Luton Town
Vintertransfers er forbi - 1. Februar!
Transfer
Efter udrensningen og indkøbstogtet i sommerens transfervindue, kunne man måske forudse at vinterens transfervindue ville blive mere stille fra Lutons side. Det store minus på bundlinien betød at jeg har valgt ikke at hente en eneste spiller ind. Dog har jeg valgt at sende nogle spillere afsted, som nok aldrig ville få førsteholdsfodbold - ihvertfald ikke i Luton.
Ind:- Ingen
Ialt 0 Kr.
Ud:Thomas Keim (6 mio - Elche)
Marcel Meyer (4,75 mio - Osnabrück)
Bram Meertens (19 mio - Rosenborg)
Visa Leonoff (1,75 mio - Girona)
Gael Etock (9,5 mio - Al-Sadd)
Miguel Figueiredo (0,9 mio - AGF)
Ialt 41,9 mio
Ligaen:Ligenu overgår vi vores målsætning (Undgå nedrykning) og ligger faktisk meget pænt til i ligaen. Vores kampe har været ret svingende, men på et tidspunkt løb vi ind i en stime på 9 ubesejrede kampe i træk (dog en del uafgjorte) og vi ligger bl.a. over Everton og Bolton.
Alle ligakampe spillet siden sidst kan ses
HER.
Og ligatabellen kan ses
HER.
Ligacuppen:Her skulle vi i 3. runde møde mægtige Manchester City, og de var for stærke og vandt 2-0. Lennon til 1-0 og et uheldigt selvmål af vores 202cm høje Jordy van der Horst. (Vi fik senere vores revanche på 3-0 i ligaen)
FA cuppen:Her er det gået forrygende! Vi sad over i 1. og 2. runde.
3. rundeLuton - Ipswitch 4-04. rundeLuton - Milwall 3-1Vi er lige nu i 5. runde, hvor vi skal møde Blackpool.
De resterende kampe kan ses
HER.
TaktikkenVores hold er begyndt at spille mere vekslende pasningsspil, fremfor det tidligere meget direkte spil.
Mht. til vores startopstilling er der sket en ændring: Leigh Griffiths er sat på bænken! - Nu tænker i sikkert "hvorfor dog det?" og svaret er simpelt: Connor Wickham har simpelthen bare spillet bedre. Griffiths har ikke kunne finde sit spil og det banede vejen for vores bomstærke Wickham.
ØkonomienDen har fået det betydeligt bedre. På præcis 5 måneder er underskuddet gået fra -168 mio til -95 mio men er stadig ikke noget at råbe hurra over. Det kan ses
HER.
Næste opdatering kommer når jeg giver spillet videre (i morgen).Design er inspireret af Ready123