home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1287 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 28131 gange)
Seller95
Manager

Sv: Southampton
« Svar #45: 07 Apr 2011, 18:03 »

Jeg er også selv rigtig godt tilfreds med de regens jeg har fundet! Synes normalt ikke i fm at jeg plejer at være så heldig! Også en af de første gange jeg selv har trænet spillere som er blevet op omkring de 250-300 mill værd!

edit: Nu læste jeg lige tidligere i tråden at der var nogle som skrev om der var nogle must-køb til Southampton! mener helt sikkert man skal forsøge og erhverve sig Alex Smithies i den første eller anden sæson! fik ham selv for 4,6 mil og han stod i 7 sæsoner for mig! og er stadig reserve på mit hold! han er ALLE pengene værd!

Kan du komme med et ss af Alex Smithies, han må jo have ganske gode tal, hvis han har holdt buret i 7 sæsoner Smiley

Arsenal <3

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 07 Apr 2011, 21:08 »

Kan du komme med et ss af Alex Smithies, han må jo have ganske gode tal, hvis han har holdt buret i 7 sæsoner Smiley

han gjorde det absolut fremragene for mig, men da Marin (kan ses tidl. i tråden) kom til klubben blev han hurtig sat af.

Seller95
Manager

« Svar #47: 08 Apr 2011, 17:29 »

Kan desværre ikke se billedet, det kræver en form for login.

Arsenal <3

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #48: 08 Apr 2011, 17:36 »

Hey drenge.

Hvordan går det i jeres save? Wink

Supra Societatem Nemo

Seller95
Manager

« Svar #49: 08 Apr 2011, 18:05 »

Puha, har ikke fået spillet i lang tid. Jeg er jo som sagt rykket op i PL og har fået forstærket holdet en del, der var dog ingen store spillere, der var interesseret. Men jeg har tabt de to første PL kampe, 0-3 til Chelsea og 1-0 til Everton.

Hvad med dig, r-mand?

Arsenal <3

Seller95
Manager

« Svar #50: 08 Apr 2011, 19:16 »

Vil lige komme med en lille update på min første sæson. Jeg er jo som tidligere skrevet, rykket op i PL og jeg har fået medieprognosen på 20'ende og sidste pladsen. Jeg er kommet rigtig godt i gang, og har spillet 5 kampe som har medført 9 point på kontoen. Har bl.a. slået Burnley 6-2 ude og Sunderland 4-1 ude.

Ligaen

Jeg har lavet en del transfers til den nye sæson, mest unge spillere, da der ikke rigtigt var nogle "store" spillere interesseret, hvis de var, kostede de flere 100 millioner.

Transfers:

Det kroatiske stortalent Mateo Kovacic er kommet godt fra start, og er indskiftet i 2 kampe og har lavet 2 mål. Ser frem til at se, hvor meget han kan udvikle sig. John Fleck er også startet fantastisk ud med 4 kampe og 4 mål, han spiller OMV.

Holdet:

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #51: 08 Apr 2011, 20:15 »

Fine køb du har fået lavet, Polenta er jo ret habil, og bliver Kovacic bare halt så potent som i mit game kommer du til at blive glad for ham. Mon ikke du kommer til at blive oppe.

I mit game går det også fint. Jeg var som bekendt tæt på at tage titlen ved sidste opdatering, og efter de første 25 kampe i ligaen lå jeg nummer 1 med suverænt bedste målscore. Men lige så suverænt mit hold havde været indtil da, lige så skidt spillede det i de sidste 13 kampe. Det er egentlig også en af mine største anker i den nuværende Match Engine, er man først inde i en dårlig stime kan det være næsten umuligt at komme ud af denne. I dette tilfælde spillede jeg 16 kampe med 13 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag, for så at gå direkte over i en stime af 7 kampe uden sejr. Har set det endnu mere ekstremt i FML (der bruger samme ME) hvor jeg startede ud med 14 kampe og 1 sejr og lå til nedrykning, for så at nuppe 24 sejre i træk og vinde ligaen. Form kan nogen gange være alt for afgørende i Football Manager spillene. Anyways rant over. Jeg fik i allersidste spillerunde sikret mig en 3. plads og dermed CL i nuværende sæson.

Nuværende sæson har haft lidt flere men også lidt mindre svingninger. Fik en mareridtsgruppe i Champions League, med Porto og Bayern, der begge har været i finalen flere gange de seneste sæsoner, samt et ret stærkt Galatasary hold. Formåede dog at skaffe en 3. plads, og er nu i kvartfinalen i EL. I ligaen kører det op og ned, i og med at de første 9 kampe er mod samtlige tophold, efterfulgt af 10 kampe mod bund/midterhold. Med 9 kampe igen er jeg nu på en 5. plads, der i sidste ende vil være acceptabel, men med 9 rimeligt overskuelige kampe igen burde det være muligt at sikre endnu en sæson i Champions League. Største problem i denne sæson har været at Lucero og Goncalves begge var ude i 2 måneder på en gang, og min offensiv er overordentligt handicappet uden disse to. Jeg har dog som konsekvens af dette forstærket lidt i bredden offensivt med Dzagoev for 30 mio og en rimeligt udseende nigeriansk angriber regen, der begge kommer til sommerpausen.

Derudover mærker jeg et kraftigt pres på lønningerne, første sæson kunne jeg godt holde mine breddespillere nede i løn, men med Champions League er det begyndt at blive væsentligt sværere. Min økonomi ser dog god ud, så jeg har heldigvis råd til det så længe jeg ikke begynder at smide om mig med millionlønninger samtidig.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager

« Svar #52: 08 Apr 2011, 21:32 »

Kovacic ser ganske god ud i dit save! Polenta er hentet som 3-4 valg til midterforsvaret, han kan dog komme i spil, da min unge argentiner González ikke kan finde til i England, han er derfor sendt en måned til Argentina.
Ærgeligt at du ikke fik mesterskabet, men det var vel næsten for godt til at være sandt, en 3 plads, er vel også ganske tilfredsstillende?
Glæder mig også til, at jeg engang kan komme i CL

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #53: 09 Apr 2011, 14:11 »

Jeg formåede endnu en gang at kvalificere mig til Champions League, som sædvanlig i sæsonens sidste kamp, der dog var mod ligaens nummer 20, Wigan.

Jeg frygter dog i høj grad for hvorvidt jeg kan formå at kvalificere mig til CL næste sæson også, da forræderen Goncalves skiftede til Chelsea efter min bestyrelse accepterede et bud på 430mio for ham. Bevares han får lige en million mere i løn om ugen, men det gør det ikke mindre utilgiveligt at skifte til en konkurrent. Resultatet er at jeg nu har mistet ligaens topscorer gennem 2 sæsoner og måske den bedste angriber i hele ligaen. Til gengæld har jeg så 500 mio at handle for, og der findes en del andre rigtigt gode regen angribere i mit save, problemet er bare at ingen af dem vil til min klub.

Som det ser ud pt. er mit nyindkøb Alabi nok noget af det bedste jeg kan få fat i, omend jeg også har overvejet at smide 250 mio efter Angloma, da han nok vil gå hen og blive en af de bedste angribere i spillet, og hans evner i luften vil kunne kombineres meget vel med mine meget hurtige og driblestærke fløje.

Udover Alabi har jeg også Duran Duran der på sigt nok skal blive en rigtigt god angriber, men på nuværende tidspunkt stadig mangler en del.

Jeg har nok talenter til at jeg inden for et par sæsoner kommer tilbage i toppen igen, men uden en verdensklasse angriber frygter jeg i den grad for CL deltagelse i næste sæson.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2011, 14:14 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager

« Svar #54: 09 Apr 2011, 14:24 »

Det lyder da til at du er ved at etablere dig i toppen af PL Smiley

Jeg er selv nået til Januar måned og jeg kæmper i bunden om at sikre mig endnu en sæson i PL. Mit problem er, at jeg lukker ALT for mange mål ind, 43 i 20 kampe. Det er ikke godt nok, men jeg kan simpelthen ikke gøre noget ved det. Synes efterhånden, at jeg har prøvet alt..

Arsenal <3

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 10 Apr 2011, 22:19 »

Efter 4 sæsoners dominans i PrL har jeg fået en af de dårligste starter i ligaen for mit hold.

7 kampe 9 points og en målscore på 8-8! helt katastrofalt!

og i ChL gik det heller ikke meget bedre, med blandt andet et uafgjort resultat mod FCK..

Men i de sidste 2 kampe, har jeg så bare kørt start 11'eren for at få lidt stabilitet ind og finde rytmen igen! det har givet 2 dejlige sejr!

DonKorn
Lilleputspiller
*

« Svar #56: 13 Apr 2011, 17:27 »

Hey drenge, jeg spiller også med Southampton, og jeg går udfra at i har opdateret jeres game, da Chamberlain på ingen måde er det helt store talent i mit spil... Det kan også godt være at jeg tager fejl, jeg vil bare lige høre hvordan han ser ud i jeres save - og om han er værd at satse på Smiley

Seller95
Manager

« Svar #57: 13 Apr 2011, 17:35 »

Han gør det ganske udemærket i mit save, hvor jeg har brugt ham fast i de 3 sæsoner jeg har spillet. Mine talentspejdere mener, at han har potientale til at blive en af de bedste på positionen, og giver ham 4,5 stjerner i potientele evner.
Jeg kan sende et ss af ham, hvis du ønsker det?

Arsenal <3

DonKorn
Lilleputspiller
*

« Svar #58: 13 Apr 2011, 17:49 »

Jo tak, det kunne være super Smiley

Seller95
Manager

« Svar #59: 13 Apr 2011, 17:53 »

Her er han:

Arsenal <3

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010