home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1244 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 28116 gange)
TroelsJ
Førsteholdsspiller

Sv: Southampton
« Svar #75: 16 Apr 2011, 15:16 »

Hvor spiller Bressan?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Seller95
Manager

« Svar #76: 16 Apr 2011, 15:34 »

Han spiller i Bate.

Arsenal <3

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 16 Apr 2011, 16:01 »

OK

Chelsea;

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 18 Apr 2011, 20:02 »

OK, det syntes jeg ellers bare jeg havet hørt.

Men begynder nu, for at se om det er noget Smiley

Nogle forslag til indkøb?

Alex Smithies, Kan spiller i den klub i rigtig langtid.. havde ham på mål i 7 sæsoner, han kom tilmed på det engelske landshold! en fremtidens mand!

Alex Chamberlain, er på u18 holdet! hiv ham op med det samme og giv ham spille tid!

Michael Ball, rutineret back

Ahmed Soukouna, Malisisk u20 angriber! bliver hurtigt meget værd!

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #79: 20 Apr 2011, 16:43 »

Southampton

Navn: John Doe - Født: 7.3.1966 - Nationalitet: England (0 landskampe.) - Manager: Southampton 2010 - ?

Først et lille indblik i vores manager John Doe, en chok for mange da Southampton pludselig stod uden manager efter Matthews hurtige afgang, pågrund af alvorlig sygdom. John Doe havde altid drømt om at skulle stå i spidsen for et fodbold hold, og nu havde han chancen, chancen for at kunne slå hans navn fast i alle fodbold hjerner. Hvor mange år vi får ham at se i Southampton er meget uvist.

Truppen

Taktik

Først taktikken, der har jeg valgt at stille på i en 4-2-3-1, altså en normal 4 bagkæde, 2 centrale midtbaner, 1 offensiv midtbane, 2 offensive kanter, og selvfølgelig 1 angriber. Grunden til at valget faldt på denne taktik er fordi spillerne passer rigtig godt ind her. Vi er helt klart et tophold her i ligaen er derfor spiller jeg en omgang offensivt fodbold, jeg har ikke lyst til at spille defensivt fodbold og ødelægge sporten ligesom Ghert (  Cool )
Som i kan se er det således vi stiller op, er rigtig stærk opstilling efter min mening. Normalt er det dog Guly der spiller på den offensive midtbane. Truppen er også nogenlunde ung, vi har et par ældre herre ind i mellem som skal give en masse erfaring. Specielt Soukouna, Chamberlain, Schneiderlin og Smithes. Chamberlain på 17 bliver rigtig stor, de 3 andre er lige fyldt 20 år og har rigtig mange år endnu, alle bliver også store spiller.

Transfer
Transfer ind:
Febian Brandy: Fri
Alex Smithes: 6.5 m
Ahmed Soukouna: Fri
Abubakari Yakubu: Fri
Jeffery Bruma: Leje
Daniel Pacheco: Leje

Nu har i jo fået lov til at kigge på taktikken og derfor ved i nok allerede hvem der er blevet hentet ind. Første spiller vi fik hentet ind var Febian Brandy, en ung englænder i angrebet. Han er rigtig hurtig og derfor en farlig joker. Dernæst blev den dyreste spiller hentet ind, jeg snakker selvfølgelig om Alex Smithes, en ung knægt på kun 20 år. Han er fast målmand og jeg ser ham som målmand langt ud i fremtiden, et rigtig dygtigt målmand allerede nu, han skal nok blive stor. 2 spiller mere blev hentet ind på fri transfer, og her snakker jeg om Soukouna og Yakubu, begge skal gå direkte ind i start opstillingen. Derefter har vi lånt 2 spiller Pacheco som back up og Bruma som er set en plads i forsvaret.

Transfer ud:
Lee Holmes: 450k
Dean Hammond: 1.8 m
Radhi Jaïdi: 260k
Bartosz Bialkowski: 600k
Lee Barnard: 1.4 m

Alle salg har mest været for at kunne købe Alex, da jeg mente vi skulle eje ham, jeg ser heller ikke nogen af mine salg som nogen spiller jeg virkelig skulle bruge i klubben. Den eneste spiller der kan snakkes om er Radhi, men manden var 34 år, så vidt jeg husker, og han trak 62.500 kroner om ugen, en løn vi ikke havde råd til at betale en back up efter "købet" af Bruma. Barnard, er også en meget god angriber, men da vi kun spiller med en og havde købt 3 nye, var der ind der skulle ud, og der så jeg Lee som den svageste derfor er 1.4 m en god slat penge at få.

Kampe
Sidste ting på dagsorden er vores kampe, og her sidder jeg med en rigtig god fornemmelse i maven. Southampton har nemlig været flyvende, mere er der vidst ikke at sige her, i ligaen er det blevet til 27 mål i 8 kampe, dog med 10 lukket ind, men det er ved at blive bedre, spillerne skulle lige lære taktikken. Jeg ser os helt klart rykke op i år.
Jeg har ikke rigtig lyst til at fortælle jer helt vildt meget om kampene, men bare lade billederne tale for sig selv.

(P.S Dette er til tråden hvor vi tager en sæson hver, jeg ville bare også gerne vise hvordan det gik her inde.)
« Seneste Redigering: 20 Apr 2011, 16:45 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #80: 22 Apr 2011, 02:16 »

http://uploadpic.org/storage/2011/1dEJA1XfAYRTeZQQuY1K5s4Us.png

Vandt dog kampen 3-1 og vandt den sidste kamp 2-0 så derfor endte jeg op med 120 p V39 U3 T4 Mål scoret 115 Imod 31!!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 29 Apr 2011, 21:10 »

Efter 3 år med mælk og honning blev en dominans af europæisk fodbold brudt, for denne sæson.

I de 3-4 sidste sæsoner har jeg været alt dominerene i Premier League og i Europa, men i denne sæson har jeg, noget uventet, haft svært ved at hive titler hjem til St. Mary's Stadium!

Sæson starter vanen tro med Charity Shield, i år var der Manchester City som var modstanderen.
Efter nogle gode trænings kampe var jeg egentlig rimelig selvsikker på at jeg nok skulle hive trofæet hjem.

Men sådan skulle det ikke gå, tabte i spændende opgør 1-3!

Premier League lagde så ud med at jeg igen skulle møde City, og her blev stilen lagt for sæsonen, endnu et nederlag generelt bagefter hele sæsonen derfra!

Den europæiske Super Cup var et rent Engelsk opgør Southampton (ChL) mod Arsenal (EL)! En sikker 3-0 sejr lunede godt efter 2 nederlag, samt det første trofæ i sæsonen! vandt også klub-VM Wink

Champions League endte jeg i gruppe med Bayern Munchen, Rangers og FCK Wink meget sjovt bekendtskab med FCK!
Her blev puljen sikkert vundet med 14 point, og videre til 1. knock-out runde hvor jeg mødte napoli! som blev som blev slået 8-2 samlet (2 x 4-1)

Kvart-finalen blev dog enden, her måtte jeg se mig slået af Barcelona!

Nu til Premier League!
Sæsonen startede katastrofalt! også var der pludselig lang vej til toppen! efter 9 runder røg jeg op på en 5-6 plads og der lå jeg lidt op og ned helt ind til 28 spillerunde! og her gik det så opad Wink
Så kom stimen med sejr og det resulterede i at i 37 spille runde lå jeg nr. 1 med 1 point til City på 2. pladsen!

Skulle møde Wigan i sidste spille runde, som ligger på 20. pladsen så festen var klar på St. Maty's stadium! men men men, med en et spilovertag på 67%, 22 skud - 13 på mål!! kunne jeg bare ikke få bolden ind, Wigan havde 2 skud og 1 på mål! men kampen forblev 0-0!! og City tog mesterskabet!

Samtidig endte jeg på a-point med Tottenham og Arsenal alle på 85 point. dog med bedre målscore på hele henholdvis 2 og 4 mål Wink

min placering gennem sæsonen:

I starten af forårs sæsonen, for jeg mine 2 bedste angribere skader så måtte spille med en 3. valget! Han gjorde det faktisk rigtig godt, men er ikke i tvivl om at nogle af de tabte kampe bla. mod Barcelona og den sidste mod Wigan kunne især André gøre en forskel!

Dog fik nogle unge spillere bidt sig fast!

Paul Wright - Defensiv Midt - Gjorde sig rigtig fint bemærket i mange kampe, hen mod slutningen af sæsonen blev han også mit favorit valg! og en i alder af 20 år, er han fremtiden mand!

Peter Pinas - Central Midt - Startede som reserve tildels bag Wright og Iransus som defensiv orienterede midtbane folk og bag Preece og Shelvey de mere offensive! men som en balanceret midtbane fik han flere og flere kampe i mod slutningen og viste sig rigtig værdifuld med gode afleveringer! 21 år, han bliver også til noget stort håber jeg på!

Paul McManaman - Angriber - Hårde odds i starten af sæsonen mod 2 overlegene angribere, men når de blev skadet greb han tildels chancen! 7 kampe - 3 mål må ses som accepteret.. han kommer ikke til at vælte en André af pinden i de kommende år, men har potientale til det! igen kun 20 år

David Browne - Central Forsvar - 18 år, 29 optrædener, gennemsnit 7.02! det må siges at være accepteret! sidste sæson blev reserve forsvaren solgt også ham der var næste i køen blev lejet ud, så blev det Browne som blev 3. valg i det centrale! Mange kort og skader gav ham chancen i mange kampe, de lettere kampe fik han også lov til at spille i.. forhåbenlig endnu en fremtidens mand!

Så selvom jeg kun fik 2 mindre titler hjem, fik jeg en masse frem af mine lidt yngre spillere! ville dog gerne ha' vunder PrL når det var så tæt!

SC af nævnte spillere:
André - http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/Bo-Andr%C3%A92020.PNG
Preece - http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/OMC-Preece2021.PNG
Iransus - http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/DM-Eransus2021.PNG
Pinas - http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/MC-Pinas2021.PNG
Wright - http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/DM-Wright2021.PNG
McManaman - http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/MC-Pinas2021.PNG
Browne - http://dl.dropbox.com/u/8116082/Football%20Manager/FM11/FC-Browne2021.PNG

Edit: Screenshots blev lidt dårlige idag ;P

Nicken
Lilleputspiller
*

« Svar #82: 02 Maj 2011, 19:44 »

Ganske interessant. Jeg har først nu opdaget denne tråd. Jeg har spillet med Southampton de seneste to år, og har haft virkelig gode saves. Jeg følger dem tilmed i "virkelighedens verden" hvor de her til aften vandt med 3-1 over plymouth med to basser af topscorer Lambert. Jeg er igang med min anden sæson, hvor jeg ligger til playoff i Championship efter 10 kampe. Jeg rykkede op som nr. 1 i min første sæson, hvor mine bedste spillere var Schneiderlin, Lallana, Fonte og lejesvenden Sears.. Stortalentet Chamberlain blev solgt til Liverpool for 20 mio., da jeg mente at tilbuddet var for godt til at sige nej..

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 02 Maj 2011, 23:03 »

NOOO

Så fik Barcelona under tilsmudset sig min stjerne forsvar Skuffet

Det lykkedes i første omgang af transfervinduet at afværge et forsøg, med at give Martino en ny kontrakt! men i anden omgang lykkedes det Barca at få ham til at acceptere!

fik dog 280 mil for ham, da hans frikøbsklausul var deroppe af..

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #84: 02 Maj 2011, 23:14 »

Ganske interessant. Jeg har først nu opdaget denne tråd. Jeg har spillet med Southampton de seneste to år, og har haft virkelig gode saves. Jeg følger dem tilmed i "virkelighedens verden" hvor de her til aften vandt med 3-1 over plymouth med to basser af topscorer Lambert. Jeg er igang med min anden sæson, hvor jeg ligger til playoff i Championship efter 10 kampe. Jeg rykkede op som nr. 1 i min første sæson, hvor mine bedste spillere var Schneiderlin, Lallana, Fonte og lejesvenden Sears.. Stortalentet Chamberlain blev solgt til Liverpool for 20 mio., da jeg mente at tilbuddet var for godt til at sige nej..

Heh er faktisk også begyndt at følge dem en smule i virkelighedens verden for at se hvordan de klarer det og lige se hvordan spillerne ser ud i levende live.

I øvrigt ærgerligt at du blev nødt til at slippe ham der Maze, ser sgu potent ud.

Tror jeg kommer med screens af mine stjerner om en dag eller to.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 03 Maj 2011, 11:57 »

Nye Tider

Efter at havde måtte overgive PrL og ChL titlen og generelt bare en rimelig trofæløs sæson (kun Klub-VM og Euro SuperCup) måtte der ske en lille udrensning!

Solgt
Martino, 280 mil - Barcelona, Min stjerne forsvare som desværre røg til Barca da de bød hans frikøbsklausul
John Fleck, 49 mil - Chelsea,
Diego, 85 mil - Alt. Madrid,
Libor Pospisil, 70 mil - Everton,
Jon Ugarte, 52,5 mil - Aston Villa,

Alle de sidste reservespillere som endten ikke rigtig havde slået til, for gamle eller bare på tide de kom videre!

Købt
Flavio Carbone, 250 mil - Roma, Stærk 23 årig forsvar! med salget af Martino mangler jeg en ny forsvar som kunne fungere som boldspillende forsvar! her passer han ind, plus han er meget bedre stats til at heade så nu kan det være jeg score mål på hjørnespark Opstemt

også er det ellers købt en masse talenter..

Charity Shield startede sæsonen med og det blev et nederlag til Manchester City igen igen, på 0-2!

har så ellers taget revance da Tottenham blev slået 5-0 i premier leagues åbnings kamp Wink

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 04 Maj 2011, 22:32 »

Er lige rykket op i Premier Leauge i anden sæson  Opstemt
Kommer nok snart med en update om mit spil Smiley

Chelsea;

JimmyGP
Manager

« Svar #87: 14 Maj 2011, 01:37 »

Season 1: So far

Efter lidt betænkningstid valgte jeg at starte et samarbejde op med Manchester United, dog uden at hente en eneste lejesvend hos dem. Jeg var dog alligevel meget tilfreds, da transfervinduet smækkede i og jeg havde formået at holde på de spillere, som jeg fandt nødvendige for at sikre oprykning, men også min videre færd med Southampton. Som jeg ser det var der blevet sammensat en trup af rutine, unge kræfter og gåpåmod samt nok kvalitet til at rykke op i The Championship. Men man skal aldrig sige aldrig og efter ottende spillerunde lå mit mandskab skuffende nummer ti. Gang på gang nedspillede vi vores modspillere og scorede mål, men vi formåede bare ikke at lukke kampene, inden at modstanderne yderst ufortjent stjal point både ude og hjemme. En vaklende defensiv uden den skadede lejesvend Andrew Davies trængte til nyt håb og en uventet redningsmand trådte ud af skyggen sådan lidt tilfældigt. Hvem havde set Roy Carroll komme ind og blive den store frelser???  Wink

En ellers direkte pinlig og umotiveret indsats i 4-2 nederlaget på udebane mod MK Dons var tæt på at koste Carroll jobbet, men Carroll gjorde det bedre end både Kolinko og Davies (til sammen!!). Det var ikke prangende fra Carroll, men at han fik min tillid virkede til at give veteranen selvtillid og de næste mange kampe udviklede han sig til en af de bærende kræfter og indpisker i både kamp og til træning. MK Dons kampen er glemt og Carroll har udviklet sig til den store frelser sammen med veteranen Julio Cruz og måltyven Rickie Lambert, der kom ud af krisen og begyndte at få læderet i kassen. Tilbagevendte Andrew Davies trådte ligeledes i karakter og en garvet manager er så småt begyndt at tro på sit holds chancer i League One igen. Jeg grubler nu over hvordan jeg får Davies permanent til klubben og hvordan jeg formår at holde ham skadesfri igennem en længere periode.

Ellers går det strygende og vi er i skrivende stund placeret på andenpladsen, men i en gunstig situation, hvor vi med et par sejre kan isolere os på de direkte oprykningspladser sammen med Swindon. Calum Davenport og muligvis Chris Riggott bliver nok eneste forstærkninger i det kommende transfervindue, men jeg føler heller ikke behov for at hente flere spillere ind pt. 

Jeg er også så småt at begyndt at planlægge den kommende sæson og jeg kan da løfte sløret for at Jimmy Bullard står meget højt på ønskelisten..  Peace

Førsteholdstruppen
Transfers
Kommende transfers
Ligatabel
Tidligere positioner
Julio Cruz

Oversigt over turneringer
League One: 2. pladsen
FA Cuppen: tabte i 2. runde til Cheltenham  Græder (Pinligt at tabe 1-0 på hjemmebane og at ens reserver, der iøvrigt dominerer hele kampen ikke formår at vinde)
Carling Cuppen: ude (1-2 nederlag til Birmingham - de scorede til 2-1 i 94. minut)
Johnstone's: Klar til finalen

Jeg vender selvfølgelig tilbage når jeg ved noget mere..  Thumbs Up

mvh. JimmyGP Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #88: 15 Maj 2011, 22:02 »

Jeg har også taget kampen op med Southampton.
Jeg vil gerne lige vide hvordan i bruger Rickie Lambert, og hvilken formation i spiller? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #89: 15 Maj 2011, 23:12 »

Jeg har også taget kampen op med Southampton.
Jeg vil gerne lige vide hvordan i bruger Rickie Lambert, og hvilken formation i spiller? Smiley

Jeg har brugt ham som skarpretter i en 4-2-3-1..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010