home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1199806 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6645: 24 Nov 2011, 13:46 »

Sidder med et dilemma, jeg er barcelona i fifa og Real Madrid har budt 120.000.000 euro på Xavi hvad skal jeg gøre ? Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6646: 24 Nov 2011, 13:56 »

Du skal også bare hurtigt trykke på dem jo :p

Amen min gamle hjerne kan jo ikke kapere så hurtige fingerskift Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6647: 24 Nov 2011, 14:35 »

Øvelse gør mester Opstemt. Det er nok den mest simple, og mest effektive dribling i FIFA Smiley

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6648: 24 Nov 2011, 20:36 »

Øvelse gør mester Opstemt. Det er nok den mest simple, og mest effektive dribling i FIFA Smiley

Haha, ja det med at drible kan jeg heller ikke finde ud af. Jeg er så småt ved at lære den hvor man trykker RS to gange skråt ned, men det er også det eneste jeg kan finde ud af... Opstemt Alle andre driblingsforsøg er totalt tilfældige - Jeg klarer mig på min placeringsevne og overblik Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Badefar
Manager

« Svar #6649: 27 Nov 2011, 21:45 »

Er der nogen herinde der spiller på Virgin Gaming eller har gjort sig erfaringer med det? Jeg er lige startet her for nylig og føler mig da godt underholdt, hvis man altså lige ser bort fra alle de tumper der quitter i sidste minut.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6650: 27 Nov 2011, 21:52 »

Er der nogen herinde der spiller på Virgin Gaming eller har gjort sig erfaringer med det? Jeg er lige startet her for nylig og føler mig da godt underholdt, hvis man altså lige ser bort fra alle de tumper der quitter i sidste minut.

Det med at de quitter .. Du vinder vel stadig dine penge.. ikke? Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6651: 27 Nov 2011, 21:56 »

Hvad er Viring Gaming helt præcist?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Badefar
Manager

« Svar #6652: 27 Nov 2011, 22:18 »

Hvad er Viring Gaming helt præcist?

Spil på nettet om penge, f.eks FIFA, Madden og diverse skydespil.

Det med at de quitter .. Du vinder vel stadig dine penge.. ikke? Smiley

Jo jo men det tager ind i mellem et par timer før at det går igennem.

HansenLFC
Gæst

« Svar #6653: 27 Nov 2011, 22:20 »

Hvor meget spiller man for Niklas?

Hvordan er nivaeuet?

Badefar
Manager

« Svar #6654: 27 Nov 2011, 22:27 »

Hvor meget spiller man for Niklas?

Hvordan er nivaeuet?

Jeg spiller typisk for mellem 5$ og 20$ i en enkelt kamp og så er der selvfølgelig større præmier i deres forskellige turneringer.

Niveauet virker for mig indtil nu ret spiseligt, jeg har dog også valgt at spille mod modstandere der ikke har nogen fantastisk record og derfor virker til at være overkommelige.

HansenLFC
Gæst

« Svar #6655: 27 Nov 2011, 22:28 »

Jeg spiller typisk for mellem 5$ og 20$ i en enkelt kamp og så er der selvfølgelig større præmier i deres forskellige turneringer.

Niveauet virker for mig indtil nu ret spiseligt, jeg har dog også valgt at spille mod modstandere der ikke har nogen fantastisk record og derfor virker til at være overkommelige.

Det kunne være man skulle forsøge sig med det!

Det er ganske enkelt at finde ud af?

Badefar
Manager

« Svar #6656: 27 Nov 2011, 22:32 »

Ja det kan alle og enhver nok finde ud af. Man behøver ikke en gang at berette om sit resultat nogle steder, det gør den ganske automatisk, dog er der nogen der synes de lige skal pisse en af ved at quitte et minut før tid og man må derfor lige have fat i supporten og få resultatet på plads.

HansenLFC
Gæst

« Svar #6657: 27 Nov 2011, 22:34 »

Ja det kan alle og enhver nok finde ud af. Man behøver ikke en gang at berette om sit resultat nogle steder, det gør den ganske automatisk, dog er der nogen der synes de lige skal pisse en af ved at quitte et minut før tid og man må derfor lige have fat i supporten og få resultatet på plads.

Det er satme da latterligt.

Så skal man have fat i en support, for at få sine penge?

Badefar
Manager

« Svar #6658: 27 Nov 2011, 22:41 »

Jep det er lidt en sur tjans, man kan heldigvis gå ind og skrive en kommentar om sin modstander, når man har mødt ham, som står på hans profil så man kan lige tjekke inden kampen om der har været nogen der har oplevet at han quittede.

verdenskrig
Manager

« Svar #6659: 01 Dec 2011, 16:40 »

Hvad sker der for den her verden.. Har lige planlagt en slapperdag med fifa 11.. Så starter jeg maskinen, og skal opdatere den hvilket er fint nok.. Venter lidt, får det gjort og går i gang..

Får hurtigt konstateret at det ikke er min dag og kommer bagud 4-0 efter 30 min  Rullende Øjne  Grin.. Men så sker det underlige.. Pludselig forsvinder kommentatorlyden, tilskuerlyden, skydebaren, der hvor der står stilling og resultat, og når jeg pauser kommer der ingen muligheder frem.. Kun en skærm med banen og sangnumre nedenunder..

Det eneste jeg kan høre er når spillerne rammer bolden.. PLudselig går kampen i stå, og jeg prøver at gå ud.. Men spillet fryser totalt, og kan intet gøre.. Prøvede at spille en kamp efter og der virkede det.. Så en til og der var det samme problem igen.. Hva fanden sker der, det kan da ikke passe at den nyeste opdatering gør at man ikke kan spille fifa 11 mere, eller hvad  Huh  Huh  Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010