventuelt et eller 2 ikke EU lande, mest fordi flere af disse er steder vi normalt vil se folk tage til når de prøver spil som nomader Smiley

Kan dog som sagt godt lide det, så håber på mere af samme skuffe!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #5: 17 Sep 2011, 20:20 »

Fin challenge, fint med simpelt layout, nogle få tyrkfejl. Jeg kigger med.
Logged



SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #6: 17 Sep 2011, 20:25 »

Jeg er glad for, at I følger med! Smiley

Kan godt lide den simple opsætning, dog skuffer det mig naturligvis at Danmark ikke er blandt de mulige lande, og eventuelt et eller 2 ikke EU lande, mest fordi flere af disse er steder vi normalt vil se folk tage til når de prøver spil som nomader Smiley

Kan dog som sagt godt lide det, så håber på mere af samme skuffe!

Havde overvejet Brasilien, men jeg var bange for, at det ikke ville tiltale mig nok. Danmark siger mig heller ikke det store. Smiley

Fin challenge, fint med simpelt layout, nogle få tyrkfejl. Jeg kigger med.

Utroligt. Læser ellers opdateringerne igennem. Kan du give mig nogle eksempler?
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: På tur
« Svar #7: 17 Sep 2011, 20:27 »

følger helt sikkert med :-)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #8: 17 Sep 2011, 20:40 »

Utroligt. Læser ellers opdateringerne igennem. Kan du give mig nogle eksempler?

Hehe, det er bare småting mit øje lige fanger. I første update skriver du Scotland på engelsk mens de andre lande er på dansk, og i anden update har du skrevet "Sqaure" en enkelt gang Smiley
Logged



SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #9: 17 Sep 2011, 20:43 »

Hehe, det er bare småting mit øje lige fanger. I første update skriver du Scotland på engelsk mens de andre lande er på dansk, og i anden update har du skrevet "Sqaure" en enkelt gang Smiley

Ja, okay. Det er godt, du er vågen! Stadig utroligt, jeg ikke opdager den sidstnævnte fejl.  Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #10: 17 Sep 2011, 20:43 »

Udfordringen er spændende, og man får som regel nogle fede spil på denne måde. Smiley Bloggen vil jeg ikke kommentere på endnu, da der kun har været en enkelt lille update indtil nu. Smiley

Fin challenge, fint med simpelt layout, nogle få tyrkfejl. Jeg kigger med.

Lidt uheldigt, at du så selv laver en TRYKfejl selv. Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #11: 17 Sep 2011, 20:49 »

Lidt uheldigt, at du så selv laver en TRYKfejl selv. Wink

Uheldigheden består vist mere i, at du ikke kender udtrykket 'tyrkfejl' Wink
Logged



T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #12: 17 Sep 2011, 20:55 »

Uheldigheden består vist mere i, at du ikke kender udtrykket 'tyrkfejl' Wink

Bla bla bla. du får lov at slippe denne gang så.  Tunge
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #13: 17 Sep 2011, 21:20 »

Et super spændende projekt ... med eller uden trykfejl Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #14: 18 Sep 2011, 19:31 »

PÅ TUR
MAJ 2011: DROYLSDEN (BLUE SQUARE BET NORTH)


Jeg kan ikke tillade mig at være utilfreds, men alligevel sidder jeg tilbage med en skuffende og frustrerende smag i munden. På seks måneder førte jeg Droylsden fra 21. pladsen til 5. pladsen, som giver playoff, for i sidste ende at glippe oprykningen på hamrende frustrerende vis.

Jeg lagde ud med en 1-0-sejr imod AFC Telford, som skulle gå hen og nappe 1. pladsen, som giver direkte oprykning, og derfra så jeg mig ikke tilbage. Holdet kravlede længere og længere op i tabellen, og med 18 sejre, fem uafgjorte og fire nederlag endte mit hold akkurat på den sidste playoff-plads med 67 point - et enkelt mere end Alfreton på 6. pladsen.

I den første playoff-semifinale, som var imod ligaens to'er, Nuneaton, vandt vi 1-0 på et sent mål af en af mine vigtigste spillere, min target man Matthew Smith. I returopgøret betød endnu en sen scoring, denne gang fra Nuneaton, at kampen skulle i forlænget spilletid. Her var mit hold det mest effektive, og med et mål efter 93 minutter bookede vi billet til finalen.

Her skulle vi op imod Gainsborough, og de fik hjemmebanefordelen. Mit hold lagde stærkt ud og efter flere misbrugte forsøg, skød topscorer Kilheeney os i front efter 26 minutter. Men Gainsborough fik udlignet inden pausen, og kort efter pausen blev det også 2-1 til hjemmeholdet. Her fra stod der Droylsden på det hele. Mine spillere havde flere kæmpe muligheder for at udligne, og både overliggeren og stolpen stod i vejen. Vi endte på hele seks åbne målchancer imod Gainsboroughs ene, men i sidste ende betød det ingenting, da det blev ved 2-1. Vi missede altså oprykningen, men jeg burde være glad for overhovedet at have nået playoff-pladsen - det er bare lidt svært lige nu.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Matthew Smith - Var den midterste af tre angribere i min formation og var en fantastisk oplægger og målscorer.

Simon Smith - Var min første signing og gjorde det ganske tilfredsstillende med 14 mål, siden jeg overtog.

Eugène Kangulungu - Blev hentet i slutningen af januar til at forbedre defensiven, hvilket han gjorde på fornem vis.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
« Seneste Redigering: 19 Sep 2011, 20:09 af SirToby » Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010