home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 25745 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #90: 15 Maj 2011, 23:41 »

Season 1: Oprykning!

To store skuffelser i form af vores tidlige exit i både FA og Carling Cuppen satte sig sine spor i League One og jeg synes at mit hold alt for ofte har spillet som nat og dag. Jeg har f.eks. været ude for at vinde 7-1 den kampe og tabe 3-1 til et bundhold runden efter. Det har været en underlig sæson, men nu er det ovre og sæsonen 2010/2011 sluttede af som ventet; nemlig på toppen af League One og med et Johnstone's trofæ i hånden.

Jeg ser frem til en rigtig spændende sæson i The Championship, hvor én af de største kampe bliver at holde fat på profilerne og skrabe endnu flere profiler sammen så Southampton kan etablere sig i Englands næstbedste række. Jeg havde set frem til South Coast lokalopgøret mod Portsmouth, men det kommer desværre ikke til at ske eftersom at de er rykket ned i League One.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #91: 16 Maj 2011, 00:18 »

Flot første sæson Smiley
Glæder mig til at se hvem du får hentet til klubben i næste sæson.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #92: 16 Maj 2011, 07:39 »

Flot første sæson Smiley
Glæder mig til at se hvem du får hentet til klubben i næste sæson.

Altså jeg er også nogenlunde tilfreds, men jeg er overbevist om at det kræver en del at vaske skuffelsen væk fra Cheltenham-kampen.. Men nu gælder det The Championship, hvor jeg ikke helt ved hvad jeg skal forvente mig af holdet.. Men går ud fra at det handler om at blive oppe.. Smiley

Hvordan går det dig Balian?  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #93: 16 Maj 2011, 08:18 »

Jeg ligge efter 11 kampe nummer 3 i ligaen. Det er utrolig tæt i toppen, hvor jeg lige nu er 1 point efter 2. pladsen og 5 point efter 1. pladsen. Desværre rendte Rickie Lambert ind i en skade der holder ham ude i 7-8 uger, hvilket jeg ikke er så glad for. Jeg hentede Febian Brandy på fri i starten af sæsonen, og han har overrasket fuldstændig. 13 mål i 12 kampe fra den 21 årige englænder er det blevet til, og han er lige nu klubbens topscorer. Rickie Lambert har i 15 kampe scoret 4 mål og lagt op til hele 10.

Der kommer mere fra mig senere på sæsonen Smiley

Edit: Ikke nok med det har Lallana været inde i en længere skade, samt lejede Bruma er røget ind i en skade der holder ham ude i hele 5-6 måneder. Ikke nok med det er Alex Chamberlain også lige røget ind i en lille skade.

Det ser helt forfærdeligt ud på skadesfronten i klubben Skuffet
« Seneste Redigering: 16 Maj 2011, 08:20 af Baliian » Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #94: 16 Maj 2011, 09:57 »

Jeg har også taget kampen op med Southampton.
Jeg vil gerne lige vide hvordan i bruger Rickie Lambert, og hvilken formation i spiller? Smiley

Har brugt ham som dybtliggende angriber i en 4-2-2-2 opstilling, hvor hans rolle minder meget om Rooneys i United (grundet Lamberts favorittræk). Det har ført til lidt mere end et mål pr. 2 kampe samt mindst lige så mange oplæg, alt imens min anden angriber bomber.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #95: 16 Maj 2011, 18:10 »

Så vælger bestyrelsen simpelthen at acceptere et bud på 20 millioner fra Chamberlain! Skuffet
Nu er han røget til Chelsea.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #96: 16 Maj 2011, 18:46 »

Balian: det lyder da monsternedern med de mange skader.. Jeg har også haft mange i første sæson, men det hjalp da jeg hentede nye fysio'er.. Wink men ellers lyder det da til at det går okay..  Jeg var personligt overrasket over at League One er så tæt..

Fuck hvor nedern med Chamberlain - er heldigvis på vej i gennem mit tredje transfervindue, hvor det ser ud til jeg holdt på ham.. Men min første opgave i Southampton var også at forlænge med ham.. Så indtil videre har jeg afvist Chelsea 2 gange og United 3 gange uden problemer.. Kig evt på James O'shea fra Birmingham, hvis du mangler en erstatning eller Michael Knightley fra Wolverhampton Wanderes.. Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #97: 16 Maj 2011, 22:07 »

Det er sindsygt tæt i League One! Jeg ligger nummer 1 lige nu med 60 point, Brighton ligger nummer 2 med 60 point ligeså, på 3 pladsen kommer Colchester med 59 point, det er sindsygt spændende!

Jeg burde nok også kigge lidt på nogle flere trænere, men det gør jeg til næste sæson når jeg forhåbentligt er rykket op Wink

Det er super nedern! Jeg så virkelig kæmpe potentiale i ham, og han spillede virkelig godt på højrekanten!
Men mange tak for buddene! Jeg vil kigge på dem Smiley

Jeg vil komme med en længere update efter min første sæson i klubben er overstået.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #98: 17 Maj 2011, 00:37 »

Det er sindsygt tæt i League One! Jeg ligger nummer 1 lige nu med 60 point, Brighton ligger nummer 2 med 60 point ligeså, på 3 pladsen kommer Colchester med 59 point, det er sindsygt spændende!

Jeg burde nok også kigge lidt på nogle flere trænere, men det gør jeg til næste sæson når jeg forhåbentligt er rykket op Wink

Det er super nedern! Jeg så virkelig kæmpe potentiale i ham, og han spillede virkelig godt på højrekanten!
Men mange tak for buddene! Jeg vil kigge på dem Smiley

Jeg vil komme med en længere update efter min første sæson i klubben er overstået.

Lyder satme vildt..  crazy Hvor mange kampe er der spillet?

Jeg har også kun opgraderet min fysio'er fordi de var vildt ringe - resten bliver nok gjort på et tidspunkt..

Så lidt du.. håber de vil til dig..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #99: 17 Maj 2011, 01:19 »

Der er nu spillet 34 kampe, jeg tabte lige 2-0 til Colchester i en topkamp i ligaen der sendte mig ned på 2. pladsen, 1 point fra Colchester. Jeg har 3 point ned til 3. pladsen Brighton Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #100: 17 Maj 2011, 06:36 »

Der er nu spillet 34 kampe, jeg tabte lige 2-0 til Colchester i en topkamp i ligaen der sendte mig ned på 2. pladsen, 1 point fra Colchester. Jeg har 3 point ned til 3. pladsen Brighton Smiley

Der er stadig 12 kampe endnu - den skal du nok hive hjem og du er jo stadig i en positin, hvor du selv kan afgøre om det skal være direkte oprykning eller playoff Wink



Jeg tænkte på om jeg er den eneste, der havde en meget svingende første sæson, hvor man den ene gang kunne tæve topholdende/hold fra højere divisioner, mens man den anden gang skuffede fælt ved at tabe til bundproppen eller andre i den nedre region af tabellen..? Jeg håber  meget på at det har handlet om at min taktik skulle spilles ind på holdet, men tænker bare at jeg har været svingende hen over hele sæsonen, dog nogen gange mere end andre..  Skuffet

Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #101: 17 Maj 2011, 15:16 »

Oprykning!
Så blev 1. sæson afsluttet og jeg endte med at vinde League One, og dermed er jeg rykket op i The Championship! Jeg hentede en del spillere på fri transfer i første sæson, for ikke at ødelægge min økonomi alt for meget. Den eneste spiller der blev brugt penge på, var Alex Smithies der blev hentet til klubben for 6 millioner. Jeg lejede Jordan Spence, Jeffrey Bruma og Moustapha Salifou fra henholdsvis West-Ham, Chelsea og Aston-Villa og de var alle tre meget vigtige spillere i mine første sæson. Febian Brandy, der tidligere har spillet i United hentede jeg på fri transfer og det var ham der imponerede mig mest. Han overbeviste mig hurtigt om at han skulle være i startopstillingen, og han har ikke skuffet mig siden. I alt scorede han hele 55 mål i alle de turneringer vi var med i, og blev topscorer i ligaen med hele 39 sæson mål! Han har bombet derud af hele sæsonen. Rickie Lambert fik ikke scoret vildt mange mål, men han fik alligevel lavet hele 26 oplæg til mål. Alex Chamberlain blev som sagt desværre solgt for 20 millioner til Chelsea bag min ryg, og siden har Ahmed Soukouna overtaget pladsen på højrekanten, en anden spiller jeg hentede på fri transfer. Han har spillet imponerende, hvilket er grunden til at han nu har interesse fra flere Premier League klubber. Med hensyn til pokalerne, nåede jeg til 4 runde i FA Cuppen hvor Cardiff blev endestationen efter omkamp. Runden inden havde jeg slået Championship holdet Watford ud. I Vans pokalen nåede jeg finalen, hvor jeg skuffende tabte til Peterbourough 3-2, i forlænget spilletid.

Nu skal jeg til at være lidt aktiv på transfermarkedet, og gøre mig klar til at redde mig i The Championship i næste sæon!


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #102: 18 Maj 2011, 00:54 »

Sæson 2: Transfers og klar til Kickoff

Jeg havde kun to spillere, som jeg ville have, men inden jeg så mig om forhindrede min økonomi og en langtidsskade de planer. Det drejer sig om Jack Robinson fra Liverpool, som jeg havde udset til at tage over efter Dan Harding på en evt. lejeaftale, men jeg kunne ikke nå at samle midlerne til sådan en aftale før han var skippet afsted til Motherwell. Mit andet transfermål var midtbanekrigeren Jimmy Bullard, men han brækkede læggen hen over sommeren og nupper sig en fire til seks måneders pause. Planen er derfor nu at jagten på Robionson indledes i maj måned næste år og at Bullard skal jagtes til vinter. Men at det ikke gik som jeg ville har ikke hindret mig i at lege "stuhr stuhr købmand" Thumbs Up

Der har været godt gang i svingdøren på St. Marys og ti nye spillere er kommet ind i førsteholdstruppen. Derudover er to af klubbens egne (og nye) akademi spillere blevet inkluderet i førsteholdstruppen, mens der er blevet vinket farvel til hele tyve spillere fra hele truppen. Det betyder at truppen er en smule smallere end i sidste sæson, men jeg tror på at det nok skal gå. Alex Chamberlain har sammen med Adam Lallana og Morgen Schneiderlin været jaget vildt, men heldigvis spiller alle tre stadig i Southampton. Chelsea og Manchester United gjorde tilnærmelser til Chamberlain og bød også flere gange, men det lykkes mig at holde dem fra fadet. Jeg vil have mere end 20.000.000 kroner for ham!!!

Målsætningen for denne sæson er at etablere os i den næstbedste række samt gøre en god figur i begge pokalturneringer. Jeg mener at jeg har holdet til det; hvad mener I?


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #103: 18 Maj 2011, 00:56 »

Oprykning!
Så blev 1. sæson afsluttet og jeg endte med at vinde League One, og dermed er jeg rykket op i The Championship! Jeg hentede en del spillere på fri transfer i første sæson, for ikke at ødelægge min økonomi alt for meget. Den eneste spiller der blev brugt penge på, var Alex Smithies der blev hentet til klubben for 6 millioner. Jeg lejede Jordan Spence, Jeffrey Bruma og Moustapha Salifou fra henholdsvis West-Ham, Chelsea og Aston-Villa og de var alle tre meget vigtige spillere i mine første sæson. Febian Brandy, der tidligere har spillet i United hentede jeg på fri transfer og det var ham der imponerede mig mest. Han overbeviste mig hurtigt om at han skulle være i startopstillingen, og han har ikke skuffet mig siden. I alt scorede han hele 55 mål i alle de turneringer vi var med i, og blev topscorer i ligaen med hele 39 sæson mål! Han har bombet derud af hele sæsonen. Rickie Lambert fik ikke scoret vildt mange mål, men han fik alligevel lavet hele 26 oplæg til mål. Alex Chamberlain blev som sagt desværre solgt for 20 millioner til Chelsea bag min ryg, og siden har Ahmed Soukouna overtaget pladsen på højrekanten, en anden spiller jeg hentede på fri transfer. Han har spillet imponerende, hvilket er grunden til at han nu har interesse fra flere Premier League klubber. Med hensyn til pokalerne, nåede jeg til 4 runde i FA Cuppen hvor Cardiff blev endestationen efter omkamp. Runden inden havde jeg slået Championship holdet Watford ud. I Vans pokalen nåede jeg finalen, hvor jeg skuffende tabte til Peterbourough 3-2, i forlænget spilletid.

Nu skal jeg til at være lidt aktiv på transfermarkedet, og gøre mig klar til at redde mig i The Championship i næste sæon!




Tillykke..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #104: 18 Maj 2011, 01:02 »

Tak Opstemt
Jeg har fået en fremragende start i The Championship!
Mere info kommer i morgen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010