home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  "Din vej" af Oli - lukket...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: "Din vej" af Oli - lukket...  (Læst 35416 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
"Din vej" af Oli - lukket...
« : 02 Jun 2011, 22:20 »

Hey guys Smiley
Har her for tiden overvejet at starte en "Din vej" herinde evt. med et hold jeg selv styrer Peace Det er jo sådan at jeg aldrig har prøvet at starte en før, så kunne godt bruge lidt vejledning (gerne helt fra bunden) og nogle idéer til hvordan I synes det skal foregå Grin
Jeg ved de er populære herinde, så hvis i gerne vil have noget ordenligt startet, så kom gerne med jeres mening om hvordan i bedst kan lide det Wink

EDIT:
Har nu besluttet mig for at det bliver en "Din vej" hvor at jeg selv laver et hold med jer som spillere (lidt á la Mikkels) men skal lige finde en der kan vejlede mig igennem det med editoren i ved Grin
Vores hold kommer til at hedde Freaks United og vi skal (som start) spille i Danmarksserien Peace
Starter i løbet af denne uge eller næste uge, så hold godt øje Thumbs Up



TILMELDINGEN ER NU LUKKET. SER FREM TIL ET FEDT SPIL Thumbs Up



Mvh. Oli Opstemt


HAR STARTET EN NY TRÅD, MED DEN NYE LIGA Smiley


http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30625.msg900649;topicseen#msg900649
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 19:39 af Oli » Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #1: 02 Jun 2011, 22:22 »

jeg vil råde dig til ikke at være manager for et hold, og sætte et max deltager du tror du vil kunne klare at kunne opdatere, personlig synes jeg da jeg lavede en at 20 er for meget
Logged

Tidligere: Baloo38

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #2: 02 Jun 2011, 22:23 »

Du kunne måske få inspiration fra mange af de andre "Din vej" som er at finde her på siden.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #3: 02 Jun 2011, 22:24 »

jeg vil råde dig til ikke at være manager for et hold, og sætte et max deltager du tror du vil kunne klare at kunne opdatere, personlig synes jeg da jeg lavede en at 20 er for meget

Haha, ja tror også jeg vælger at sætte den lidt lavere Wink... lad sige en 8/9 stykker Peace
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #4: 02 Jun 2011, 22:24 »

Jeg tror det er en 'din vej', i stil med denne; http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30180.0. Så du kan i hvert fald hoppe herind, der kan du jo samle massere af inspiration! Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #5: 02 Jun 2011, 22:26 »

Haha, ja tror også jeg vælger at sætte den lidt lavere Wink... lad sige en 8/9 stykker Peace

ja undskyld mine stavefejl men er lidt fuld så...
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #6: 02 Jun 2011, 22:27 »

Du vil lave et hold kun bestående af brugere som melder sig her i tråden? For det er da netop lavet før Smiley

Jeg har selv lavet det og månedens tråd fra april gør det samme Smiley

Prøv at kigge dem igennem for noget inspiration Smiley

Edit: Frederik kom først :/
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #7: 02 Jun 2011, 22:28 »

Du kunne måske få inspiration fra mange af de andre "Din vej" som er at finde her på siden.

Har også læst en del herinde, men problemet er at jeg ikke har 100% styr på hvordan jeg skal starte spillet med hensyn til det med med at lave spillerene i editoren osv. Smiley
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #8: 02 Jun 2011, 22:29 »

Du vil lave et hold kun bestående af brugere som melder sig her i tråden? For det er da netop lavet før Smiley

Jeg har selv lavet det og månedens tråd fra april gør det samme Smiley

Prøv at kigge dem igennem for noget inspiration Smiley

Edit: Frederik kom først :/


Det er ikke altid en fordel, at komme først. Wink Og ja, lidt drengerøv må man sgu godt være, her en højhellig torsdag klokken 22.30.
Logged

If you can't join them, beat them.


Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #9: 02 Jun 2011, 22:34 »

Til Frederik og Crazy-Poul, så er Mikkels tråd en af grundene til at jeg har fået lysten til at starte. Men vil selvfølgelig gerne lave en "Din vej" som er lidt kreativ uden at tage alle andres idéer Wink Og så er der jo lige problemet med det tekniske der Peace
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #10: 02 Jun 2011, 22:36 »

Du kunne fx lave en hvor alle spillerne skulle starte i et bestemt land eller division?
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #11: 02 Jun 2011, 22:38 »

Du kunne fx lave en hvor alle spillerne skulle starte i et bestemt land eller division?

Tak for idéen Thumbs Up er sat i idé-bogen Wink
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #12: 02 Jun 2011, 22:38 »

Til Frederik og Crazy-Poul, så er Mikkels tråd en af grundene til at jeg har fået lysten til at starte. Men vil selvfølgelig gerne lave en "Din vej" som er lidt kreativ uden at tage alle andres idéer Wink Og så er der jo lige problemet med det tekniske der Peace

At samle inspiration hos en anden bruger, har aldrig været forkert. Uanset om du laver en 'din vej' i stil med Mikkels, eller i stil med de utallige andre forskellige her på siden, så har du jo ikke fået ideen selv, så det vil være at bruge andres ideer, uanset hvad du gør - og det mener jeg ikke er forkert!

Jeg er endda også sikker på, at du, hvis du beslutter at bruge Mikkels, kan skrive til ham, og så skal han nok guide dig igennem. Jeg har desværre ikke selv den store viden omkring editor-arbejde, selvom jeg selv har forsøgt for en uges tid siden. Jeg ville ellers hellere end gerne hjælpe dig.

Du kunne også evt. starte i et andet land, end Mikkel gjorde. Jeg kunne evt. foreslå dig, at du startede i Danmark. Det kunne være meget spændende Smiley. Uanset hvad du vælger at gøre, så vil jeg da ønske dig held og lykke!
Logged

If you can't join them, beat them.


Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #13: 02 Jun 2011, 22:39 »

Tak for idéen Thumbs Up er sat i idé-bogen Wink

Så lidt glad for jeg kunne hjælpe  Cool
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende "Din vej" af Oli
« Svar #14: 02 Jun 2011, 22:43 »

At samle inspiration hos en anden bruger, har aldrig været forkert. Uanset om du laver en 'din vej' i stil med Mikkels, eller i stil med de utallige andre forskellige her på siden, så har du jo ikke fået ideen selv, så det vil være at bruge andres ideer, uanset hvad du gør - og det mener jeg ikke er forkert!

Jeg er endda også sikker på, at du, hvis du beslutter at bruge Mikkels, kan skrive til ham, og så skal han nok guide dig igennem. Jeg har desværre ikke selv den store viden omkring editor-arbejde, selvom jeg selv har forsøgt for en uges tid siden. Jeg ville ellers hellere end gerne hjælpe dig.

Du kunne også evt. starte i et andet land, end Mikkel gjorde. Jeg kunne evt. foreslå dig, at du startede i Danmark. Det kunne være meget spændende Smiley. Uanset hvad du vælger at gøre, så vil jeg da ønske dig held og lykke!

Tak, tak Peace
Havde også selv tænkt på at starte i Danmark, da der er lidt mere kendskab til de mindre hold (i hvert fald hos mig) Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010