home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)  (Læst 13667 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #30: 14 Feb 2011, 15:55 »

Hvad pokker laver Bolton i CL? Men spændende udfordringer der møder dig, både i midterforsvaret, men også på lang sigt i CL og ligaen der ikke går helt som det ellers er for vane. Held og lykke med resten af sæsonen!

Kan i øvrigt godt lide stilen du satte CL grupperne op, og kampen mod Milan.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #31: 14 Feb 2011, 16:00 »

Lige for tiden er det Man City og Bolton der kæmper om titlerne i England Tunge

Tak for kommentaren - layoutet i forrige indlæg var lidt et eksperiment, men det faldt ikke helt i min smag. Mest fordi jeg ikke helt har tålmodigheden til at finde ud af hvordan man får det stillet op præcis som jeg ønsker!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #32: 14 Feb 2011, 16:18 »


La Juventud De La Nación - 2035/36


For en gangs skyld tager Barcelona del i transferaktiviteten her i januar, og vi er selvfølgelig med som sælger. Vi må desværre tage afsked med Hans Gruber, som søger nye udfordringer og derfor ikke vil forlænge sin kontrakt. Hans nye arbejdsgiver er ingen ringere end Arsenal, som var villige til at smide £8M efter midterforsvareren.

Jeg kunne selvfølgelig have valgt at beholde Gruber til sommer og så lade ham gå gratis, for ikke at svække mit hold yderligere i håbet om en god placering, meeeen… jeg hader bare at lade spillere smutte uden at få penge for dem. Selvom det er penge jeg ikke kan bruge til noget alligevel. That’s just me.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #33: 14 Feb 2011, 20:59 »


La Juventud De La Nación - 2035/36


Víctor Valdés og Vecindario kunne som ventet ikke stille meget op mod Barcelona i 5. runde af pokalturneringen.  Efter en sejr på 4-1 på hjemmebane, var det en formssag at opnå 0-0 i returen.

I kvartfinalen ventede Betis, og på trods af at vi gjorde det sværere end nødvendigt ved blot at spille 1-1 på hjemmebane, gik vi ret uhindret videre til semifinalerne efter en sikker sejr på 2-0 i Sevilla.

Man skal som regel kunne slå alle hold for at vinde en turnering, og dermed skulle også Valencia besejres for at kunne booke en plads i finalen. Efter at have gjort en god figur på hjemmebane, fik vi da også et godt udgangspunkt med en sejr på 1-0.

Herefter var skæbnen hård ved os. Forud for returkampen måtte vi undvære Jurijs Skribis og Nicolas Clément, som var ude på landsholdsarbejde, samt Mike de Jong, Víctor Rodríguez og Fredrik Carlsson, som alle havde pådraget sig langvarige skader inden kampen. Derudover hjalp det heller ikke meget at der indenfor en halv times spil måtte udgå yderligere 2 spillere med skader: Daniel Massot og Alessandro Niccolini.

Med sådan et uheld er det svært at holde en føring mod et tophold som Valencia, og kampen ender da også 3-1 i hjemmeholdets favør. Dermed er Barcelona ude af Copa del Rey - og som toppen af kransekagen bliver José Dupuy minsandten også skadet i slutningen af kampen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #34: 14 Feb 2011, 21:56 »


La Juventud De La Nación - 2035/36


Man siger at lykken står den kække bi. Hvis det ordsprog taler sandt må jeg nærmest være det modsatte af kæk. Jeg aner ikke engang hvad det modsatte af kæk er, men det er mig.
Med så mange skader, og især på centrale midtbanespillere som Víctor Rodríguez, Daniel Massot, Javier Maqueda og Eneko Vera, har jeg minsandten været nødt til at give debut til endnu en ung dansker - Gert Vittrup.



Resultaterne i løbet af denne elendige periode taler for sig selv. Mere om det i et senere indlæg.
Logged



SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #35: 14 Feb 2011, 22:24 »

Vil du ikke smide SS op af dine 4-5 bedste spillere? Smiley

Får het lyst til FM 07 igen. Fed blog.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #36: 14 Feb 2011, 22:29 »


La Juventud De La Nación - 2035/36


”Barcelona have lost a match they should have won easily!”

Det kunne godt være mottoet for mine kampe lige for tiden, og ovenstående sætning betyder også at vi desværre ikke er med i Champions League.

Efter det uventet hårde gruppespil skulle vi som sagt op imod Sampdoria i næste runde, og ganske som ventet så det ret fornuftigt ud efter første kamp, som blev vundet med 0-1 i Italien. I kamp nr. 2 udspiller vi igen Sampdoria, men de formår at score på 2 ud af 3 chancer - og da ikke ét af vores 18 skud ryger ind bag keeperen, er overraskelsen en realitet. Barcelonas nedtur fortsætter, og vi kan nu koncentrere os fuldt ud om at få en respektabel placering i ligaen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #37: 14 Feb 2011, 22:35 »

Vil du ikke smide SS op af dine 4-5 bedste spillere? Smiley

Får het lyst til FM 07 igen. Fed blog.

Mange tak - og jo det kan jeg da godt Smiley

Umiddelbart et svært valg, men her er de 5 spillere som nok er vigtigst for mig lige nu:

Jurijs Skribis

Luis David Hernández

Daniel Massot

Alessandro Niccolini

José Dupuy
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #38: 14 Feb 2011, 23:43 »


La Juventud De La Nación - 2035/36


8 kampe tilbage, og situationen har ikke ændret sig det store. Vi ligger stadig nr. 4, og der er hele 8 point op til Valencia på førstepladsen. Skaderne har hobet sig op på et helt absurd niveau, og det er som om at det helt tilfældigt er 2-3 spillere på samme position som bliver skadet/får karantæne på samme tid. Det resulterer i at der efterhånden er en hel del reservespillere som har været nødt til at træde til før de egentlig er klar til det - og det resulterer igen i dårlige resultater.



Det frustrerer mig en hel del, for med undtagelse af Hans Gruber som smuttede i januar, er mit hold sådan set intakt set i forhold til de sidste par sæsoner, og i mine øjne er holdet absolut ikke lige pludselig så elendigt som resultaterne ellers kunne indikere. Angrebet og midtbanen er den samme, og alligevel har vi indtil videre kun scoret 1,7  mål i snit pr. kamp, hvilket er ca. ½ mål mindre end normalt. Noget af en forskel.

Et enkelt lyspunkt er dog Marco Román. Han bliver bare bedre og bedre, og er efterhånden meget tæt på at være fast mand i startopstillingen. Med en del skader til Fredrik Carlsson og José Dupuy har han simpelthen grebet chancen når han har fået den, og har scoret 9 mål i 20 kampe (15 fra start).

Et andet lyspunkt kunne være vores slutprogram, som umiddelbart ser nemmere ud end de sidste par sæsoner. Sværeste kamp er en hjemmekamp mod Real Madrid, men som vi har set igennem hele sæsonen, kan vi finde på at smide point mod selv de nemmeste hold.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #39: 15 Feb 2011, 17:45 »


La Juventud De La Nación - 2035/36


“It’s all square at half time, despite Barcelona’s domination”

“Barcelona have lost a game they should have won easily!”

“Barcelona will feel hard done by, but XXX won’t mind!”

Igen og igen og igen. Vi er som regel det bedste hold på banen, men af uransagelige årsager kan angriberne bare ikke putte bolden ind. Jeg ved ikke lige hvad der går galt, men fakta er at det er gået galt. Min verdensklassemålman d, som kostede £31M at hente, spiller lige pludselig som en pose nødder, skader vælter ned over hele holdet, og mine 4 fortrinlige angribere ligner nogen som burde spille serie 4.

Mit hold er generelt set lige så godt som det hold der har vundet mesterskabet de sidste 2 sæsoner, men det er bare ikke godt nok længere. Bestyrelsen er forståeligt nok utilfreds, og det samme er jeg. En 5. plads efter 5 mesterskaber i træk er selvfølgelig ikke acceptabelt. Så er spørgsmålet bare om jeg får en chance mere, eller om det bliver til en fyring med det samme… I det mindste slutter sæsonen positivt, med 2 pæne sejre på 3-0 over hhv. Ferrol og Badalona.



Som skrevet i tidligere indlæg har de hjemmedyrkede talenter fået masser af chancer i denne sæson, nogen fordi de har fortjent det, og andre af nød. De væsentligste kan lige nævnes:

Luis David Hernández

Hernández er og bliver en fremragende spiller. Helt klart det bedste talent jeg har fremavlet i Barcelona, og uden tvivl en stor stjerne i fremtiden. Hans niveau faldt lidt sammen med resten af holdet i slutningen af sæsonen, og 2 udvisninger er også en plet på statistikken, men 7,23 i snit i de 27 kampe er ganske godt klaret.

Marco Román

Den næste store spiller ud af Barcelonas akademi. Som skrevet i sæsonoptakten var han den mest lovende spiller for sæsonen, og han har 100% indfriet forventningerne. Godt hjulpet på vej af de mange skader har han udnyttet sin chance, og står efter sæsonen noteret for 11 mål og 2 assists i 28 kampe (21 fra start).

Javier Maqueda

Maqueda har haft samme rolle på holdet som han har haft i de sidste par sæsoner - habil reserve for Víctor Rodríguez. På grund af de mange skader på især denne position, har der været en hel del spillere inde omkring holdet, og Maqueda ender sæsonen med 23 kampe (11 fra start), hvori det er blevet til 4 assists.

Nicolas Clément

Clément har fået lidt flere kampe i denne sæson, ikke mindst set i lyset af skader, men også pga. angribernes generelle uduelighed i løbet af sæsonen. Det er blevet til hele 44 kampe (26 fra start), og det har da også udmøntet sig i 17 mål og 5 assists.

Derudover har hele 7 øvrige spillere fra akademiet fået spilleminutter i denne sæson: Pedro Calderón, Manuel Garcia, Eneko Vera, Silas Jacobsen, Jesús García Jiménez, Gert Vittrup og Miguel Ángel Del Rey.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #40: 15 Feb 2011, 18:17 »


La Juventud De La Nación - 2035/36


Som jeg nævnte i mit allerførste indlæg i denne omgang af YOTN:

”Mine forventninger til denne omgang er knap så høje som sidst - fyresedlerne sidder en del løsere i Spanien end i England”.

Jeps, I har gættet det - jeg har vundet mesterskabet 5 gange i træk, og første gang det så glipper ligger fyresedlen på bordet med det samme. Men OK, en 5. plads er selvfølgelig en enorm fiasko for en så stor klub som Barcelona, og jeg kan i hvert fald ikke sige at jeg er overrasket.

Derudover ser det ud til at endnu en af profetier kan gå i opfyldelse, da Víctor Valdés nævnes som den helt store favorit til at overtage jobbet.

Nu er der ikke andet at gøre end at finde en ny klub og så prøve igen - jeg har allerede sat næsen op efter at prøve at få fingrene i trænersædet i Milan. De har været nede og vende i Serie B for nogle sæsoner siden, men har nu ramt en opadgående kurve, og det kunne være sjovt at prøve at få dem tilbage til tidligere tiders storhed!

På gensyn!
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #41: 15 Feb 2011, 18:21 »

Arg surt g00n! men det var vel så forventeligt desværre.

Glæder mig til at høre nyt fra dit fremragende eventyr Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #42: 15 Feb 2011, 19:38 »

Ja, det var ærgerligt at der var så kort snor. Jeg fik vel trods alt et par dårlige sæsoner mere i Arsenal.

Men så kan jeg da lige afslutte denne blog med at afsløre mit næste hold!

Jeg flirtede lidt med Lyon, men på "reset-datoen", hvor holdene puttes i de rigtige rækker, var deres manager ikke insecure alligevel. Herefter overvejede jeg Atalanta, da jeg i CM 01/02 havde et af de bedste spil nogensinde med dem, men de rykkede ned i Serie B, og jeg vil ikke nøjes med et hold i den næstbedste række. Så gik der et godt stykke tid inden der var nogen interessante hold tilgængelige, og faktisk var jobbet i Arsenal blevet ledigt igen - men jeg ville trods alt hellere prøve noget nyt!

Nu må jeg hellere holde op med at danse om den varme grød ret meget længere, for når alt kommer til alt, er mit næste eventyr i Italien. Ikke i Milan, som jeg ellers godt kunne tænke mig (Her sidder en vis Eduardo tungt på sædet), men derimod i Napoli!

Napoli endte på en 8. plads i Serie A i sidste sæson, så det skal blive spændende at se om jeg kan få dem konverteret til et mesterhold...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #43: 15 Feb 2011, 20:38 »

Sur numse at det kunne vende sådan på en tallerken, men når uheldet forfølger én, er det svært at vende det. En 5. plads er selvfølgelig fyringsgrund i Barca, så det er forventeligt at du røg. Håber du får jobbet i Milan og vi kan se frem til en part III.

Synes i øvrigt også det er en fed måske du skriver på, med en genial subtil humor, f.eks. da du skriver det med den kække bi Grin
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation (Part II - Barcelona)
« Svar #44: 15 Feb 2011, 20:51 »

Hehe mange tak for rosen Smiley

Jeg kan dog se at du ikke helt har læst det sidste indlæg igennem - jeg fik ikke job i Milan, men er endt i Napoli Wink

Meget apropos bliver jeg lige nødt til at dele dette screenshot, som absolut må gå over i historien som min bedste debut som manager nogensinde:

Logged



Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010