home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 09:49:23 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1309569 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #4500: 11 Jan 2011, 22:07 »

Jeg trykkede bare på Fifa Ultimate i fifa menuen, og så sendte den mig direkte videre til downloaden !

hvor står der FIFA ultimate?

EDIT: koster det noget, hvis ja hvor meget
« Seneste Redigering: 11 Jan 2011, 22:28 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #4501: 12 Jan 2011, 15:06 »

hvor står der FIFA ultimate?

EDIT: koster det noget, hvis ja hvor meget

Har du internet på din konsol?

Nej 2011 versionen koster ingenting.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #4502: 12 Jan 2011, 15:08 »

Har du internet på din konsol?

Nej 2011 versionen koster ingenting.

har fundet ud af det men der er da noget af det der koster lidt, kan ikke finde ud af, når jeg går i en turnering, står der at jeg skal have 5 spillere og jeg har 25, kan du hjælpe??

Tidligere: Baloo38

Badefar
Manager

« Svar #4503: 12 Jan 2011, 20:26 »

Spillede med min bror forleden og min keeper vælger så at lave den sygeste redning jeg nok har set i Fifa 11. http://www.easports.com/media/play/video/60130217

verdenskrig
Manager

« Svar #4504: 12 Jan 2011, 20:33 »

Meget godt placeringsevne Tunge Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #4505: 12 Jan 2011, 23:19 »

Spillede med min bror forleden og min keeper vælger så at lave den sygeste redning jeg nok har set i Fifa 11. http://www.easports.com/media/play/video/60130217

hehe, det er vel lidt for sjovt du siger det? Opstemt
Det er nice han får den, men han gør jo ikke noget? han har lige smidt sig pga. første skud og er vel bare ved at komme op igen? Smiley

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Badefar
Manager

« Svar #4506: 12 Jan 2011, 23:24 »

hehe, det er vel lidt for sjovt du siger det? Opstemt
Det er nice han får den, men han gør jo ikke noget? han har lige smidt sig pga. første skud og er vel bare ved at komme op igen? Smiley

Nej det var da fuldstændig overlagt at keeperen lige stoppede bolden med foden.  Rullende Øjne

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4507: 13 Jan 2011, 09:10 »

En kammerat og jeg kan ikke spille mod hinanden. Hver gang vi har accepteret en spilinvitation, så indlæser den - og skriver at forbindelsen er afbrudt.. Nogen der ved om man kan gøre noget ved det?

Manchester United

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #4508: 14 Jan 2011, 14:33 »

http://www.easports.com/media/play/video/61174527

Måske ikke det vildeste mål, men er alligevel fint tilfreds med det Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Legenden
Manager

« Svar #4509: 15 Jan 2011, 23:35 »

Er det en, der kan fortælle mig, hvordan fanden man styrer sin keeper, når man spiller med sin pro. Her tænker jeg på at kaste sig efter den osv. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #4510: 15 Jan 2011, 23:40 »

Er det en, der kan fortælle mig, hvordan fanden man styrer sin keeper, når man spiller med sin pro. Her tænker jeg på at kaste sig efter den osv. Smiley

Analogen længst til højre! Smiley

Badefar
Manager

« Svar #4511: 15 Jan 2011, 23:46 »

Et mål lavede i en turnering her på siden med en ganske lækker detalje af Villa hvis jeg selv skal sige det: http://www.easports.com/media/play/video/53653534

Mondrup
Gæst

« Svar #4512: 16 Jan 2011, 03:18 »

Nu har jeg kværnet nogle accomplishments på min Be a pro henover nytår, og er begyndt at kigge lidt efter en klub.
Er der nogen der har lyst til at starte noget op eller måske bare kan anbefale en hyggelig dansk klub? (Xbox)

verdenskrig
Manager

« Svar #4513: 18 Jan 2011, 22:32 »

Jeg overvejer snart at lægge fifa 11 på hylden for en stund, for hold kæft hvor er jeg ved at være træt af det skodspil!

Dommerne dømmer KONSTANT frispark, selv ved den mindste berøring, giver rødt nærmest hver gang man mistimer en glidende tackling, fatter ikke fordelsreglen, dømmer konstant offside selvom der ikke er det osv osv osv..

Derudover så spiller jeg meget online, og uanset hvad jeg gør så kan jeg ikke score på friløbere.. Om jeg sparker højt, lavt, hårdt eller blødt, sparker min spiller altid bare lige på målmanden, og når jeg afslutter udefra sparker jeg nærmest altid over, nærmest uanset hvor meget jeg holder knappen inde, og ellers hiver keeperen altid den vildeste redning ud af ærmet, mens min egen aldrig redder en høstak!..

Indlægs delen er nok min største årsag.. Hver gang jeg slår et indlæg hvor jeg ikke trykket 2 gange på firkant, så slår spilleren den ud af feltet, hvor der aldrig er nogen, eller om til bagerste hvor der heller ingen er.. Prøver man at ramme den forreste mand, så kommer forsvareren altid imellem! Det er kropumuligt at lave et indlæg i det spil, som har lidt kvalitet, da den i 99 % af tlfældene enten er for kort eller alt for langt.. og når man spiller mod folk fra nettet kan det et indlæg hvor de bare ligger den i en blød bue ind i hovedet på angribere.. De har jeg nok indkasseret 70 % af mine mål på, og prøver jeg det selv lykkes det aldrig..

Derudover fatter ens midtbane konsekvent ikke at de ikke skal begynde at lunte når de er blevet overspillet.. Er ens midtbane blevet overspillet så går de nærmest resten af vejen hjem og efterlader ens forsvar fuldkommen organisation fuldkommen åbent..

Jeg har 5000 point i online delen, og efter jeg er begyndt at få rigtig meget modstand, går disse fejl bare igen og igen! Det er trættende og det gør at jeg snart overvejer om jeg gider spille et spil der er så komplet blottet for realisme!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #4514: 18 Jan 2011, 22:35 »

Haha VK, du er den bedste jeg har spillet imod, og alle disse fejl kom også op i de kampe vi havde (mest for mig).. så er det måske ikke bare fordi du spiller på et alt for højt niveau?

Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010