home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 25518 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #105: 18 Maj 2011, 01:03 »

Sæson 2: Transfers og klar til Kickoff

Jeg havde kun to spillere, som jeg ville have, men inden jeg så mig om forhindrede min økonomi og en langtidsskade de planer. Det drejer sig om Jack Robinson fra Liverpool, som jeg havde udset til at tage over efter Dan Harding på en evt. lejeaftale, men jeg kunne ikke nå at samle midlerne til sådan en aftale før han var skippet afsted til Motherwell. Mit andet transfermål var midtbanekrigeren Jimmy Bullard, men han brækkede læggen hen over sommeren og nupper sig en fire til seks måneders pause. Planen er derfor nu at jagten på Robionson indledes i maj måned næste år og at Bullard skal jagtes til vinter. Men at det ikke gik som jeg ville har ikke hindret mig i at lege "stuhr stuhr købmand" Thumbs Up

Der har været godt gang i svingdøren på St. Marys og ti nye spillere er kommet ind i førsteholdstruppen. Derudover er to af klubbens egne (og nye) akademi spillere blevet inkluderet i førsteholdstruppen, mens der er blevet vinket farvel til hele tyve spillere fra hele truppen. Det betyder at truppen er en smule smallere end i sidste sæson, men jeg tror på at det nok skal gå. Alex Chamberlain har sammen med Adam Lallana og Morgen Schneiderlin været jaget vildt, men heldigvis spiller alle tre stadig i Southampton. Chelsea og Manchester United gjorde tilnærmelser til Chamberlain og bød også flere gange, men det lykkes mig at holde dem fra fadet. Jeg vil have mere end 20.000.000 kroner for ham!!!

Målsætningen for denne sæson er at etablere os i den næstbedste række samt gøre en god figur i begge pokalturneringer. Jeg mener at jeg har holdet til det; hvad mener I?




Sig til hvis I vil have SS af nogen..  Wink

Tak Opstemt
Jeg har fået en fremragende start i The Championship!
Mere info kommer i morgen Smiley

Lækkert.. Kunne da være superfrækt at nuppe to oprykninger på to år..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #106: 18 Maj 2011, 12:02 »

Sig til hvis I vil have SS af nogen..  Wink

Lækkert.. Kunne da være superfrækt at nuppe to oprykninger på to år..  Thumbs Up

Jeg havde faktisk også stor interesse i Jimmy Bullard, men fik aldrig hentet ham!
Kunne godt tænke mig et SS af Gudjohnson, og hører hvordan du kunne hente ham på fri og det samme med Chimbonda? Smiley Var de bare uden klub?

Ja det kunne være dejligt at rykke direkte op i første sæson i Championship! Men jeg tager en kamp af gangen Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #107: 18 Maj 2011, 12:25 »

Velkommen i The Championship!
Så er sæsonen igang! Jeg synes selv jeg har fået handlet fornuftigt ind op til den nye sæson. Jeg har fået forstærket der hvor jeg havde mest brug for det, så det er rigtig godt. Ahmed Soukouna har fortsat den fremragende form fra sidste sæson og kører derud af i The Championship. 8 spillere er hentet til klubben, mens 8 spillere også har forladt klubben. Der er spillet 7 kampe i ligaen og ligger imponerende nummer 2 som oprykker. 5 kampe er vundet, 1 er tabte og en er spillet uafgjort.

Jeg er overrasket over hvor stærk min trup egentlig var, og at der virkelig var kvalitet til at vi allerede er med i toppen af The Championship, men alt kan stadig nå at gå galt på trods af en fremragende start.



Edit: Jeg formåede også at slå Stoke ud af Liga Cuppen med en 3-1 sejr!
Skriv hvis i vil have SS af noget Smiley
« Seneste Redigering: 18 Maj 2011, 12:26 af Baliian » Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #108: 18 Maj 2011, 12:28 »

Bruger du John Flanagan?

Hvis du gør, hvordan gør han det.

Gerne et SS af ham Smiley
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #109: 18 Maj 2011, 12:30 »

Nu er jeg også gået i gang med et save med Southampton. Valget gik på dem af flere grunde: Min engelsk familie bor i Poole, hvilket betyder at de holder med Southampton af lokalklubberne. Derudover kan jeg godt lide deres hjemmebanetrøje Peace
Jeg har desuden valgt at give mig den udfordring at spillere jeg har i truppen SKAL have britisk statsborgerskab efter første sæson. Jeg bruger dermed de første to transfervinduer til at sælge ud af mine udlandske spillere og hente britiske erstatninger.
Det går udemærket og jeg er lige kommet i gang med sæsonen og er nået til oktober hvor mandskabet indtil videre er ubesejret i alle turneringer!
Jeg vil poste screenshot af truppen og transfers når sæsonen er færdig Smiley

EDIT:
Jeg vil lige vise et screenshot af et super comeback af mit hold! Vi er bagud med 3-1 og er en mand i undertal. Uret viser 80. minut. Jeg tænker bare "Om man taber 3-1 eller 5-1 gør ingen forskel" så jeg smed alt frem. Det gav pote! 3 mål i de sidste 10 minutter af kampen vendte den til 4-3 i vores favør! Jeg er helt oppe og køre! Genialt!
« Seneste Redigering: 18 Maj 2011, 15:24 af WaterWar » Logged

Official member of Manchester United Football Club

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #110: 18 Maj 2011, 16:11 »

Bruger du John Flanagan?

Hvis du gør, hvordan gør han det.

Gerne et SS af ham Smiley
Ved ikke om det var mig du snakkede til, for JimmyGP har vidst også købt ham. Jeg bruger ham kun som backup, han har ikke fået mange kampe indtil videre da Yakubu er min faste højre back.

Du kan selvfølgelig godt få et SS af ham:

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #111: 18 Maj 2011, 16:35 »

Jeg havde faktisk også stor interesse i Jimmy Bullard, men fik aldrig hentet ham!
Kunne godt tænke mig et SS af Gudjohnson, og hører hvordan du kunne hente ham på fri og det samme med Chimbonda? Smiley Var de bare uden klub?

Ja det kunne være dejligt at rykke direkte op i første sæson i Championship! Men jeg tager en kamp af gangen Wink

Jeg elsker Jimmy Bullard, men glemmer altid at købe ham.. Men han er på min shortlist denne gang og han sku gerne blive min når han ikke er skadet længere..  Wink

Jeg smider lige et i aften - er på arbejde pt.  Wink Jamen både Gudjohnson og Chimbonda var begge uden kontrakt så det var bare at slå til.. havde is i maven og sparede vel cirka 130 tusind kroner i løn på at vente.. Peace Jeg havde også Luis Garcia til prøvetræning, men jeg nægtede at betale ham den løn, som han krævede.. det svarede til det jeg sparede på de to andre Wink

Ja det ville være nice, men tror godt nok man får det svært i PL uden de helt rigtige forstærkninger..  Thumbs Up

Velkommen i The Championship!
Så er sæsonen igang! Jeg synes selv jeg har fået handlet fornuftigt ind op til den nye sæson. Jeg har fået forstærket der hvor jeg havde mest brug for det, så det er rigtig godt. Ahmed Soukouna har fortsat den fremragende form fra sidste sæson og kører derud af i The Championship. 8 spillere er hentet til klubben, mens 8 spillere også har forladt klubben. Der er spillet 7 kampe i ligaen og ligger imponerende nummer 2 som oprykker. 5 kampe er vundet, 1 er tabte og en er spillet uafgjort.

Jeg er overrasket over hvor stærk min trup egentlig var, og at der virkelig var kvalitet til at vi allerede er med i toppen af The Championship, men alt kan stadig nå at gå galt på trods af en fremragende start.



Edit: Jeg formåede også at slå Stoke ud af Liga Cuppen med en 3-1 sejr!
Skriv hvis i vil have SS af noget Smiley

LÆKKERT Thumbs Up Thumbs Up

Bruger du John Flanagan?

Hvis du gør, hvordan gør han det.

Gerne et SS af ham Smiley

pt. er Chimbonda bedre, men Flanagan er ikke langt fra.. han har gjort det godt i Carling Cuppen Wink Han skal nok få sin kampe..  Wink Jeg smider lige et SS i aften/nat Thumbs Up

Nu er jeg også gået i gang med et save med Southampton. Valget gik på dem af flere grunde: Min engelsk familie bor i Poole, hvilket betyder at de holder med Southampton af lokalklubberne. Derudover kan jeg godt lide deres hjemmebanetrøje Peace
Jeg har desuden valgt at give mig den udfordring at spillere jeg har i truppen SKAL have britisk statsborgerskab efter første sæson. Jeg bruger dermed de første to transfervinduer til at sælge ud af mine udlandske spillere og hente britiske erstatninger.
Det går udemærket og jeg er lige kommet i gang med sæsonen og er nået til oktober hvor mandskabet indtil videre er ubesejret i alle turneringer!
Jeg vil poste screenshot af truppen og transfers når sæsonen er færdig Smiley

EDIT:
Jeg vil lige vise et screenshot af et super comeback af mit hold! Vi er bagud med 3-1 og er en mand i undertal. Uret viser 80. minut. Jeg tænker bare "Om man taber 3-1 eller 5-1 gør ingen forskel" så jeg smed alt frem. Det gav pote! 3 mål i de sidste 10 minutter af kampen vendte den til 4-3 i vores favør! Jeg er helt oppe og køre! Genialt!


Fedt koncept og fedt med lidt historie.. Det er også planen at min trup skal være overvejende britisk og når jeg kommer i PL (anden sæson) skal det gerne hedde rent britisk Wink har dog en enkelt dansk regen, som jeg vil eje..  Wink

Ved ikke om det var mig du snakkede til, for JimmyGP har vidst også købt ham. Jeg bruger ham kun som backup, han har ikke fået mange kampe indtil videre da Yakubu er min faste højre back.

Du kan selvfølgelig godt få et SS af ham:



Jeg ville gerne have haft Yakybu, men han ville hellere til Afrika og tjene mindre.. held og lykke med det.. hehe..  Wink Men vi bruger ham da på samme måde Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #112: 18 Maj 2011, 16:41 »

Jeg elsker Jimmy Bullard, men glemmer altid at købe ham.. Men han er på min shortlist denne gang og han sku gerne blive min når han ikke er skadet længere..  Wink

Jeg smider lige et i aften - er på arbejde pt.  Wink Jamen både Gudjohnson og Chimbonda var begge uden kontrakt så det var bare at slå til.. havde is i maven og sparede vel cirka 130 tusind kroner i løn på at vente.. Peace Jeg havde også Luis Garcia til prøvetræning, men jeg nægtede at betale ham den løn, som han krævede.. det svarede til det jeg sparede på de to andre Wink

Ja det ville være nice, men tror godt nok man får det svært i PL uden de helt rigtige forstærkninger..  Thumbs Up

LÆKKERT Thumbs Up Thumbs Up

pt. er Chimbonda bedre, men Flanagan er ikke langt fra.. han har gjort det godt i Carling Cuppen Wink Han skal nok få sin kampe..  Wink Jeg smider lige et SS i aften/nat Thumbs Up

Fedt koncept og fedt med lidt historie.. Det er også planen at min trup skal være overvejende britisk og når jeg kommer i PL (anden sæson) skal det gerne hedde rent britisk Wink har dog en enkelt dansk regen, som jeg vil eje..  Wink

Jeg ville gerne have haft Yakybu, men han ville hellere til Afrika og tjene mindre.. held og lykke med det.. hehe..  Wink Men vi bruger ham da på samme måde Thumbs Up



Ja, Flanagan er en fremtidens mand på mit hold Smiley
Han vil få et par kampe i denne sæson, og måske vil han om nogle sæsoner være klar til en startplads.

Ærgeligt du ikke fik Yakubu til klubben, han er en fin spiller når man tænker på han kan hentes på fri Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #113: 18 Maj 2011, 16:50 »

Ja, Flanagan er en fremtidens mand på mit hold Smiley
Han vil få et par kampe i denne sæson, og måske vil han om nogle sæsoner være klar til en startplads.

Ærgeligt du ikke fik Yakubu til klubben, han er en fin spiller når man tænker på han kan hentes på fri Smiley

Det tror jeg også at han bliver ved mig.. Chimbonda er jo trods alt 32, men alder betyder jo ingenting i FM eller IRL.. Peace Men jeg har også et par andre britter i kikkerten Wink Det er faktisk ligegyldigt.. fik jo Jordan Spence ind på en lejeaftale  Thumbs Up Så Spence og Richardson klarede sig fint den første sæson.. hehe.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #114: 19 Maj 2011, 14:50 »

Er jeg den eneste der har lidt problemer med det tætte kampprogram der er med Southampton?
Jeg har før kun spillet i PL med MUFC så er ikke vant til så mange kampe. Mine spillere når aldrig at blive helt 100% friske til kampene. Jeg rokere så meget som spillermaterialet tillader, men det synes ikke at gøre den store forskel, grundet tætheden af kampene. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med jeg er med i tre turneringer (Liga, FA cup og League Cuppen).
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #115: 19 Maj 2011, 14:55 »

Er jeg den eneste der har lidt problemer med det tætte kampprogram der er med Southampton?
Jeg har før kun spillet i PL med MUFC så er ikke vant til så mange kampe. Mine spillere når aldrig at blive helt 100% friske til kampene. Jeg rokere så meget som spillermaterialet tillader, men det synes ikke at gøre den store forskel, grundet tætheden af kampene. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med jeg er med i tre turneringer (Liga, FA cup og League Cuppen).
Jeg har desværre det samme problem som dig. Programmet er så tæt, at mine spillere ikke når at blive 100% klar, og det går udover deres form i kampene.
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #116: 19 Maj 2011, 15:16 »

Jeg har lige tabt 4 kampe i træk midt i sæsonen så mit 3 points forspring er nu nede på at jeg er 3 point bag 2. pladsen. Jeg har så også mødt top 5 i de 4 kampe, men det er fandme frustrerende at jeg ikke kan få nogle point ud af kampene mod resten af toppen :/
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #117: 19 Maj 2011, 15:18 »

Hvilken liga ligger du i?
Jeg er røget ind i to tabte kampe i træk, men har lige nu 7 points forspring ned til 2. pladsen i The Championship Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #118: 19 Maj 2011, 15:48 »

Jeg synes det handler rigtig meget om at være rigtig god til at rotere og turde at rotere.. Med at turde tænker jeg at turde bænke sin topscorer, hvis formen ikke er der.. Jeg gjorde det meget med Julio Cruz, hvor jeg satte ham på bænken og gav ham f.eks. den sidste halve time når det var nødvendigt.. Stol på dine backups og dit hold kan klare 46 kampe + pokalturneringer  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #119: 19 Maj 2011, 17:35 »

Jeg roterer skam utrolig meget. Er inspireret af Sir Alex Ferguson i min trænerstil. Bred spilletrup er vigtig Smiley
Nu vendte mit held igen og jeg er oppe på 5 sejre i træk og oppe på første pladsen igen. Det var måske bare en dårlig stime mit hold var inde i. Jeg er i første sæson så det er League One Smiley

EDIT:
Rickie Lambert er så lige blevet skadet i 9-11 måneder, hvilket ikke er så heldigt da jeg ikke har alt for mange angribere at lege med.. Skuffet
« Seneste Redigering: 19 Maj 2011, 17:40 af WaterWar » Logged

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010