home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  På tur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: På tur  (Læst 18011 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #15: 18 Sep 2011, 19:36 »

Får man virkelig hjemmebanefordel i en playoff-finale? Jeg troede de blev spillet på neutral bane hele vejen ned gennem rækkerne. Surt med misset oprykning, men mon ikke den er der næste sæson...
Logged



SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #16: 18 Sep 2011, 19:37 »

Får man virkelig hjemmebanefordel i en playoff-finale? Jeg troede de blev spillet på neutral bane hele vejen ned gennem rækkerne. Surt med misset oprykning, men mon ikke den er der næste sæson...

Det undrede jeg mig også meget over! Men det var i hvert fald på Gainsboroughs bane, og der stod "away" ud for min kamp og ikke "neutral".
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #17: 18 Sep 2011, 19:39 »

Det undrede jeg mig også meget over! Men det var i hvert fald på Gainsboroughs bane, og der stod "away" ud for min kamp og ikke "neutral".

Det er korrekt at det ikke er neutralbane.
men hvordan fanden de så kommer frem til hvilken bane den skal spilles på, ved jeg så ikke.
Men det virker altså åndsvagt at det ikke er neutral bane.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #18: 19 Sep 2011, 20:08 »

PÅ TUR
JANUAR 2012: DROYLSDEN (BLUE SQUARE BET NORTH)


Jeg har ikke tænkt mig at bombadere jeg med opdateringer i den her blog, som jeg vil holde meget enkel. Jeg garanterer en opdatering, hver gang jeg afslutter en sæson, men ellers kan jeg ikke love noget. Hvis der sker noget i mit spil, som jeg simpelthen må fortælle jer om, gør jeg det. Jeg er godt og vel halvvejs i min første hele sæson for Droylsden, og jeg vil nu opsummere kort, hvad der er sket, siden jeg missede oprykningen i sommer.

Jeg har forstærket min trup med syv spillere, mens jeg i den grad har fået renset ud i truppen med 18 afgange. Der var alt for mange spillere, som havde lang vej til spilletid, og deres afgange betyder samtidig, at jeg overhovedet ikke gør brug af hele mit lønbudget, hvilket er en fantastisk fordel, hvis jeg skulle ønske at hente flere spillere.

Jeg er netop hoppet ind i år 2012, og klubben ligger på 2. pladsen i Blue Square Bet North. Jeg har ikke været helt tilfreds med det spil, mine spillere har leveret. Specielt på eget græs synes jeg ikke, vi gør det godt. Det er kun blevet til 17 point i 10 kampe, men til gengæld er vi ligaens bedste udebanehold. Målet er at sikre direkte oprykning via ligaens 1. plads.

I FA Cuppen var vi tæt på en sensation, da vi mødte Rotherham fra npower League 1 i 2. runde. Vi var foran med 2-0, men smed føringen væk i kampens sidste halve time og spillede uafgjort 2-2. I omkampen havde vi ingen chance og tabte 2-0. I FA Trophy er vi klar til 2. runde efter at have slået Worcester og Altrincham fra ligaen ud. Nu venter Darlington fra ligaen over.

Nu sættes jagten ind på at sikre den oprykning!
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #19: 19 Sep 2011, 21:54 »

Uha en af de gamle bloggere tilbage. Lækkert at se Toby, længe siden man har set dig (og for den sags skyld nok længere tid siden man har set mig her på blogdelen)

Super fed challenge som jeg faktisk får lyst til selv at iscenesætte. Det må vi se om bliver til noget!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #20: 21 Sep 2011, 12:38 »

PÅ TUR
MAJ 2012: DROYLSDEN (BLUE SQUARE BET NORTH)


Jeg er en meget lettet mand. Vi formåede ikke at vinde ligaen, som jeg ellers havde sat næsen op efter, og det er der en meget simpel grund til: Histon havde en absolut ustoppelig afslutning på deres sæson. Før sidste spillerunde havde Histon vundet deres seneste 17 kampe! De bare vandt og vandt og vandt, lige indtil sidste runde hvor de "kun" fik 0-0. De endte på en suveræn 1. plads med 91 point.

Med seks-syv runder igen begyndte det at gå op for mig, at Histon ikke var til at stoppe, men samtidig var jeg overhovedet ikke bange for, at vi skulle miste vores playoff-placering. Vi lå på en sikker 2. plads og med 81 point havde vi hele 17 point ned til 6. pladsen og var derfor aldrig rigtig i fare for at miste pladsen i playoff.

Nu gjaldt det bare om ikke at glippe oprykningen denne gang. I semifinalen kunne Solihull Moors ikke røre os og vi kunne med 1-0 ude og 3-1 hjemme gøre os klar til finalen imod Hinckley. Der stod meget på spil, og jeg vidste ikke, om jeg kunne klar endnu en skuffelse. I år foregik det dog på hjemmebanen, men det så jeg ikke umiddelbart som en fordel. På eget græs var det blevet til 36 point i løbet af sæsonen, mens 45 point var hentet på udebane.

Det holdt hårdt. Vi smed to føringer væk. Efter 56 minutter udlignede Hinckley vores 1-0-føring, og efter 68 minutter blev den føring, som vi netop havde vundet tilbage, udlignet igen. Selvom mit hold havde været det bedste, må kampen forlænges med 30 minutter, men heller ikke her kunne kampen afgøres, hvorfor vi skulle i straffesparkskonkur rence. Her var mine spillere heldigvis effektive, og det var allerede afgjort efter tre spark fra hvert hold: 3-0 og oprykningen var i hus!

Jeg har forlænget min kontrakt med Droyldsen med et år og er derfor også at finde i klubben til næste sæson. Alt efter udfaldet må vi se, hvad fremtiden derefter bringer. Den er svær at udtale sig om lige nu. En ting er i hvert fald sikker; min første store triumf i min karriere er hjemme.

LIGASTILLING

NØGLESPILLERE

Conor Newton - Super midtbanespiller som med 11 mål og otte assists havde en forrygende debutsæson.

Simon Smith - Med 15 mål og fem assists forbedrede Smith sig en smule på statistikken i forhold til den forrige sæson.

Eugène Kangulungu - Endnu en glimrende sæson fra min kaptajn. Syv mål og en rating på 7.20.

Máximo Irrazábal - Jeg hentede denne argentinske herre på en fri transfer, og han blev topscorer. Det blev til en 19 mål og 11 assists i en god debutsæson.

-----

KARRIERE-OVERBLIK
SæsonKlubLandLigaLigaplaceringKommentar
2010/11DroylsdenEnglandBlue Square Bet North5Overtog i november, tabte playoff-finalen
2011/12DroylsdenEnglandBlue Square Bet North2Oprykning via playoff
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #21: 21 Sep 2011, 15:52 »

PÅ TUR
JANUAR 2013: DROYLSDEN (BLUE SQUARE BET PREMIER)


Medierne spåede os en 23. plads. Målet var overlevelse. Ikke mange troede, at oprykkerne Droylsden ville klare den i Blue Square Bet Premier. Men jeg kan nu med sikkerhed sige, selvom det kun er januar, at Droylsden ikke rykker ned. 24 kampe er spillet, 51 point er hentet, og mit hold ligger på ligaens 1. plads.

Det hele startede imod sidste års 2'er, AFC Wimbledon, som glippede oprykningen i playoff. Efter 41 minutter var mit mandskab bagud 2-0, men herfra var de som forvandlede. Da uret rundede 80 minutter, var vi foran 3-2, men desværre skulle AFC Wimbledon i det femte minuts overtid udligne. Men de fantastiske takter i anden halvleg havde alligevel givet mig fornemmelsen af, at denne sæson ville blive noget stort.

Og det er den blevet. 15 sejre, seks uafgjorte og blot tre nederlag er det blevet til i ligaen, og specielt mellem slutningen af oktober og slutningen af november gik det op for folk, at mit hold skulle tages seriøst. Det blev til syv sejre i træk, blandt andet en fornem 4-0-sejr over Port Vale fra npower League 2 i FA Cuppens 1. runde. I 2. runde mødte vi desværre overmagten i Crystal Palace. Vi fik dog et hæderligt 1-2-resultat på fremmed græs.

Den helt store oplevelse i truppen har indtil videre helt klart været Maceo Rigters. Den tidligere Blackburn-spiller blev hentet i sommer på en fri transfer, og siden har han i 27 kampe scoret 21 mål og lagt op til otte.

LIGASTILLING
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #22: 21 Sep 2011, 17:33 »

Det undrede jeg mig også meget over! Men det var i hvert fald på Gainsboroughs bane, og der stod "away" ud for min kamp og ikke "neutral".
Det er korrekt at det ikke er neutralbane.
men hvordan fanden de så kommer frem til hvilken bane den skal spilles på, ved jeg så ikke.
Men det virker altså åndsvagt at det ikke er neutral bane.
Jeg tror det går an på, hvilket hold der har fået den bedste placering i ligaen.  Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #23: 21 Sep 2011, 18:51 »

Hvor er det dejligt du laver sådan en blog SirToby Smiley Det glæder mig virkelig, og det giver mig inspiration til selv at starte et lignende spil op Smiley Hold det kørende, for jeg er fast læser Smiley
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #24: 21 Sep 2011, 21:30 »

Godt skriftsprog, men jeg synes at dine update er lidt for kedelige..
Måske et par billeder i ny og næ ville pynte?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #25: 22 Sep 2011, 15:51 »

Hvilken taktik har du brugt i de sæsoner SirToby? Smiley
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #26: 22 Sep 2011, 16:12 »

Godt skriftsprog, men jeg synes at dine update er lidt for kedelige..
Måske et par billeder i ny og næ ville pynte?

Det bliver sådan, som det er nu. I hvert fald indtil videre. Smiley

Hvilken taktik har du brugt i de sæsoner SirToby? Smiley

En 4-3-3 med fire forsvarsspillere, en defensiv og to centrale midtbanespillere samt tre angribere. Taktikken er forskellig fra kamp til kamp, men en ting ligger fast: Den midterste angriber er target man og trækker ned i banen, mens de to andre løber rundt og finder huller i dybden.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #27: 22 Sep 2011, 16:41 »

Okay, super Smiley Så primært skal man bare have nogle stærke angriber som kan putte bolden i nettet, og så må forsvaret komme i anden række? Smiley
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På tur
« Svar #28: 22 Sep 2011, 17:30 »

Okay, super Smiley Så primært skal man bare have nogle stærke angriber som kan putte bolden i nettet, og så må forsvaret komme i anden række? Smiley

Njaaarh, det ved jeg nu ikke. Alle pladser er i første række vil jeg sige. Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: På tur
« Svar #29: 22 Sep 2011, 17:32 »

Jeg er altså skuffet over dit layout. Dit layout i din United blog var simpelt, men flot. Det her er kedeligt. Jeg håber du ændre det på et tidspunkt. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010