home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 924 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 105940 gange)
Kaw
Ynglingespiller

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #510: 18 Jul 2011, 23:32 »

bliver godt, håber måske du har hentet en gammel kending fra premier league og la liga ;-)

Hb køge.
FCK.
United.

sebber1234
Gæst

« Svar #511: 19 Jul 2011, 11:30 »

Glæder mig til at høre hvordan det går Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #512: 19 Jul 2011, 11:49 »

ok ændrer lige til engang i dag Forlegen Det her er sgu svært...

sebber1234
Gæst

« Svar #513: 19 Jul 2011, 18:26 »

ok ændrer lige til engang i dag Forlegen Det her er sgu svært...
Ved du ca. hvornår den kommer i dag ?  Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #514: 19 Jul 2011, 18:32 »

Ja i aften inden klokken 9, er færdige med indkøbene, nu skal jeg bare hen til den første August. Kan fortælle at jeg har købt en offensiv skotte og en defensiv argentiner Wink

sebber1234
Gæst

« Svar #515: 19 Jul 2011, 20:38 »

Ja i aften inden klokken 9, er færdige med indkøbene, nu skal jeg bare hen til den første August. Kan fortælle at jeg har købt en offensiv skotte og en defensiv argentiner Wink
Glæder mig Smiley

sebber1234
Gæst

« Svar #516: 19 Jul 2011, 21:08 »

Vil da lige gøre lidt reklame herinde for jer der venter på at få spillet herinde:

Jeg har selv lige oprettet et nyt indlæg herinde i idéfabrikken som hedder: Videregivende spil - Brøndby IF.
Konceptet er stort set det samme som herinde. Det eneste der kan være en lille forskel er at der skal satses meget på talenter.

Håber i vil tjekke det ud og at i måske vil prøve det  Thumbs Up

/Sebber1234

Skipper
Gæst

« Svar #517: 19 Jul 2011, 21:59 »

Luton Town - 1 September 2017

Ja så kom jeg (endelig) til den 1 september. Jeg må indrømme det er lidt en udfordring når det foregår så langt ude i fremtiden, men jeg er tilfreds med de første 2 måneder her. Udover det er Luton blevet overtaget af et konsortium, der har lovet at støtte op om Nigel Martyn som manager, og forbedrer klubbens træningsanlæg.

Transfers
Transfer vinduet forløb ganske stille og roligt. Der har ikke været nogle sindsyge dyre handler men der er blevet købt nogle klasse spillere der kan gå ind og styrke start 11'eren Transfer Historie

Armel Kanda Ung højre back der er købt for at styrke bredden på holdet, og måske fremtidens mand på højre back
Emiliano Insua Venstre back med en fortid i Premier League, blev solgt til HSV hvor han har spillet 119 kampe fordelt over 6 sæsoner, med en gennemsnitsbedømmel se på 7.35 og derfor blevet en klub favorit i HSV. En mand der med sin store arbejdsindsats nok skal blive en succes i Luton.
Ismail Aissati Kan ses som et high risiko køb da han har været tit skadet i sin tid i United. Men han er købt ind til at give noget ordentlig bredde i et meget tyndt besat offensiv
James O'Conell Ung engelsk fløj, købt ind til at være fremtidens mand på højre kanten.
John Fleck Manden der vil udfolde sig på Lutons højre kant den her sæson. Blev købt i Everton hvor han havde spillet 4 udmærkede sæsoner.
Lamine Ngom Fransk vidunderbarn, købt for 50 mio i den franske bundklub Caen hvor han havde spillet 2 sæsoner med stor succes. Kommer forhåbentligt til at danne makkerpar med vores anden super forsvarsspiller Rogerio mange sæsoner ud i fremtiden.

Holdet ser således sådan her ud når det er skadesfri

Turneringer
Luton er blevet et trofæ rigere! Det er blevet til en triumf i charity shield

Kampen

Premier League ser indtil videre sådan her ud

Europa Cuppen
Luton er for første gang i en Europæisk turnering og det ser indtil videre godt ud for de Orange fra Sydengland. Luton vandt samlet 3-1 over FC Wacker Innsbruck fra Østrig og gik derfor vider til gruppespillet, hvor de er havnet i denne Gruppe
Der er derfor rimelige muligheder for at komme videre på mindst en anden plads Thumbs Up
Alle Kampe og resultater

Udover det er der et lille underskud i vores Økonomi men mon ikke det går.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #518: 19 Jul 2011, 23:21 »

Fede indkøb og dejligt at vi er i gruppespillet i Euro League og ligaen ser ok ud indtil videre Wink

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #519: 20 Jul 2011, 15:06 »

Fedt Skipper Smiley!!

-er ikke så aktiv i ca en uge, da jeg ikke er hjemme Smiley.

Skipper
Gæst

« Svar #520: 20 Jul 2011, 18:05 »

Glemte at skrive at forventningerne til den her sæson, er en komfortable midterplacering, plus anden knock-out runde i euro cuppen Thumbs Up

sebber1234
Gæst

« Svar #521: 20 Jul 2011, 18:51 »

Glemte at skrive at forventningerne til den her sæson, er en komfortable midterplacering, plus anden knock-out runde i euro cuppen Thumbs Up
Hvad er tranfer/lønbudgettet på? Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #522: 20 Jul 2011, 20:13 »

5,25 mio. bruger indtil videre 5 mio af det. fik 260 mio at købe ind for.

Skipper
Gæst

« Svar #523: 22 Jul 2011, 18:51 »

Er nået til den 1 februar, nu skal jeg bare spise så skriver jeg næste update. Og den sidste update kan desværre først komme søndag engang....

Skipper
Gæst

« Svar #524: 22 Jul 2011, 21:59 »

Luton Town - 1. Februar 2018

Transfers:

Jeg må indrømme at det har været et frustrerende første halve år, hvor jeg har været ramt af en del skader og især angrebet har været ramt. Conor Wickham blev skadet i 8-9 måneder og Leigh Griffits har også været skadet, og slet ikke scoret mål. Vaughan har præsteret over forventning, men slet ikke nok efter min smag. Så jeg har haft spender buksen på og købt en ny superstjerne til vores angreb. Jurica Covic blev hentet i franske Nice for hele 140 mio kr. Indtil videre er det da heller ikke blevet til den store målfest med kun 1 mål i 8 kampe. Men jeg er sikker på han nok skal blive et hit.
Det andet indkøb har været den unge målmand Moreno Besselink der blev hentet for 38 mio i hollandsk AZ. Besselink er hentet for at agere backup for Smithies, og med håb om at han engang kan overtage.

UD:

Leon Agustin (17 mio - FC Twente)
Leigh Griffiths (60 mio - Notthingham Forrest)
Rayan Saidi (80 mio - Sevilla) Det var bestyrelsen der sagde ja, havde aldrig solgt ham for under 100 mio ticked off

Turneringer

Ligaen
I premier league går det over alle forventninger, som man kan se HER ligger vi på en flot femte plads, trods en noget svingende form.
Spillede kampe kan ses HER

Ligacuppen

Jeg tog ikke ligacuppen så seriøst, og jeg tænkte at jeg godt kunne give mine profiler et hvil i det her kampe. Og det blev jeg da straffet for da vi røg ud i Ligacuppens 4. runde til Blackburn der tævede os 1-3

FA Cuppen

I FA cuppen vandt vi 3. runde 4-1 over Ipswich, og skal nu spille 4. runde mog Leicester.

Europa Cuppen

Vi gik videre fra gruppespillet som forventet, hvilket kan ses her Gruppe. Nu venter der så en udfordring i Sporting CP i slutningen i februar. Men må sige at det ikke var den værste modstandere vi kunne møde, så er forhåbningsfuld.

De resterende kampe kan ses HER

Taktikken

Jeg kan fortælle at vi er gået over til en 4-4-1-1 da det gav lidt ro til backsene at fløjene kom lidt længere tilbage på banen. Og så er Afellay begyndt at træde i karakter på den offensive midtbane, så det er bare super Thumbs Up

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010