home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)  (Læst 13668 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« : 07 Feb 2011, 13:31 »

Youth Of The Nation


Som lovet vender jeg nu tilbage med næste kapital i YOTN-sagaen. Der er gået 8 sæsoner siden sidst, og jeg har endelig fået givet Barcelona 3 mesterskaber i træk, således at der nu er sat en stopper for indkøb af spillere. Udover de 3 nylige mesterskaber er det naturligvis blevet til en del andre titler på de 8 sæsoner:

2025/26:   Mesterskab, Copa del Rey, Spansk Super Cup, UEFA Cup
2026/27:   Copa del Rey, Spansk Super Cup, Europæisk Super Cup
2027/28:   -
2028/29:   Copa del Rey, Champions League
2029/30:   Copa del Rey, Spansk Super Cup, Europæisk Super Cup, VM for Klubhold
2030/31:   Mesterskab, Copa del Rey, Spansk Super Cup, Champions League
2031/32:   Mesterskab, Spansk Super Cup, Europæisk Super Cup, VM for Klubhold
2032/33:   Mesterskab, Copa del Rey

Mine forventninger til denne omgang er knap så høje som sidst - fyresedlerne sidder en del løsere i Spanien end i England, og som eksempel kan nævnes min forgænger i Barcelona. Josu Uribe havde ført Barcelona til 2 mesterskaber i træk, og havde derefter en enkelt dårlig sæson som resulterede i en 8. plads - hammeren faldt prompte.

Til gengæld har jeg inden den netop overståede sæson oprustet en del (svært at lade være når man går efter at sikre det 3. mesterskab i træk, og har et transferbudget på mere end £1B), så der burde være basis for at holde skuden oven vande de næste par sæsoner med nedenstående trup:



Som sædvanlig er jeg altid klar til at tage screenshots hvis der er nogen der har forespørgsler, så bare spørg løs.

Sæt i gang!
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #1: 07 Feb 2011, 13:57 »

Lækkert g00n! Opstemt Ser frem til den nye udfordring..
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #2: 07 Feb 2011, 14:19 »

Som en lille godbid kan jeg da lige præsentere et par af de talenter fra eget akademi, som lige nu befinder  sig i periferien af førsteholdet:

Luis David Hernández
Javier Maqueda

Derudover har jeg denne lille perle, som jeg hentede som 16-årig i min feederklub i Tunesien for blot £10K. 6 år senere er han £22M værd, og absolut en vigtig del af klubbens fremtid:

Nicolas Clément
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #3: 07 Feb 2011, 23:12 »

Youth Of The Nation

2033/34 - Intet nyt under solen

Kalenderen har nu rundet 1. januar 2034, og som overskriften antyder, går det som det plejer. 17 kampe er spillet i ligaen, og de har budt på 14 sejre og ingen nederlag. Nøjagtig som sidste sæson ser det ud til at Valencia er den eneste udfordrer til titlen - de ligger nr. 2 og har ligesom Barcelona endnu det første nederlag til gode. De har dog spillet lidt flere uafgjorte kampe, og er derfor 9 point bagefter, dog med en kamp i hånden.

I Champions League er det også gået slag i slag, og i gruppespillet blev det til 18 point ud af 18 mulige mod Fiorentina, Bordeaux og Besiktas. I næste runde venter 2 kampe mod de engelske mestre fra Man City.

Copa del Rey har kun budt på en enkelt runde indtil videre, og her er Gramenet blevet slået ud med samlet 6-2 (4-0 ude, 2-2 hjemme). 5. runde byder på 2 kampe mod Recreativo.

I øvrigt er sæsonens første trofæ blevet hevet hjem, da Sevilla over 2 kampe blev besejret med 2-1 samlet (0-0 ude, 2-1 hjemme) i den spanske Super Cup, som dermed vindes for 4. gang i træk.

Med hensyn til de hjemmedyrkede talenter, er de som forventet ikke kommet så meget i spil endnu. Hernández og Maqueda er som skrevet tidligere spillere på kanten af førsteholdet, og de må derfor finde sig i at de indtil videre primært vil få spilletid i pokalturneringen, i kampe som ikke har den store betydning, og i tilfælde af skader til førstevalgene.

Hernández har spillet 3 kampe (ingen i ligaen), og har gjort det glimrende i disse. Maqueda har 13 kampe (5 fra start), hvori han gjort det udmærket uden at være prangende. 2 assists er det blevet til. Clément står desværre i den situation at han blot er én ud af 4 fremragende angribere i truppen, og derfor roteres der ganske kraftigt blandt disse 4. For Clément er det blevet til 16 kampe (7 fra start), og dette har kastet fornuftige 6 mål af sig.
Logged



Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #4: 07 Feb 2011, 23:27 »

Hvordan går det i de andre ligaer?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #5: 07 Feb 2011, 23:35 »

Hvordan går det i de andre ligaer?

Hvilke ligaer er du interesseret i, så skal jeg fortælle dig det Smiley
Logged



Philips
Gæst
 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #6: 08 Feb 2011, 11:39 »

hvem har været landstræner for Danmark og hvordan er det gået dem evt. ss af de største prófiler
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #7: 08 Feb 2011, 11:46 »

Nu ved jeg ikke med Duff, men jeg vil godt høre hvordan det går i England, Danmark og Tyskland. Og lige hvordan Liverpool og Leverkusen klare sig.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #8: 08 Feb 2011, 14:09 »

Hans Gruber, er det ikke ham den onde fra Die Hard?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #9: 08 Feb 2011, 17:57 »

hvem har været landstræner for Danmark og hvordan er det gået dem evt. ss af de største prófiler

Øhm ja, kan man egentlig se en liste over hvem der har været det tidligere? Lige nu er Glen Riddersholm landstræner, og Michael Jakobsen er U19-landstræner. Danmark vandt EM 2020 (som i øvrigt blev afholdt på hjemmebane) efter finalesejr over... Tyskland endnu engang.

Danmarks største profiler lige nu er nok Morten Schou og Henrik Rasmussen.

Nu ved jeg ikke med Duff, men jeg vil godt høre hvordan det går i England, Danmark og Tyskland. Og lige hvordan Liverpool og Leverkusen klare sig.

Her er en oversigt over mestrene i:

England
Danmark
Tyskland

Leverkusen og Liverpool har ikke ligefrem klaret sig godt - Leverkusen rykkede for første gang ned i 2. Bundesliga i 2016, og sidste sæson er de så også rykket ned derfra.

Liverpool har haft en tilværelse som midterhold i Premier League det meste af tiden, og har også været nede og vende i Championship, hvor de også huserer nu. De ligger dog nr. 1, så det tyder på en hurtig tilbagevenden endnu engang.

Hans Gruber, er det ikke ham den onde fra Die Hard?

HAHA, jo det er fuldstændig rigtigt, det havde jeg ikke lige luret! Spas alligevel Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 18:26 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #10: 08 Feb 2011, 20:08 »

Youth Of The Nation

2033/34 - Champions League er alligevel overvurderet!

Stik mod alle forventninger er Barcelona ikke at finde i bowlen, når der trækkes lod til kvartfinalerne i årets Champions League. De engelske mestre fra Man City skulle vise sig at være for stor en mundfuld, og kunne efter første kamp stikke det ene ben i finalen efter en fortjent sejr på 2-0.

Returkampen i Barcelona blev en helt anden affære, og da Edvaldo scorer allerede efter 50 sekunder bliver der atter spænding om udfaldet. Desværre for Barcelona scorer Man City et forløsende udebanemål efter 18 minutter, og trods et massivt Barcelona-pres falder der ikke flere scoringer i kampen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #11: 08 Feb 2011, 21:28 »

Youth Of The Nation

2033/34 - Opløbsstrækningen

Så er jeg nået til slutningen af marts 2034, og der resterer 8 spillerunder i den hjemlige liga. Stillingen efter 30 kampe ser således ud:



Jeg har kun vist de 2 øverste hold, da der er 17 point ned til Villarreal og Real Madrid på 3. og 4. pladsen. Det eneste nederlag indtil videre er kommet på udebane mod Real Madrid (desværre), og de fleste af de uafgjorte kommer når mine angribere pludselig nægter at putte bolden i kassen, på trods af nærmest uendelige muligheder. Så længe vi ikke selv kan score, bliver det sjældent til mere end 1 point. Guldkorn.

Selvom vi er 6 point foran Valencia tyder det på en spændende afslutning på sæsonen - jeg har således stadig 3 kampe mod hold, der som regel gerne vil lege med om titlen:

Athletic (H)
Badalona (U)
Atlético (U)
Zaragoza (H)
Villarreal (U)
Valencia (H)
Ourense (U)
Ciudad Murcia (H)

Valencia har, udover udekampen mod Barcelona, også ture til bade Villarreal og Real Madrid, så der er stadig masser af interessante kampe som kan have afgørende betydning for hvor mesterskabet havner.

Godt presset ind imellem de resterende kampe ligger der også en pokalfinale, og mens den ene deltager hedder Betis, hedder den anden Barcelona. Efter at Recreativo blev ekspederet ud af turneringen med 2 gange 1-0, var der masser af lodtrækningsheld i kvartfinalen, hvor Figueres fra bunden af den næstbedste række var modstanderen. 5-0 hjemme, 0-0 ude og hurtigt videre til semifinalen. Den første kamp blev tabt 1-0 i Zaragoza, og da returkampen endte 1-0 til hjemmeholdet, måtte vi ud i straffesparkskonkur rence for at få lov til at spille finalen.
Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #12: 08 Feb 2011, 21:29 »

Du er sateme vild, at være nået så langt i et save!

Jeg er dybt imponeret og ville ønske jeg kunne holde ved så længe!

Totalt OT, men jeg måtte ud med det Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #13: 08 Feb 2011, 21:35 »

Ork, da FM07 kom ud kørte jeg samme slags spil, og her nåede jeg til sæsonen 2067/68... Dengang var jeg også først i Arsenal og kom derefter via Celtic til Barcelona. Senere kom jeg til Milan, og var omkring i klubber som Bordeaux, Dortmund, Mattersburg (!), Derby og Wolves!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #14: 09 Feb 2011, 16:58 »

Youth Of The Nation

2033/34 - 4-dobbelte mestre!

Barcelona 1-0 Athletic
Badalona 1-3 Barcelona
Atlético 0-0 Barcelona
Barcelona 3-1 Zaragoza
Villarreal 3-0 Barcelona
Barcelona 2-1 Valencia
Ourense 1-1 Barcelona
Barcelona 1-0 Ciudad Murcia

Sejren over Valencia betød at der nu var 6 point imellem os med 2 kampe tilbage. Den betød også at vi nu var bedst indbyrdes, da kampen i Valencia endte 1-1, og dermed er Barcelona reelt mestre for 4. gang i træk med 2 kampe endnu. Mesterskabet bliver dog først officielt da Ourense noget ufortjent opnår 1-1, men ikke desto mindre er det ene point nok til at holde Valencia væk - de formår desuden også at tabe 0-1 hjemme til Betis samtidig. Den sidste kamp vindes 1-0 med et reservespækket hold, og da Valencia samtidig taber med hele 4-0 til Real Madrid, betyder det at titlen til slut vindes med en margin på 10 point.

Som om det ikke var nok at skulle spille 120 minutter plus straffekonkurrence i den anden semifinalekamp i pokalen, betød de gule kort i kampen at ikke mindre end FIRE af mine spillere måtte sidde over i finalen med karantæne. De næste spillere i rækken er dog heldigvis ikke uefne, så fra start til slut er kampen et rent stormløb mod Betis’ mål. Symptomatisk nok ender det alligevel 0-0 efter både 90 og 120 minutter, men straffesparkskonkur rencen er slut allerede efter 7 spark - Betis brænder alle 4 forsøg, og da vi scorer på 2 ud af 3 er vinderen fundet. Barcelona er pokalmestre for 8. gang på 10 sæsoner.

Det bliver stadig ikke til fantastisk meget spilletid til akademiets spillere, da de garvede startere endnu bare er en klasse bedre. Kontrakterne på både Anderson og Rolf Schwarz udløber dog her til sommer, og da jeg ikke har tænkt mig at forlænge dem, vil det alt andet lige betyde kortere vej til banen for talenterne.

Luis David Hernández fik i alt 5 kampe, som han spillede til et gennemsnit på 7,40.
Javier Maqueda fik en del indskiftninger, og nåede i alt op på 19 kampe (8 fra start).
Nicolas Clément nåede 40 kampe (13 fra start), med 9 mål og en enkelt assist som resultat.
Logged



Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010