Luton Town - 1. Februar 2018Transfers:Jeg må indrømme at det har været et frustrerende første halve år, hvor jeg har været ramt af en del skader og især angrebet har været ramt. Conor Wickham blev skadet i 8-9 måneder og Leigh Griffits har også været skadet, og slet ikke scoret mål. Vaughan har præsteret over forventning, men slet ikke nok efter min smag. Så jeg har haft spender buksen på og købt en ny superstjerne til vores angreb.
Jurica Covic blev hentet i franske Nice for hele 140 mio kr. Indtil videre er det da heller ikke blevet til den store målfest med kun 1 mål i 8 kampe. Men jeg er sikker på han nok skal blive et hit.
Det andet indkøb har været den unge målmand
Moreno Besselink der blev hentet for 38 mio i hollandsk AZ. Besselink er hentet for at agere backup for Smithies, og med håb om at han engang kan overtage.
UD:Leon Agustin (17 mio - FC Twente)
Leigh Griffiths (60 mio - Notthingham Forrest)
Rayan Saidi (80 mio - Sevilla) Det var bestyrelsen der sagde ja, havde aldrig solgt ham for under 100 mio
TurneringerLigaenI premier league går det over alle forventninger, som man kan se
HER ligger vi på en flot femte plads, trods en noget svingende form.
Spillede kampe kan ses
HERLigacuppenJeg tog ikke ligacuppen så seriøst, og jeg tænkte at jeg godt kunne give mine profiler et hvil i det her kampe. Og det blev jeg da straffet for da vi røg ud i Ligacuppens 4. runde til Blackburn der tævede os 1-3
FA CuppenI FA cuppen vandt vi 3. runde 4-1 over Ipswich, og skal nu spille 4. runde mog Leicester.
Europa CuppenVi gik videre fra gruppespillet som forventet, hvilket kan ses her
Gruppe. Nu venter der så en udfordring i Sporting CP i slutningen i februar. Men må sige at det ikke var den værste modstandere vi kunne møde, så er forhåbningsfuld.
De resterende kampe kan ses
HERTaktikkenJeg kan fortælle at vi er gået over til en 4-4-1-1 da det gav lidt ro til backsene at fløjene kom lidt længere tilbage på banen. Og så er Afellay begyndt at træde i karakter på den offensive midtbane, så det er bare super