home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 130500 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #60: 21 Apr 2011, 18:32 »

The Youth Of The Nation - 2009/10

Normalt har jeg ikke så meget imod at tabe (yeah, right), hvis bare vi er blevet udspillet af et bedre hold. Så er det næsten til at leve med. Men når de sidste 4 nederlag ser således ud, så bliver jeg bare bitter:

Det kræver som regel en Man of the Match-performance af modstandernes målmand for at slå mig, og jeg synes det scenarie sker lidt for ofte lige for tiden. Til gengæld er vores forsvar altså ikke helt så meget på dupperne som det plejer at være. I sæsonens indtil videre 46 kampe er der gået hele 40 mål ind, hvilket er langt mere end normalt. Vores egen målfrekvens er nogenlunde, og det skyldes ikke mindst at Alexandre Pato har været fornuftig til at score kasser når Henry har flere af sine lange skadespauser. Vi er trods alt stadig med i toppen af ligaen, og pga. VM for klubhold er vi lige et par kampe bagefter de andre hold. Førstepladsen, og 3 mesterskaber i træk, er stadig inden for rækkevidde.

Mål

Nicklas Bendtner - 21 mål
Alexandre Pato - 18 mål
Thierry Henry - 12 mål

Assists

Nicklas Bendtner - 11
Hatem Ben Arfa - 11
Daniele Dessena - 8

Rating

Hatem Ben Arfa - 7,40
Felipe - 7,39
Giorgio Chiellini - 7,39

Apropos VM for klubhold, så blev det heldigvis ikke til endnu en skuffelse. Canterbury Utd blev slået med 6-0 i semifinalen, og med sidste års finale in mente tog jeg ingen chancer i finalen - stærkeste opstilling blev fundet frem. Der var heller ingen slinger i valsen, da América (MEX) blev slået med 3-0. Dermed kan Arsenal for første gang nogensinde kalde sig verdensmestre.

Som lovet tidligere skulle kvartfinalen i Carling Cuppen spilles mod West Ham. Det blev en kamp som de unge talenter fuldstændig dominerede, men ud af deres 3 skud på mål, formår Glen Johnson simpelthen at score 2 gange, og det sidste af dem er en udligning efter 86 minutter. Heldigvis fik de prygl i straffesparkskonkur rencen. Derefter gjaldt det Wolves i 2 semifinaler, og hvor nederlaget på 3-1 i første kamp til dels kan forsvares, er det intet mindre end en skandale at returkampen tabes 0-1. Forklaring ovenfor. Trods alt en god præstation at nå semifinalerne.

I FA Cuppen måtte vi ud i 2 kampe for at slå Sunderland (1-1 hjemme, 4-2 ude), mens det kun krævede ét forsøg at slå Man Utd 1-0 hjemme i 4. runde. Herefter blev Blackburn klasket med 3-0 ude, og i 6. runde venter en hjemmekamp mod Everton.

Det videre forløb i Champions League er ikke kommet så langt. Sidste gruppespilskamp blev selvfølgelig vundet med 5-0 over Celta, og i næste runde er det Leverkusen som står for skud. I første kamp på udebane har vi dog noget ufortjent måttet nøjes med 1-1.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 21 Apr 2011, 18:58 »

Er du stoppet med at købe spillere?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #62: 21 Apr 2011, 19:12 »

Nej, jeg har kun vundet mesterskabet 2 gange i træk. Hvis jeg bliver mester igen i den nuværende sæson, køber jeg ikke flere spillere Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 21 Apr 2011, 19:17 »

Ok

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #64: 21 Apr 2011, 20:48 »

Det ser jo godt ud indtil videre. Mesterskabet, CL, FA Cuppen, Carling Cuppen og VM for klubhold forventer jeg minimum at du henter. Du vandt jo ikke engang Community Shield så vidt jeg husker.

Fuck Lulinha ser i øvrigt sygt god ud. Han bliver en stor gevinst på midtbanen når han bliver stor.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 22 Apr 2011, 00:20 »

Community Shield blev ikke vundet nej, og som du kan se i indlægget får jeg nok svært ved at vinde Carling Cuppen, når jeg blev slået ud i semifinalerne Wink

Lulinha ser rigtig spændende ud, ja - han er forresten også Wonderkid har jeg lige set! Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #66: 22 Apr 2011, 00:24 »

The Youth Of The Nation - 2009/10

Sæsonen blev afsluttet med 11 kampe i træk uden nederlag, og da Chelsea i samme periode tabte hele 4 gange (3 ud af de sidste 4 kampe), var det 3. mesterskab i træk til Arsenal en realitet inden sidste spillerunde. Så er det i det mindste en lille smule mindre smertefuldt, at vores seneste nederlag i ligaen blev et pinligt et af slagsen - 0-3 på White Hart Lane.

Mål

Nicklas Bendtner - 28 mål
Alexandre Pato - 25 mål
Thierry Henry - 16 mål

Assists

Hatem Ben Arfa - 17
Nicklas Bendtner - 16
Alexandre Pato - 10

Rating

Hatem Ben Arfa - 7,52
Felipe - 7,39
Giorgio Chiellini - 7,33

Tottenham 3-0 Arsenal
Arsenal 3-1 Man Utd
Arsenal 3-1 Liverpool
Chelsea 0-0 Arsenal

I FA Cuppen blev både Everton i kvartfinalen og Tottenham i semifinalen slået med de sikre cifre 1-0. Til sidst ventede Liverpool i finalen, og selvom Thierry Henry bragte os foran allerede efter 3 minutter, skulle det ikke blive til en double i denne sæson. Peter Crouch udligner med et kvarter tilbage af en fuldstændig jævnbyrdig kamp, og i den forlængede spilletid sørger Dirk Kuyt for et fuldendt comeback.

Anderledes godt gik det desværre heller ikke i Champions League. Efter 1-1 i Leverkusen var vi ved at smide en 2-målsføring over styr på hjemmebane, men Alexandre Pato sikrer med sit andet mål i kampen heldigvis en sejr på 3-2. Chelsea i kvartfinalen er selvfølgelig aldrig en nem modstander, men som de to kampe udspillede sig, kan man kun være skuffet. Bojan sikrer os et godt udgangspunkt med sin scoring til 1-1 på udebane, men resultatet på hjemmebane tangerer til gengæld røveri ved højlys dag. Vi har 19 skud mod Chelseas 4, men Arjen Robbens enlige scoring i første halvleg er altså nok til at sende Chelsea videre. Dermed bliver det endnu engang kun til 2 trofæer ud af 7 mulige.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #67: 22 Apr 2011, 07:44 »

Community Shield blev ikke vundet nej, og som du kan se i indlægget får jeg nok svært ved at vinde Carling Cuppen, når jeg blev slået ud i semifinalerne Wink

Lulinha ser rigtig spændende ud, ja - han er forresten også Wonderkid har jeg lige set! Opstemt

Ah, jeg læste det som at du vandt 3-1 og tabte derefter 1-0...

I øvrigt er jeg DYBT skuffet over at du kun vinder VM for klubhold og mesterskabet.. Langt under forventet standard. Men det bliver spændende at se hvor langt du kan føre det nu. Er det efter sommerpausen du ikke må købe mere, eller er det med det samme?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #68: 22 Apr 2011, 12:52 »

Det var desværre 2 nederlag ja, og jeg er mindst lige så skuffet som du er. Der har været mulighed for mange flere trofæer.

Det er allerede nu jeg ikke køber flere spillere - jeg havde dog nogen handler arrangeret i forvejen, som bliver realiseret 1. juli. Dem vil I få at se i næste update, som vil blive den sidste med spillerkøb i Arsenal...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #69: 22 Apr 2011, 17:35 »

The Youth Of The Nation - 2010/11

Barnet 1-4 Arsenal
0-1 Fabrice Muamba (17)
0-2 Lulinha (35)
0-3 Theo Walcott (45)
0-4 Alexandre Pato (80)
1-4 Paul Bradley (86)

Club Brugge 0-2 Arsenal
0-1 Dimitri Payet (30)
0-2 Hatem Ben Arfa (84)

Boreham Wood 0-3 Arsenal
0-1 Cedric Evina (1)
0-2 Mohamed Ben Yahia (10)
0-3 Fabrice Muamba (69)

Juventus 0-2 Arsenal
0-1 Alexandre Pato (21)
0-2 Thierry Henry (59)

Hull 0-2 Arsenal
0-1 Mohamed Ben Yahia (18)
0-2 Cedric Evina (39)

América (MEX) 1-3 Arsenal
0-1 Nicklas Bendtner (59)
0-2 Alexandre Pato (17)
1-2 Fellype Gabriel (31)
1-3 Nicklas Bendtner (59)

Nu ved jeg godt at jeg lovede en opsummering af transfervinduet som næste update, men det må I lige vente med til næste gang. I stedet er her en oversigt over venskabskampene, som indledning til den nye sæson - første sæson uden køb af nye spillere.

Jeg har annonceret at der kommer et par nye spillere i denne sommer, handler som var arrangeret inden det 3. mesterskab var sikret, og som det ses ude til højre, er der også et par nye navne iblandt. Én af målscorerne er et nyindkøb, mens et par andre er rendyrkede Arsenal-talenter. Som et lille kuriosum kan det nævnes, at jeg for 2. gang er med i en ”Friendly Cup”, og for 2. gang bliver finalen slet ikke spillet efter at jeg har vundet semifinalen. Må være en fejl i spillet.

Jeg synes faktisk jeg kommer til at stå med lidt af et luksusproblem. Jeg har efterhånden så mange talenter og gode spillere, at det langt fra er alle der kan få den mængde spilletid som de kræver. Der vil uden tvivl være en del spillere som ikke er tilfredse som sæsonen skrider frem, og jeg må overveje grundigt hvilke spillere som skal have chancen, og hvilke som skal udlejes, eller evt. sælges. Derfor vil jeg også fremover oplyse om hvilke spillere som udlejes, så der kan følges med i udviklingen.

Hele idéen med bloggen starter jo sådan set først nu, så der vil nok forekomme lidt ændringer i hvordan jeg laver mine updates. Der vil være en lille smule mindre fokus på resultater, og lidt mere fokus på de unge spillere, og talenterne som opfostres i akademiet. Meget mere fokus på dette, faktisk. Jeg håber I stadig vil følge med så længe det varer.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #70: 22 Apr 2011, 20:01 »

The Youth Of The Nation - 2010/11

Her er så de sidste spillerindkøb som vil blive foretaget i Arsenal i denne omgang. Endnu engang er det 4 spillere som mine scouts har anbefalet til mig, så må vi se om de bliver så gode som rapporterne indikerer.

Derudover er det eneste spillersalg i dette vindue Carlos Vela, som er røget til Italien. Juventus var de eneste som ville give en fornuftig pris, og jeg er da også glad for at han ikke fortsætter sin karriere i Premier League. Han er en fremragende spiller, men med 4 Wonderkid-angribere i truppen, må man nødvendigvis vælge lidt fra. Der vil sandsynligvis blive solgt et par spillere mere, men det må blive i næste transfervindue.

Som det ses, er der også blevet udlejet en hel del spillere. Her er det værd at lægge mærke til, at Mohamed Ben Yahia og Brian Dobson er rendyrkede Arsenal-talenter, og disse to er nogle af dem som jeg har store forventninger til i fremtiden - de er The Youth Of The Nation!

>>> Ind

Óscar Bueno (R. Madrid) - £1,4M
Dan Troacã (Steaua) - £400K
Craig Brown (Everton) - £3M
Dimitri Payet (Nantes) - Free

I ALT: £4,8M
<<< Ud

Carlos Vela (Juventus) - £13M

Maurice Kemble (Hearts) - Loan
Mamadou Sakho (Hibernian) - Loan
Warck Flavien (Rangers) - Loan
Mohamed Ben Yahia (Plymouth) - Loan
Dan Troacã (Norwich) - Loan
Brian Dobson (Bradford) - Loan

I ALT: £13M

« Seneste Redigering: 22 Apr 2011, 20:12 af g00n » Logged

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #71: 22 Apr 2011, 20:27 »

kan man ikke få SS af Ben Yahia og Brian Dobson?

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #72: 22 Apr 2011, 20:31 »

Naturligvis - det burde jeg have sat ind. De kommer her:

Mohamed Ben Yahia

Brian Dobson

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #73: 22 Apr 2011, 20:42 »

I øvrigt kan jeg da også lige dele et screenshot af, hvad der nok må være det hurtigste hattrick jeg nogensinde har set... Hvis man da ser bort fra 15 minutters halvleg.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #74: 22 Apr 2011, 20:50 »

de ser sgu helt gode ud, har du et bestemt træningforløb eller er det bare det normale de har?

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010