home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  På tur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: På tur  (Læst 18009 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #45: 30 Sep 2011, 09:53 »

PÅ TUR
JUNI 2017: GANDÍA (SPANISH SECOND DIVISION B3)


Med 6-0 hjemme over Oviedo må man sige, at vi i Gandía kom helt forrygende fra start i playoffoprykningssp illet. Oviedo fik sig en ordentlig sæk, og det startede allerede, inden at uret havde rundet et minut, da Ekeng Ekeng smadrede bolden i nettet. Selvom vi i returkampen efter 23 minutter fik udvist vores assistkonge, Marco Tiberi, formåede vi alligevel at få et hæderligt 1-1-resultat, og vi var dermed klar til 2. runde.

Her ventede Cartagena, som i første runde havde slået Getafe "B" fra min liga. Vi manglede Tiberi på grund af karantæne, men hans vikar, Vejinovic, var faktisk med til at sikre en 2-1-sejr på hjemmebane med en scoring. I returkampen var vi atter det bedste hold, og med en 1-0-sejr var vi klar til to finalekampe imod Lemona.

I returkampen imod Cartagena havde både Tiberi, som netop var kommet tilbage fra hans karantæne, og Oubina, en anden vigtig midtbanespiller, pådraget sig en skade, som holdte dem ude af begge finalekampe. Men selvom det var en helt ny midtbane, og selvom vores fantastiske monster af en midterforsvarer på 203 centimeter, Chérubin Lembi, blev solgt til Motherwell for £475.000, fordi bestyrelsen ikke kunne sige nej, formåede vi sammenlagt at tæve Lemona med hele 5-0. Vi fuldendte dermed en fuldstændig fantastisk afslutning på sæsonen med fem sejre ud af de seks playoffkampe. Gandía er klar til LIGA adelante, hvor hold som Betis og Osasuna venter.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Patrick Ekeng Ekeng - Og selvfølgelig var Ekeng Ekeng igen i år en stor profil. Med 26 mål forbedrede han sig fra den forrige sæsons 23.

Marco Tiberi - Med hele 27 assists fik Tiberi i den grad forbedret hans 16 fra den forrige sæson. Oven i lagde han syv kasser.

Riccardo Palumbo - Palumbo var helt suveræn mod sæsonafslutningen, og med 13 mål og 12 assists var det hans statistisk bedste sæson hidtil.

Chérubin Lembi - Nåede lige præcis ikke at være med til oprykningsfesten, da han stak af til Skotland inden sidste kamp, men med hans fantastiske styrke i luftrummet nød vi godt af den kæmpe store franskmand.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
2011/12DroylsdenEnglandBlue Square Bet North2Oprykning via playoff
2012/13DroylsdenEnglandBlue Square Bet Premier1Oprykning
2013/14GandíaSpanienSpanish Second Division B314Overtog i november
2014/15GandíaSpanienSpanish Second Division B312
2015/16GandíaSpanienSpanish Second Division B38
2016/17GandíaSpanienSpanish Second Division B33Oprykning via playoff
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #46: 30 Sep 2011, 10:08 »

Fedt, tillykke med oprykningen SirToby! Keep it up! Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #47: 02 Okt 2011, 13:49 »

Fedt, tillykke med oprykningen SirToby! Keep it up! Smiley

"Synes godt om" og helt enig.. KIU Toby Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

fantastisknavn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: På tur
« Svar #48: 02 Okt 2011, 14:55 »

denne her blog er klasse tilykke med oprykiningen
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #49: 04 Okt 2011, 11:35 »

PÅ TUR
JANUAR 2018: GANDÍA (LIGA ADELANTE)


Frygten om en direkte tur tilbage til Spanish Second Division var der selvfølgelig, da sæsonen tog sin start. Vi var blevet spået at ende sidst i LIGA adelante, som rummer 22 mandskaber. Men her ved årsskiftet føler jeg mig ret sikker på, at Gandía overlever livet i Spaniens næstbedste række.

Det startede ellers på ingen måde lovende, da det kun var blevet til et point efter fem runder, men vi havde dog en fin undskyldning, idet vi havde mødt nogle af ligaens bedste hold. Det var blevet til nederlag til Granada, Betis, Zaragoza og Xerez. Men så - ovenpå et 5-3-nederlag til sidstnævnte - kom holdets første LIGA adelante-sejr, da Ponferradina fik en sæk på 6-2. Her fra havde vi en fantastisk periode. 6-2-sejren blev opfulgt af en uafgjort kamp og tre sejre, blandt andet 2-1 over Racing og 1-0 over Valladolid. Siden da har det været lidt ustabilt med fem nederlag og to sejre, hvilket betyder, at Gandía efter 17 runder har seks sejre, to uafgjorte og ni nederlag på ligastatistikken og ligger på en 14. plads.

I sommer tog bestyrelsen atter al magt med hensyn til salg, og derfor røg flere af vores profiler. Ikke nok med at Lembi skiftede til Motherwell inden vores sidste oprykningskamp, assistkonge Tiberi og stortalent Neumann skiftede til henholdsvis Sporting og Cesena for i alt £1.200.000. Jeg fik dog forbedret klubben med blandt andre den tidligere Almería-stjerne, Henok Goitom.

Desuden er klubbens stadion, Guillermo Olagüe, i øjeblikket under opbygning, hvilket betyder, at vi øjeblikket spiller på et andet stadion i Xátiva. Guillermo Olagüe er dog klar om ganske få dage, denne gang med plads til 10.800.

LIGASTILLING
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #50: 04 Okt 2011, 13:19 »

Rigtig fin blog du har dig her SirToby Thumbs Up. Som der er sagt et par gange, kunne bloggen bruge et par billeder en gang imellem.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #51: 06 Okt 2011, 10:15 »

Fuck billederne.. Jeg synes at det er fedt at du kører den samme opsætning hver gang for det er på højt niveau og underholdningsværdi en er i top. Jeg må sige at jeg er skuffet over Barcelonas B-hold kun har samlet sølle fire point, men jeg er ovenud tilfreds med at høre om det nye stadion og med at det ser ud til at du får endnu en tur i Liga Adelante.. Sådan Thumbs Up

KUTGW og jeg håber på det bedste.. håber selvf. på at se lilleputterne komme i Primera Dívision.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #52: 06 Okt 2011, 12:48 »

Tak for det, drenge! Jeg er glad for, at I læser med.

Jeg regner ikke med at gøre brug af billeder. Jeg vil gerne holde det nemt, enkelt og simpelt indtil videre.

Opdatering om sæsonafslutningen inden længe.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #53: 06 Okt 2011, 13:06 »

Tak for det, drenge! Jeg er glad for, at I læser med.

Jeg regner ikke med at gøre brug af billeder. Jeg vil gerne holde det nemt, enkelt og simpelt indtil videre.

Opdatering om sæsonafslutningen inden længe.

Lyder godt  Thumbs Up

Og WUP WUP til sæsonafslutningen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #54: 06 Okt 2011, 13:11 »

PÅ TUR
JUNI 2018: GANDÍA (LIGA adelante)


Vores overlevelse må siges at være blevet cementeret efter nytår. Vi hentede i 20 point 17 kampe inden nytår, og med 40 point efter i de resterende 25 kampe endte Gandía på 60 point, hvilket var nok til en hæderlig, hæderlig 11. plads - tættere på oprykning end nedrykning.

Bortset fra de tre sidste kampe, hvor spillerne mentalt var gået på ferie, havde holdet et fantastisk forår. Inden de tre sidste runder var det i de forrige 14 kampe blevet til ni sejre, en uafgjort og fire nederlag, hvilket i den grad var med til punktere forventningerne om, at Gandía ville rykke direkte tilbage i den tredje bedste række.

Ellers har der ikke været meget mere at rapportere om fra denne sæson, udover at klubben røg ud af Spanish Cup allerede i 1. runde efter et 3-1-nederlag til Castellón. Nu regner jeg med, at det er slut med at være manager for Gandía. Jeg har fået klubben etableret i landets næstbedste række - det skal dog blive spændende at se, om de holder den rigtige kurs - og nu føler jeg, at jeg kan tage et skridt op af stigen. Jeg har fået et godt ry i Spanien, og måske kan jeg finde mig en større klub i landet. Jeg har afvist en kontraktforlængelse og forventer at være arbejdsløs inden længe.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Riccardo Palumbo - Palumbo bliver bare bedre og bedre. I år nappede han klubbens topscorerpris med 18 kasser.

Steffen Weis - Med salg af Lembi og Neumann kom Weis pludselig i spil igen, og han havde en glimrende sæson.

Fidel Aquino - Aguino kom først i januar, men han gjorde en stor forskel på midtbanen. Han var et godt indkøb.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
2011/12DroylsdenEnglandBlue Square Bet North2Oprykning via playoff
2012/13DroylsdenEnglandBlue Square Bet Premier1Oprykning
2013/14GandíaSpanienSpanish Second Division B314Overtog i november
2014/15GandíaSpanienSpanish Second Division B312
2015/16GandíaSpanienSpanish Second Division B38
2016/17GandíaSpanienSpanish Second Division B33Oprykning via playoff
2017/18GandíaSpanienLIGA adelante11
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #55: 06 Okt 2011, 13:30 »

Jamen så får du da lige endnu en kommentar..  Thumbs Up

En flot sæson er overstået og en "lille" epoke er slut.. Tillykke med den flotte 11. plads og der var godt ikke langt til playoff placeringerne til sidst.. Tre spændende spillere du fremhæver og Weis ser da skarp ud med ni kasser..  Peace Aquino ser faktisk for go' ud til lille Gandía, men det er da lige meget, det er jo sådan en spiller de har brug for at forblive etablere i Liga Adelante..  Peace MEN men men.. Det har været en udsøgt fornøjelse at følge dig i Gandía og se holdet udvikle sig i den rigtige retning.. En lille "epoke" er nu slut og jeg venter spændt på at se, hvor "Turen" fortsætter.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #56: 06 Okt 2011, 13:35 »

Jamen så får du da lige endnu en kommentar..  Thumbs Up

En flot sæson er overstået og en "lille" epoke er slut.. Tillykke med den flotte 11. plads og der var godt ikke langt til playoff placeringerne til sidst.. Tre spændende spillere du fremhæver og Weis ser da skarp ud med ni kasser..  Peace Aquino ser faktisk for go' ud til lille Gandía, men det er da lige meget, det er jo sådan en spiller de har brug for at forblive etablere i Liga Adelante..  Peace MEN men men.. Det har været en udsøgt fornøjelse at følge dig i Gandía og se holdet udvikle sig i den rigtige retning.. En lille "epoke" er nu slut og jeg venter spændt på at se, hvor "Turen" fortsætter.. Thumbs Up

Tak for en super kommentar!  Thumbs Up

Aquino var et scoop for £30.000, må jeg sige. Han var nok også min bedste spiller, når det kommer til egenskaber og attributter, så du kan godt have ret i, at han er "for" god til Gandía. Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010