home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 312 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 25515 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #120: 19 Maj 2011, 22:26 »

Kunne være jeg skulle prøve og give Southampton et forsøg Wink Det længste jeg har været nede i ligaerne er med Leeds, men det lyder som om i har nogle fede spil med Southampton igang. Hvordan er chancerne for oprykning første sæson, og så direkte oprykning til Premier League? Er ikke den mest tålmodige når det kommer til det punkt desværre Smiley
Tror jeg vil give dem et forsøg
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #121: 19 Maj 2011, 23:04 »

Jeg roterer skam utrolig meget. Er inspireret af Sir Alex Ferguson i min trænerstil. Bred spilletrup er vigtig Smiley
Nu vendte mit held igen og jeg er oppe på 5 sejre i træk og oppe på første pladsen igen. Det var måske bare en dårlig stime mit hold var inde i. Jeg er i første sæson så det er League One Smiley

EDIT:
Rickie Lambert er så lige blevet skadet i 9-11 måneder, hvilket ikke er så heldigt da jeg ikke har alt for mange angribere at lege med.. Skuffet

Jeg rykkede op i første sæson. I anden sæson rykkede jeg også op, efter at have kommet på 3.pladesen (Efter Wolves og Villa) og vundet play-off Smiley
Så det er skam muligt.
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #122: 19 Maj 2011, 23:12 »

Jeg ligger også til oprykning her i første sæson. Der kan dog nå at ske meget inden jeg er færdig med sæsonen. Men spillermaterialet er der ihvertfald.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #123: 20 Maj 2011, 00:54 »

Så er jeg færdig med Southampton.. får meldingen "Spillet kan ikke hentes" og nej.. RIGTIGE MÆND TAGER IKKE BACKUP!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Første save i hele min tid med FM11, der så ud til at skulle strække sig til mere end 15 måneder i spillet..

Sidste info om spillet:

Lå 2'er efter 24 kampe i the Championship
Chamberlain var solgt til Chelsea for 55.000.000 kroner + 50% af næste salg + venskabskamp + 5.000.000 efter de første ti ligakampe
Pengene blev brugt fornuftigt: James O'Shea (ny OMH), Jake Robinson til sommer og dansk 16-årig regen for 4.000.000 kroner)
RØV RØV RØV ticked off ticked off ticked off

Held og lykke til resten af jer Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #124: 20 Maj 2011, 10:06 »

Det er virkelig sur røv når sådan noget sker :/
Håber du finder ligeså meget underholdning i dit næste spil som det virkede til du gjorde i dette!
Logged

Official member of Manchester United Football Club

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #125: 20 Maj 2011, 10:30 »

Det er virkelig sur røv når sådan noget sker :/
Håber du finder ligeså meget underholdning i dit næste spil som det virkede til du gjorde i dette!

Det er så fucking nedern, når det sker.. Jeg er virkelig pissed på FM guderne for tiden - det er satme ikke fair  ticked off Græder men jeg vil ikke starte i League One lige forløbigt.. Men jeg bliver nok i England i det næste spil.. Jeg tabte kun til et hold inden spillet crashede.. Det var til Queens Park Rangers og det var med 2 x 2-0  Sur

Så jeg overvejer meget at starte op med dem når jeg har fået svigerfars 50 års fødselsdag overstået samt en 6-21 vagt i morgen på arbejde.. Men håber på lidt tid i aften  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #126: 22 Maj 2011, 16:23 »

Hej. Jeg er Southampton i 1. sæson, og det går faktisk nogenlunde, men Rickie Lambert spiller dårligt. Han har scoret 1 mål i 10 kampe..
Hvordan skal jeg bruge ham, eller bør jeg give Lee Barnard en chance? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #127: 24 Maj 2011, 17:45 »

Southampton som United-kopi..


Så er det vist min tur til at berette om mit spil med Southampton. Jeg er ikke personen med mest tid til FM, hvorfor det meget sjovt kan fortælles, at jeg startede op omtrent samtidig med JimmyGP, men at jeg på nuværende tidspunkt kun har spillet små 30 kampe i første sæson.

Tag dog ikke fejl af den langsomme fremgang, spillet har været en stor succes, og er helt klart et af de bedste spil jeg har haft i meget lang tid.

Efter at have valgt klubben, valgte jeg en taktik der på mange måder mindede om Uniteds. Jeg mente her, at jeg kunne udnytte flere af spillernes potentiale optimalt, og det var også denne taktik, hvorefter jeg handlede spillere. Sommeren bød på fire handler indenbords, mens et par enkelte spiller måtte forlade truppen. Mellem disse var aldrende Jaidi, som jeg ikke synes at kunne se meget lys i.

Holdets svageste led synes jeg fra starten var bredden. Der var enkelte gode spillere i hver kæde, men der manglede en mand i alle tre kæder for at gøre holdet mere sikkert, både offensivt og defensivt. Derfor købte jeg to spillere til forsvaret, en til midtbanen og en enkel angriber.

Til forsvaret blev skotske Maurice Ross købt ind til rotation med Butterfield på højrebacken. Richardson havde jeg ikke meget tillid til, samt hans lange skade fra start. Centralt blev Brian McLean købt som erstatning for Jaidi, og som I kan se af statistikken, har han været alle 2 mio. værd.

På midtbanen blev Jose Semedo købt som gardering i midten, da jeg synes at den centrale del var tyndt besat når mand så bort fra Schneiderlin. I angribet blev Febian Brandy hentet på en fri transfer.



Min tanke var så, at midtbanen og angrebet skulle spille som Uniteds. Centralt passede Semedo perfekt til rollen som Carrick hos United, nemlig altid at blive tilbage og værne om defensiven. Han er klar i pasningspillet, men satser sjældent for at opnå egen vinding foran mål. Dette ses at hans foretrukne træk.
Ved siden af ham skulle Schneiderlin være den kreative midtbanemand, der samtidig skulle komme mere med frem end Semedo. På kanterne havde holdet i forvejen en række spillere, men da jeg ikke fra start stolede fuldt ud på Chaimberlain, valgte jeg at omskole Guly do Prado til at spille højre wing. Ideen var så, at Prado skulle være rendyrket kantspiller (ala Valencia), mens Lallana skulle komme ind i banen, ligesom Nani af og til gør. Derfor fik jeg hurtigt Lallana lært at skære ind i banen.

Helt i front havde jeg så to spillere, der i rigtig høj grad mindede om Rooney og Hernandez - nemlig Lambert og Brandy. Især Lambert virkede som en "fattigmands-Rooney" set ud fra hans foretrukne træk.
Brandy havde også sine træk på plads, nemlig at rykke i hullerne, samt at forsøge at snyde offsidefælden. Rollerne på de to blev derfor med Lambert som en dybtliggende angriber og Brandy som skarpretter.


Efter en halv sæson er resultatet så klar. Jeg ligger klart nummer 1 og har egentlig gjort det længe. Offensiven virker rigtig godt gearet, og især Brandy har vist sig som et succesfuldt indkøb via hans mange mål. Lambert har været udmærket som afslutter, men har i endnu højere grad tegnet sig som en perfekt oplægger langt fremme på banen. Kanterne har også brilleret, især Lallana, men også Prado og Chaimberlain har spillet godt.



Nu hvor transfervinduet er åbnet har jeg så sikret mig flere penge via en opjustering af forventningerne. Samtidig er det skyllet masser af penge ind på kontoen, idet at Lallana desværre er blevet solgt til Aston Villa. Klubben har været efter ham fra start, og da de bød, forsøgte jeg at byde dem op i pris. Det blev til en slutpris på 24 mio. hvilket vel er meget fint for en spiller i League One. Hans afløser har jeg endnu ikke fundet. Så snart Puncheon er skadesfri har jeg tænkt mig at hente ham hjem fra sin lejeaftale hos Blackpool, og ligeledes har jeg tænkt mig, at forsøge at leje mig til et talent. Obertan sagde i første omgang nej, hvorfor jeg nu har satset andre veje. Jeg håber meget på, at flere spillere vil til klubben når jeg rykker op i The Championship, så derfor agter jeg at spare pengene indtil da.
Jeg har dog hentet Riggott på en fri transfer.

Spørg endelig såfremt I har spørgsmål af nogen art.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #128: 28 Maj 2011, 15:58 »

Sikker oprykning


Ja, så skete det også for mig. Næste sæson står på Championship-fodbold efter at mesterskabet blev vundet med 7 runder igen. 120 point blev der skrabet sammen, 2,61 pr. kamp.



Løsningen på min venstre wing blev i sidste ende to lejeaftaler, samt en hjemkaldelse af Jason Puncheon. Alle tre spillere har gjort det fortrinligt, og i sidste ende er jeg egentlig bare ærgerlig over, at jeg ikke kan beholde bare en af de to lejede spillere.
Gökhan Töre blev lejet i Chelsea mens John Bostock blev leget i Tottenham. Begge gjorde det fortrinligt, og selvom Töre havde flest oplæg (delvist grundet hjørnespark), så ville jeg egentlig helst have beholdt Bostock, der var enormt god med bolden og med sine afleveringer.

Næste sæson bliver et åbent spørgsmål. Jeg har svært ved helt at se, hvor jeg skal forstærke mig, og i sidste ende kunne det godt ende med, at jeg egentlig blot vil gardere holdet en hel del bedre i bredden. Startelleveren er som sådan rigtig god, men så snart der skiftes ud falder kvaliteten. Derfor har jeg haft kig på et par billige spillere i kiggerten, mens jeg også har et par drømme der nok næppe går i oplevelse.

Hvor nogle af jer andre tilsyneladende ønskede jer Bullard og Robinson, så ønsker jeg mig Willo Flood og Tom Cairney. Nu må vi se hvad det bliver til. Forhåbentlig giver klubben mig penge til at forstærke holdet som det mindste Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #129: 02 Jun 2011, 17:21 »

Nu vil jeg også prøve at få et spil igang med Southampton for at se om det kan få FM lysten tilbage Smiley
Skal først lige finde ud af hvilken formation der skal spilles, har enten en 4-2-3-1 eller en 4-4-2 i tankerne.. Hvad anbefaler i? Vedrørende taktikken tror jeg at jeg laver en 3-4 stykker så jeg er godt dækket ind alt efter hvad for en modstander jeg møder.
Fortæller mere når jeg er kommet igang Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010