home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Football Identity
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Football Identity  (Læst 16735 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: Football Identity
« Svar #30: 15 Jul 2011, 19:11 »

Kun hos mig det ser sådan ud?

[Min signatur er for stor]

plutonium
Manager

« Svar #31: 15 Jul 2011, 19:58 »

Kan jeg ærligt sige at jeg aldrig har set før? Huh

Som regel går siden over til 'lite' version hvis der er særligt stort pres på serverne. Det ændrer i bund og grund ikke noget, men gør bare at man kun kan træne og spille kampe mens der er overload. Forum virker separat fra selve spilserveren, så den belastes ikke tilnærmelsesvist så meget.

Så det der virker MEGET mystisk?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #32: 15 Jul 2011, 20:05 »

Så sådan ud tidligere i dag, prøv ctrl+F5, for siden er oppe nu.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2011, 20:21 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33: 15 Jul 2011, 20:50 »

Det hænder, at der er nogen der leder efter de helt nye Peace

Det skal man tit være lidt forsigtig med. Hvis de 'bare' hiver en ny ung spiller ind kan de jo af gode grunde ikke vide hvad det er de får, og det tyder på at de ikke er alt for kritiske med kvaliteten på deres nyindkøb.

Personligt ville jeg aldrig overveje at hyre en jeg ikke enten havde talt med, set spille eller læst en advert om på forum.

Men nice for dig Opstemt

Det må være fordi de tror at de er føler at de vil have en god back i "Ingen ko paa isen"  Hævet Øjenbryn (bare lige for sat slå fast: det er mit spillernavn)

Men jeg overvejer stadig budende og afventer lidt Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DavidMadsen
Manager

« Svar #34: 15 Jul 2011, 20:57 »

Nove:
Hvis du er back, og seriøs med spillet, så kunne du jo joine Plutos klub i Israel.

plutonium
Manager

« Svar #35: 15 Jul 2011, 21:12 »

For satan Nove xD

Hvorfor sagde du ikke at du var en backspiller?! Så havde jeg kunnet bruge dig crazy

Forudsat at kamptidspunktet passede dig, naturligvis Tunge

Din release fee er dog peanuts i forhold til hvad mit budget er crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36: 15 Jul 2011, 21:13 »

Argh, nu har jeg lige sagt ja til en englænder.

Nå, men nu kan jeg lige prøve spillet af under ham og se hvordan det går der og så kan jeg evt joine Pluto.

Nu er han jo FCKer, så det er liiiige om jeg vil følge ordre fra ham ;p

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37: 15 Jul 2011, 21:15 »

For satan Nove xD

Hvorfor sagde du ikke at du var en backspiller?! Så havde jeg kunnet bruge dig crazy

Forudsat at kamptidspunktet passede dig, naturligvis Tunge

Din release fee er dog peanuts i forhold til hvad mit budget er crazy

Argh! (...igen) - jeg har jo ikke styr på det - haha. Ikke sig noget ondt om min release fee Skuffet

Lige 2 spørgsmål.

Next Match:15/07/2011 21:45 - Barnet Survivors(Home)  - altså i aften. SKal jeg gøre noget eller går den selv derind såfremt jeg er online?

Next Team Training: 22/07/2011 21:15 - sådan set samme spørgsmål.... :t

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #38: 15 Jul 2011, 21:20 »

Generelt skal man være varsom med at joine klubber der ikke er i topdivisionen i landet. Hvis du rykker op ændrer kamptidspunktet sig, og det gør ofte at holdet falder fra hinanden, fordi de forskellige ikke kan spille de pågældende tidspunkter Peace

Jeg har tre karakterer, der alle spiller samme dag, så jeg er online fra 18.30 til 23.30 hver søndag og onsdag Peace

Men det er som sagt også fordi jeg har nogle fantastiske holdkammerater, så man har faktisk lyst til at tale med dem mellem kampene crazy

Argh! (...igen) - jeg har jo ikke styr på det - haha. Ikke sig noget ondt om min release fee Skuffet

Lige 2 spørgsmål.

Next Match:15/07/2011 21:45 - Barnet Survivors(Home)  - altså i aften. SKal jeg gøre noget eller går den selv derind såfremt jeg er online?

Next Team Training: 22/07/2011 21:15 - sådan set samme spørgsmål.... :t

Siger intet ondt om din release fee crazy

Den kan aldrig overstige din værdi x 10, så den kunne ikke være meget højere. Mit transferbudget ligger bare på 140 mio, så... crazy

Anyway: ja, du skal være online 21.45, så du kan spille kampen! Du trykker på linket 'next match', der bliver grønt 10 minutter før kampstart. Linket åbner et nyt vindue, som kampen spilles igennem, sådan som I har set det i test-videoen!

Team Training er én gang ugentligt, og det er VIGTIGT at man er online til at træne med holdet! Fra tidspunktet I har team training er der 30 minutter hvor I kan træne med holdet, og i modsætning til at træne alene får man stigninger i 3 skills frem for kun én! Så det er ret stort et udbytte man går glip af, hvis man ikke træner med holdet den ene gang om ugen!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39: 15 Jul 2011, 21:27 »

Generelt skal man være varsom med at joine klubber der ikke er i topdivisionen i landet. Hvis du rykker op ændrer kamptidspunktet sig, og det gør ofte at holdet falder fra hinanden, fordi de forskellige ikke kan spille de pågældende tidspunkter Peace

Jeg har tre karakterer, der alle spiller samme dag, så jeg er online fra 18.30 til 23.30 hver søndag og onsdag Peace

Men det er som sagt også fordi jeg har nogle fantastiske holdkammerater, så man har faktisk lyst til at tale med dem mellem kampene crazy

Siger intet ondt om din release fee crazy

Den kan aldrig overstige din værdi x 10, så den kunne ikke være meget højere. Mit transferbudget ligger bare på 140 mio, så... crazy

Anyway: ja, du skal være online 21.45, så du kan spille kampen! Du trykker på linket 'next match', der bliver grønt 10 minutter før kampstart. Linket åbner et nyt vindue, som kampen spilles igennem, sådan som I har set det i test-videoen!

Team Training er én gang ugentligt, og det er VIGTIGT at man er online til at træne med holdet! Fra tidspunktet I har team training er der 30 minutter hvor I kan træne med holdet, og i modsætning til at træne alene får man stigninger i 3 skills frem for kun én! Så det er ret stort et udbytte man går glip af, hvis man ikke træner med holdet den ene gang om ugen!

Ugh, hvorfor fortæller du mig det første nu ticked off Jeg kan alle aftener (fredag og lørdag er sådan lidt 'bob bob' - og jeg ved godt at du jeg er i en klub som spiller fredag, men det går nok på nuværende tidspunkt Wink)

140 millioner - du lyder super fattig Shockeret)

Okay super. Så jeg forstå :-)

Jeg synes også at det der trænings halløj alene var en noget flad fornemmelse :p Så må jeg huske min team trraining.

Tak for hjælpen, Pluto.

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #40: 15 Jul 2011, 21:29 »

No prob Peace

David og jeg har jo en opgave i at sørge for, at alle I andre får en god spiloplevelse! Vi vil jo gerne have flere danskere med i spillet Wink

Team Training er nu ikke mere spændende, men det er ret afgørende for hvor god du bliver i spillet. Det er jo 2 increases om ugen man ellers går glip af! Set over en karriere i spillet svarer det til at du kun opnår 7/9 af dit potentiale. Det er sgu meget  Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #41: 15 Jul 2011, 21:34 »

Ja, det kunne da være fedt hvis der var en del fra Danmark da :-)

Der er nok også kommet lidt flere her siden du oprettede tråden Tunge

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #42: 15 Jul 2011, 21:36 »

Det håber jeg da Grin

Vi har 5 i min klub Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #43: 15 Jul 2011, 22:00 »

Fik lige prøvet en test kamp, og det ser da helt bestemt spændende ud. Jeg kunne godt finde på, at oprette mig efter, at jeg har væltet Grækenland, her sidst på måneden. Hvis jeg da kan huske mit folkeskole engelsk..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #44: 15 Jul 2011, 22:05 »

Tja, jeg var ikke i startformationen eller på bænken på mit hold :p De bots der var, var enten bedre eller også var min manager bare ikke hurtig nok til at logge på og sætte mig ind efter min accept.

Har desuden fået et femte tilbud - han kan da tale sin sag:

Manager Robert Patrick at Inter de Fika has sent you a Contract Offer.

Character Message:
Hello! I am the manager of Inter de Fika, a team that is fighting for promotion. Our games are played on Tuesdays and Fridays at 19:15 GMT. Your salary will be increased if you are an active player whenever your age increases. Please, accept only if you can be online during the games. You would play all the games as long as you were online. Good luck! Robert

Smukke ord

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010