home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 440 441 [442] 443 444 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1199922 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #6615: 10 Nov 2011, 20:40 »

Puha.. 1 point fra 1 division (online) og der er en kamp tilbage. Helved det er spændende Opstemt

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #6616: 10 Nov 2011, 20:50 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6617: 10 Nov 2011, 22:40 »

Men man kan vel ikke simulere kampene når man bliver udvalgt til holdet? Så er der jo kun Back og Play Next Match som muligheder?

Har selv prøvet dit problem, og det er godt nok frustrerende. For mit vedkommende var det europæisk bold der forsvandt, da sæsonens sidste 5 kampe blev tabt 3-0.

Derudover lyder det simpelthen for dumt med Jagielka på kassen Opstemt

Og man fryder sig da lidt over Nasri, at han tager tilbage, heller ikke kan komme på hold, og så tager til Stoke, hvor hans taklings-sky natur helt sikkert er en force Grin

Jagielka har faktisk gjort det ganske udemærket.. Han har taget det han skulle, og er jo høj af status, så det har ikke været det store problem, bortset fra latterligheden i det hele Tunge

Hehe ja, pudsigt nok skiftede Nasri til Arsenal samme sæson som Wilshere skiftede til City.. Men jeg frydede mig da også da vi slog Stoke med Nasri på holdet .. Han kunne ikke rigtig få spillet til at flyde Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6618: 10 Nov 2011, 22:42 »

Du går bare ind på kalenderen også kan du godt simulere så langt du vil

Tidligere: Baloo38

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6619: 10 Nov 2011, 22:49 »

Du går bare ind på kalenderen også kan du godt simulere så langt du vil

Ah okay, nice, det må jeg så gøre, for det her er da for trælst. Så kan man åbenbart ikke blive mere end 1 sæson i en klub før AIen fucker det op!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6620: 10 Nov 2011, 23:03 »

Ah okay, nice, det må jeg så gøre, for det her er da for trælst. Så kan man åbenbart ikke blive mere end 1 sæson i en klub før AIen fucker det op!

jeg skiftede først fra FCK efter 3. sæson og der var det kun f*cked i en sæson

Tidligere: Baloo38

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #6621: 13 Nov 2011, 15:45 »

skal lige være sikker Smiley
jeg har startet en karriere og spiller med min pro i ajax, hvis jeg får ham op i avg. rating i det spil og jeg så samtidig starter et andet spil, vil det så også følge med der så han også bliver bedre der, eller er det kun i mit ajax spil? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6622: 13 Nov 2011, 18:57 »

skal lige være sikker Smiley
jeg har startet en karriere og spiller med min pro i ajax, hvis jeg får ham op i avg. rating i det spil og jeg så samtidig starter et andet spil, vil det så også følge med der så han også bliver bedre der, eller er det kun i mit ajax spil? Smiley

Det følger ham, så hvis du får den op på 80 i dit spil, så er han også 80 hvis du starter et nyt spil Smiley

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #6623: 13 Nov 2011, 19:07 »

Det følger ham, så hvis du får den op på 80 i dit spil, så er han også 80 hvis du starter et nyt spil Smiley

Hvis nu jeg har to spil igang nu og får ham op på 80 uden at spille på det andet imens, er han så på 80 når jeg går ind i det andet spil?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6624: 13 Nov 2011, 19:34 »

Hvis nu jeg har to spil igang nu og får ham op på 80 uden at spille på det andet imens, er han så på 80 når jeg går ind i det andet spil?

Jeps, det er han-

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6625: 14 Nov 2011, 16:23 »

Der er virkelig nogle ting der undrer mig mht. ens VP. Min VP er CM/COM og er 74/76 i overall (irrelevant).
Der er nogle bedrifter der ikke vil blive gennemført, selvom jeg har gjort det. F.eks. Er det en der hedder "læg bolden op til et mål 0/2" Den forklarer enkelt, at jeg skal lægge bolden op til en holdkommerat, der scorer. Det mærkelige er så, at jeg efterhånden har lavet en del assist, men denne bedrfit er ikke gennemført. Hvorfor ikke??

Desuden er der også nogle hvor jeg drible forbi tre spiller i en enkelt kamp via. Færdighedstræk. Dét har jeg ihf. Også gjort, men sjovt nok har jeg heller ikke gennemført denne bedrift.

Er der nogen der har en forklaring på dette? For jeg forstår det ikke.  Huh

EDIT: Har desuden mange flere eksempler. Har også en hvor jeg skal lave 12 korte afl. I træk uden at miste boldbesiddelsen. Det har jeg så gjort, men får jeg mon bedrifte? Næ...
« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 16:26 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

PhilipFlink
Manager

« Svar #6626: 14 Nov 2011, 16:45 »

Der er virkelig nogle ting der undrer mig mht. ens VP. Min VP er CM/COM og er 74/76 i overall (irrelevant).
Der er nogle bedrifter der ikke vil blive gennemført, selvom jeg har gjort det. F.eks. Er det en der hedder "læg bolden op til et mål 0/2" Den forklarer enkelt, at jeg skal lægge bolden op til en holdkommerat, der scorer. Det mærkelige er så, at jeg efterhånden har lavet en del assist, men denne bedrfit er ikke gennemført. Hvorfor ikke??

Desuden er der også nogle hvor jeg drible forbi tre spiller i en enkelt kamp via. Færdighedstræk. Dét har jeg ihf. Også gjort, men sjovt nok har jeg heller ikke gennemført denne bedrift.

Er der nogen der har en forklaring på dette? For jeg forstår det ikke.  Huh

EDIT: Har desuden mange flere eksempler. Har også en hvor jeg skal lave 12 korte afl. I træk uden at miste boldbesiddelsen. Det har jeg så gjort, men får jeg mon bedrifte? Næ...

Hvis de ting du siger, sker mens du spiller på amatør, og de står på en side hvor man skal mindst spille "Semi-pro", så får du dem ikke..

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #6627: 14 Nov 2011, 17:32 »

har fået startet en del spil op så har en masse gemte spil, hvordan sletter jeg dem? Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6628: 14 Nov 2011, 17:43 »

Hvis de ting du siger, sker mens du spiller på amatør, og de står på en side hvor man skal mindst spille "Semi-pro", så får du dem ikke..
Aah.. Den ting havde jeg overset. Tak for hjælpen  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6629: 14 Nov 2011, 18:30 »

Derudover menes der at 'læg bolden op til et mål' (hvis det er den der på engelsk hedder lay-off), at man modtager bolden i feltet, med ryggen til målet, og spiller bolden tilbage til en spiller der smækker den ind. Jeg har også kun fået en enkelt af denne, på trods af i skrivende stund at have lavet 49 assists.

I øvrigt, som jeg skrev tidligere, har jeg Jagielka på mål for Everton, men det gjorde ikke noget, da han stod udemærket. Det stoppede så.. I dag tabte vi hhv. 3-0 til Bolton, 3-1 til Scunthorpe og 5-2 til West Ham, hvor de havde ca lige så mange skudforsøg som mål. Det var ligemeget hvad, så scorede de. West Ham fik 3 af deres mål i løbet af de første 11 minutter (spiller med 6min halvlege)...

Sider: 1 ... 440 441 [442] 443 444 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010