home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Football Identity
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Football Identity  (Læst 16758 gange)
plutonium
Manager

Sv: Football Identity
« Svar #45: 15 Jul 2011, 22:10 »

Nice Smiley

Men pas på med sådan nogle kontrakttilbud! Ikke bare acceptere dem! Tjek manageren først (se hans rating, hvilke klubber han har været i tidligere) og se på mandskabet.

Hvis man er en CM der bliver hentet ind i en klub hos en træner med rating 30, der allerede har hyret 5 CMs så er chancen for spilletid ikke så stor Wink

Der er meget arbejde i at signe for den rigtige klub, for der er MANGE amatører derude. Men ham her har faktisk en pæn rating (800) hvilket viser at han har spillet i et pænt stykke tid. Desuden har han en relativ stor trup med unge spillere, så han knokler nok for at finde nogle aktive spillere til sit hold. Han kunne være spændende for en nystartet spiller!

EDIT
Forresten er der et meget vigtigt råd når I skal signe for en klub:

ALDRIG acceptere et kontrakttilbud fra en træner der ikke engang har besværet sig med at skrive til jer først! Det viser at de er useriøse og 'bare' vil have en spiller. Jeg køber heller aldrig spillere før jeg har talt med dem, for jeg vil jo heller ikke risikere at købe en klovn der ikke kan eller vil noget med spillet Peace
« Seneste Redigering: 15 Jul 2011, 22:12 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #46: 15 Jul 2011, 22:19 »

Det er godt at han ærgrer sig. Jeg er så skuffet.  Skuffet

edit: og nu kom undskyldningen direkte til mig.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2011, 14:23 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #47: 17 Jul 2011, 13:41 »

Er der andre der er faldet for mit lokkeri og har startet en konto op? Smiley

Jeg kan stadig godt bruge en CM, hvis nogen skulle have interesse for det!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #48: 17 Jul 2011, 20:56 »

Jeg kunne godt finde på at prøve det men ved ikke om det skal være som spiller eller manager  Smiley
Regner dog med at jeg har tid i aften men laver måske en en af de kommende dage  Thumbs Up

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #49: 17 Jul 2011, 21:38 »

Kan forestille mig at det nok er bedst med lidt spillererfaring før man bliver manager, svært at være manager uden at ane hvordan spillet fungerer. Ikke at det skal afskrække dig selvfølgelig.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #50: 17 Jul 2011, 21:53 »

Det sjove er at jeg selv har tænkt præcis det samme  Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #51: 18 Jul 2011, 14:02 »

Jeg mødte rent faktisk op til kampen i går (lidt forsinket, javist), og jeg missede kun én aflevering i hele kampen (som ikke rigtig var en aflevering, men "high pass" mod mål - tilsvarende et lob). Dertil lavede jeg minimum tre assists i vores 9-0 sejr, hvor alle ni mål blev scoret af samme angriber. Tunge

Som jeg skrev i går... Jeg burde møde op noget oftere. Grin

blomvikings
Manager

« Svar #52: 18 Jul 2011, 14:06 »

Du får da nævn ordet "Hygger" i det første indlæg Smiley

plutonium
Manager

« Svar #53: 18 Jul 2011, 14:11 »

Louis: det er afgjort nemmest at starte med at have en spiller, men det er absolut ikke umuligt at starte med en manager! Der er bare ikke nogen erfarne spillere i spillet (læs: spillere som ikke stopper en uge efter) der vil spille for en nystartet manager, hvor useren bag ikke har nogen ratingpoint. Så det bliver RIGTIG svært at starte op! Jeg vil ikke afskrække, men forvent en udfordring. Som manager kan jeg også sige, at spillet afgjort er sjovere som spiller, men fordi mit hold næsten udelukkende består af venner, så hygger jeg mig alligevel med manager-gerningen.

DM: Til historien hører at det var mod et hold der kun havde bot-spillere crazy
Men du må meget gerne møde op fremover også! Næste kamp bliver også lidt vel easy, men jeg tror snart vi skal op imod et af topholdene. Så kan du virkelig vise hvad du er værd dér Wink

blomvikings: hvem snakker du til? crazy

EDIT
og hvis det var til mig: hvad mener du? xD
« Seneste Redigering: 18 Jul 2011, 14:12 af plutonium » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #54: 18 Jul 2011, 14:14 »

DM: Til historien hører at det var mod et hold der kun havde bot-spillere crazy
Men du må meget gerne møde op fremover også! Næste kamp bliver også lidt vel easy, men jeg tror snart vi skal op imod et af topholdene. Så kan du virkelig vise hvad du er værd dér Wink

blomvikings: hvem snakker du til? crazy
Der er ingen grund til at nævne petitesser som det der!
You'll see. Jeg skal nok sparke noget røv dér...

Tror i øvrigt han snakker til dig, da du skrev første indlæg. crazy

plutonium
Manager

« Svar #55: 18 Jul 2011, 14:15 »

Der er ingen grund til at nævne petitesser som det der!
You'll see. Jeg skal nok sparke noget røv dér...

Tror i øvrigt han snakker til dig, da du skrev første indlæg. crazy

Det ved jeg, at du gør Wink

Og ja, jeg tror også at det var mig der blev talt til, men forstår ikke helt kommentaren? Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #56: 18 Jul 2011, 14:17 »

Det ved jeg, at du gør Wink

Og ja, jeg tror også at det var mig der blev talt til, men forstår ikke helt kommentaren? Opstemt
Så længe jeg har Doug, og jeg ikke spiller over for en back, der er dobbelt så hurtig som mig, så skal jeg nok sparke noget røv.

Du skriver da "hygger" hele to gange i første indlæg... Tunge

blomvikings
Manager

« Svar #57: 18 Jul 2011, 14:17 »

Jeg selv har 3 characters, en manager og to spillere. Min main character er en defensiv midtbanespiller, der faktisk ligger nr. 1 i den engelske række. Min anden spiller er en forsvarsspiller, der hygger sig i den bedste Makedonske liga, og min manager character hygger sig i Israels bedste række. Jeg har spillet spillet i godt og vel et år nu, og har faktisk fået nogle gode venskaber ud af det!

Pudsigt nok er vi 4 danskere der hygger os i samme klub, hvor vi spiller med en gruppe englændere, blandet med diverse europæere.

Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #58: 18 Jul 2011, 14:20 »

Du skriver da "hygger" hele to gange i første indlæg... Tunge

I get it xD

Men hvorfor kommentaren?!  crazy

Er det fordi jeg skriver det for meget (jeg tvivler) eller hvad menes der  Cool

DavidMadsen
Manager

« Svar #59: 18 Jul 2011, 14:42 »

Damn... Tre gange så!
Tror bare han lagde mærke til, at du skrev det flere gange efter hinanden. Ikke nødvendigvis for meget, men nok til at han bed mærke i det.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010