home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1080 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Paradigma Guardiola
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Paradigma Guardiola  (Læst 25311 gange)
Batigol
Manager

Sv: Paradigma Guardiola
« Svar #75: 06 Feb 2011, 18:56 »

Er det ikke svært at få spillerne ned på jorden? Der skal jo mirakler til, hvis I skal undgå at forsvare mesterskabet!
Guardiola: "Det er slet ikke noget problem. Jeg har en spillertrup med en masse professionelle, dygtige og jordnære spillere. De ved hvad jeg, Tito, Zubi og klubbens fans mener om arrogance. Vi bliver nødt til at forblive ydmyge og tage en kamp af gangen. Det er vitalt og det ved spillerne."

Hvordan har du det med at stå i skyggen af Messi? Har du det godt i den rolle? Du var jo den største stjerne i Valencia, så det må være lidt mærkeligt, selvom du har gjort det fantastisk i Barcelona. 
Villa: "Leo er den bedste fodboldspiller i verden, måske den bedste der nogensinde har spillet fodbold. Det er umuligt at stå andre steder end i skyggen af ham. Mange så mig som den helt store stjerne i Valencia, men der var andre spillere der var ligeså vigtige og også personer der var vigtigere end jeg. Sådan er det også i Barcelona og det har jeg det fint med. Hvis det ikke var fordi Leo er så god til at abstrahere fra det, havde det været et sandt helvede for ham altid at have sådan et pres på sine skuldre. Jeg har det godt i Barcelona, og så længe vi vinder vores kampe er jeg glad og tilfreds."

Hvordan ser du selv på din rolle i Barcelona? Alle vil jo sige at der er "mission impossible", at slå folk som Messi, Villa og Pedro af holdet.
Adebayor: "Det bliver ikke let, men jeg har tænkt mig at arbejde hårdt og gøre alt hvad jeg kan for holdet - så må vi se hvor langt det rækker. Jeg var på forhånd klar over at jeg ikke blev hentet for at gå ind i startopstillingen og spille den ene kamp efter den anden, så min rolle som indskifter og aflastningsspiller var jeg på forhånd fuldstændig afklaret med. Det går godt for klubben så jeg er godt tilfreds med tilværelsen."

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #76: 13 Feb 2011, 12:17 »

Vanvittig lækkert skrevet Opstemt

Batigol
Manager

« Svar #77: 21 Feb 2011, 02:40 »

De manglende updates skyldes at jeg netop er vendt hjem fra en tur til Portugal. Jeg regner med at kunne smide en ny update op i dag eller i morgen - det afhænger lidt af hvor træt jeg er i aften, når jeg kommer hjem fra skole, arbejde og træning! Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #78: 25 Feb 2011, 17:17 »

ok Smiley

Drillo
Gæst

« Svar #79: 28 Feb 2011, 22:01 »

det er ved at være nogle dage siden at det var "i morgen" Smiley

Kommer der snart en update eller er bloggen ved at død?

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010