|
Sarold
|
|
mente jeg nok, nu har jeg ikke spillet det så meget, men er de ikke meget dyre?
Jo det er lidt forskelligt hvad de forskellige spiller koster, men man kan også være heldig at få dem i pakkerne man køber i `store`
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Jeps.. jeg bruger selv en HD PVR .. Men der er mange måder at gøre det på.. Synes bare denne var bedst  Kunne du ikke skrive hvad der skal købes ind af ALT? :p Og noget med en opsætning? Måske noget med priser hvis du er rigtig flink. Og det er du jo ellers skal du have et andet navn. 
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Kunne du ikke skrive hvad der skal købes ind af ALT? :p Og noget med en opsætning? Måske noget med priser hvis du er rigtig flink. Og det er du jo ellers skal du have et andet navn.  Ikke spamme tråden med det.. så skriv en privat besked
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det er du så ikke, du skal også fylde din udskiftnings bænk før du kan spille en kamp 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvorfor er det godt at have en chemestery på 100% ?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Sådan som jeg forstå det så giver det mere moral og flydende sammenspil for dine spillere, meen er ikke helt sikker ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
læs på nogen af de foregående sider, der har vi skrevet om det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det er da endelig underligt ENZO du spørg igen, for kan da se efter Flinke14 lige har skrevet at du kan gå tilbage og kigge på tidligere indput, så har du selv været med til at skrive om det før !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kan virkelig ikke finde det 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Kan virkelig ikke finde det  Skære det lige ud i pap så  I FIFA11 var det sådan at Chemistry gjorde at dit hold spillede bedre.. Det gav dine spilleres stats et ekstra boost.. Det gør også at de ikke lave særligt mange dumme fejl..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
EA har rykket releasedaten til imorgen! Coolshop har sendt mit, så det burde være her imorgen!  GLÆDER MIG 
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
jeg glæder mig til i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Så er dagens gave 75 bid tokens... Jeg vil da hellere skides i munden, end at få sådan noget ubrugeligt bras!!
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Så er dagens gave 75 bid tokens... Jeg vil da hellere skides i munden, end at få sådan noget ubrugeligt bras!!
Hahha  ja, det er ikke lige det bedste... Og det er det heller ikke at få 25 coins eller 125 coins...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|