home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1199285 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6660: 01 Dec 2011, 17:24 »

Jeg spillede en online kamp lige efter opdateringen, hakkede det virkelig meget. Så spillede jeg en kamp efter hvor det gik lidt bedre. og så 4 kampe efter i offline og der var ingen problemer. Så tror du har været uheldigt Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6661: 01 Dec 2011, 23:58 »

Ja tak! Endelig fik jeg vundet mesterskabet online!

Hala Madrid!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6662: 02 Dec 2011, 07:56 »

Fandeme skod.. Har 17 ud af 18 point i 3. division, mangler en kamp skal mindst bruge uafgjort for at rykke op.. Men nej nej.. ARGHH

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

jakobws
Juniorspiller
**

« Svar #6663: 02 Dec 2011, 08:00 »

Kan man spille two player i head to head sæsoner på ps3.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6664: 03 Dec 2011, 12:14 »

Kan man spille two player i head to head sæsoner på ps3.

Nej det tror jeg desværre ikke. Men du kan gå ind under Tilpasset spil i menuen on-line, og der kan man Smiley

Manchester United

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6665: 03 Dec 2011, 21:31 »

FML.... min pro er skadet for 2. gang med en brækket ankel,sidst resulteret det i 6 måneders pause denne gang "kun" 3 måneder, spiller for Palermo i 2014/2015

Tidligere: Baloo38

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6666: 03 Dec 2011, 22:29 »

FML.... min pro er skadet for 2. gang med en brækket ankel,sidst resulteret det i 6 måneders pause denne gang "kun" 3 måneder, spiller for Palermo i 2014/2015

Puha ja, fik også min skadet i 7 mdr - det var satme irriterende! I øvrigt er det nice så lang tid det tager at komme frem i klubberne (hvis man ikke spiller for achievements, men udelukkende karriere) ... Jeg er nu i min 6. sæson og er lige blevet solgt fra Genoa til City..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6667: 03 Dec 2011, 22:32 »

Puha ja, fik også min skadet i 7 mdr - det var satme irriterende! I øvrigt er det nice så lang tid det tager at komme frem i klubberne (hvis man ikke spiller for achievements, men udelukkende karriere) ... Jeg er nu i min 6. sæson og er lige blevet solgt fra Genoa til City..

jeg må indrømme jeg spiller sådan lidt for begge, jeg vil da gerne klare de achievements, men bygger også gerne på en god karriere, var 3 sæsoner i FCK før jeg skiftede til Palermo som jeg er i gang med første sæson hos

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6668: 03 Dec 2011, 22:40 »

jeg må indrømme jeg spiller sådan lidt for begge, jeg vil da gerne klare de achievements, men bygger også gerne på en god karriere, var 3 sæsoner i FCK før jeg skiftede til Palermo som jeg er i gang med første sæson hos

Det skal du nu heller ikke høre noget ondt for Tunge Det var mere fordi at jeg tænkte at hvis man nu startede i Køge og i mellemtiden fik hustlet sin VP op til 92 i rating, så var Swansea nok ikke næste hold i karrierestigen... Jeg gik fra en sæson i FCM til en sæson i Nottingham Forest, to sæsoner i Everton, én i Genoa og nu er jeg så lige skiftet til City Smiley Så det er da dejligt at man ikke kun bliver tilbudt kontrakter hos storklubber!

Jeg savner dog stadig VIRKELIG meget at man ikke bliver pillet ud - og samtidig burde der komme taktiske indput fra træneren under kampen, så han ikke skifter formation uden at man får noget at vide og kan følge nogle små taktiske ændringer osv...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6669: 03 Dec 2011, 22:44 »

Det skal du nu heller ikke høre noget ondt for Tunge Det var mere fordi at jeg tænkte at hvis man nu startede i Køge og i mellemtiden fik hustlet sin VP op til 92 i rating, så var Swansea nok ikke næste hold i karrierestigen... Jeg gik fra en sæson i FCM til en sæson i Nottingham Forest, to sæsoner i Everton, én i Genoa og nu er jeg så lige skiftet til City Smiley Så det er da dejligt at man ikke kun bliver tilbudt kontrakter hos storklubber!

Jeg savner dog stadig VIRKELIG meget at man ikke bliver pillet ud - og samtidig burde der komme taktiske indput fra træneren under kampen, så han ikke skifter formation uden at man får noget at vide og kan følge nogle små taktiske ændringer osv...

Lige præcis det er en af de ting jeg kan lide ved PES serien, der netop har det med at hvis du er træt/spillet dårligt så bliver du skiftet ud og træneren kan også finde på at skifte formation. til det andet med storklubber skal det siges at Palermo var den mindste klub jeg kunne vælge og min pro er vist kun 77

Enzo
Manager

« Svar #6670: 03 Dec 2011, 22:46 »

Når i spiller med jeres virtual pro, spiller i så med hele holdet, eller kun dig, og hvor spiller i på banen? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6671: 03 Dec 2011, 22:54 »

En lille spørgsmål. har lånt fifa 12 i en uges tid. Kan jeg spille online, eller kun de 2 prøvedage? Der står noget med en kode, men den har vedkommende jeg har lånt det af jo brugt.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6672: 03 Dec 2011, 23:14 »

Når i spiller med jeres virtual pro, spiller i så med hele holdet, eller kun dig, og hvor spiller i på banen? Smiley

Jeg spiller angriber og kun med mig selv, spiller ikke engang de kampe hvor jeg er skadet dem simulere jeg

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6673: 03 Dec 2011, 23:15 »

En lille spørgsmål. har lånt fifa 12 i en uges tid. Kan jeg spille online, eller kun de 2 prøvedage? Der står noget med en kode, men den har vedkommende jeg har lånt det af jo brugt.

Du kan bruge de 2 dage også skal du ellers købe online adgang når nu din ven har brugt koden der følger med til spillet

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6674: 04 Dec 2011, 07:45 »

Okey, tak for svaret. Så skal jeg da spille nogen kampe i dag, da det er sidste dag. Ellers skal jeg ud og købe spillet. Smart nok af dem, at man kun kan prøve i et par dage med lånte spil, så man skal købe sig adgang eller købe spillet.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010