home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 25778 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #30: 03 Apr 2011, 18:32 »

Tror det kan være svært at guide til specifikke køb på det her niveau, det afhænger meget af hvem der er tilgængelig, hvem der har lyst til at spille for klubben og hvem man kan få billigt. Jeg forsøger selvfølglig først og fremmest at få spillere på fri transfer, samt spillere der er transferlistede. Derudover kikker jeg meget på regens, jeg scouter alle større/mellemstore nationers ungdomslandshold i håbet om at finde stjernefrø til en billig penge. Jeg ser desuden meget på de hold der rykker ned hvert år, da det tit er muligt at få spillere af høj kvalitet billigt fra disse hold. Sidst men ikke mindst suplerer jeg selvfølgelig med lånespillere.

Mine bedre køb igennem sæsonerne er Gislason (fri) Ishmael Miller (6.5m), Mark Howard (6.5m), Jack Stephens (1.8), Bolzoni (2.4)!, William Le Pogam(4.25m), Paletta (5m), Matt Derbyshire (Fri). Da jeg rykkede op fik jeg fat i Sanogo, Konstantin Rausch, Tiberio Guarente, Benoit Costil og Amine Linganzi. Derudover har jeg et par fine regens som jeg måske uploader screens af før eller siden.

*edit*
I øvrigt fedt at se at så mange andre også vil give Southampton et skud, det er også en rigtigt god klub at starte med. The sky is the limit.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 18:37 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #31: 03 Apr 2011, 21:30 »

Vi gjorde det igen!
Southampton slog til i ligacuppen, denne gang gik det udover West Brom.

Denne her gang var det en lidt mere fortjent sejr. West Brom fik rødt kort efter 26 minutter, og det var vores chance, som vi unyttede.



Lodtrækningen til ligacuppens fjerde runde byder på Blackpool.
Kampens spilles på Bloomfield Road, og vi er underdogs, igen.

Men vi slap for hold som Menchester United, Chelsea og Liverpool.
Så igen, har man lov og drømme.  Smiley

I ligaen ser det meget fornuftigt ud, jeg ligger nummer et, med tre point ned til Hartlepool.
Og regner stærkt med jeg slutter i top tre.  Smiley

« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 21:36 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #32: 04 Apr 2011, 12:06 »

Lidt opdatering fra mit Southamptongame.

Var som bekendt rykket ned fra PL, og var ret suveræn i den enlige sæson jeg havde i Championship. Endte på en førsteplads med GD +73, á point med nummer to, men med 20 mål mere, samt 10 point ned til nummer tre. Højdepunkterne i sæsonen var udover oprykningen cup sejre over Chelsea og West Ham på henholdsvis 5-1 og 6-1. Jeg er nu tilbage i PL, og denne gang tager jeg ingen chancer. Jeg har købt en del spillere ind, og vil lige linke de mest interessante.


Har jeg linket før, han blev bestilt allerede for 1½ sæson siden og skal tage over efter Beluschi på den offensive midt, er ikke i tvivl om at han nok skal gå hen og blive en af de største stjerner i PL.


Blev hentet for den nette sum af 260 mio kr., han er dog også ret så fænomenal og ikke færdig med sin udvikling, ser frem til at han nok skal blive en af de bedste angribere i ligaen. Havde også en fin debut hvor jeg var nede med 0-2 til Everton, indtil han med et mål og 2 assists vendte kampen til 3-2.


Købt ind til at forstærke forsvaret.


Købt ind som 3. valg i forsvaret.


Er ikke helt på niveau endnu, men mine scouts mener han har et vildt potentiale, håber at han kan spille sig til en plads på midtbanen om en sæson eller to, indtil da er han 4. valg til de to pladser.

Derudover får jeg en fin ung mexikansk målmand ind sidst på sæsonen, han kan forhåbentlig tage over efter Costil enten med det samme eller efter en sæson.

Jeg er gået lidt på kompromis i mit forsvar, hvor 2 af mine 3 bedste forsvarsspillere nu har 14 i jumping, på trods af at jeg yderst sjældent bruger forsvarsspillere der ikke har 15 i jumping. Som oprykker bliver man dog nødt til at gå på kompromis med sine principper en gang i mellem.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #33: 04 Apr 2011, 14:46 »

Jeg elsker Southampton! klart det bedste save jeg har haft i FM 2011 Wink

Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #34: 04 Apr 2011, 21:06 »

Så sluttede eventyret i Ligacuppen.
Det blev til et nederlag mod Blackpool på Bloomfield Road.

Dog er jeg imponeret over jeg formåede og smide både Newcastle og West Brom ud af tuneringen! Wink



I ligaen ligger jeg fortsat nummer et, med 1 point ned til Huddersfield.
Logged

Supra Societatem Nemo

Fbarbes
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #35: 04 Apr 2011, 21:10 »

Jeg er i 6. sæson og ligger i Premier Leegue. Jeg spiller også 4-2-3-1 formation, hvilket har resulteret i et stabilt top 8 placering de sidste 3 sæsoner i PL. Jeg rykkede op i PL efter 2 sæsoner.

Jeg har brugt Adam Lallana og Alex Chamberlain på kanterne, hvilket har givet 20-30 mål pr. sæson, og jeg mener fløjene er vigtige og en af de vigtigste våben på holdet.
Logged

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #36: 04 Apr 2011, 21:12 »

Lyder fedt! Wink

Hvem har du købt?
kan man evt få et ss af dit hold? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #37: 04 Apr 2011, 21:19 »

Jeg er sgu lige genoptaget mit save, savnede Southampton!

Er i min 10. Sæson med Klubben, de 4 sidste har budt på at jeg har vundet Premier League (har ikke lige overblik over de andre turneringer)!

Men jeg har fået handlet lidt talenter ind i vinduet, hvor der var nogle spillere der snart var for gamle. samtidig har jeg ryddet lidt op i den og sat nogle flere spillere ned på reserveholdet, de kan jo altid trækkes op.

Og sidst men ikke mindst har jeg skiftet nogle trænere ud, og fået bedt bestyrelsen om et bedre ungdomssystem!
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #38: 04 Apr 2011, 21:19 »

Havde egentlig ingen planer om at skulle til at poste timelige updates fra mit game, men spillet har taget en lidt for interessant drejning til at jeg kan lade være, eftersom jeg direkte fra oprykning har meldt mig ind i mesterskabskampen. Der er spillet 22 runder og jeg har 50 point, hvilket rækker til en 2. plads, 3 point efter Arsenal på førstepladsen. Forsvarsmæssigt gør jeg det ikke bedre end midterholdene, men med hele 63 mål i 22 kampe har jeg scoret 13 mål mere end det næstmest scorende hold Man Utd. Nyindkøbet Goncalves har stået for sin del med 24 scoringer i 21 kampe mens Lucero også har gjort det ganske fint, de topper henholdsvis topscorer og assistlisten i ligaen. Eneste anke er at mine finanser ikke ser for godt ud, månedligt tab og er i minus 10m, har dog en 4-5 unge spillere jeg kan sælge for 10-25m stykket hvis jeg bliver virkeligt trængt.

Chamberlain er i mit game først nu begyndt at blive lidt utilfreds, han har Southampton som favoritklub og mig som favoritperson, men får kun 200k i løn om ugen jeg kan ikke tilbyde ham en ny kontrakt da han kræver 900k. Resultatet er at han nu lider af begyndende skizofreni og skiftevis vil transferlistes, have ny kontrakt eller fjernes fra transferlisten, afhængigt af månens fase. Da han har kontraktudløb i 2018 vil jeg helst sælge ham snarest muligt for ikke at miste for meget i en eventuel handel, men omvendt er han for vigtig til at jeg kan sælge ham før sæsonen er ovre, da jeg meget gerne vil sikre ChL når nu det alligevel går så godt. Planen er derfor at vente til efter transfervinduet og så sælge ham asap. På den måde sikres mod for stort værditab og han vil være glad og tilfreds resten af sæsonen. Jeg vil nok anbefale at man sørger for at stikke ham en kontrakt på 350-450k så snart man rykker op i PL, givet at han på det tidspunkt er begyndt at blive rigtigt god. På den måned kan man sikkert holde på ham en del år længere til en rimelig løn.

Et par billeder der illustrerer at mine spillere gør det ganske fint:
http://img.photobucket.com/albums/v200/Henrikhka/YPotM.png
http://img.photobucket.com/albums/v200/Henrikhka/PotM.png
« Seneste Redigering: 04 Apr 2011, 21:21 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #39: 04 Apr 2011, 22:16 »

@KrookDale
Så lige dine indkøb før sæsonen, ham angribere og off midt ser sgu også virkelig skarpe ud! så det var vel en selvfølge at du ikke lige skulle rykke ned igen Wink

Men fedt at du går fra oprykning til mesterskabs kamp!

Har selv lige fået taget nogle nye pics af mine drenge, og da jeg er ny i tråden ville jeg da lige præsentere dem som bærer mit Southampton hold Wink

Spiller en 4-3-3 (eller 4-1-2-2-1 vil andre sige)
4 forsvare på række, en DM, to CM, to OMV/H og en Bo Wink


MM: Marin (regen)
vel nok den bedste målmand i mit save, fik ham i en ung alder og har vogtet målet de sidste 3-4 sæsoner! Han tog over for en Alex Smithies som ellers har været suveræn siden jeg købte ham i 1. sæson!
http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/MM-Marin2020.PNG

FH: Kyle Walker, solid venstre back som også deltager i det offensive spil! har været virkelig stærk for mig! men lidt oppe i alderen er jeg allerede nu begyndt at kigge efter en evt. erstatning!

FC: L. Galeano

FC: F. Martino (regen)
Agere som spillede forsvar, da han også har nogle solid skills på det område! og har virkelig løftet forsvaret sammen da han ankom!
http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/FC-Martino2020.PNG

FV: J. Robinson / M. Urrutia (regen)
Robinson har haft den position i riigtig mange år, nu er en ny comet kommet til klubben.. troede i starten ikke han var noget særligt, men efter en udlejning hvor han havde et gennemsnit på over 8! kom han tilbage med en vurdering på et potientale på 4½ stjerner!

DM: Iransus (regen)
oprydder og playmaker, han kan det hele!

CM: Jonjo Shelvey

CM: Preece (regen)
Ser ud til at være et af englands største talenter!

OMV: Jaime (regen)

OMH: Magnano (regen)
Verdens Bedste Spiller 2 år i træk! har haft et gennemsnit på 25 mål pr. sæson og 20 oplæg i gennemsnit! han afgør kampe alene!
http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/OMH-Magnano2020.PNG

Bo: André
Se ham lige, behøves jeg at sige noget?
http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/Bo-Andr%C3%A92020.PNG
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #40: 04 Apr 2011, 22:27 »

Godt nok nogen potente regens du har fået fat i.
Hvordan har dit tilskuertal og dine indtægter udviklet sig generelt? Har en frygt for at det er en lille akilleshæl jeg kommer til at have ift. de andre PL hold de næste par sæsoner, CL penge kommer selvfølgelig til at kunne gøre en del, men hvis man lige har 100m mindre i sponsorindtægter og så lige 200 mindre i billetter+sæsonkort+merchandise+matchdayindtægter gør det selvfølgelig også en forskel, ikke at man ikke kan overkomme det ved gode indkøb og taktisk overlegenhed.

Jeg benytter selv en 4-2-3-1, for første gang i FM11 faktisk, og må sige at det er helt fænomenalt, en stor del af mine mål kommer ved at Lucero (min AMC) udfordrer en forsvarer og Goncalves min angriber er lynhurtig til at løbe ind i det hul der åbner sig hvor forsvarsspilleren stod, bam frit mål.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #41: 04 Apr 2011, 22:39 »

faktisk en god økonomi..

har mellem 500-700 mil i transfer pr. sæson og mit løn budget ligger på 17 mil (bruger selv kun 13, så kunne booste transferbudgettet hvis jeg købte stort ind)

Men ellers er mit stadion blevet udvidet til 58000, Har stort set udsolgt hver gang på hjemmebane.

Sponsor kontrakten er på 51,4 mil om året, den udløber så i 2021 så tror den bliver forbedret!

Men eller er klubbens værdig næsten på 2 milliarder!

Sidste sæson så således ud med indtægter:
TV: 647 mil
Entré: 388 mil
Kortholder: 211 mil
Merc. : 151 mil
Præmier: 415 mil
Kamp-indtægter: 104 mil

de var lige de mest mærkante Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #42: 05 Apr 2011, 17:11 »

Det var satme nogle gode regens du har der, Maze! Jeg må også hellere komme i gang med spillet igen, har dog ikke haft tid de sidste par dage. Glæder mig sku lidt til, at jeg finder sådan nogle gode regens som du har fået fingrene i Smiley

Jeg har forresten også sagt ja til et job som landstræner for Polen. Er i VM-kvalifikations gruppe med Grækenland, Italien, Ungarn og Israel, så der er muligheder for en 2. plads, men det bliver svært. Smiley
Logged

Arsenal <3

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #43: 05 Apr 2011, 22:28 »

Fuldstændig underdogs mod Arsenal, i sjette runde af FA cuppen.



Jeg var lykkelig, havde aldrig i min vildeste fantasi troede, at jeg skulle smide min moderklub ud af FA Cuppen!
Dog stillede arsenal med en flok young boys, som de plejer. Jack Wilshere var den eneste rigtige fra førsteholds truppen.

Men jeg var en lykkelig manager! Wink

Udover det så blev min tilskuererekord slået.
Også har der været bud efter mig fra tre danske superligaklubber. OB, Aab og Fc Nordsjælland.
Afviste dog dem alle, da min mission i Southampton kun lige er begyndt!  Smiley
« Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 22:32 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #44: 06 Apr 2011, 13:53 »

Godt nok nogen potente regens du har fået fat i.
Hvordan har dit tilskuertal og dine indtægter udviklet sig generelt? Har en frygt for at det er en lille akilleshæl jeg kommer til at have ift. de andre PL hold de næste par sæsoner, CL penge kommer selvfølgelig til at kunne gøre en del, men hvis man lige har 100m mindre i sponsorindtægter og så lige 200 mindre i billetter+sæsonkort+merchandise+matchdayindtægter gør det selvfølgelig også en forskel, ikke at man ikke kan overkomme det ved gode indkøb og taktisk overlegenhed.

Jeg benytter selv en 4-2-3-1, for første gang i FM11 faktisk, og må sige at det er helt fænomenalt, en stor del af mine mål kommer ved at Lucero (min AMC) udfordrer en forsvarer og Goncalves min angriber er lynhurtig til at løbe ind i det hul der åbner sig hvor forsvarsspilleren stod, bam frit mål.

Jeg er også selv rigtig godt tilfreds med de regens jeg har fundet! Synes normalt ikke i fm at jeg plejer at være så heldig! Også en af de første gange jeg selv har trænet spillere som er blevet op omkring de 250-300 mill værd!

edit: Nu læste jeg lige tidligere i tråden at der var nogle som skrev om der var nogle must-køb til Southampton! mener helt sikkert man skal forsøge og erhverve sig Alex Smithies i den første eller anden sæson! fik ham selv for 4,6 mil og han stod i 7 sæsoner for mig! og er stadig reserve på mit hold! han er ALLE pengene værd!
« Seneste Redigering: 06 Apr 2011, 16:19 af Maze » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010