home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  På tur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: På tur  (Læst 18005 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #30: 22 Sep 2011, 17:50 »

PÅ TUR
MAJ 2013: DROYLSDEN (BLUE SQUARE BET PREMIER)


Oprykning! Droylsden så sig ikke tilbage efter deres flotte start på livet som Blue Square Bet Premier-hold, og med 98 point er en stensikker oprykning til npower League 2 i hus.

Starten på år 2013 var ikke ellers ikke så overbevisende, og jeg begyndte at blive bange for, at det imponerende arbejde i efteråret ville blive forsømt i foråret. Men heldigvis viste spillerne høj moral og karakter, og specielt i slutningen af sæsonen trak mit hold for alvor fra og endte 19 point foran Grimsby på 2. pladsen. Vores suverænitet blev for alvor slået på plads, da vi i tredje sidste runde tæskede sæsonens nærmeste forfølgere, Aldershot, med 4-1 på udebane. Holdet havde en absolut forrygende afslutning på sæsonen med 13 sejre, tre uafgjorte og et nederlag i de sidste 17 kampe.

Jeg har besluttet mig for, at min tid i Droylsden er forbi. Jeg føler, at jeg har gjort et godt stykke arbejde med to oprykninger, og nu er det på tide at komme videre. Jeg vælger derfor ikke at forlænge min kontrakt, som udløber den 30. juni. Jeg håber, at andre klubber har lagt mærke til mine resultater, så jeg kan kravle op af stigen.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Dênis Souza - Fantastisk forsvarsspiller som var en stor hjælp, siden jeg hentede ham i oktober.

Maceo Rigters - Hvilken sæson! Holdets og ligaens helt store profil.

Adrien Barbet - Endnu en glimrende sæson fra min kaptajn. Syv mål og en rating på 7.20.

Máximo Irrazábal - Med 14 mål og 16 assists havde min argentinske target man en ny strålende sæson.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
2011/12DroylsdenEnglandBlue Square Bet North2Oprykning via playoff
2012/13DroylsdenEnglandBlue Square Bet Premier1Oprykning
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #31: 22 Sep 2011, 18:06 »

Jeg er altså skuffet over dit layout. Dit layout i din United blog var simpelt, men flot. Det her er kedeligt. Jeg håber du ændre det på et tidspunkt. Smiley

Hvilken United-blog tænker du på? "19-18"?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #32: 22 Sep 2011, 18:49 »

Tillykke med oprykningen, dog ærgeligt du ikke vælger at blive i klubben Smiley

- Hvad er dit manageromdømme oppe på efterhånden?
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #33: 22 Sep 2011, 19:17 »

Tillykke med oprykningen, dog ærgeligt du ikke vælger at blive i klubben Smiley

- Hvad er dit manageromdømme oppe på efterhånden?

Det er regionalt. Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: På tur
« Svar #34: 24 Sep 2011, 22:27 »

Hvilken United-blog tænker du på? "19-18"?
Ja. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #35: 25 Sep 2011, 16:55 »

Lækkert.. glæder mig til at se hvor du fortsætter.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #36: 26 Sep 2011, 11:00 »

Überfed blog. Glæder så meget til at læse mere
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #37: 26 Sep 2011, 16:20 »

PÅ TUR
NOVEMBER 2014: GANDÍA (SPANISH SECOND DIVISION B3)


Efter flere tilbud om at blive manager i en ny Blue Square Premier-klub, hvilket jeg bestemt ikke ville, eftersom jeg jo netop er rykket op der fra, kom der endelig en udfordring, som jeg ville tage om. Spanske Gandía fra den tredje bedste række i Spanien kom på banen, og jeg takkede ja. Det er et godt spørgsmål, om det er et hop op af stigen. Man kan sige, at Gandía kun er to divisioner fra den øverste, mens Droyldsen er tre fra den øverste, og på den måde er jeg kommet tættere toppen af europæisk fodbold, og Gandía er desuden langt bedre økonomisk stillet end Droylsden, men til gengæld er klubben kun semi-professionel, hvor Droylsden er blevet en professionel klub, efter jeg fik dem rykket op i npower League 2.

Gandía ligger i øjeblikket på 17. pladsen, som giver direkte nedrykning i Spanish Second Division B3, som rummer 20 hold. De fire nederste ryger direkte ud, mens nummer 16 skal i nedrykningspplayoff . Jeg burde være i stand til at redde klubben, og det er målet i første omgang.

Lad udfordringen begynde.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: På tur
« Svar #38: 26 Sep 2011, 16:30 »

Så fangede du også lige mig, jeg er med fra nu af  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #39: 26 Sep 2011, 19:57 »

PÅ TUR
MAJ 2014: GANDÍA (SPANISH SECOND DIVISION B3)


Livet i spansk fodbold er specielt ikke let i forhold til mine tre succesfulde sæsoner i England. Det kan jeg nemt sige, netop som min fjerde sæson som manager er færdigspillet. Jeg lagde godt nok ud med en tilfredsstillende 1-0-sejr hjemme over Denia, og jeg reddede da også Gandía fra nedrykning, men det var en frustrerende rejse, der lå bag overlevelsen.

Fra den 9. februar til den 16. april høstede mit mandskab ikke en eneste sejr. I denne periode blev det til seks nederlag og fem uafgjorte. Heldigvis formåede jeg med tre sejre i de sidste fire kampe at få Gandía op på 14. pladsen efter blandt andet en højst overraskende sejr på 3-1 ude over nummer to, Alcoyano.

Efter en turbulent vinter og et hårdt efterår fik jeg altså rykket Gandía fra 17. pladsen til 14. pladsen, og jeg må i sidste ende være tilfreds med, at klubben trods alt ikke rykkede ned, og at jeg klarede mission om overlevelse, selvom det til tider så sort ud.

Et stort lyspunkt er den imponerende økonomi, som jeg synes klubben har. Der er et stort lønbudget, og der er et forholdsvist stort plus i pengekassen, hvilket gør det meget lettere for mig at forbedre truppen.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Patrick Ekeng Ekeng - Et lille lyspunkt var den kreative Patrick Ekeng Ekeng, som leverede fem mål og fire assists, efter jeg hentede ham for £65.000 i januar.

Fonseca - Denne herre blev også hentet i januar, og med ti scoringer kunne jeg godt være tilfreds.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
2011/12DroylsdenEnglandBlue Square Bet North2Oprykning via playoff
2012/13DroylsdenEnglandBlue Square Bet Premier1Oprykning
2013/14GandíaSpanienSpanish Second Division B314Overtog i november
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #40: 26 Sep 2011, 20:12 »

Det her er en seriøs fed karriere blog. Jeg bukker mig i støvet  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #41: 27 Sep 2011, 13:52 »

PÅ TUR
MAJ 2015: GANDÍA (SPANISH SECOND DIVISION B3)


At livet i Spanien er helt anderledes, kan jeg atter konstatere efter endnu en sæson, hvor der ikke var mange ting, der fungerede. Jeg formåede i denne sæson at få Gandía to pladser højere op i tabellen og ende på 12. pladsen, men der er ikke mange tegn på, at en placering i toppen af Spanish Second Division B3 ligger lige ude i fremtiden.

Starten på sæsonen var ellers rimelig lovende med tre sejre, to uafgjorte og et nederlag i de første seks kampe, og med hele syv indkøb i løbet af sommeren var der tro på tingene. Men jeg skulle hurtigt finde ud af, at vi kun befandt os i toppen af tabellen på lånt tid. Mit hold var alt for svingende, og kunne efter et 4-0-nederlag vinde 3-0 for så at få store klask på 1-6 af Alzira, som blot hentede to point flere end mit mandskab.

Dermed endte det altså med en 12. plads, og jeg har efterhånden svært ved at se, hvad der skal gøres for at få en bare nogenlunde god stime med bare tre sejre i streg. For jeg føler ikke, at jeg kan forstærke truppen mere, end jeg allerede har gjort. Spillerne er gode nok, men spillet fungerer ikke. Men jeg har bestemt ikke tænkt mig at give op, og jeg bliver ved med at klø på.

Klubben deltog ikke i nogle cupturneringer, så der er ikke noget at fortælle om der.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Patrick Ekeng Ekeng - Igen i år var der ikke mange opblomstringer i truppen, men Ekeng Ekeng fortsatte dog, hvor han slap og havde en glimrende sæson med 11 mål og otte assists.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
2011/12DroylsdenEnglandBlue Square Bet North2Oprykning via playoff
2012/13DroylsdenEnglandBlue Square Bet Premier1Oprykning
2013/14GandíaSpanienSpanish Second Division B314Overtog i november
2014/15GandíaSpanienSpanish Second Division B312
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #42: 28 Sep 2011, 14:01 »

PÅ TUR
JANUAR 2016: GANDÍA (SPANISH SECOND DIVISION B3)


Fanden har taget ved Gandía. Holdet er fuldstændig forvandlet. Ved nytår lå klubben på 1. pladsen, men den er midlertidigt overtaget af Castellón, som netop har spillet deres første kamp i det nye år. Det virker som om, at mine spillere endelig har fundet sig til rette og kender hinanden. Spillet har været flydende, og 12 sejre, fire uafgjorte og to nederlag efter 18 kampe er yderst tilfredsstillende, selvom de to sidste kampe i år 2015 fik dybt frustrerende udfald, da vi først kun fik 1-1 efter at have ført 1-0 indtil minut 88 og dernæst smed en 2-1-føring i det sidste kvarter og endte med at tabe 2-3. Status er en hel anden end i sommer, og nu er mit mål lige pludselig en placering i top 4 og dermed en plads i oprykningsplayoff.

Patrick Ekeng Ekeng er som sædvanlig holdets største profil. Camerouneren har leveret 10 mål og seks assists efter 15 kampe. Men den blot 20-årige tyske forsvarsspiller, Steffen Weis, som jeg hentede i sommer, har også imponeret gevaldigt. Han er fantastisk i luften og har scoret seks mål.

Hvis takterne fortsætter, er der ingen tvivl om, at Gandía til maj ligger i top 4.

LIGASTILLING
« Seneste Redigering: 29 Sep 2011, 17:03 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #43: 29 Sep 2011, 17:02 »

PÅ TUR
MAJ 2016: GANDÍA (SPANISH SECOND DIVISION B3)


De to sidste kamp i år 2015 var desværre et varsel på dårligere tider i Gandía. Siden de to frustrerende og uheldige pointtab gik det kun ned ad bakke. I de 20 ligakampe, som resterede, blev det blot til seks sejre, hvilket bestemt ikke var nok til at blive i top 4. Efter en godkendt marts med en fin pointhøst gik oprykningsjagten fuldstændig i vasken, da det kun blev til en sejr i de sidste seks kampe. Vi endte helt nede på 8. pladsen med fire point op til nummer fire, hvilket var en meget hård pille at sluge oven på den fantastiske første halvdel af sæsonen.

Takterne fra august til december tyder dog på, at Gandía helt bestemt er kommet tættere oprykningen, siden jeg overtog. I forhold til den forrige sæson hentede jeg 18 point mere i denne, hvilket jo er en klart forbedring. Foråret var dog desværre en stor frustration.

Selvom det så meget skidt ud mod slutningen af sæsonen, har jeg meget mere tro på oprykningen i forhold til, hvad jeg havde på samme tidspunkt sidste sommer. Oprykningen rykker nærmere, og jeg kæmper videre i det spanske.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Patrick Ekeng Ekeng - Ekeng Ekeng bliver bare bedre og bedre. Med 23 mål og 12 assists var han sæsonens betydeligt bedste spiller.

Marco Tiberi - 16 assists taler for sig selv. Italieneren har en fantastisk højre fod.

Riccardo Palumbo - En anden italiener som havde en glimrende sæson. Talentfuld angriber.

Steffen Weis - Denne 20-årige tysker leverede imponerende 10 mål som forsvarsspiller og havde en strålende sæson.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
2011/12DroylsdenEnglandBlue Square Bet North2Oprykning via playoff
2012/13DroylsdenEnglandBlue Square Bet Premier1Oprykning
2013/14GandíaSpanienSpanish Second Division B314Overtog i november
2014/15GandíaSpanienSpanish Second Division B312
2015/16GandíaSpanienSpanish Second Division B38
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #44: 29 Sep 2011, 21:46 »

PÅ TUR
MAJ 2017: GANDÍA (SPANISH SECOND DIVISION B3)


Efter en super afslutning på ligaen er det endelig lykkedes mig at få Gandía i playoff via en 3. plads i Spanish Second Division B3. Det blev til 10 sejre, tre uafgjorte og to nederlag i de sidste 15 kampe, hvilket også betyder, at holdet er i fantastisk form til oprykningsspillet.

Først her til sidst har jeg været tilfreds med det spil, mine spillere har præsteret. Spillet har igennem hele sæsonen været en smule svingende, men alligevel har mit hold fået tilstrækkeligt med point til at ligge omkring 4. pladsen. Men her til sidst skete der virkelig noget, og i tredje sidste runde slog vi den daværende 1'er, Getafe "B", med 5-0. Holdets store profil, Patrick Ekeng Ekeng, har også været i forrygende form mod ligaafslutningen med syv mål i de sidste fem kampe.

I oprykningsspillet venter to opgør imod Oviedo fra B1-divisionen. Vinder vi her, skal vi videre til 2. runde og endnu to opgør, inden finalen, også af to opgør, måske venter.

LIGASTILLING
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010