home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1115 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Football Identity
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Football Identity  (Læst 16767 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Football Identity
« Svar #60: 18 Jul 2011, 15:01 »

Det var bare en joke, da der i samme afsnit stod ordet 3 gange Smiley
Bare stop den her hehe

plutonium
Manager

« Svar #61: 18 Jul 2011, 15:05 »

Det var bare en joke, da der i samme afsnit stod ordet 3 gange Smiley
Bare stop den her hehe

Sorry, jeg er tung i opfattelsen crazy

Anyway, så er både Nove og Indsæt Navn sørme tilknyttet Gaza Strippers (min klub)!

Jeg håber at flere fik blod på tanden til spillet, selvom jeg nu er fyldt op på mit mandskab. Hvis folk har mulighed for at komme til Israel 1A eller Makedonien 1A vil jeg klart anbefale det, da spilletidspunkterne er gode og de er det der betegnes som semi-bot ligaer. Det vil sige at kampene generelt er lettere, fordi der er flere botspillere. Det er gode ligaer til at komme i gang med spillet, før man så kan søge videre mod bedre klubber!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #62: 18 Jul 2011, 21:23 »

Har fået et kontrakttilbud fra en manager med rating 121. Der omhandler 100K weekly salary, og 10 kampe garanteret på denne sæson. Og indtil videre har holdet vundet 5 ud af 6 kampe Opstemt? Skal jeg acceptere, de der er hajer til dette spil (-;?

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 18 Jul 2011, 21:43 »

så har jeg osse fået lavet mig en.. godt nok en angriber:D
dårligt valg nok:D

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 18 Jul 2011, 21:54 »

Ok nu har jeg lige prøvet en testkamp, måske jeg sku have læst lidt om hvordan man gjorde, for jeg fattede intet af det Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #65: 19 Jul 2011, 00:55 »

Har fået et kontrakttilbud fra en manager med rating 121. Der omhandler 100K weekly salary, og 10 kampe garanteret på denne sæson. Og indtil videre har holdet vundet 5 ud af 6 kampe Opstemt? Skal jeg acceptere, de der er hajer til dette spil (-;?

Hans rating tyder på at han er ny i spillet, men dog ikke totalt grøn crazy

Lønnen er det højeste du kan få som 18-årig, så det er der ikke noget i vejen med. 10 kampe garanteret på en sæson skal du ikke give noget som helst for. Jeg lover kun folk 4 kampe (minimum), men de får jo alligevel noget der ligner 18-22 kampe (22 er det højeste man kan få pr sæson)! Folk der sætter så højt et antal minimumskampe prøver at lokke ved at sige 'du får spilletid', men du kan sagtens risikere at ende på bænken alligevel.

Men hvilken liga er det da? Umiddelbart er der ikke noget i vejen med det tilbud du har fået Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #66: 19 Jul 2011, 00:56 »

så har jeg osse fået lavet mig en.. godt nok en angriber:D
dårligt valg nok:D

Angribere, offensive midtbanespillere og fløjspillere er suverænt dem der er flest af Grin

Men det gør ikke noget, for til gengæld er der LANGT mellem de gode spillere på de positioner Peace

Alle de 11-årige knægte der begynder på spillet vil jo være angrebsstjerner, men mister hurtigt interessen, så der render mange underudviklede angribere rundt. Hvis du træner flittigt skal du nok få masser af bejlere blandt de gode, seriøse hold Peace

plutonium
Manager

« Svar #67: 19 Jul 2011, 00:57 »

Ok nu har jeg lige prøvet en testkamp, måske jeg sku have læst lidt om hvordan man gjorde, for jeg fattede intet af det Opstemt

Der skulle gerne være en instruktionsvideo på youtube, hvor alt bliver forklaret Peace

Så kan det være at det giver mere mening Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 19 Jul 2011, 01:38 »

Der skulle gerne være en instruktionsvideo på youtube, hvor alt bliver forklaret Peace

Så kan det være at det giver mere mening Wink

Ok har nu spillet min anden testkamp som gik væsentligt bedre, jeg startede som højreback og fik da scoret kampens eneste mål  på et hovedstød ved hjørnespark, iøvrigt var holdet fyldt af spansktalende folk der kaldte mig Zanetti Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Jul 2011, 02:03 af Highfarm » Logged

plutonium
Manager

« Svar #69: 19 Jul 2011, 02:22 »

Testkampene er sjove nok Opstemt

Man skal bare huske på, at det er super-characters man styrer, så spillet bliver en del sværere når man opretter sin egen spiller Peace

Men det er uden tvivl det værd, når man så kan mærke at man bliver bedre Thumbs Up

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 19 Jul 2011, 02:33 »

ok, jeg laver muligvis en spiller, er der plads på det hold du har og i så fald hvad mangler ??

plutonium
Manager

« Svar #71: 19 Jul 2011, 02:44 »

Desværre ikke, nej. Jeg er dækket godt ind på alle pladser nu  Skuffet

Lige med undtagelse af målmandsposten, men der kan jeg ikke nøjes med en 18-årig spiller (nystartet)

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 19 Jul 2011, 05:00 »

Ok, har lavet en Side defender, tåbeligt navn, og ser hva der sker...

plutonium
Manager

« Svar #73: 19 Jul 2011, 11:55 »

Du er naturligvis velkommen til at skrive til mig (Hoax Daniels eller Mads Dam) med spørgsmål og lignende! Det er et omfattende spil, så der kan godt være mange ting man er i tvivl om!  Smiley

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 19 Jul 2011, 22:55 »

Fantastisk spil. Første kamp. 7-0 2 mål som Wing. Elsker spillet, og har fået nogle fantastiske holdkammerater Opstemt!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010