|
Aggergaard
|
|
Hmmm... hvis der ikke bliver stemt som en gal inden i morgen, så tror jeg vidst så småt at vi er ved at finde os en vinder  Ja det godt nok godt se sådan ud. Så er det bare det vi tager... Har du fundet ud af i hvilket land det skal være Oli?
|
|
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Hvor er det smukt at jeg kniber jo næsten en tåre over det  Ej dejligt, at jeg kan inspirerer dig Oli 
|
|
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Ja det godt nok godt se sådan ud. Så er det bare det vi tager... Har du fundet ud af i hvilket land det skal være Oli?
Nej, men hælder stadig lidt mod Danmark. Hvad er jeres mening? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Du har sgu nok ret Holdets officielle navn er... FREKS UNITED Mener vel Freaks ej ved godt at fingerne sikkert ikke fulgte helt med
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Nej, men hælder stadig lidt mod Danmark. Hvad er jeres mening?  den er jeg på.... 2. Div Vest
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hvor er det smukt at jeg kniber jo næsten en tåre over det  Ej dejligt, at jeg kan inspirerer dig Oli  Haha, tak  Jeg håber det bliver til noget ordenligt og at jeg ikke mister lysten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Nej, men hælder stadig lidt mod Danmark. Hvad er jeres mening?  Danmarkserien hælder jeg mest til. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Mener vel Freaks ej ved godt at fingerne sikkert ikke fulgte helt med
ups...  den er jeg på.... 2. Div Vest
Jeg tror øst er mere mig  Danmarkserien hælder jeg mest til.  Eller Danmarksserien  Skal jeg starte en afstemning igen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Haha, tak  Jeg håber det bliver til noget ordenligt og at jeg ikke mister lysten  Det var så lidt, hvis du bare føler, at holdet er fedt at spille med så kører du ikke træt 
|
|
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
ups...  Jeg tror øst er mere mig  Eller Danmarksserien  Skal jeg starte en afstemning igen?  Ej skal du ikke selv have lov til at bestemme denne...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Bare vælg DK så  Det er vel fint nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Nu har vi en afstemning oppe at køre, så stem endelig løs Hvis afstemningen næsten er afgjort inden en dag, lukkes den, da jeg gerne hurtigt vil i gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz