home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 25517 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Southampton
« : 21 Mar 2011, 14:48 »

Indledning
Southampton er en gammel historierig klub, der efter gode perioder if 80'erne og 90'erne i dag befinder sig i de lavere rækker. Klubben er placeret i byen Southampton, og trækker mange tilskuere hver uge på trods af at der ikke ligefrem bliver kæmpet om pokaler (og at der kun bor et par hundredetusinde mennesker i byen).

Overordnet
Som Southampton starter man i League 1, hvor man er blandt favoritterne til oprykning og bliver spået en 2. plads af medierne. Klubben er nok den stærkeste i rækken både økonomisk og spillermæssigt, og man skal helt klart satse på oprykning allerede første sæson, da man ikke har lyst til at være fanget i League 1 længere end nødvendigt.

Økonomi
Klubkassen er nogenlunde polstret ved spilstart og der er ca. 8 mio at købe ind for samt plads til lidt ekstra lønninger. Man mister et par millioner hver måned, men set over året burde man ende nogenlunde med breakeven eller et let underskud. Rykker man op stiger indtægterne, men det samme vil lønningerne utvivlsomt også gøre, mit umiddelbare indtryk er at man skal være heldig at nå langt i Carling eller FA cuppen hvis man vil opnå et overskud.

Spillermateriale
Southampton har et rigtigt spændende spillermateriale der rummer både kvalitet nu og her samt unge talenter. Klubbens måske største stjerne er forsvarsspilleren José Fonte, der er er meget balanceret og vil være en af de bedste forsvarsspillere i League 1 og bestemt også har tilstrækkelig kvalitet til at begå sig i Championship når man rykker op. Næste interessante spiller er Morgan Schneiderlin, der godt nok ikke er helt så stærk som i tidligere versioner af FM, men stadig er en god spiller med en afbalanceret spillestil og talent nok til at kunne begå sig selv på et bundhold i Premier League efter et par års udvikling.

Den dog allervigtigste spiller er kæmpetalentet Alex Oxlade-Chamberlain, der grundet sine flotte præstationer har tiltrukket sig opmærksomhed fra mere eller mindre samtlige topklubber i PL i virkelighedens verden, og også i FM er han da et kæmpe talent. Hans evner i starten af spillet lader en smule tilbage at ønske, men han er hurtig, en god dribler og kan spille samtlige positioner fra midtbanen og frem så der går ikke lang tid før han når et niveau hvor han vil have spillet sig til en solid førsteholdsplads. Slutteligt er den unge Adam Lallana, der har hele sin fodboldopvækst i Southampton også en solid spiller med et niveau der hører til langt over League 1. Han kan bruges over hele den centrale eller offensive midtbane, jeg brugte ham personligt som fløj.

I angrebet har man to interessante spillere i Guly do Prado og Rickie Lambert. Førstnævnte er en typisk hurtig brasilianer med playmaker kvaliteter, mens Rickie Lambert er en mere kynisk og lidt langsom hybrid af poacher, targetman og dybtliggende angriber. Begge angribere har et kraftfuldt skud udefra, hvilket man da bestemt skal udnytte.

Transfere og fremadrettet
Mens man har ligaens klart mest interessante spillere til startelleveren må man dog også erkende at det ser lidt sørgeligt ud med kvalitet i bredden, sikrer man sig ved spilstart et ordentligt 3. valg på angrebsposten, en forstærkning eller to til midtbanen samt en eller flere spillere til det centrale forsvar ser det dog godt ud. I blandt de bedste XI er målmandsposten nok det svageste punkt, men man kan dog vente til 2. sæson med at forstærke her, da den nuværende målmand Kelvin Davis ikke er decideret dårlig ift. League 1 niveauet. Man har ikke råd til at købe hvad som helst, så det er vigtigt at holde øjnene åbne og spotte billige indkøb samt muligheder for at låne unge talenter.

Jeg lejede ved spilstart en ung angribe (Jose Baxter) og en ung forsvarsspiller mens jeg købte Kirk Broadfoot billigt fra Rangers, så stod jeg også med rækkens bedste centerforsvar. Senere på sæsonen lejede jeg også West Hams Fred Sears, da mine kantspillere løb ind i et mindre skadeshelvede, heldigvis er de ret fleksible med hvad side de kan spille i, og backs'ne kan også til nød vikariere som fløje. Derudover fik jeg Brøndbys elskede Stefan Gislason samt en gut ved navn Kabous på fri transfer til at forstærke den defensive midtbane. Man kan også overveje at kikke mod AGFs Mark Howard, der har kvaliteterne til at begå sig og samtidig også er frisk på et skifte.

På længere sigt handler det om at spotte de gode indkøb der tilbyder sig, jeg var millimeter fra at få både Albin Ekdal og Ryo Miyaichi, der begge ville have været stjerner i Championship, til gengæld fik jeg hentet Pinto og Raul Bravo ind på en fri transfer mens jeg skaffede Ishmael Miller og Giles Barnes ind som stjerner til en billig penge.

Mine erfaringer
Jeg startede lidt skidt ud i de første par kampe, men kvalitet fornægter sig ikke og da jeg i en længere periode i midten af sæsonen havde de fleste nøglespillere skadesfri trak jeg fra i toppen, allerede med 6 runder tilbage var oprykningen sikret og jeg endte da også på en førsteplads. Pt. er jeg 9 runder inde i anden sæson, hvor jeg efter en fantastisk start nu ligger på en førsteplads i Championship. En plads jeg dog ikke er i tvivl om at jeg nok skal miste, da nedrykkerne Newcastle og West Brom har nogle skræmmende trupper, mens et par af de andre topklubber også ser meget stærke ud.

Min bestyrelse accepterede desværre et 25m bud på Lallana fra Fulham, men 25 millioner kan heldigvis nå langt hvis man har blik for de billige indkøb.

Taktisk har jeg hele første sæson kørt en klassisk 4-4-2, mens jeg i anden sæson med stor succes har supleret med en defensiv 4-1-4-1 mod topholdene, en taktik der virker skabt til at benytte mit lynhurtige og fysisk stærke indkøb Ishmael Miller på toppen. I angrebet har jeg brugt Guly do Prado som dybtliggende angriber, nærmest i en playmakerrolle, mens Rickie Lambert har været targetman helt oppe foran. Lad jer ikke narre af hans langsomme tempo, i mit game har han stået for både mange mål og mange assists, mens den hurtigere og mere teknisk stærke Prado har haft lidt problemer med at finde formen fra tid til anden.

Kontraktmæssigt ser det rent fint ud fra start af, Oxlade-Chamberlain skal selvfølgelig have en professionel kontrakt når han bliver 17, og jeg fik ham uden problemer til at skrive under på en 5 årig kontrakt samme dag han fyldte 18, det er vigtigt at sikre sig en god kontrakt med ham, da han altid vil tiltrække sig kontrakt fra topklubberne. Ellers er der ikke nogen voldsomt dyre spillere på lange kontrakter man skal skille sig af med, og der er ikke nogen stjerner med et akut behov for forlængelse.

Man kan til at starte med kun scoute de britiske øer og Frankrig, men da jeg rykkede op tillod bestyrelsen mig automatisk at scoute hele Europa.

Konklusion
Jeg er nu nået et stykke ind i 2. sæson med klubben, og det er et af mine til dato bedste saves. Vil man starte nede i de engelske divisioner er Southampton et fantastisk valg. Der er udfordring nok i at skulle rykke op først til Championship og så til Premier League, men samtidig har klubben et så godt fundament at det sagtens kan lade sig gøre hvis man bare har viljen, evnerne og tålmodigheden. Der er interessante talenter, en dedikeret ejer samt masser af loyale fans.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 14:56 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #1: 26 Mar 2011, 16:35 »

Efter et par mislykkede saves, er jeg nu også gået i gang med Southampton.
Jeg har valgt at spille en 4-2-3-1 opstilling med Lambert alene på toppen.
Transfers er der også blevet lavet en del af, bl.a. den brasiliensk fødte hviderusser Bressan, som blev hentet til klubben for 2. mio. fra Bate.

Første ligakamp er spillet, og det blev til en meget skuffende 1-0 nederlag til Plymouth. Vi havde alt spillet og alle chancerne, men vi kunne ikke ramme målet og måtte derfor se os slået meget ufortjent.

Plymouth kampen:


Opstillingen:


Transfers:


Vender tilbage senere på sæsonen. Smiley
Logged

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #2: 27 Mar 2011, 23:28 »

Jeg tror en 4-2-3-1 i virkeligheden passer bedre til spillerne, så nok et meget klogt valg. Bressan virker som lidt af et scoop, han er i hvert fald voldsomt god i mit save, ærgerligt jeg ikke lige vidste man kunne få ham så billigt.

Jeg er selv nu 1/3 inde i min 4. sæson. Blev #1 i League 1 første sæson, så #12 i championship og efterfølgende #7 i championship. I denne sæson har jeg fået en skidt start og er nu #8 med hele 7 point op til playoffs, der ellers er mit mål.

Transfermæssigt blev jeg efter 2. sæson nødt til at erkende at der nok skulle sadles lidt om, der var simpelthen ikke råd til købe dyre gamle spillere og betale for lejeaftaler der ikke byder ind med noget på længere sigt. Derfor hentede jeg et par rigtigt gode unge folk ind, kan især anbefale at man kikker på de skandinaviske ungdomslandshold, hvor jeg har fundet et par fine talenter billigt. Resultater er at jeg nu har et hold med mange unge spillere og fine fremtidsudsigter, og samtidig lavere lønninger. Bedste spiller pt. er Fernando Belluschi, som jeg fik på fri transfer efter 3. sæson (eller så fri som det nu er med 11m til signon/agent.) Han føjer dog også en god del kvalitet til holdet, der dog på trods af at jeg har både ham, Chamberlain og Ishmael Miller stadig ikke har været voldsomt potent i offensiven.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #3: 28 Mar 2011, 14:43 »

Jeg gik tilbage til den oprindelig 4-4-2 opstilling efter 4 kampe og 6 point i ligaen, det har resulteret i 17 sejre i træk i alle turneringer, i den 18 kamp måtte jeg nøjes med uafgjort ude mod Wallsall. Efter 18 kampe ligger jeg nu nummer 1 med 7 point ned til 2. pladsen MK Dons.
Bressan synes jeg også selv var et scoop, han er en smådyr herre med hans 90.000 om ugen, men han er klart pengene værd, og er sikker på, at han sagtens kan begå sig i CCL og PL også. Smiley

Det er et rigtigt underholdende spil, og kan kun anbefale det til folk, der gerne vil starte lidt nede i rækkerne.

Hold mig endelig opdateret, KrookDale. Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #4: 30 Mar 2011, 21:21 »

Så er første sæson slut og det blev en god en af slagsen. CCL 1 blev vundet med 1 point ned til Peterborough og FA Pokal blev vundet med en finalesejr på 4-0. En af nøglespillerne denne sæson var den brasiliensk fødte hviderusser Bressan, som virkelig har brillieret både med mål og assist. Han har gjort det så godt, at Napoli, Leverkusen m.m. var interesseret i ham i Januar måned. Jeg har dog formået at holde på ham uden at han er blevet utilfreds. Smiley

Ligatabel:


Bressan:


Nu ser jeg bare frem til den nye sæson, hvor målet er at undgå nedrykning/midterplacering. Smiley
Logged

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #5: 30 Mar 2011, 23:43 »

FA cup i første sæson, det var da alligevel ganske imponerende, jeg formåede at floppe i cuppen stort set samtlige sæsoner. Jeg er nu færdig med 4. sæson og formåede at få oprykning til Premier League. 6. pladsen i Championship blev sikret i allersidste runde, efter at jeg havde en fænomenalt dårlig første halvdel af sæsonen, mine 2 ellers meget stærke angribere scorede i sammenlagt 4 af mine første 20 kampe, så er det godt nok ikke nemt at vinde. Anden halvdel var dog fantastisk, Belluschi og Ishmael Miller ramte topform og jeg nåede som sagt playoffs med det yderste af fingerspidserne. Da jeg efterfølgende tævede Petersborough 5-0 i første playoff kamp var en plads i playoff-finalen allerede sikret. Jeg ikke helt havde voldsomt lyst til en 4. sæson i Championship og besluttede mig for at snyde og reloade indtil jeg vandt playoff-finalen, noget jeg ellers ikke kan huske at have gjort siden FM08. Det tog ikke mindre end 9 forsøg mod et ellers ikke voldsomt stærkt Readinghold, en oplevelse der da godt nok har fået mig til at stille lidt spørgsmålstegn ved hvor forudbestemt kampresultaterne er.

Jeg skal nu til at starte min 5. sæson og første sæson i PL, hvor jeg af medierne er tippet til en fed 20. plads. Jeg har dog brugt en 200mio på spillerindkøb fordelt på ikke mindre end 10 spillere, og synes egentlig at mit hold ser ret stærkt ud, og jeg har formået at få en masse meget stærke talenter ind, så formår jeg at blive oppe i denne sæson tror jeg max der går 3 sæsoner før jeg er i europæisk. Største signings er nok Yaya Sanogo og Guarente mens jeg har fået Benoit Costil ind til at tage kassen og 2 gode dc regens ind også. Spørgsmålet er dog om de mange nytilføjelser vil kræve at holdet skal spilles sammen igen. Samtidig starter jeg ud mod United, Liverpool og Arsenal, og vil formentlig allerede efter de første 3 runder være i bunden med dårlig moral, hvilket da bestemt tilføjer en udfordring.

Økonomien ser fænomenal ud når man går fra Championship til Prem. Alene tv-pengene gav mere end en fordobling af indtægterne, og tror jeg kommer til at lave 3 gange så mange penge denne sæson som sidste, hvilket faktisk har gjort mig til en af ligaens mest købestærke klubber på trods af at jeg er oprykker.

Efter min oprykning fik jeg i øvrigt jobtilbud fra Napoli og Villarreal, især førstnævnte har et helt suverænt godt hold og kommer lige fra en Serie A sejr. Jeg var meget fristet, men ville hellere fuldføre mit Southampton projekt, Napoli kunne dog meget nemt blive mit næste game. I øvrigt underligt at et af Europas allerbedste hold vil have mig som træner når det eneste jeg har formået er at føre Southampton til Premier League.

Glæder mig til at høre hvordan det går i næste sæson Seller, hvor stor en kapitalindsprøjtnin g  tror du FA cuppen gav? Kunne forestille mig at det er nogen millioner der alligevel vil kunne mærkes.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #6: 31 Mar 2011, 15:44 »

Det var, som jeg skrev, ikke FA cuppen jeg vandt, men derimod FA pokal. Det var mig der skrev forkert, jeg mener selvfølgelig Vans Pokal.
Men lyder da spændende, er dog ikke så meget for, at du har snydt dig i PL, men sådan er vi jo forskellige. Smiley
Jeg ser frem til at høre om du formår at holde Southampton i PL!
« Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 15:51 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #7: 31 Mar 2011, 15:51 »

Det var nu heller ikke et videre stolt øjeblik i min FM karriere, men nuvel blev enig med mig selv om at jeg ville have mere sjov ved at spille i PL, og det er jo trods alt det der er målet.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #8: 31 Mar 2011, 15:52 »

Så må vi bare se, om du kan blive oppe i PL Thumbs Up Mit mål for den kommende sæson er undgå nedrykning og jeg har fået en medieprognose på 21.
Logged

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #9: 31 Mar 2011, 17:59 »


Mine indkøb da efter jeg rykkede op, smider nok også senere indkøb op på et tidspunkt.
« Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 18:05 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #10: 31 Mar 2011, 20:39 »

Så er 2 sæson og første i CCL skudt i gang. Bestyrelsen valgte desværre at sælge klubbens helt store stjerne, Bressan for 23 mio. til Leverkusen, det var jeg meget ked af, og har ikke været i stand til, at finde en afløser og da slet ikke af samme klasse. Men transfers har jeg da fået lavet rigeligt at alligevel, da jeg så det som en nødvendighed, da jeg var spået nedrykning. Jeg har også valgt at sælge en af sidste sæsons store spillere, Lambert. Cardiff gav et bud på 18 mio. det kunne jeg ikke sige nej til, da han var gået hen og blevet 29 år. Afløseren er belgiske Björn Vleminckx som blev hentet for 4,5 mio og som nettede 12 gange i Eresdivise sidste sæson.

Første ligakamp tabte jeg lidt ufortjent 3-2 til Nottingham Forrest. Anden kamp blev vundet 2-0 hjemme over Leeds, ganske fortjent, hvor jeg holdte Leeds fra store chancer. 3 kamp blev en afklapsning da vi blev slået med hele 5-0 ude mod Stoke. Jeg fik rødt kort efter 16 minutter og 2 spillere skadet i første halveg..

Transfers:


Björn Vleminckx:
Logged

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #11: 01 Apr 2011, 20:19 »

Jeg foretrækker nogle mere fysisk stærke angribere oppe foran, især når man er bundhold er det drønlækkert at have en hurtig type eller en targetman. Til gengæld er det jo et rigtigt pænt overskud du kom ud med på transfersiden, hvordan ser det ud med dine lønninger? Jeg røg som bekendt ud i lidt for høje udgifter efter jeg rykkede op og blev nødt til at satse ungt, men hvis du kan undgå den fælde kan du jo nok få et lidt stærkere hold lidt hurtigere.

Jeg er nu i marts i min første sæson i PL og har spillet 29 kampe, med deraffølgende 23 point. Hvilket betyder at jeg kæmper om nedrykning mod Fulham, Villa og WBA. Det er en ekstremt tæt kamp, og jeg ligger pt 2 point foran Villa og Fulham der ser ud til at blive de største konkurrenter. Jeg havde selv en god start på sæsonen hvor jeg startede med at få point mod både Man Utd og Liverpool, men hen mod vinteren gik det kraftigt ned ad bakke og har først for nyligt fået vendt tingene igen. Villa har været forfærdeligt kørende hele efteråret og vinteren, men er en sovende kæmpe, der her til foråret ud til at have fundet momentum, senest med en udebanesejr på 3-0 over West Ham. Holder de formen kan det vist være lige meget hvor godt jeg gør det. Jeg har dog en bedre målscore end de andre nedrykningskandidat er, så håber på det er et udtryk for at mit hold er en kende bedre, og jeg bare har været lidt uheldig med resultaterne.

Jeg må indrømme at jeg synes overlevelseskampen er uhyre interessant, kan ikke huske at have spillet en før, men det at hvert point betyder noget giver en helt anden intensitet. Senest illustreret i min seneste kamp, der var mod de andre nedrykningskandidat er fra WBA, en af de bedste FM kampe jeg nogensinde har haft. De kommer foran stort set med det samme men jeg får udlignet lidt efter. I 33. minut scorer de så til 2-1 og det ser ud til at den stilling holder hjem, indtil vi når ind i kampens sidste 10 minutter hvor jeg scorer til først 2-2 og så 2-3. Jeg jubler, og venter i spænding på at de 3 minutters overtid skal gå. I 94. minut går det så galt, og de får en friløber, hvortil mit unge stjerneskud Tedoldi går ned i en glidende bagfra og tager manden rent uden at være i nærheden af at røre bolden. Han bliver med det samme vist ud, og da de brænder det efterfølgende frispark er min 3-2 sejr sikret og jeg har sikret 2 ekstremt vigtige point ned til forfølgerne. Tror aldrig nogensinde før jegh ar været så lykkelig over et rødt kort.

Spillermæssigt er Sanogo endeligt begyndt at vise tænder, hvilket kan vise sig vigtigt i den sidste del af overlevelseskampen, især fordi min tidligere stjerne Beluschi på ingen måde viser form, hans atts er ellers stadigvæk fine. Derudover har jeg hentet denne flotte fyr, der dog først kommer til klubben om over en 1½ sæson.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 21:41 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #12: 01 Apr 2011, 21:37 »

Løningerne i klubben ser ganske udemærket ud, og jeg har et overskud på 650k om ugen.
Det lyder sku spændende, jeg håber sku du klarer den og bliver endnu en sæson i det fine selskab! Hvem er din topscorer, Sanogo?

Hold mig endelig opdateret yderligere Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #13: 01 Apr 2011, 23:06 »

Jeg vil lige komme med en lille opdatering omkring min første sæson i CCL. Efter 10 kampe ligger jeg nummer 4 med 19 point, dette er langt over mine forventninger, men holdet spiller fantastisk med masser af boldbesiddelse. Jeg er nu allerede 11 point fra nedrykning, så det tegner godt! Det kunne være møj blær' hvis jeg sluttede i play off pladserne og den vej spillede mig i PL, men nu må vi se. Mit mål er stadig bare, at undgå nedrykning. Smiley

KrookDale, hvordan har Chamberlain udviklet sig i dit save?
Logged

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #14: 02 Apr 2011, 12:03 »

Jeg har en mistake om at Chamberlain i mit save desværre ligger i den kedelige ende af hans mulige PA-interval, synes i hvert fald hans udvikling er blevet lidt langsom nu.


Jeg har nu spillet min første sæson i PL færdig, og det blev desværre til nedrykning. Røg ind i en rigtig skidt stime til sidst og fik kun 3 point i mine sidste 9 kampe. Jeg frygtede lidt hvad nedrykningen ville gøre ved min økonomi, men faldskærmspakken på 140 mio gør at jeg nok skal komme helskindet igennem det. Efterfølgende accepterede bestyrelsen et 95m bud på min stjerne Yaya Sanogo, hvilket var lidt surt, da han skulle være den vigtigste brik i en hurtig tilbagevenden til PL, profitten på 55m af at have ham i en sæson gjorde dog tabet lidt nemmere at sluge. Derudover har jeg fået gode bud på mange andre af mine spillere, men eneste nævneværdige profil jeg har sluppet er Guarente, der nærmede sig de 30 og kun havde 7 NF, så 36m var ganske pænt for ham, især i betragtning af at jeg købe ham for halvdelen et år tidligere.

Nu handler det om at komme hurtigt op igen. Har hentet Matt Derbyshire ind som erstatning for Sanogo, ikke nær så god, men det er svært at hente stjernespillere når man spiller i Championship. Derfor har jeg egentlig heller ikke tænkt mig at bruge videre mange af de 125mio der er i mit transferbudget, kan alligevel hente langt bedre spillere når jeg er rykket op igen. Falder jeg over et par kommende verdensstjerner skal der selvfølgelig slås til.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010