home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  [33] Jorden Er Rund
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: [33] Jorden Er Rund  (Læst 18834 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
[33] Jorden Er Rund
« : 13 Feb 2011, 11:18 »

« Seneste Redigering: 23 Feb 2011, 19:32 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #1: 13 Feb 2011, 11:19 »

Velkommen til min blog "Jorden Er Rund". Denne blog kører pt. på Managerlife, men jeg syntes sku også i skal have fornøjelsen af at læse den her på FmFreaks. De første 19 updates er allerede lagt op på ML, så det vil bare lige være reposts. Men derfra opdaterer jeg på både ML og FmF hver gang jeg har en ny update.

God fornøjelse! Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #2: 13 Feb 2011, 11:20 »



Spillet er loadet, og målet er sat. Jeg skal vinde et mesterskab på hvert spilbart kontinent! Da Antarktis ikke er muligt, at loade i FM skal jeg derfor besejre seks verdensdele. Europa, Syd- og Nordamerika, Afrika, Asien og Oceanien er alle repræsenteret i mit nyeste spil, og de steder hvor det har været muligt, har jeg taget to lande med fra. Det efterlader mig med følgende spilbare lande:

Europa - Spanien og England
Sydamerika - Argentina og Peru
Nordamerika - Mexico og USA
Afrika - Sydafrika
Asien - Indien og Israel
Oceanien - Australien

I alle landene er kun den bedste liga taget med, og jeg har startet min karriere med et ry som tidligere professionel fodboldspiller. Jeg er startet uden job, og har derfor sat mig til rette, og venter nu bare på den første mulige klub jeg kan komme til at styre.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #3: 13 Feb 2011, 11:21 »



Det første kontinent jeg skal tage udfordringen op på er Indien. Indien hører under Asien, og klubben jeg har fået tilliden til at styre er Mohun Bagan Athletic Club. Jeg blev tilbudt 7.750 kroner om ugen, hvilket jeg syntes er en fin start løn.

Niveauet i den indiske liga svarer nok til anden division herhjemme, eller langt nede i de engelske rækker. Det er altså ikke imponerende spillere vi har med at gøre. Den farligste spiller som render i klubben er den 33-årige brasilianer José Ramírez Barreto. Han har stort set kun spillet i Mohun Bagan i løbet af sin karriere, og er klart den spiller med de bedste stats på holdet.
En anden spiller som også har bombet i de tre venskabskampe er nigerianeren Chidi Edeh. Den 22-årige angriber har nettet hele fem gange i de tre første kampe, hvilket kun er enkelt mindre end Barreto. De to kommer forhåbentlig til at udgøre en giftig duo oppe i front.

Selve klubben er en storklub i Indien. Med et stadion som kan rumme hele 120.000 tilskuere, og en medieprognose som siger en andenplads, så går jeg forhåbentlig en god sæson i møde. Inden længe går den Indiske Durand Cup igang, som er en ud af to pokalturneringer her i Indien. Den anden hedder Federation Cup, og begge to bliver skudt igang med et gruppespil. Det øverste hold fra hver gruppe går så videre til semifinalerne, og der skulle vi forhåbentlig gerne nå til.

Men jeg vil da kaste mig ud i min første erobring, og håber at i følger med!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #4: 13 Feb 2011, 11:21 »



Som tidligere nævnt, så gik der ikke ret lang tid fra spillets start, før de første seriøse kampe skulle afvikles. Det var den Indiske Durand Cup som stod for skud, og mit mål var minimum en semifinale.
Cuppen forløber således, at vi tiltræder i gruppespillet, som består af fire grupper med tre hold i hver. Vi havnede i Gruppe B sammen med ONGC og JCT. Sidstnævnte spiller ligesom os i den bedste indiske række, mens ONGC er at finde i en af de lavere indiske rækker.


Vi ligger ud med at møde JCT, som overraskende spiller os ud af banen i de første 45 minutter. Efter en lille halv time laver vores keeper et kæmpe drop, og lader en bold ude fra 40-45 meter sejle i nettet. Så vidt jeg kan se på 3D billederne, så griber han bolden, men da han lander på jorden igen, så står han inde i målet. Kegle...
Vi får dog kæmpet os tilbage i anden halvleg, men deres skulle gå hele 93 minutter før vi kunne få nettet til at blafre. Målræven Chidi Edeh opfangede en løs bold inde i feltet, og uden meget betænkningstid sparkede han bare bolden i mål. Dermed slap vi afsted med et enkelt point fra den første kamp.

I den anden, og sidste gruppekamp skulle vi møde de undertippet ONGC. Det gik da også hen og blev en kamp propfyldt med chancer til os. Efter de første 45 minutter var i front med to - nul, efter Kulothungan og Masih hver havde scoret en enkelt gang. I anden halvleg lukkede Edeh så kampen, da han scorede til slutresultatet 3-0.

Det gav os sammenlagt 4 point, samt en førsteplads i gruppen. Dermed skulle vi møde Mahindra United i semifinalen. Mahindra ligger også i Indiens bedste liga, så det var endnu engang et spændende opgør som stod for døren. Det skulle gå hen og blive en meget lige kamp, da vi ender med lige mange skudforsøg, samt lige meget boldbesiddelse hver. Dog faldt der kun et enkelt mål i kampen, og det til Mahindras fordel. Allerede efter 12 minutter faldt scoringen, og dermed måtte vi se os slået ud af den ene af to cupturneringer. Forhåbentlig har vi bedre held i Federation Cuppen.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #5: 13 Feb 2011, 11:22 »



Efter Durand Cuppen skulle vi så småt igang med ligaen. Og forresten, så har jeg ikke lavet nogle handler på transfermarkedet, da finanser slet ikke er til det, og jeg bare ikke lokke nogle ordentlige spillere til klubben. Men hvem gider også spillet i Indien?

Men tilbage til ligaen. Der er blevet afviklet otte kampe indtil videre, hvilket har kastet en tredjeplads samt 16 point af sig. Vi lagde godt fra start, og vandt de første kampe. Først blev SC Goa slået med 3-1, og i runden efter lagde vi Air India ned med 2-0.

Herefter skulle vi møde et af rækkens øvrige tophold, nemlig Churchill Bros. Vi fulgte godt med i hele kampen, men til allersidst ville djævlen lige lege med, og han forbandede dommerens fløjte, som blæste for et straffespark fire minutter inde i overtiden. Det eksekverede Renedy Singh, og sikrede dermed hjemmeholdet tre point.

Efterfølgende skulle vi så endnu engang møde JCT, og ligesom i Durand Cuppen, så spillede vi igen 1-1. Det blev fulgt op af to 1-0 sejre mod hhv. Pune FC og Viva Kerala.
I syvende spillerunde kom der for alvor gang i Barreto, som ikke har været så målfarlig i starten af ligaen. Med to kasser fra brasilianerens fødder, sikrede han os en 2-1 sejr over East Bengal som pt. ligger nummer 4 i rækken.

I den sidste kamp jeg har spillet var mod rækkens tophold Dempo. Endnu engang var uheldet med os, da Sunil Chetri satte en bold i nettet i dommerns overtid. Vi havde ellers lige kæmpet os tilbage i kampen, efter Chakraborty havde udlignet til 1-1, men med den sene scoring tabte vi 2-1.
Efter de otte spillerunder går vi på en lille liga ferie, da sæsonens næste Cup turnering skal igang. Og i Indien spiller man ikke begge turneringer samtidig, nej, der holder man pause i ligaen, og får afviklet Cuppen. Og lige til en orientering, så har kalenderen nu rundet den 12. december 2009.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #6: 13 Feb 2011, 11:22 »



Der er ingen grund til at trække den ud. Vi har formået at vinde Federation Cuppen, og dermed er mit første trofæ allerede i hus. Selvom pokalen nu er sikret, så var det alligevel ikke en nem vej til finalen.
Turneringen foregår ligesom Durand Cuppen, bortset fra, at der er fire hold i hver gruppe i stedet for tre. Det øverste hold fortsætter til semifinalen, og så videre.

Vi lagde ud med at spille 1-1 mod de ellers undertippede Lajong. Vi styrede ellers kampen igennem alle 90 minutter, hvilket også kan ses på skudstatistikken som hedder 14-5 i vores favør. Vi kom bagud allerede efter fem minutter, men kort inde i anden halvleg lykkedes det os så at udligne til kampens resultat.
I den anden gruppekamp skulle vi møde Mahindra United, som i nok kan huske slog os ud i semifinalen i Durand Cuppen. Denne gang fik vi heldigvis revanche, og med et mål fra Chidi Edeh og Barreto vandt vi opgøret 2-0.

Inden sidste spillerunde lå både Lajong og os selv med fire point, men da vi havde en bedre målscore lå vi på førstepladsen. Vi kunne selv afgøre om vi ville have førstepladsen, da vi bare skulle have fuldt udbytte mod Pune FC. Det lykkedes også, da vi satte to mål ind på de sidste 10 minutter, og dermed vandt 2-0.

Semifinalen satte os op imod Churchill Bros som tidligere i sæsonen havde slået os 1-0 i ligaen. Det skulle der laves om på, hvis vi ville stå i en finale. Vi lagde også godt ud, da Barreto efter 17 minutter satte et straffespark køligt i kassen. Kort før pausen fik Churchill så udlignet, men med 8 minutter igen var angrebsreserven Kulothungan på pletten, og med et flot hovedstød sendte han os i finalen, med en sejr på 2-1.

Finalen blev en kamp som United SC skulle dominere. De endte med at have dobbelt så mange skudforsøg end os, men da ikke et eneste endte i nettet, og vi samtidig ikke kunne score, så skulle vi ud i en straffesparks konkurrence for at få tingene afgjort. Her brændte United SC deres to første forsøg, og da vi kun missede en enkelt bold, så stod vi til sidst som vindere af Federation Cuppen. Det har forresten udløst en kvalifikation til en turnering som hedder Asia. Confederation Cup. Det skal nok blive spændende at se hvad den byder på.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #7: 13 Feb 2011, 11:22 »



Så er det endnu engang blevet tid til en lille update. Vi har rundet de tyve runder i ligaen nu, og da der kun er 14 hold i rækken, så skal der kun afvikles 26 kampe. Dermed er der snart dømt slutspurt, og pt. ser det ikke ud som om, at vi kan hente mesterskabet hjem i den første sæson.

Vi ligger på en tredjeplads med 42 point, kun med et enkelt point op til andenpladsen som pt. er besat af Mahindra United. Førstepladsen sidder Dempo tungt på. De er ustoppelige, og har været det igennem hele sæsonen. 14 sejre og 6 uafgjorte gør det ubesejret, og med en målscore på 40-9 skal der ske mirakler før de stopper deres stime. De har 48 efter de tyve runder, og med seks kampe tilbage tror jeg ikke de kan blive indhentet.

Vi har haft en tendens til at spille mange uafgjorte kampe. Også mod mindre gode hold har vores offensiv ikke været giftig nok, og dermed kan man altså heller ikke score nogle mål. Tilgengæld har vi den andenbedste defensiv i ligaen, da vi kun har lukket 15 mål ind indtil videre.
Chidi Edeh er fortsat i hopla og har indtil videre lavet 13 mål i 28 kampe, hvor de 9 er lavet i hans 16 liga kampe. Barreto har døjet med skader det meste af foråret, og har derfor ikke haft nogle chance for at følge med nigerianeren. Dog har jeg fået en anden angriber i hopla, Branco Vincent Cardozo hedder han. I sine 9 kampe, hvoraf fire af dem er som indskifter, har han nettet hele seks gange. Det er rigtig positivt.

Og så er mysteriet om den Asiatiske Confederation Cup også løst, da jeg tror det er Asiens udgave af Champions League. Pengene er dog slet, slet ikke så store som de er i Europa. Vi har fået 100.000 kroner for at deltage, og en sejr giver 50.000 kroner. Turneringen bliver skudt igang om et par dage, nemlig den 9. marts 2010. Det bliver forhåbentlig underholdene.
Jeg kan lige nævne, at vi er kommet i gruppe med Al-Arabi fra Kuwait, Al-Ansar fra Libanon og Al-Muharraq Club fra Bahrain. Det lyder rimelig overkommeligt lige umiddelbart.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #8: 13 Feb 2011, 11:23 »



Selvom der stadig mangler hele tre kampe, så er det afgjort nu. Jeg kommer ikke til at klare Asien allerede i første sæson. Dempo har nemlig vist skræmmende styrke, og da de med tre runder igen fører med hele 10 point, ja så er der ikke meget at gøre. Vi kan stadig nå andenpladsen, da vi ligger á point med Mahindra United, men det er stadig ikke godt til at klare den opgave jeg har sat mig for.

Det er også helt fair, at Dempo går hen og vinder. Vi har i de seneste tre kampe kun spillet uafgjort, hvoraf en af kampene var mod de nykåret mestre. De to øvrige kampe var mod bundholdet Mumbai FC og midtholdet Salgaocar, og der formåede vi også kun at hente et enkelt point i hver kamp. Ikke acceptabelt i en slutspurt, hvor man teoretisk set stadig har en chance for at hive guldet hjem.

Jeg kan også lige komme med en opdatering om den Asiatiske Confederation Cup. Jeg har måske undervurderet de øvrige mandskaber, da de spillere de øvrige hold har til rådighed er klart bedre statsmæssigt end mine. Dog overraskede vi fuldstændigt i gruppespillets første runde, da vi efter at have været bagud med 3-1 mod Al-Arabi fra Kuwait, vendte opgøret totalt, og endte med at vinde 4-3. Æren må nok ligge hos Chidi Edeh og Cardozo, da de begge formåede at blive dobbelte målscore i opgøret.

I de to øvrige kampe vi har nået at spille indtil videre er det dog ikke gået helt så godt. Først skulle vi møde Ansar fra Libanon, og jeg fandt hurtigt ud af, at de var os klart overlegene. Kampen endte 3-1, og det var endda med et brændt straffespark fra værternes side.
I den tredje spillerunde var vi også klart udspillet, men alligevel lukkede vi kun et enkelt mål ind. Edeh fik også sat en bold i nettet, men var desværre i offside position da det skete. Det efterlader os med 3 point på kontoen, hvilket pt. desværre kaster en sidsteplads af sig i gruppen.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #9: 13 Feb 2011, 11:24 »




I de sidste tre kampe af sæsonen lykkedes det os at spille overraskende flot fodbold, og dermed sikrede vi os en flot andenplads, kun to point foran Mahindra United.
I den 24. spillerunde mødte vi midterholdet Lajong, hvilket ikke skulle gå hen og blive en særlig svær opgave. Chidi Edeh og Barreto banede vejen efter de hver havde scoret en enkelt gang i første halvleg, og midt i anden halvleg lukkede Mohanraj så kampen, da han satte et straffespark i nettet.

I den efterfølgende runde skulle vi så møde vores direkte konkurrenter fra Mahindra. Det var fjerde gang vi tørnede sammen i denne sæson, og selvom to af de tre tidligere kampe er endt med en sejr til os, så skulle det alligevel ikke gå sådan i dette opgør. Vi kom ellers foran 1-0 allerede efter 20 minutters spil, men med lidt sløset forsvarsspil i anden halvleg, så sikrede gæsterne sig det ene point med hjem.

I sæsonens sidste turneringskamp stod United SC for skud. United SC var det hold som vi vandt over i Federation Cup finalen, så at vi gik hen og vandt, var nok ikke så ufortjent igen. Reserven Ryuji Sueoka lagde ud med at blive dobbelt målscorer, og kort før pausen satte Kulothungan bolden i kassen til 3-0. I første halvlegs overtid lykkedes det dog for Edmilson at reducere til slutresultatet 3-1, men det betød ikke noget, for Mahindra valgte at tabte til bundholdet Viva Kerala, og dermed sikrede vi os andenpladsen, to point foran M. United.

Hvis vi også lige skal tage et hurtigt kig på hvordan det gik i den Asiatiske Confederation Cup, så er der sku ikke meget at prale af. Selvom vi fik skrabet 7 point sammen, så var det alligevel ikke nok til at gå videre. Vi endte på en skuffende fjerdeplads, og måtte udgå fra turneringen allerede efter gruppespillet.

Men men men, inden jeg fik set mig om, så dukkede der en mail op hvori der stod, at vi skulle møde Churchill Bros i SuperCup finalen. Der var altså endnu en mulighed for at hive et trofæ i land, og den ville jeg da ikke misbruge.
Det endte på fantastisk hvis også ud til vores fordel, efter Kulothungan og Barreto hver havde scoret et mål, og dermed sikret os endnu et trofæ med en 2-1 sejr. Og pudsigt nok, da jeg sad og læste om Mohun Bagan på google, så dukkede denne artikel op, hvor overskriften siger det hele: Barreto gives Mohun Bagan Super Cup win

« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 20:34 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #10: 13 Feb 2011, 11:24 »



Der har været meget aktivitet i svingdøren i dette transfervindue. Desværre kan jeg kun melde om en person som er tiltrådt i klubben, mens der er forsvundet hele 25 spillere. Diverse ungdoms lorte spillere er smuttet fra klubben, mens en del førsteholdsspillere også har fundet sig andre græsgange er rende rundt på. De havde ikke lyst til at forlænge med Mohun Bagan, og derfor smuttede de på frie transfers hele bundet.
Det efterlod mig med 12-13 mand, og ingen muligheder for at hente nye spillere, da der fortsat ikke er nogle spillere som vil rende rundt i Indien. Så man kan rigtig sige, at jeg fik gjort rent i truppen. Jeg har endda været nødsaget til, at hive en keeper op fra ungdomstruppen, da vi har mistet begge vores målmænd, samt vi ikke har været i stand til at lokke nogle nye til klubben.

Men det har ikke forhindret os i at spille fornuftigt fodbold her i opstarten. Efter ni spillerunde er vi nu kommet til en pause, hvor der skal spilles Federation Cup. Og vi har klaret os ganske godt. Selvom vi ligger helt nede på en femteplads, så er der altså kun sølle tre point op til Dempo, som her i den 9. spillerunde snuppede førstepladsen. Vi ligger tæt i toppen, hvor SC Goa i år har været den helt store overraskelse. I sidste sæson endte de som nummer ti, men her efter den første fase ligger de nummer 3, og de har endda ligget i front flere runder i træk. Kun et point er de efter Dempo.

Når Barreto eller Edeh ikke er klar, så kreere vi ikke mange chancer offensivt. Det er de to som scorer målene. Chidi Edeh har lavet hele fem kasser i de otte kampe han har spillet, mens Barreto desværre kun har scoret to gange. Det er dog fordi han har været plaget af en skade, men efter han kom tilbage kvitterede han med at blive dobbelt målscorer, da vi United SC med 3-0. Nu har han dog fået sig endnu en skade, som vil holde ham ude i 3 måneder. Det betyder endnu mere spilletid for klubbens ungdomsangribere.

Selvom vi har haft en ung keeper på kassen, så har vi alligevel kun lukket fire mål ind i de ni kampe der er afviklet. Vi har også kun tabt en enkelt gang, hvilket skete da Churchill Bros nedlagde os med 2-0 i en kamp hvor både Edeh og Barreto var fraværende grundet skader.
Dog har vi også spillet fremragende indimellem. Vi har blandt andet slået de evigt formstærke Dempo Sports Club, i en kamp som blev afgjort kort før tid, da højrebacken Surkumar Singh scorede til slutresultatet 2-1.

Nu ser jeg frem til en hård gruppe i Federation Cuppen, hvor vi har været så uheldige at trække tre tophold, nemlig SC Goa (3), East Bengal (4) og Churchill Bros (2). Det skal sku nok blive en spændende og dramatisk gruppe, hvor der, som i nok ved, kun går et hold videre.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #11: 13 Feb 2011, 11:25 »



21 runder er der gået, og 5 kampe resterer. 45 point har vi skrabet sammen, hvilket lige nu er nok til en delt førsteplads sammen med Mahindra United. Vi har hver vundet 13 kampe, spillet 6 uafgjort og tabt to af slagsen. Dempo har kun spillet tyve kampe, men alligevel ligger de kun på 39 point.
Derfor ser det ud til, at mesterskabskampen i år skal bestå af os selv og Mahindra, som vi i øvrigt skal møde i næste spillerunde.

Vi har fortsat lukket fantastisk af nede i forsvaret. Kun syv kasser er der gået ind på den unge keeper, hvilket er fem mindre end hvad Mahindra har formået at præstere. Oppe i front er der kommet rigtig godt gang i Chidi Edeh, som i tyve kampe nu har nettet hele fjorten gange. Chidi er kun 23 år, og der er derfor rigtig mange, forhåbentlige, gode sæsoner tilbage i ham.
Barreto er først ved at komme tilbage fra sin lange skade nu, og i mellemtiden har japaneren Ryuji Sueoka vikarieret oppe i front. Sueoka har jeg brugt som den offensive midtbanespiller indtil der blev brug for ham oppe ved siden af Edeh. Tilliden har han takket for ved at score seks kasser indtil videre i denne sæson.

Der er stadig 15 point at spille om, men det skal sku være i år vi napper pokalen med hjem. Jeg gider ikke vente endnu en sæson med at snuppe metallet, når vi nu, for andet år i træk, er så tæt på at sikre os det. Det skal ikke lykkes for Mahindra at ødelægge planerne. De skal sables ned i næste runde, og så skal vi ellers bare fortsætte vores gode spil. Selvom vi møder hold som East Bengal og SC Goa i de sidste runder, så er jeg stadig fortrøstningsfuld da vi har spillet  rigtig godt i den seneste periode.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #12: 13 Feb 2011, 11:25 »



Vi gjorde det fandme!!! Efter en dårlig slutspurt fra både Dempo og Mahindra United, så endte vi sku med at stå øverst på podiet efter 26 spillerunder. Og man må sige, at der var spænding helt til den sidste kamp. Men vi holdt hovedet koldt, og endte med 57 point, foran Dempo som fik skrabet 54 point til sig, og sidst men ikke mindst Mahindra United med 53 point.


Chidi Edeh formåede at blive holdets topscorer med 14 mål i denne sæson. Kulothungan var manden bag mange mål, da han med 12 assist var den spiller som stod for flest oplæg i løbet af året.
Derudover skal der også lige lyde en hyldest til Mohammed Uddin, som er navnet på den unge keeper jeg i tidernes morgen hentede op på førsteholdet. Han har stået i samtlige 26 kampe, hvor han over al forventning kun har lukket sølle 10 mål ind. Fantastisk gået.

Derudover må jeg nok indrømme, at det var den sidste sæson i Indien, da jeg selvfølgelig skal videre på mit eventyr. Nye kontinenter skal overvindes, og jeg må sige, at jeg er stolt over at kunne erklære mig mester i Asien allerede efter 2 sæsoner. Hvad mon næste sæson byder på?

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #13: 13 Feb 2011, 11:26 »



Næste stop: Peru! Jeg har sagt ja tak til et tilbud fra CDU San Martín de Porras S.A., eller bare San Martín om man vil. De ligger lige nu nummer 10 i den peruvianske 1. division, hvor der er spillet 21 kampe her den 9. juli.
Der skal afvikles 44 kampe som ligaen består af, så der er et godt stykke tid endnu til at rette op på tingene.

Som sagt, så ligger vi nummer ti med 26 point. Førstepladsen har 42 point, så der er et godt stykke vej derop, men bare vi får en respektabelt placering i denne sæson, så er jeg tilfreds. Medieprognosen siger en femteplads, hvilket må være målet for denne sæson.
Jeg har fået en ugeløn på 21.000 kroner om ugen, hvilket er en god forbedring end hvad Mohun Bagan kunne tilbyde. Derudover har jeg et transferbudget på godt og vel 14 millioner kroner, samt et lønbudget hvor jeg stadig har 133.000 / ugen tilbage. Endelig for jeg måske lov til at lege lidt på transfermarkedet, hvis ellers klubbens rep tillader det.

Jeg har faktisk også lige opdaget, at i den første sæson af spillet vandt San Martín ligaen, så der burde bestemt være mulighed for at opnå succes i denne klub. Vi skal op på hesten, og tage os gevaldigt, og så skal vi simpelthen vinde nogle kampe. Hvor svært kan det være?
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jorden Er Rund
« Svar #14: 13 Feb 2011, 11:26 »



Jeg fatter det ikke... Jeg fatter det simpelthen ikke! Hvordan fanden kan man gå fra en 10. plads til at vinde ligaen? Jamen det skal jeg fortælle jer! Den peruvianske liga er lavet således, at efter ca. 30 kampe, så bliver ligaen delt op i to grupper. De er ikke delt op efter hvilken plads man ligger, nææ, der bliver bare trukket lod.

Derefter spiller man så de resterende runder, hvilket vil sige, indtil man har rundet de 44 opgør. Herefter skal vinderen af hver gruppe så møde hinanden i en finale, og vinderen her bliver også kåret som vinderen af turneringen. Så selvom Alianza Lima, det hold som teoretisk set vandt ligaen, havde skaffet sig hele 92 point, og vi kun havde 79 af slagsen, så var vi så svineheldige at vinde vores gruppe, hvorefter vi slog Alianza Lima over to finalekampe.

På 23 kampe har vi skaffet hele 53 point. Det giver et snit på 2,3 point per kamp. Efter min tiltrædelse har vi vundet 16 kampe, og det er uden at tælle finalekampene med. 16 ud af 23 kampe vandt vi, mens vi tabte et enkelt opgør til Alianza Lima, og spillede resten uafgjort. Det er fandme godt gået af spillerne!
Jeg må indrømme, at jeg blev overrasket over den måde som ligaen udfoldede sig på. Jeg anede intet om den anden fase man ville gå ind i, så jeg tog det hele som ellers kom. Jeg skal være glad for, at vi hverken kom i gruppe med Alianza Lima eller Cienciano, da begge hold havde flere point end os efter gruppespillet. Det må være en bitter pille at sluge for begge mandskaber, da de i en normal liga ville have endt på toppen af podiet.

Jeg ved godt, at jeg ikke kom med nogle opdateringer i løbet af sæsonens kampe, men jeg var simpelthen så opslugt af savet. Det er sku længe siden det har været så underholdende at spille FM. Men, jeg kan vel konstatere, at selvom jeg ikke engang har været her i en hel sæson, så er det sydamerikanske kontinent også erobret nu.
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010