Aggergaard
|
|
Jeg "Stjæler" lige lidt fra dig Jarto...
Olympique Freaks.
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
Jarto
|
|
A.C. Freaks Forslag Lod mig lige inspirere lidt fra andre virkelige klubber
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Jeg "Stjæler" lige lidt fra dig Jarto...
Olympique Freaks.
Det bar' ikke i orden! Ej, spøg til side Det lyder da også godt
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Det bar' ikke i orden! Ej, spøg til side Det lyder da også godt Jo tak, alle dine er godt nok heller ikke dårlige. Det er jo tillad at hente inspiration..
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Alle forslag indtil videre:
YourWayFC VoresVejFC FmFreaks United FmF City Freaks United Freaks City Freaks FC FMFreaksDK FMTheWayFC FMTheWayDK TheOliWayFC Freaks Olympique FmFreaks C.F. Freaks C.F. Atlético Freaks Real FmFreaks Olympique Freaks A.C. Freaks
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
"Fc Zulu"
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Alle forslag indtil videre:
YourWayFC VoresVejFC FmFreaks United FmF City Freaks United Freaks City Freaks FC FMFreaksDK FMTheWayFC FMTheWayDK TheOliWayFC Freaks Olympique FmFreaks C.F. Freaks C.F. Atlético Freaks Real FmFreaks Olympique Freaks A.C. Freaks
Hold da kæft jeg havde ikke regnet med halv så mange..
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Jo tak, alle dine er godt nok heller ikke dårlige. Det er jo tillad at hente inspiration.. Jeg synes nu nogle er dem er lidt.... Baadr, men nok om det Kunne faktisk godt lide dit Synes nok bedst om disse to indtil videre Freaks United Olympique Freaks
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Hold da kæft jeg havde ikke regnet med halv så mange..
Haha, men så må vi jo stemme om hvilke der skal i den endelige afstemning Der kan nok også stadig nå at komme flere
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Jeps kom lige på et Boldklubben Freaks af 2011... Passer godt til et dansk hold
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
[...] Passer godt til et dansk hold Fik mig lige til at tænke på, hvilken liga kommer vi til at ligge i?
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Fik mig lige til at tænke på, hvilken liga kommer vi til at ligge i? Oli skrev noget tidligere om at det kunne være sjovt at være lavere end 2 division...
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Oli skrev noget tidligere om at det kunne være sjovt at være lavere end 2 division...
I den danske? Ville foretrække England, da der er mere at kæmpe om
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
I den danske? Ville foretrække England, da der er mere at kæmpe om Jeps i den danske... Jeg tror ikke han er helt afklaret med det endnu... Han kunne jo muligvis smide en afstemning op...
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Jeps i den danske... Jeg tror ikke han er helt afklaret med det endnu... Han kunne jo muligvis smide en afstemning op... Men jeg tænkte også bare med indtægter/udgifter Der generere mange flere penge i den engelske lige og såfremt vi skulle blive så sindsyge, ville jeg hellere kæmpe i Premier League end Superligaen Men det er måske bare mig..
|
|
|
|
|
|
|
|