home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 25514 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #15: 02 Apr 2011, 13:08 »

Ved ikke om Chamberlain bliver god i mit save, men han har udviklet sig en del i sidste sæson og i denne.


Det var sgu ærgeligt med nedrykning og salget af Sanogo! Mon ikke at du kan rykke direkte op igen?

Jeg er selv nået til 1. Descember og jeg ligger lige nu på en acceptabel 9 plads. Jeg lukker desværre alt for mange mål ind, hele 36 mål i 21 kampe.. Økonomien begynder at halte lidt, og jeg har knap 7 mio. i underskud. Skuffet Så regner med, at der ryger et par spillere i Januar måned.


Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #16: 02 Apr 2011, 23:12 »

Så er der kun 12 kampe tilbage i ligaen, og jeg ligger stadig i den sjove ende, nemlig i play-off pladserne! Det er utroligt tæt, men nu håber jeg sgu på, at jeg kan klare den i de sidste 12 kampe og slutte i play-off pladserne og på den måde rykke op. Jeg har efterhånden fået opbygget et stort underskud, og det ligger lige nu på 20 mio. og det stiger desværre konstant..


Logged

Arsenal <3

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #17: 03 Apr 2011, 01:23 »

Er godt inde i min 6. sæson her, er som bekendt rykket ned i Championship, hvor jeg har fået en fabelagtig start på sæsonen. Tabte ufortjent sæsonens første kamp, og har siden da ikke lidt et eneste nederlag. Jeg har desværre netop nu haft spillet 1-1 i en kamp hvor jeg havde 7 (!) clear cut chances, hvilket afsluttede en sejrsstime på 11 kampe, bl.a. indeholdende en 5-0 sejr over Chelsea i Carling Cuppen.

På trods af nogle helt suveræne præstationer er konkurrencen i toppen tæt og jeg er kun 2 point foran #2 og #3. Mit mål er dog stadig at blive et eller to, da jeg helst vil undgå at skulle ud i playoffs.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #18: 03 Apr 2011, 14:44 »

Så blev 2. sæson spillet færdig, og jeg sluttede på en 6 plads, hvilket lige gav adgang til playoff spillet, vi sluttede 4 hold på 77 point, jeg var desværre så uheldig, at slutte 6'er 1 mål dårligere end Peterborough. Det betød, at vi desværre skulle møde Newcastle.

Hjemme på St. Mary's Stadium kom vi foran efter 16 minutter på mål af kometen Alex Chamberlain, og Newcastle blev i det 56' minut tildelt et direkte rødt kort, hvilket gjorde det ende lettere for os. Kampen sluttede 1-0 og jeg havde derfor et udemærket udgangspunkt inden kampen på St. James' Park.

På St. James' Park kom Newcastle skidt fra start, da Dario Veron blev tildelt et direkte rødt kort efter blot 2 minutters spil. Det gjorde vores job meget lettere, og vi holdte boldbesiddelsen fint, hvilket gav pote efter 45 minutter hvor Schneiderlin scorede til 0-1. Det blev også kampens resultat og vi havde derfor slået Newcastle ud og skulle i Playoff finalen hvor Leicester ventede.

På Wembley var 87868 mennesker mødt op. Kampen var meget lige, men vi scorede efter 31. minutters spil da lejesvenden fra Boca Juniors Sergio Araujo, som lige var blevet klar efter at have siddet ude i 1 måned, brød i gennem forsvaret, og let placerede den ind bag keeperen. Vi manglede op til kampen vores topscorer, Björn Vleiminckx. Kampen sluttede 1-0 til os, og jeg er derfor rykket op, efter kun én sæson i Npower Championsship! Det var nok den mest nærvepirrende kamp jeg nogensinde har spillet, og da der var lagt 3 minutter til, og de i det 95' minut havde en chance, var jeg sku lidt bange. Men det holdte, og jeg er sgu rigtig glad.

Jeg havde ikke forventet dette inden sæsonen og det havde medierne vist heller ikke, da de havde givet mig en prognose på 21.. Jeg håber at oprykningen giver en masse penge, da jeg har et rimelig stort underskud.
Jeg får til sommer den første regen til klubben, Walter González, som kommer til klubben fra Colón for 11 mio. Jeg ser meget frem til, at han ankommer, da vi mister Jeffrey Bruma, som vi har haft på leje de sidste 2 sæsoner. Jeg regner ikke med, at vi lejer ham igen, selvom jeg rigtig gerne ville, for han har gjort det rigtig godt sammen med José Fonte i midterforsvaret.

González:


Ligaen:


Playoff finalen:


Der skal nok ske en hel masse udskiftninger på holdet, da det ikke er alle spillere fra den nuværende truppe, der kan begå sig i PL. Så jeg håber, at jeg kan finde en masse billige røverkøb, og måske en regen eller to mere. Smiley


« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 14:51 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #19: 03 Apr 2011, 15:00 »

Nice seller! Wink

Tillykke!
Logged

Supra Societatem Nemo

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #20: 03 Apr 2011, 15:45 »

Jeg har taget udfordingen op med Southampton, og stræber efter PL!

Logged

Supra Societatem Nemo

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #21: 03 Apr 2011, 15:48 »

Lyder godt, r-mand. Hold os/mig endelig opdateret! Smiley
Logged

Arsenal <3

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #22: 03 Apr 2011, 16:02 »

Skal jeg nok Wink

Har lejet tre ungersvende i henholdsvis Arsenal, Chelsea og Everton. Kunne ikke få bressan til klubben, han gad ikke, desværre.
Har også lavet nogen salg. Kommer med ss når vinduet lukker.

Udover det har jeg fået en moderklub. Valget stod imellem Arsenal, Manchester United og Newcastle.
Jeg valgte Arsenal, da jeg syntes de har de bedste talenter i spillet, og udvikler de bedste regens i england.


Logged

Supra Societatem Nemo

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #23: 03 Apr 2011, 16:06 »

Bestyrelsen mente i mit game ikke at jeg havde behov for en moderklub, lidt ærgerligt, for det kunne jeg bestemt godt have brugt.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 16:40 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #24: 03 Apr 2011, 16:09 »

Jeg fik også Arsenal som moderklub, det samarbejde er desværre brudt, nu hvor jeg også spiller i PL.
Logged

Arsenal <3

AlexanderStrandby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #25: 03 Apr 2011, 16:29 »

Drenge... I inspirere mig sgu lidt!
Jeg tager chancen .. Har læst mig frem til en masse røverkøb som i/andre har lavet i tidens løb.

Wish me luck....
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #26: 03 Apr 2011, 16:45 »

Det er sgu nogle inspirerende spil i har gang i gutter og det lokker virkelig!  Opstemt
- Bruger i jeres egne trænings programmer eller har i hentet nogle?
Logged

AlexanderStrandby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #27: 03 Apr 2011, 17:00 »

btw.. hvem køber i egentlig ?Opstemt
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #28: 03 Apr 2011, 18:03 »

Stik mod alle odds og dybt ufortjent smed vi Newcastle ud af Ligacuppen.
Lejesvenden fra Everton Jose Baxter dukkede op ved bagerste stolpe, 4 minutter før tid, og uden chance for Tim Krul i målet, hamrede han den ind.



Så gælder det West Brom i tredje runde.
Har ikke store forventninger til den kamp, men man har vel lov og drømme  Smiley
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 18:10 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #29: 03 Apr 2011, 18:31 »

Fornuftigt resultat r-mand, tillykke med det Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010