Oli
|
|
Godt, godt  så er de allesammen modtaget og gemt  Nehmo: Foretrukne træk: Diskutere med dommeren (Genialt) 
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Godt, godt  så er de allesammen modtaget og gemt  Nehmo: Foretrukne træk: Diskutere med dommeren (Genialt)  Haha, skide godt!  Det skal der osse være plads til 
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
hvis det skal være Oli kan jeg godt være back/fløj
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
Oli
|
|
hvis det skal være Oli kan jeg godt være back/fløj
Hmm... altså du må gerne være angriber for min skyld, men kan ikke love at du får meget spilletid  (Med mindre du bliver overdrevet god self)
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Oliver sæt mig som venstre Back (offensiv back) og gør mig venstre benet hvis det ikke er for meget at forlange 
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Godt, godt  så er de allesammen modtaget og gemt  Nehmo: Foretrukne træk: Diskutere med dommeren (Genialt)  Nogen skal jo brokke sig til dommeren og når jeg gør irl så kan jeg ligeså godt også gøre det her... 
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
Oli
|
|
Oliver sæt mig som venstre Back (offensiv back) og gør mig venstre benet hvis det ikke er for meget at forlange  Nu får vi da et MANGEL på angribere, haha  ej kan jeg godt gøre. Og hvad med dig baloo? Skulle du også være back? eller er du for fuld til at svare 
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hey du Nehmo? er du ikke lige rykket i rank? Eller er jeg bare ultra træt og husker af lort 
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Hey du Nehmo? er du ikke lige rykket i rank? Eller er jeg bare ultra træt og husker af lort  Hmm joh det tror jeg da vist...  Plejer man ikke og få en besked om det??
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hmm joh det tror jeg da vist...  ...så er jeg lavere rang... og tænk jeg som er din kommende træner 
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Nej, tror det ikk. Nu er jeg jo også kun gjort det en gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
...så er jeg lavere rang... og tænk jeg som er din kommende træner  Så skal du passe på vi ikke kommer op og diskutere nu hvor jeg godt kan li og diskutere med dommeren.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Så er jeg jo så heldig IKKE at være dommer... og husk på at hvis du ikke passer på, kan jeg jo også smide dig af holdet  så pas du hellere på  Ja det går sgu ikke... Har du fundet ud af hvad holdet skal hedde??
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Ja det går sgu ikke... Har du fundet ud af hvad holdet skal hedde??
Nej, ikk endnu (kom gerne med idéer) 
|
|
|
|
|
|
|
|