Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 631 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
Paradigma Guardiola
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
...
6
Forfatter
Emne: Paradigma Guardiola (Læst 25952 gange)
Batigol
Manager
Paradigma Guardiola
«
:
19 Jan 2011, 13:36 »
INDLEDNING
Velkommen til min blog
Paradigma Guardiola
. Kort fortalt bliver det en blog bestående af korte indlæg i stil med nyheder som du finder på alskens fodboldhjemmesider. Altså hverken noget stort rent størrelsesmæssigt eller rent sprogligt. Hvis nogle nu skulle være i tvivl kommer den altså til at handle om FC Barcelona. Dels fordi jeg elsker at spille med lige netop det hold, dels fordi jeg ved meget om klubben, af ret åbenlyse årsager – ja, jeg er kæmpe stor Barcelona-fan og nej, der findes nok ikke noget jeg bruger mere tid på end FC Barcelona. Altså var det kort fortalt det helt åbenlyse valg for mig. Med hensyn til spilopsætningen har jeg valgt en stor database og inkluderet den bedste liga fra Danmark, England, Frankrig, Tyskland, Italien, Portugal, Rusland, Argentina og Brasilien, samt de tre bedste rækker i Spanien, altså fra 2. Division B og opefter. Grunden til at jeg har valgt England, Frankrig, Tyskland, Italien og Spanien er ret åbenlys, da det er de fire største ligaer i Europa. At jeg har inkluderet Rusland, kommer sig af at det i mine øjne er den stærkeste liga rent økonomisk, udover de fem ovenstående. Med stærk økonomi følger spændende spillere, så jeg mente at russerne også skulle være med. At jeg har valgt også at tage Portugal med, kommer sig derimod af at jeg mener det er den liga, sammen med den hollandske, der har størst potentiale rent spillermæssigt, udover de fem store. Eftersom Portugal dog læner sig noget mere op af Spanien, geografisk såvel som sprogligt og kulturelt, end Holland gør, blev det altså Portugal jeg valgte. Sidst er man vel dansker, så Superligaen måtte naturligvis også vælges.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Batigol
Manager
Sv: Paradigma Guardiola
«
Svar #1:
19 Jan 2011, 13:38 »
• OVERSIGT •
2010/2011
• INDLEDNING •
• GUARDIOLA FORLÆNGER SIN KONTRAKT •
• RAPPORT: PEP JAGTER DOMÍNGUEZ •
• BARCELONA HENTER OG FORFREMMER •
• POSITIV OPSTART FOR BARÇA •
• ALDERWEIRELD PRÆSENTERET I BARCELONA •
• BLAUGRANA KLAR TIL DEN NYE SÆSON •
• MESTRENE SNUPPEDE SUPER CUPPEN •
• ANALYSE: GENNEMGANG AF FC BARCELONAS TRUP •
• OVERSIGT: HER ER TRUPPEN •
• SEPTEMBER 2010: BLANDEDE FØLELSER •
• OKTOBER 2010: FEJLFRIT •
• BARCELONA HENTER NY BACK TIL JANUAR •
• FIN OPTAKT TIL EL CLÁSICO •
• LA REMONTADA •
• DECEMBER 2010: SKUFFENDE NEDERLAG •
• MESSI SNUPPER BALLON D'OR •
• JANUAR 2011: POSITIV START •
• GUARDIOLA VIL TÆMME ADEBAYOR •
• FEBRUAR 2011: VIGTIGE POINT •
• MARTS 2011: BARCELONA TRÆKKER FRA •
• BARCELONA TRAK BENFICA •
• OPTIMAL OPTAKT TIL EL CLÁSICO •
«
Seneste Redigering: 06 Feb 2011, 12:21 af FC Barcelona
»
Batigol
Manager
«
Svar #2:
19 Jan 2011, 13:51 »
Guardiola forlænger sin kontrakt
1. juli 2010
Ganske som forventet har FC Barcelona’s cheftræner, Josep Guardiola, forlænget sin kontrakt. Den tidligere storspiller, som har mere end 350 kampe for sin nuværende arbejdsgiver på CV’et – som spiller vel at mærke – har sat sin underskrift på en ny kontrakt som binder ham til klubben frem til juni 2012. En kontrakt der giver den 39-årige catalaner 190.000 kroner om ugen.
Ikke overraskende er dette noget der glæder klubbens nye præsident Sandro Rosell, som på et pressemøde udtalte:
”Da Pep først havde bestemt sig for at han ønskede at blive i klubben, var det ikke svært at blive enige om kontraktens størrelse og beløbet. Han er en fantastisk træner, som har min, bestyrelsen og alle spillernes fulde tillid. Han vidste i sidste og forrige sæson hvad han står for, og de kvaliteter han lægger vægt på som træner, er de samme kvaliteter vi som klub ønsker at fremhæve. At Pep er gået med til at skrive under på en kontrakt som er længere end et enkelt år, beviser blot hvor engageret og involveret han er. Nu skal han ikke spekulerer på sin kontrakt før 2012 og kan i stedet nøjes med at fokusere på holdet.”
Samtidig har Guardiola’s assistenttræner, Tito Vilanova, også fået forlænget sin kontrakt, således at denne også løber frem til juni 2012. At de to fortsætter i klubben er også noget der glæder klubbens helt store stjerne, Lionel Messi:
”Det er en fantastisk nyhed. Vi er alle meget glade for at have Pep og Tito, og vi føler os meget privilegerede over at spille under dem. De gør det fantastisk!”
Hvordan Guardiola og Vilanova kommer til at gøre det i den kommende sæson, kan man få et lille fingerpeg om den 27. juli, når Barcelona spiller sin første venskabskamp mod italienske Piacenza.
«
Seneste Redigering: 19 Jan 2011, 16:54 af FC Barcelona
»
Culés
Lilleputspiller
«
Svar #3:
19 Jan 2011, 15:53 »
Kæft det bliver lækkert at følge det her
Svendsen89
Ynglingespiller
«
Svar #4:
19 Jan 2011, 16:50 »
Måske et lidt kedeligt klubvalg, forstået på den måde at der er begrænset udfordringer...
Men når det så er sagt, så lover det godt efter dine to indledninger.
Jeg følger med indtil videre.
ptrN
Manager
«
Svar #5:
19 Jan 2011, 17:31 »
Jeg er lidt nysgerrig. Du skriver at Guardiola har forlænget sin kontrakt. Da jeg ikke kender nogen måde hvorledes det kan gøres på i spillet fra start, har du vel bare slettet Guardiola via editoren, og så tilføjet dig selv, heddende Guardiola? - Eller hvordan?
welbz is dat guy
Batigol
Manager
«
Svar #6:
19 Jan 2011, 17:49 »
Rapport: Pep jagter Domínguez
22. juli 2010
Ifølge den Barcelona-baserede sportsavis
El Mundo Deportivo
, jagter catalanernes cheftræner Atlético Madrid’s 21-årige centrale forsvarsspiller Álvaro Domínguez. Dette skulle efter sigende være et forsøg på at forstærke bredden i forsvaret, som Pep ikke skulle være helt tilfreds med. Flere kilder har udtalt at Barcelona allerede har været i forhandlinger med Domínguez, men at man har problemer med at blive enige med Atlético om en overgangspris. Madrid-klubben ønsker således omkring 120 millioner kroner for spanieren, som fik sit gennembrud i sidste sæson, hvor han med sit hold vandt den første udgave af Europa League.
Catalanernes sportsdirektør, Andoni Zubizarreta, påstår dog at man har flere bolde i luften, og at afviser samtidig at man skulle have haft forhandlinger med Domínguez selv:
”Det er korrekt at vi har snakket med Atlético om mulighederne for at hente Álvaro Domínguez, men vi har endnu ikke haft forhandlinger med Domínguez selv. Vi har haft et enkelt møde med hans agent, efter vi havde snakket med klubben, hvor vi diskuterede hvorvidt Domínguez var interesseret i at komme til Barcelona. Vi har dog flere bolde i luften lige i øjeblikket – mere kan vi ikke sige.”
Den italienske sportsavis
La Gazzetta dello Sport
, har Blaugrana også Udinese’s colombianer Cristián Zapata i kikkerten, mens
Daily Mail
skriver at man er tæt på at blive enige med Aston Villa om en transfer af store og stærke Carlos Cuéllar. Sidst men ikke mindst bringer den brasilianske avis
O Globo
et interview med spilleragenten Fernando dos Santos Gomes, der påstår at hans klient Miranda, fra brasilianske São Paulo, så godt som sikkert havner i Barcelona: ”Barcelona har snakket med os i flere uger og vi er så godt som enige. Miranda er ekstremt spændt på situationen og vi regner med at aftalen snart kan lukkes, så han kan komme i gang med forberedelserne til den nye sæson, hvor han forhåbentlig kan erobre en plads i Barcelona’s startopstilling!”
Kort fortalt ser det altså ud til at Barcelona virkelig har flere bolde i luften, og medmindre man ønsker at købe 4 nye midterforsvarer må man altså lade tre af boldene ryge til jorden. Ifølge den amerikanske fodboldkanal Gol TV’s ekspert indenfor La Liga, Juan Arango, er der dog kun ét naturligt valg:
”For mig at se er det kun Miranda som kan bruges i Barcelona. Domínguez, Zapata og Cuéllar er simpelthen bare ikke gode nok med bolden for fødderne til at Pep skulle have interesse i dem. En lille outsider som ingen endnu for alvor har nævnt, men som der dog har svirret nogle få rygter om, må være Héctor Moreno fra Celtic. Han er ung og dygtig, men alligevel relativt erfaren efter 3 sæsoner i den bedste mexicanske række og 3 sæsoner i den bedste hollandske. Det eneste problem jeg kan se her, er dog at han kun lige er ankommet til Celtic, så medmindre Barcelona er forberedte på at betale noget mere end de 39 millioner Celtic gav for ham, ser det selvfølgelig lidt sort ud.”
Om 5 dage møder Barcelona italienske Piacenza i sæsonens første træningskamp, og her forventes det at Guardiola vil se de to unger midterforsvarer Marc Bartra og Andreu Fontàs an. Der spekuleres dog i at Guardiola i forbindelse med kampen, som spilles i Italien, vil tage en tur forbi Udine for at snakke med Udinese’s formand Giampaolo Pozzo, manager Francesco Guidolin, samt Cristián Zapata’s agent Claudio Pandolfi. Men skal man tro Juan Arango’s ord ville et sådant møde altså være spild af tid.
Batigol
Manager
«
Svar #7:
19 Jan 2011, 17:51 »
Citat af: Culés 19 Jan 2011, 15:53
Kæft det bliver lækkert at følge det her
Jamen, det er jeg da glad for at høre - god fornøjelse!
Citat af: Svendsen89 19 Jan 2011, 16:50
Måske et lidt kedeligt klubvalg, forstået på den måde at der er begrænset udfordringer...
Men når det så er sagt, så lover det godt efter dine to indledninger.
Jeg følger med indtil videre.
Jeg kan sagtens følge dig i at det er et lidt kedeligt klubvalg, for jer der skal følge med, men for mig er det lige modsat - som sagt elsker jeg at spille med Barcelona. Af helt uforklarlige årsager, naturligvis!
Citat af: ptrN 19 Jan 2011, 17:31
Jeg er lidt nysgerrig. Du skriver at Guardiola har forlænget sin kontrakt. Da jeg ikke kender nogen måde hvorledes det kan gøres på i spillet fra start, har du vel bare slettet Guardiola via editoren, og så tilføjet dig selv, heddende Guardiola? - Eller hvordan?
Det er korrekt, ja!
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
19 Jan 2011, 18:33 »
Som stor Barca fan følger jeg også med!
FC Barcelona
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #9:
19 Jan 2011, 18:47 »
Fantastisk klubvalg og god start
Batigol
Manager
«
Svar #10:
19 Jan 2011, 20:25 »
Barcelona henter og forfremmer
25. juli 2010
De forsvarende spanske mestre fra FC Barcelona har i dag offentliggjort købet af 18-årig José Luis Alcázar, samt forfremmelsen af de to B-holdsspillere Thiago og Nolito, som begge vil blive tilknyttet førsteholdstruppen. Hvorvidt Alcázar går direkte ind i førsteholdstruppen eller om han skal en tur på B-holdet eller Juvenil A-holdet, som er det bedste ungdomshold i klubben, vides dog endnu ikke.
Det er i Villarreal man har hentet den 18-årige midtbanespiller, som huserer på venstrekanten. Han var først lige blevet en del af Villarreal’s førsteholdstrup, men de catalanske talentspejdere, samt Pep Guardiola og Andoni Zubizarreta, har altså været så imponerede over Alcázar at man har valgt at punge ud og betale Villarreal 14 millioner danske kroner, for at kunne tilknytte Alcázar.
El Mundo Deportivo
menes at vide at han allerede får chancen i overmorgen, når Barcelona besøger Piacenza og spiller sæsonens første forberedelseskamp.
Samtidig med at man annoncerede købet af Alcázar, gjorde man det også klart at de to B-holdsspillere Thiago og Nolito, begge ville blive indlemmet i førsteholdstruppen med øjeblikkelig virkning. Fra Guardiola’s side var der ros til begge spillere:
”Thiago har været i klubben i mange år, og har kæmpet sig op gennem rækkerne, på samme måde som Valdés, Iniesta, Xavi, Messi eller Bojan har gjort det. Nolito ankom først forrige år, men det er der naturligvis intet negativt i – han har grebet de chancer han har fået og været meget imponerende. Jeg er sikker på at de begge vil kunne bidrage til at vi leverer en flot indsats i den kommende sæson, for de er begge to rigtigt dygtige fodboldspillere. Thiago har en fantastisk teknik og et fantastisk blik for spillet, mens Nolito er meget målfarlig og har et rigtig godt antrit. Med deres tilgang er truppen helt klart styrket, da bredden nu er større end den var før. De har begge min fulde tillid, ligesom resten af truppen har det.”
Udover de Thiago og Nolito, forventes det også at forsvarsspilleren Andreu Fontàs bliver en del af førsteholdstruppen inden længe.
Batigol
Manager
«
Svar #11:
19 Jan 2011, 20:26 »
Citat af: Is_a_Pirate 19 Jan 2011, 18:33
Som stor Barca fan følger jeg også med!
Godt at høre, Pirat!
Citat af: Messi1987 19 Jan 2011, 18:47
Fantastisk klubvalg og god start
Ja, klubvalget er svært at kritisere, ikke sandt?
Hehe, jeg takker for rosen!
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #12:
19 Jan 2011, 20:41 »
Der ser rigtig godt ud so far. Virkelig nogle gode updates du har sat sammen, og spændene læsning.
Forsæt det gode arbejde
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
Batigol
Manager
«
Svar #13:
19 Jan 2011, 23:00 »
Positiv opstart for Barça
3. august 2010
Pep Guardiola’s catalanske tropper har fået en rigtig fin opstart på den kommende sæson. Således har man i de sidste dage spillet en række træningskampe, hvor det er blevet til lutter sejre.
Første gæstede man italienske Piacenza, hvor kampen blev vundet i overbevisende stil, på trods af at man kun vandt 2-0. Begge mål blev sat ind i første halvleg af henholdsvis David Villa og Bojan. 3 dage senere var man så på besøg hos Sant Andreu – en lille klub lidt udenfor Barcelona. Her var resultatet mere skræmmende, da gæsterne kunne smutte tilbage til Camp Nou med en 6-0 sejr i bagagen. Her stod Lionel Messi for to af målene, mens David Villa, Seydou Keita, Bojan og Jeffrén sørgede for resten, med en kasse hver. Bare to dage senere var catalanerne så rejst til Saudi Arabien, for at møde Al-Ittihad. Her blev det igen til en overbevisende sejr, da man denne gang vandt 3-0. Igen kom Messi på tavlen, mens et selvmål fra Abdulaziz Faisal, samt et sent høvedstødsmål af den unge centerback Andreu Fontàs, lukkede og slukkede kampen. Derefter var det endelig Barça’s tur til at få besøg, da Lazio gæstede Camp Nou. Der var dog stadig ingen slinger i valsen at spore hos Guardiola og hans tropper, og efter to flotte mål af David Villa måtte Lazio rejse hjem igen, med 2-0 nederlag i bagagen. Nu venter der et enkelt opgør mod usbekiske Bunyodkor.
Allerede nu kan Guardiola dog erklære at det har været en særdeles succesfuld optakt til den nye sæson:
”Der har været rigtig mange lyspunkter i optakten. Vi er naturligvis stadig et godt stykke fra vores optimale kampform, men de har virkelig gjort et godt stykke arbejde. De har kæmpet for at komme i form, og hvis man har fulgt vores træningskampe er det tydeligt at der har været forbedringer at spore hver gang. Som sagt er vi naturligvis stadig et godt stykke fra, hvor vi gerne vil være når sæsonen går i gang, men det har absolut været en godkendt optakt til den nye sæson.”
En nævneværdig detalje er at man fra klubbens side har indkaldt til et pressemøde i morgen formiddag, hvor det forventes at en ny spiller præsenteres. Hvem der er tale om, er der endnu ingen der ved, men flere kilder har angiveligt set den belgiske defensivspiller Toby Alderweireld i Barcelona.
«
Seneste Redigering: 20 Jan 2011, 08:50 af FC Barcelona
»
Batigol
Manager
«
Svar #14:
19 Jan 2011, 23:01 »
Citat af: Crazy-Poul 19 Jan 2011, 20:41
Der ser rigtig godt ud so far. Virkelig nogle gode updates du har sat sammen, og spændene læsning.
Forsæt det gode arbejde
Mange tak - det glæder mig at høre!
Sider:
[
1
]
2
3
...
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »